Σελίδα 8 από 24

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 01:09
από Cecily Anne
ST48410 έγραψε: 31 Ιαν 2021, 01:05
Cecily Anne έγραψε: 31 Ιαν 2021, 00:58
Έγραψα από την αρχή για δασκάλους που σέβονταν την δουλειά τους. Προφανώς αν ήθελε να λουφάρει κανείς και τον άφηνε ο προϊστάμενός του ήταν μεγάλη ευκαιρία.
Κατά τα άλλα τι να πω; Θα ξέρεις καλύτερα.
Έλα σου βάζω πιο αναλυτικά τη διδακτέα ύλη, για να μη νομίζεις ότι τα βγάζω από το μυαλό μου.
http://elearning.schools.ac.cy/index.ph ... tiko-yliko
Ενδεικτικό Υλικό Παιδαγωγικής Στήριξης Μαθητών | Μαθητριών
Δραστηριότητες

Εισαγωγικό σημείωμα 16/04/2020
Γονείς διαμεσολαβητές για τη μάθηση του παιδιού τους 08/05/2020
Δραστηριότητες για αξιοποίηση θεατρικής παράστασης 08/05/2020
Δραστηριότητες για αξιοποίηση παραμυθιού 08/05/2020
Ο κύκλος των χρωμάτων 08/05/2020
Παιχνίδια με σκιές 18/05/2020
Δημιουργούμε θέατρο σκιών 18/05/2020
Δημιουργικότητα στη Γλώσσα 08/05/2020
Μια πρόταση σαν σιδηρόδρομος 18/05/2020
Αναπαιχνίδωση 18/05/2020
Παίζουμε Μαθηματικά σε μαγαζάκι 18/05/2020
Παίζω με αριθμούς και πασχαλινά αυγά 08/05/2020
Παίζω και μαθαίνω τα συναισθήματα 18/05/2020
Χρησιμοποιούμε θετικές λέξεις κάθε μέρα 18/05/2020
Παιχνίδι με μια εφημερίδα 15/04/2020
Δραστριότητα ζωγραφικής από την πινακοθήκη Tate του Λονδίνου 21/04/2020
Τέχνη με υλικά από τη φύση 15/04/2020
Παιχνίδι με τα χρώματα στα αγγλικά 15/04/2020
Αινίγματα 15/04/2020
Δημιουργούμε τη δική μας ιστορία 18/05/2020
Bowling στο σπίτι 15/04/2020
Παίζουμε με μανταλάκια 15/04/2020
Παίζουμε ντόμινο 21/04/2020
Παίζουμε ντόμινο αλλιώς 21/04/2020
Παίζουμε ντόμινο με ζάρι 21/04/2020
Παίζουμε Bingo με ντόμινο 21/04/2020
Φτιάχνουμε νόστιμα ντόμινο 15/04/2020
Παίζουμε με ντόμινο και αριθμοκάρτες 15/04/2020
Παιχνίδι μνήμης με ζάρι 15/04/2020
Ομαδοποιούμε τα ρούχα μας 15/04/2020
Σχήματα παντού 15/04/2020
Τρίλιζα με πώματα 18/05/2020
Μουσικά όργανα στο σπίτι 15/04/2020
Συναισθηματική ενδυνάμωση μέσα από παραμύθι 15/04/2020
Φτιάχνουμε δωράκια για όλους 15/04/2020
Φτιάχνουμε γαντόκουκλες 15/04/2020
Φυτεύουμε σποράκια 21/04/2020
Αντικείμενα και φωνήματα 18/05/2020
Δευτερεύοντα χρώματα 21/04/2020
Ζωγραφίζουμε με γραμμές 21/04/2020
Ζωγραφίζουμε με στιγμιαίο καφέ 21/04/2020
Ζωγραφική σε χαρτί φίλτρου 21/04/2020
Κινητικό παιχνίδι - Διαδρομές 21/04/2020
Παίζουμε με τα σχήματα 21/04/2020
Νεραϊδομπλεξίματα και της ζωής μαθήματα - Παραμύθι και δραστηριότητες για τη Γλώσσα και τα Μαθηματικά
Θέμα Αρχείο Ημερομηνία
Ιστορία "Νεραϊδομπλεξίματα και της ζωής μαθήματα" 11/06/2020
Το καπέλο της αφήγησης 11/06/2020
Κορνιζαρίσματα 11/06/2020
Νεραϊδομπλεξίματα - Δραστηριότητα αντιστοίχισης 11/06/2020
