Σελίδα 8 από 17
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:25
από dtri2020
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:06
Αντί να κάνεις clopy paste τις απαντήσεις μου καλό θα ήταν να μελετήσεις λίγο παραπάνω για την Εγναντία οδό, ένα δρόμο που ξεκινά από την Ηγουμενίτσα και καταλήγει στους Κήπους του Έβρου. Είναι ένας δρόμος περί τα 670 χμλ που περνά από τρεις περιφέρειες και κάμποσους νομούς και εσύ ισχυρίζεσαι ότι χρησιμοποιείται καθημερινά από 5000 οχήματα. Ακόμη και αν τα 5.000 κινούνταν ταυτόχρονα στο δρόμο το ίδιο λεπτό λογικά θα έπρεπε να υπάρχει ένα όχημα ανά ~250 μέτρα ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Είναι εύκολο να το παίζεις ξύπνιος, αλλά δύσκολο να είσαι αγαπητό μου τρολ...
Σε κάθε πασχαλινή έξοδο βγαίνουν από την Αθήνα γύρω στα 40 χιλιάδες αυτοκίνητα! Και οι αρκετά μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι γύρω από την Αθήνα κυριολεκτικά "πήζουν". Επομένως, όταν γράφεις:
100 χιλιάδες οχήματα στην Εγναντία οδό δεν είναι και μεγάλο νούμερο. Προφανώς κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου...
100 χιλιάδες αυτοκίνητα την ημέρα δεν μπορούν να τα διαχειρστούν ούτε πολύ μεγαλύτεροι δρόμοι από την Εγνατία.
Επόμένως ένας τέτοιος ισχυρισμός σηκώνει και αρκετή καζούρα!
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:27
από Εμπεδοκλής
dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:25
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:06
Αντί να κάνεις clopy paste τις απαντήσεις μου καλό θα ήταν να μελετήσεις λίγο παραπάνω για την Εγναντία οδό, ένα δρόμο που ξεκινά από την Ηγουμενίτσα και καταλήγει στους Κήπους του Έβρου. Είναι ένας δρόμος περί τα 670 χμλ που περνά από τρεις περιφέρειες και κάμποσους νομούς και εσύ ισχυρίζεσαι ότι χρησιμοποιείται καθημερινά από 5000 οχήματα. Ακόμη και αν τα 5.000 κινούνταν ταυτόχρονα στο δρόμο το ίδιο λεπτό λογικά θα έπρεπε να υπάρχει ένα όχημα ανά ~250 μέτρα ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Είναι εύκολο να το παίζεις ξύπνιος, αλλά δύσκολο να είσαι αγαπητό μου τρολ...
Σε κάθε πασχαλινή έξοδο βγαίνουν από την Αθήνα γύρω στα 40 χιλιάδες αυτοκίνητα! Και οι αρκετά μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι γύρω από την Αθήνα κυριολεκτικά "πήζουν". Επομένως, όταν γράφεις:
100 χιλιάδες οχήματα στην Εγναντία οδό δεν είναι και μεγάλο νούμερο. Προφανώς κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου...
100 χιλιάδες αυτοκίνητα την ημέρα δεν μπορούν να τα διαχειρστούν ούτε πολύ μεγαλύτεροι δρόμοι από την Εγνατία.
Επόμένως ένας τέτοιος ισχυρισμός σηκώνει και αρκετή καζούρα!
Ξεσκόνησε λίγο τα μαθηματικά σου αγαπητό μου τρολ.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:30
από EKPLIKTIKOS
πατησιωτης έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:17
Ρωτάνε τον Λαλιώτη και εξηγεί : εάν έμενε το Ελληνικό και δεν έμπαινε η απαγόρευση καμμία εταιρία δεν αναλάμβανε να φτιάξει νέο αεροδρόμιο στην Αττική με άλλο στην ίδια περιοχή.Επομένως εάν δεν υπήρχε ο όρος μένεις με το Ελληνικό ή ΒΑΖΕΙΣ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΑΤΑ που πλέον δεν έχεις.
Η Ελλάδα είναι χώρα με αρχές, ελευθερία, δημοκρατία, ένα φιλελεύθερο καθεστώς. Το τι θέλουν οι επιχειρηματίες για να δραστηριοποιηθουν στη χώρα ποσώς με απασχολεί. Αυτοί μπορεί να θέλουν να έρχονται κ να γαμανε 12χρονα, τι να κάνουμε τώρα; ή έχουμε αρχές ή οχι. Σου κάνουν οι αρχές της φιλελεύθερης οικονομίας κ του ανταγωνισμού; έχει καλώς. Δε σου κάνουν; από δω παν κ άλλοι
μα θα μείνουμε με το ελληνικό
So be it. Για να το θέσω αλλιώς, αν αύριο η tuv αποφασίσει ότι κάθε γερμανός τουρίστας έχει δικαίωμα να γαμαει 2 10χρονα, μήπως να ικανοποιησουμε το αίτημα για να μην πεθάνει ο τουρισμός;
Δεν μπορεί σοβαρά να μεταφέρουμε ένα πρόβλημα στη χώρα, που στην πραγματικότητα αφορά εξωπραγματικες απαιτήσεις ευνοϊκής μεταχείρισης κάποιου.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:30
από Κόκκορας
το θέμα είναι πως αυτά παίζουν κυρίως σε τοπικά ΜΜΕ(για λίγο) και χάνονται(χαρακτηριστικό παράδειγμά αυτό που ανέφερα και εγώ τις προάλλες με το πρόσφατο απίστευτο νομοσχέδιο τους για τις παραλίες με το ωραίο όνομα "στρατηγικές επενδύσεις"(Sic)
εξάλλου ακόμα και η αντιπολίτευση που κόπτεται υποτίθεται για τα συμφέροντα του δημόσιου χώρου και συμφέροντος δεν ανεβάζει στην ατζέντα της τέτοια θέματα,αυτό είναι ίσως ακόμα πιο προκλητικό και δη για υποτιθέμενο αριστερό κόμμα!
Από την άλλη ξεσήκωσε το σύμπαν για την...βαση στα ΑΕΙ και κάτι άλλες..τέλος πάντων .
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:33
από πατησιωτης
sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:09
Εύχομαι να κυβερνάει για πάντα η οικογένεια Μητσοτάκη αυτόν τον τόπο ακόμη και αν συνεχίζει να υπάρχει αυτό το μπουρδέλο μέχρι να αναλάβουν τα τρισέγγονα.
Μόνο που δεν κυβερνάει για πάντα - για την ακρίβεια κυβέρνησε 3 χρόνια 90-93 και μετά κυβέρνησαν σοσιαλιστές και πατριώτες μέχρι για κάποιο ανεξήγητο λόγο να έλθουν πάλι στα πράγματα μετά από 26 χρόνια.
Ας δούμε λοιπόν τα αντιλαικά και αντεθνικά που είχαν προγραμματίσει και τι έγινε αφού τους έδιωξαν.
Για το αεροδρόμιο Σπάτων τα έγραψα.
ΟΤΕ : ήθελε να τον πουλήσει - οι φήμες έλεγαν για τους Ιάπωνες που ήθελαν δια του ΟΤΕ τότε να μπουν στην αγορά της ΕΟΚ.Δεν πουλήθηκε τότε,πούλησε πολλά ψηφιακά ο Κόκκαλης και μετά τον πούλησε ο Καραμανλής στον Deutsche Teleokom.
Oλυμπιακή : ήθελε να την πουλήσει,δεν έγινε,τελικά έκλεισε/πουλήθηκε και αυτή επί Καραμανλή και τη θέση της πήρε η ιδιωτική Aegean.
Aττική Οδός : ήθελε να την ξεκινήσει,δεν έγινε,ανέλαβε ο Λαλιώτης και την πήρε ο Μπόμπολας.