Τα υλικά στην κατσαρόλα 11/06/2020
Παίζουμε με τις καταλήξεις των λέξεων 11/06/2020
Ας μεταμορφωθούμε!!! 11/06/2020
Οι ήρωες και ηρωίδες της ιστορίας 11/06/2020
Ο πρωταγωνιστής/Η πρωταγωνίστρια της ιστορίας 11/06/2020
Μια ποδιά ξεχωριστή όσο κι εσύ! 11/06/2020
Θέατρο, Παραμύθι και Τραγούδι
Θέμα Πηγή Αρχείο Ημερομηνία
Παιδικές θεατρικές παραστάσεις
Κοππέλια Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Η αγάπη και τα τρία πορτοκάλια Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Ο τσάρος με τη μακριά γενειάδα Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Ομήρου Οδύσσεια Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Ο μαγικός κόσμος της αγάπης Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Η χώρα των πουλιών Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
8 Νταν στην κιβωτό- Θεατρική παράσταση Θέατρο Μασκαρίνι 15/04/2020
Παιδικές ταινίες
Πιπ Southeastern Guide Dogs 15/04/2020
Ψηλά το κεφάλι- σύντομη παιδική ταινία Film Bilder 15/04/2020
Αφήγηση παραμυθιού με εικόνες
Ο Τριγωνοψαρούλης εναντίον του μεγάλου καρχαρία Βαγγέλης Ηλιόπουλος 15/04/2020
Πειρατές στο σπίτι (βλέπε και σύνδεσμο "Τραγούδια") Αντώνης Παπαθεοδούλου 15/04/2020
Του σκοινιού τα μανταλάκια Αντώνης Παπαθεοδούλου 15/04/2020
Το ουράνιο τόξο της Μανταλένας Από το βιβλίο "Πες μου ένα παραμύθι για καληνύχτα" 15/04/2020
Ο Μάικ ο φασολάκης Μαρί Κυριακού 15/04/2020
Η Μυστηρούλα Μαρί-Οντ Μιράιγ 15/04/2020
Κινούμενα σχέδια
Ο λαγός και η χελώνα Μύθοι του Αισώπου 15/04/2020
Τα ποντίκια και η νυφίτσα Μύθοι του Αισώπου 15/04/2020
Ο γάιδαρος και τα τριζόνια Μύθοι του Αισώπου 15/04/2020
Το ποντίκι και ο βάτραχος Μύθοι του Αισώπου 15/04/2020
Το αρνάκι και ο λύκος Μύθοι του Αισώπου 15/04/2020
Ακρόαση παραμυθιού
Καληνύχτα Μαμά Μαρία Παπαγιάννη 15/04/2020
Το άτυχο δάχτυλο Κατερίνα Σέρβη 15/04/2020
Παραμύθια να τα φας στο πιάτο Αντώνης Παπαθεοδούλου 15/04/2020
Παραμύθι με εικόνες
Ένας ιός με κορώνα Χαρά Πάτρα 15/04/2020
Τραγούδια
Ο πειρατής (βλέπε και Αφήγηση Παραμυθιού ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Από τη συλλογή "Άρες, μάρες, κουκουνάρες" 15/04/2020
Οι μέρες της βδομάδας Από τη συλλογή "Λιλιπούπολη" 15/04/2020
Μια αρκούδα καφέ Από τη συλλογή "Λιλιπούπολη" 15/04/2020
Μάγειρας Από τη συλλογή "Τα φτερά του Δράκου" 15/04/2020
Τραγούδια με κινούμενα σχέδια- Από τις συλλογές του Γιώργου Χατζηπιερή
Ο κόκορας ξυπνάει Διονύσης Σαββόπουλος 15/04/2020
Το βουνό Σωκράτης Μάλαμας 15/04/2020
Το ελεφαντάκι Φοίβος Δεληβοριάς 15/04/2020
Για τον πατέρα Ελευθερία Αρβανιτάκη 15/04/2020
Για πού, για πού, για πού Χορωδία Νέας Γενιάς Ζηρίδη 15/04/2020
Επτά ποτάμια