Διαφορες επιχειρήσεις ΑΓΕΤ κλπ (μέγα σκάνδαλο Παντσαβόλτα) ματαιώθηκε τότε η πώλησή τους και τις πούλησε μετά ο Παπαντωνίου.
Εθνικά : προωθούσε συμφωνία με τα Σκόπια με το όνομα Νέα Μακεδονία χωρίς άλλους όρους,έπεσε και μετά από πολλές καραμπόλες το θέμα έκλεισε με τις Πρέσπες με το όνομα Βόρεια Μακεδονία ΚΑΙ αναγνώριση μακεδονικής σκέτα γλώσσας.
Υπάρχει ΚΑΤΙ που έκανε ή είχε προγραμματίσει ο Δρακουμέλ που δεν το έκαναν οι επόμενοι;
Ναι.Διέλυσε την ΕΑΣ και ξεκίνησε ιδιωτικά λεωφορεία,αυτό το ανέτρεψε ο Παπανδρέου και τα λεωφορεία είναι πάλι κρατικά.
ΌΛΑ τα υπόλοιπα τα έκαναν αυτοί που κατήγγειλαν το νεοφιλελευθερισμό.
Αντιλαμβάνομαι ότι για όσους απεχθάνονται τον μητσοτακισμό είναι σαν να κυβερνάει συνέχεια.Για αυτό πρέπει να ρωτήσετε όμως τους Παπανδρέου Β΄και Γ΄,Σημίτη,Καραμανλή,Σαμαρά και Τσίπρα γιατί υπάρχει αυτή η εντύπωση.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:34
από hades
Ο Περιστέρης είναι ο καινούριος εθνικός εργολάβος όπως ήταν ο Μπόμπολας επί πασοκάρας.
Προσωπικά βρίσκω τελείως λάθος τους όρους της παραχώρησης αλλά ποιος θα ρωτήσει εμένα
Και μιας και αναφέρθηκαν τα Σπάτα έπρεπε να μας γίνει μάθημα να μην ξαναγίνει κάτι αντίστοιχο. Με τις μαλακίες που υπογράψαμε και τις τιμές φτιάξαμε ένα μη ανταγωνιστικό αεροδρόμιο και η Πόλη έχει διεθνές πέρασμα ενώ το σχέδιο ήταν κάτι τέτοιο να γίνει η Αθήνα.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:38
από Εμπεδοκλής
hades έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:34
Ο Περιστέρης είναι ο καινούριος εθνικός εργολάβος όπως ήταν ο Μπόμπολας επί πασοκάρας.
Προσωπικά βρίσκω τελείως λάθος τους όρους της παραχώρησης αλλά ποιος θα ρωτήσει εμένα
Και μιας και αναφέρθηκαν τα Σπάτα έπρεπε να μας γίνει μάθημα να μην ξαναγίνει κάτι αντίστοιχο. Με τις μαλακίες που υπογράψαμε και τις τιμές φτιάξαμε ένα μη ανταγωνιστικό αεροδρόμιο και η Πόλη έχει διεθνές πέρασμα ενώ το σχέδιο ήταν κάτι τέτοιο να γίνει η Αθήνα.
Για κάποιο περίεργο λόγο στην Ελλάδα οι φιλελεύθεροι αντιλαμβάνονται τον καπιταλισμό διαφορετικά από τους φιλελευθέρους όλων των άλλων χωρών. Εδώ τον φιλελευθερισμό τον αντιλαμβάνονται ως κρατικοδίαιτες επιχειρήσεις με μονοπωλιακούς που προστατεύονται από κρατικές συμβάσεις. Αλλού θα σου έλεγαν φτιάχνω δύο-τρία αεροδρόμια ώστε να ανταγωνίζονται στις τιμές και τις υπηρεσίες μεταξύ τους...