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 01:12
από ST48410
Στύγιος έγραψε: 31 Ιαν 2021, 00:47 Aφού τα ξέρουν όλα κι η γνώμη μας περιττεύει ,καληνύχτα μας..
Είχε κι άλλες ομορφιές η φάση. Εκεί που το έπαιρνες απόφαση ότι "σήμερα το ρημάδι το blogs.sch.gr δεν θα δουλέψει" και κάπου τα ξημερώματα αποφάσιζες ότι έπρεπε να κάνεις account σε cloud να ανεβάσεις όλο το υλικό εκεί και να φτιάξεις ένα μεγάλο email με οδηγίες γιατί δεν ήταν δυνατόν να ξεκινήσει η επόμενη μέρα και να μην έχουν ούτε οι γονείς ούτε οι δάσκαλοι τίποτα.
Και φυσικά να γίνει τηλεφωνική επικοινωνία με όλους τους γονείς αφού θα περίμεναν υλικό στην πλατφόρμα και αν αυτού θα έπρεπε να το δουν στο μαιλ (το οποίο φυσικά δεν τσεκάρουν αν δεν τους το πει κάποιος :) ).

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 01:14
από Awesomatic
Η καλύτερη απόδειξη πόσο σκληρή είναι η δουλειά τους είναι που οι γονείς έφτασαν στα πρόθυρα γενοκτονίας στην καραντίνα και είχαν να κρατήσουν μόνο τα παιδιά τους. Πολλαπλασιάζοντας αυτό επί 20.... Όποιος κάνει αυτή τη δουλειά έχει τον αμέριστο σεβασμό μου. Εγώ ούτε για καταναγκαστικά έργα δεν θα το έκανα, καλύτερα να σπάς πέτρες πάρα να σου σπάνε τα νεύρα.

Φαίνεται πόσο λατρεύω τα παιδάκια ε; :hammer: :hammer:

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 01:18
από ST48410
Cecily Anne έγραψε: 31 Ιαν 2021, 01:09 Έλα σου βάζω πιο αναλυτικά τη διδακτέα ύλη, για να μη νομίζεις ότι τα βγάζω από το μυαλό μου.
http://elearning.schools.ac.cy/index.ph ... tiko-yliko
Ενδεικτικό Υλικό Παιδαγωγικής Στήριξης Μαθητών | Μαθητριών
Δραστηριότητες
Δεν λέει τίποτα. Ενδεικτικό είναι. Μπορεί εγώ να κάνω μια κατασκευή με εφημερίδα και να είναι λούφα και χάσιμο χρόνου και ο καλός εκπαιδευτικός να οργανώσει έτσι αυτή την κατασκευή που να πιάσει τόπο. Ε, αυτή η οργάνωση θέλει προετοιμασία και χρόνο και για να μπορέσει να λειτουργήσει στα πλαίσια της εξαποστάσεως ήθελε έξτρα ψάξιμο και δουλειά.

Βάλε ότι οι συνεπείς εκπαιδευτικοί ξόδεψαν και αρκετά απογεύματα και ΣΚ για επιμορφωτικά σεμινάρια. Η ΠΕ της περιοχής μου διοργάνωνε σε σχεδόν εβδομαδιαία βάση.

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 01:20
από Cecily Anne
ST48410 έγραψε: 31 Ιαν 2021, 01:18
Cecily Anne έγραψε: 31 Ιαν 2021, 01:09 Έλα σου βάζω πιο αναλυτικά τη διδακτέα ύλη, για να μη νομίζεις ότι τα βγάζω από το μυαλό μου.
http://elearning.schools.ac.cy/index.ph ... tiko-yliko
Ενδεικτικό Υλικό Παιδαγωγικής Στήριξης Μαθητών | Μαθητριών
Δραστηριότητες
Δεν λέει τίποτα. Ενδεικτικό είναι. Μπορεί εγώ να κάνω μια κατασκευή με εφημερίδα και να είναι λούφα και χάσιμο χρόνου και ο καλός εκπαιδευτικός να οργανώσει έτσι αυτή την κατασκευή που να πιάσει τόπο. Ε, αυτή η οργάνωση θέλει προετοιμασία και χρόνο και για να μπορέσει να λειτουργήσει στα πλαίσια της εξαποστάσεως ήθελε έξτρα ψάξιμο και δουλειά.

Βάλε ότι οι συνεπείς εκπαιδευτικοί ξόδεψαν και αρκετά απογεύματα και ΣΚ για επιμορφωτικά σεμινάρια. Η ΠΕ της περιοχής μου διοργάνωνε σε σχεδόν εβδομαδιαία βάση.
Σου έβαλα 2 ενδεικτικά, αλλά επιμένεις. Ειλικρινά μετά από ένα σημείο καταντάει γραφικό το ζήτημα και βαριέμαι να το συνεχίσω. Το δε σχόλιο για τα επιμορφωτικά σεμινάρια το προσπερνώ, διότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 01:27
από elchav
stavmanr έγραψε: 31 Ιαν 2021, 00:12
elchav έγραψε: 31 Ιαν 2021, 00:09 τελικά όμως, μήπως την έκανε καλά;
Βρήκαμε τον πρώτο υποστηρικτή.
μη στεναχωριέσαι, βρε χαζούλι

δεν σου παίρνω την εργολαβία υπεράσπισης αντικοινωνικών σκουπιδιών

σύρε τώρα

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 01:33
από ST48410
Cecily Anne έγραψε: 31 Ιαν 2021, 01:20 Το δε σχόλιο για τα επιμορφωτικά σεμινάρια το προσπερνώ, διότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.
Μη το προσπερνάς. Η συμμετοχή ήταν πολύ μεγάλη και τις περισσότερες φορές που υπήρχε όριο ατόμων έμεναν κάποιοι σε λίστες αναμονής. Όταν του έλεγες του άλλου πρέπει να χρησιμοποιήσεις webex και ήταν κάποιας ηλικίας και η μέχρι τώρα σχέση του με τους υπολογιστές ανεπαρκής, τα σεμινάρια αυτά ήταν απαραίτητα κι ας μην ήταν υποχρεωτικά.

Επίσης τέθηκαν ένα σωρό ζητήματα για τα οποία έρχονταν καθημερινά εγκύκλιοι και έγιναν και πολλές συναντήσεις, συζητήσεις. Πόσο χρόνο πρέπει ένα τόσο μικρό παιδί να ξοδεύει μπροστά σε μια οθόνη; Ποια είναι τα ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων που ανακύπτουν και πως τα χειρίζετσαι; Ποιος νομίζεις ότι τα γνώριζε αυτά πριν τον Απρίλιο; Κανείς.

Το κυριώτερο όμως ήταν να μάθουν οι εκπαιδευτικοί πως θα προσαρμόσουν το μέσο αυτό στις ανάγκες των παιδιών τόσο μικρής ηλικίας. Το νήπιο δεν είναι φοιτητής τριτοβάθμιας. Είναι μεγάλο ζόρι απλά και μόνο να το κρατήσεις 20 λετπά μπροστά σε μία οθόνη. Πόσο μάλλον να το κάνεις να συμμετέχει και να μαθαίνει. Δεν είναι εύκολο να κάνεις ας πούμε συνεργατικές δραστηριότητες online με προβληματικές συνδέσεις. Επίσης είχες να κάνεις με νήπιο το οποίο έχει κλειστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα στο σπίτι χωρίς τους φίλους του. Δεν ήταν φυσιολογικές συνθήκες αυτές. Ήθελαν ένα κάρο οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς για να ενσωματώσουν στο μάθημά τους και να βοηθήσουν τους γονείς στην αντιμετώπιση κάποιων πρωτοφανών φαινομένων. Αυτά δεν έγιναν από μόνα τους.