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:43
από sys3x
πατησιωτης έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:33
sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:09
Εύχομαι να κυβερνάει για πάντα η οικογένεια Μητσοτάκη αυτόν τον τόπο ακόμη και αν συνεχίζει να υπάρχει αυτό το μπουρδέλο μέχρι να αναλάβουν τα τρισέγγονα.
Μόνο που δεν κυβερνάει για πάντα - για την ακρίβεια κυβέρνησε 3 χρόνια 90-93 και μετά κυβέρνησαν σοσιαλιστές και πατριώτες μέχρι για κάποιο ανεξήγητο λόγο να έλθουν πάλι στα πράγματα μετά από 26 χρόνια.
Ας δούμε λοιπόν τα αντιλαικά και αντεθνικά που είχαν προγραμματίσει και τι έγινε αφού τους έδιωξαν.
Για το αεροδρόμιο Σπάτων τα έγραψα.
ΟΤΕ : ήθελε να τον πουλήσει - οι φήμες έλεγαν για τους Ιάπωνες που ήθελαν δια του ΟΤΕ τότε να μπουν στην αγορά της ΕΟΚ.Δεν πουλήθηκε τότε,πούλησε πολλά ψηφιακά ο Κόκκαλης και μετά τον πούλησε ο Καραμανλής στον Deutsche Teleokom.
Oλυμπιακή : ήθελε να την πουλήσει,δεν έγινε,τελικά έκλεισε/πουλήθηκε και αυτή επί Καραμανλή και τη θέση της πήρε η ιδιωτική Aegean.
Aττική Οδός : ήθελε να την ξεκινήσει,δεν έγινε,ανέλαβε ο Λαλιώτης και την πήρε ο Μπόμπολας.
Διαφορες επιχειρήσεις ΑΓΕΤ κλπ (μέγα σκάνδαλο Παντσαβόλτα) ματαιώθηκε τότε η πώλησή τους και τις πούλησε μετά ο Παπαντωνίου.
Εθνικά : προωθούσε συμφωνία με τα Σκόπια με το όνομα Νέα Μακεδονία χωρίς άλλους όρους,έπεσε και μετά από πολλές καραμπόλες το θέμα έκλεισε με τις Πρέσπες με το όνομα Βόρεια Μακεδονία ΚΑΙ αναγνώριση μακεδονικής σκέτα γλώσσας.
Υπάρχει ΚΑΤΙ που έκανε ή είχε προγραμματίσει ο Δρακουμέλ που δεν το έκαναν οι επόμενοι;
Ναι.Διέλυσε την ΕΑΣ και ξεκίνησε ιδιωτικά λεωφορεία,αυτό το ανέτρεψε ο Παπανδρέου και τα λεωφορεία είναι πάλι κρατικά.
ΌΛΑ τα υπόλοιπα τα έκαναν αυτοί που κατήγγειλαν το νεοφιλελευθερισμό.
Αντιλαμβάνομαι ότι για όσους απεχθάνονται τον μητσοτακισμό είναι σαν να κυβερνάει συνέχεια.Για αυτό πρέπει να ρωτήσετε όμως τους Παπανδρέου Β΄και Γ΄,Σημίτη,Καραμανλή,Σαμαρά και Τσίπρα γιατί υπάρχει αυτή η εντύπωση.