Αυτά και την καλημέρα μου.

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 01:49
από Στύγιος
ST48410 έγραψε: 31 Ιαν 2021, 01:12
Στύγιος έγραψε: 31 Ιαν 2021, 00:47 Aφού τα ξέρουν όλα κι η γνώμη μας περιττεύει ,καληνύχτα μας..
Είχε κι άλλες ομορφιές η φάση. Εκεί που το έπαιρνες απόφαση ότι "σήμερα το ρημάδι το blogs.sch.gr δεν θα δουλέψει" και κάπου τα ξημερώματα αποφάσιζες ότι έπρεπε να κάνεις account σε cloud να ανεβάσεις όλο το υλικό εκεί και να φτιάξεις ένα μεγάλο email με οδηγίες γιατί δεν ήταν δυνατόν να ξεκινήσει η επόμενη μέρα και να μην έχουν ούτε οι γονείς ούτε οι δάσκαλοι τίποτα.
Και φυσικά να γίνει τηλεφωνική επικοινωνία με όλους τους γονείς αφού θα περίμεναν υλικό στην πλατφόρμα και αν αυτού θα έπρεπε να το δουν στο μαιλ (το οποίο φυσικά δεν τσεκάρουν αν δεν τους το πει κάποιος :) ).
Τα έχουμε βιώσει και τον Μάρτιο πέρυσι και πρόσφατα με το sch.gr.

Στύγιος ετοιμοπόλεμος από Δευτέρα
Στύγιος έγραψε: 30 Ιαν 2021, 22:49 https://imgur.com/a/TmtABqO

Στύγιος ετοιμάζεται για την τάξη.

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 01:51
από Γενιά της Αγαμίας
Εικόνα

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 02:55
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
ST48410 έγραψε: 30 Ιαν 2021, 23:54
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 30 Ιαν 2021, 23:48 τελείως άστοχο, στη περίπτωση που αναφέρομαι εγώ μιλάμε για τη ΦΥΣΗ της δουλειάς που ΕΠΕΛΕΞΕΣ να κάνεις, σπουδάζοντας πιο πριν
δεν μιλάμε για εργοδοσία
Αυτό με τα τονισμένα μην το λες. Η ιδέα που έχεις για τη δουλειά όταν την σπουδάζεις δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Τώρα αν ζητάς όσοι πιέζονται στο εργασιακό τους περιβάλλον να βρουν άλλη δουλειά, πες μου που.

Στην πράξη όλοι κάνουν συμβιβασμούς. Αυτός της δασκάλας συμφωνούμε ότι ήταν απαράδεκτος.
επαναλαμβάνω, αν δεν αντέχει τη δουλειά της ας παραιτηθεί να αναλάβουν άλλοι
πολλοί άνθρωποι το κάνουν αυτό, όταν κάτι δεν σου ταιριάζει, αναζητείς κάτι άλλο, δεν είναι κακό ούτε ντροπή
οι συμβιβασμοί που λες γίνονται εντός του λογικού πλαισίου της εργασίας, όχι με παράνομες/αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές διότι τότε απλά δεν μιλάμε για συμβιβασμούς
καταλαβαίνω ότι η δουλειά του νηπιαγωγού είναι δύσκολη και απαιτεί τρομερή υπομονή αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για τέτοιες αντιπαιδαγωγικές συμπεριφορές

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 03:14
από Αρχέλαος
ST48410 έγραψε: 31 Ιαν 2021, 01:33
Cecily Anne έγραψε: 31 Ιαν 2021, 01:20 Το δε σχόλιο για τα επιμορφωτικά σεμινάρια το προσπερνώ, διότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.
Μη το προσπερνάς. Η συμμετοχή ήταν πολύ μεγάλη και τις περισσότερες φορές που υπήρχε όριο ατόμων έμεναν κάποιοι σε λίστες αναμονής. Όταν του έλεγες του άλλου πρέπει να χρησιμοποιήσεις webex και ήταν κάποιας ηλικίας και η μέχρι τώρα σχέση του με τους υπολογιστές ανεπαρκής, τα σεμινάρια αυτά ήταν απαραίτητα κι ας μην ήταν υποχρεωτικά.

Επίσης τέθηκαν ένα σωρό ζητήματα για τα οποία έρχονταν καθημερινά εγκύκλιοι και έγιναν και πολλές συναντήσεις, συζητήσεις. Πόσο χρόνο πρέπει ένα τόσο μικρό παιδί να ξοδεύει μπροστά σε μια οθόνη; Ποια είναι τα ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων που ανακύπτουν και πως τα χειρίζετσαι; Ποιος νομίζεις ότι τα γνώριζε αυτά πριν τον Απρίλιο; Κανείς.

Το κυριώτερο όμως ήταν να μάθουν οι εκπαιδευτικοί πως θα προσαρμόσουν το μέσο αυτό στις ανάγκες των παιδιών τόσο μικρής ηλικίας. Το νήπιο δεν είναι φοιτητής τριτοβάθμιας. Είναι μεγάλο ζόρι απλά και μόνο να το κρατήσεις 20 λετπά μπροστά σε μία οθόνη. Πόσο μάλλον να το κάνεις να συμμετέχει και να μαθαίνει. Δεν είναι εύκολο να κάνεις ας πούμε συνεργατικές δραστηριότητες online με προβληματικές συνδέσεις. Επίσης είχες να κάνεις με νήπιο το οποίο έχει κλειστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα στο σπίτι χωρίς τους φίλους του. Δεν ήταν φυσιολογικές συνθήκες αυτές. Ήθελαν ένα κάρο οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς για να ενσωματώσουν στο μάθημά τους και να βοηθήσουν τους γονείς στην αντιμετώπιση κάποιων πρωτοφανών φαινομένων. Αυτά δεν έγιναν από μόνα τους.

Αυτά και την καλημέρα μου.
:goodpost:

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 08:01
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Dwarven Blacksmith έγραψε: 31 Ιαν 2021, 00:14
Cecily Anne έγραψε: 30 Ιαν 2021, 23:58 Τι εννοείς; Θεωρείς ότι όλοι εργάζονται στο αντικείμενο που σπούδασαν; :smt005: Αν δεν σ'αρέσει η δουλειά σου, ψάχνεις αλλού και εφόσον βρεις, φεύγεις. Μέχρι τότε, να κάνεις καλά τη δουλειά σου, αλλιώς να παίρνεις πόδι, όπως γίνεται και σε όλα τα υπόλοιπα επαγγέλματα. Θες να σου συζητήσω πόσοι συνάδελφοί μου ετεροαπασχολούνται; Μόνο εδώ μέσα μπορώ να σου μετρήσω:
Νάνος
Χέλης
Σατανικός
και εγώ οριακά.
Και πόσοι άλλοι.
Δεν έχω καταλάβει ούτε τι κάνει ο Σατανικός ούτε τι σπούδασε. :smt005:

Ευκαιρία όμως να πω, ότι κάποια ποστ του στο παλιό πχόρουμ σχετικά με data science ήταν που με παρακίνησαν να ψαχτώ, παρότι δεν κατέληξα ακριβώς εκεί.
Props λοιπόν στον ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ. Και ναι αν κάποιος με τέτοιους προβληματισμούς μας διαβάζει τώρα, γίνεται και μπορεί να αποδειχθεί και καλύτερο από τον αρχικό σου δρόμο.
Χημ-μηχ εμπ. Αλλά βρήκα το κάλεσμά μου στον γαμωτατομισμό και κατέληξα international man of mystery

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 08:10
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Cecily Anne έγραψε: 31 Ιαν 2021, 01:09
ST48410 έγραψε: 31 Ιαν 2021, 01:05
Cecily Anne έγραψε: 31 Ιαν 2021, 00:58
Έγραψα από την αρχή για δασκάλους που σέβονταν την δουλειά τους. Προφανώς αν ήθελε να λουφάρει κανείς και τον άφηνε ο προϊστάμενός του ήταν μεγάλη ευκαιρία.
Κατά τα άλλα τι να πω; Θα ξέρεις καλύτερα.
Έλα σου βάζω πιο αναλυτικά τη διδακτέα ύλη, για να μη νομίζεις ότι τα βγάζω από το μυαλό μου.
http://elearning.schools.ac.cy/index.ph ... tiko-yliko
Ενδεικτικό Υλικό Παιδαγωγικής Στήριξης Μαθητών | Μαθητριών
Δραστηριότητες