Για πόσα χρόνια και πόσοι μισθοί καταβάλλονται από το ελληνικό κράτος στην οικογένεια Μητσοτάκη για τις υπηρεσίες που παρέχουν στον ελληνικό λαό;
Πόσες άλλες οικογένειες πλησιάζουν αυτά τα μεγέθη;
Επίσης για δεύτερη φορά, τι δουλειά κάνει η σύζυγος του Γεραπετρίτη, γνωρίζεις;
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:43
από GoBack
Πολυ κακη επενδυση,ελπιζω να εχουν μπει οι σχετικες ρητρες απο την τερνα ωστε να πληρωνεται απο τους φορους του φοσιλη ακομα και σε περιπτωση πτωσης μετεωριτη.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:44
από Λίνο Βεντούρα
dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:25
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:06
Αντί να κάνεις clopy paste τις απαντήσεις μου καλό θα ήταν να μελετήσεις λίγο παραπάνω για την Εγναντία οδό, ένα δρόμο που ξεκινά από την Ηγουμενίτσα και καταλήγει στους Κήπους του Έβρου. Είναι ένας δρόμος περί τα 670 χμλ που περνά από τρεις περιφέρειες και κάμποσους νομούς και εσύ ισχυρίζεσαι ότι χρησιμοποιείται καθημερινά από 5000 οχήματα. Ακόμη και αν τα 5.000 κινούνταν ταυτόχρονα στο δρόμο το ίδιο λεπτό λογικά θα έπρεπε να υπάρχει ένα όχημα ανά ~250 μέτρα ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Είναι εύκολο να το παίζεις ξύπνιος, αλλά δύσκολο να είσαι αγαπητό μου τρολ...
Σε κάθε πασχαλινή έξοδο βγαίνουν από την Αθήνα γύρω στα 40 χιλιάδες αυτοκίνητα! Και οι αρκετά μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι γύρω από την Αθήνα κυριολεκτικά "πήζουν". Επομένως, όταν γράφεις:
100 χιλιάδες οχήματα στην Εγναντία οδό δεν είναι και μεγάλο νούμερο. Προφανώς κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου...
100 χιλιάδες αυτοκίνητα την ημέρα δεν μπορούν να τα διαχειρστούν ούτε πολύ μεγαλύτεροι δρόμοι από την Εγνατία.
Επόμένως ένας τέτοιος ισχυρισμός σηκώνει και αρκετή καζούρα!
Η ετήσια μέση ημερήσια κυκλοφορία είναι πάνω από 50.000 οχήματα στο τμήμα που περνάει από την Θεσσαλονίκη και από 20.000 έως 50.000 στην υπόλοιπη Κεντρική Μακεδονία
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:48
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:58
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:31
foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:21
Ναι είμαι εκτός πραγματικότητας, κατά κεφαλήν ΑΕΠ Ιαπωνίας 40.000 δολλάρια, κατά κεφαλήν ΑΕΠ Αϊτής 1300 δολλάρια, κόστος εβδομαδιαίας κάρτας maglev στην Ιαπωνία 290 δολλάρια άρα στην Αϊτή θα έπρεπε η εβδομαδιαία κάρτα για maglev να κάνει 8 ευρώ ε; Αυτή είναι η πραγματικότητα; Γι' αυτό εδώ και μια δεκαετία ρίχνει αδιάκοπα πουτσοσκάμπιλα στους Έλληνες;
Σου λέει το κόστος ανά χλμ είναι 3.5 τώρα. Και θα παει 6.5.
Αυτό είναι δυσάρεστο για τον χρήστη της οδού αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να δω τη μεγάλη εικόνα όπου το κρατικό ταμείο εισπράττει άμεσα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μετρητά = την αύξηση που αντιστοιχεί σε 60 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα. Αν πάρουμε 100 χιλιόμετρα μια μέση διαδρομή, μιλάμε για 600 εκατομμύρια διαδρομές.
Θεωρείς ότι έπρεπε όλη η υπόλοιπη χώρα να φορολογηθεί 2 δισεκατομμύρια ευρώ παραπάνω (ή να τα χάσει από μισθούς σαν ΔΥ ή από συντάξεις σαν όλοι) αντί οι επόμενες 600 εκατομμμύρια διαδρομές στην Εγνατία να γίνουν ακριβότερες κατά 3 σεντς το χιλιόμετρο; Σε καλωσορίζω τότε στην πλευρά των μνημονιακών. Κρίμα όμως που δεν έχουμε πια 2010-2015.
Με άλλα λόγια όταν παραχωρούνται με όρους καπιταλισμού Νιγηρίας οι δρόμοι σε ημέτερους ιδιώτες θα πρέπει να χτυπαμε παλαμάκια στο Σκατοσογο.
Και να ακούμε επιχειρήματα/ διλήμματα του τύπου, "θες να κονομαει με διπλάσιο κόστος για σένα η τερνα, να την πληρωνεις εσύ όταν δεν έχει πολλά κέρδη (πχ λόγω μιας πανδημιας) , να μην γινουν αλλοι δρομοι για να μη μειωθει το κερδος της Ή να πεινασουν τα παιδια σου;
Μα δεν υπάρχουν λεφτοδεντρα τη σήμερον ημέρα Κύριε μου."
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:50
από sys3x
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:44
dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:25
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:06
Αντί να κάνεις clopy paste τις απαντήσεις μου καλό θα ήταν να μελετήσεις λίγο παραπάνω για την Εγναντία οδό, ένα δρόμο που ξεκινά από την Ηγουμενίτσα και καταλήγει στους Κήπους του Έβρου. Είναι ένας δρόμος περί τα 670 χμλ που περνά από τρεις περιφέρειες και κάμποσους νομούς και εσύ ισχυρίζεσαι ότι χρησιμοποιείται καθημερινά από 5000 οχήματα. Ακόμη και αν τα 5.000 κινούνταν ταυτόχρονα στο δρόμο το ίδιο λεπτό λογικά θα έπρεπε να υπάρχει ένα όχημα ανά ~250 μέτρα ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Είναι εύκολο να το παίζεις ξύπνιος, αλλά δύσκολο να είσαι αγαπητό μου τρολ...
Σε κάθε πασχαλινή έξοδο βγαίνουν από την Αθήνα γύρω στα 40 χιλιάδες αυτοκίνητα! Και οι αρκετά μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι γύρω από την Αθήνα κυριολεκτικά "πήζουν". Επομένως, όταν γράφεις:
100 χιλιάδες οχήματα στην Εγναντία οδό δεν είναι και μεγάλο νούμερο. Προφανώς κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου...
100 χιλιάδες αυτοκίνητα την ημέρα δεν μπορούν να τα διαχειρστούν ούτε πολύ μεγαλύτεροι δρόμοι από την Εγνατία.
Επόμένως ένας τέτοιος ισχυρισμός σηκώνει και αρκετή καζούρα!
Η ετήσια μέση ημερήσια κυκλοφορία είναι πάνω από 50.000 οχήματα στο τμήμα που περνάει από την Θεσσαλονίκη και από 20.000 έως 50.000 στην υπόλοιπη Κεντρική Μακεδονία
Και η ντρι είναι η γριά πουτάνα - λεκανατζού των μηδέν και εξήντα του Άδωνι.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:50
από dtri2020
Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:27
Ξεσκόνησε λίγο τα μαθηματικά σου αγαπητό μου τρολ.
Στις μέρες μας η Κηφισού εξυπηρετεί πάνω από 100.000 οχήματα καθημερινά, ενώ συνδέεται με άλλους κύριους οδικούς άξονες, όπως την Αττική Οδό, την Ιερά Οδό, τη Λ. Αθηνών κλπ.
Λεωφόρος Κηφισού. Μόνιμα "πηγμένη" παρ' όλο το πλάτος της!
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:51
από dtri2020
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:44
Η ετήσια μέση ημερήσια κυκλοφορία είναι πάνω από 50.000 οχήματα στο τμήμα που περνάει από την Θεσσαλονίκη και από 20.000 έως 50.000 στην υπόλοιπη Κεντρική Μακεδονία
Το οποίο πως προκύπτει;
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:54
από Λίνο Βεντούρα
dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:51
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:44
Η ετήσια μέση ημερήσια κυκλοφορία είναι πάνω από 50.000 οχήματα στο τμήμα που περνάει από την Θεσσαλονίκη και από 20.000 έως 50.000 στην υπόλοιπη Κεντρική Μακεδονία
Το οποίο πως προκύπτει;
Είναι στοιχεία του 2017. Ανέβασα ολόκληρο pdf σε προηγούμενη σελίδα