Εισαγωγικό σημείωμα 16/04/2020
Γονείς διαμεσολαβητές για τη μάθηση του παιδιού τους 08/05/2020
Δραστηριότητες για αξιοποίηση θεατρικής παράστασης 08/05/2020
Δραστηριότητες για αξιοποίηση παραμυθιού 08/05/2020
Ο κύκλος των χρωμάτων 08/05/2020
Παιχνίδια με σκιές 18/05/2020
Δημιουργούμε θέατρο σκιών 18/05/2020
Δημιουργικότητα στη Γλώσσα 08/05/2020
Μια πρόταση σαν σιδηρόδρομος 18/05/2020
Αναπαιχνίδωση 18/05/2020
Παίζουμε Μαθηματικά σε μαγαζάκι 18/05/2020
Παίζω με αριθμούς και πασχαλινά αυγά 08/05/2020
Παίζω και μαθαίνω τα συναισθήματα 18/05/2020
Χρησιμοποιούμε θετικές λέξεις κάθε μέρα 18/05/2020
Παιχνίδι με μια εφημερίδα 15/04/2020
Δραστριότητα ζωγραφικής από την πινακοθήκη Tate του Λονδίνου 21/04/2020
Τέχνη με υλικά από τη φύση 15/04/2020
Παιχνίδι με τα χρώματα στα αγγλικά 15/04/2020
Αινίγματα 15/04/2020
Δημιουργούμε τη δική μας ιστορία 18/05/2020
Bowling στο σπίτι 15/04/2020
Παίζουμε με μανταλάκια 15/04/2020
Παίζουμε ντόμινο 21/04/2020
Παίζουμε ντόμινο αλλιώς 21/04/2020
Παίζουμε ντόμινο με ζάρι 21/04/2020
Παίζουμε Bingo με ντόμινο 21/04/2020
Φτιάχνουμε νόστιμα ντόμινο 15/04/2020
Παίζουμε με ντόμινο και αριθμοκάρτες 15/04/2020
Παιχνίδι μνήμης με ζάρι 15/04/2020
Ομαδοποιούμε τα ρούχα μας 15/04/2020
Σχήματα παντού 15/04/2020
Τρίλιζα με πώματα 18/05/2020
Μουσικά όργανα στο σπίτι 15/04/2020
Συναισθηματική ενδυνάμωση μέσα από παραμύθι 15/04/2020
Φτιάχνουμε δωράκια για όλους 15/04/2020
Φτιάχνουμε γαντόκουκλες 15/04/2020
Φυτεύουμε σποράκια 21/04/2020
Αντικείμενα και φωνήματα 18/05/2020
Δευτερεύοντα χρώματα 21/04/2020
Ζωγραφίζουμε με γραμμές 21/04/2020
Ζωγραφίζουμε με στιγμιαίο καφέ 21/04/2020
Ζωγραφική σε χαρτί φίλτρου 21/04/2020
Κινητικό παιχνίδι - Διαδρομές 21/04/2020
Παίζουμε με τα σχήματα 21/04/2020
Νεραϊδομπλεξίματα και της ζωής μαθήματα - Παραμύθι και δραστηριότητες για τη Γλώσσα και τα Μαθηματικά
Θέμα Αρχείο Ημερομηνία
Ιστορία "Νεραϊδομπλεξίματα και της ζωής μαθήματα" 11/06/2020
Το καπέλο της αφήγησης 11/06/2020
Κορνιζαρίσματα 11/06/2020
Νεραϊδομπλεξίματα - Δραστηριότητα αντιστοίχισης 11/06/2020
Τα υλικά στην κατσαρόλα 11/06/2020
Παίζουμε με τις καταλήξεις των λέξεων 11/06/2020
Ας μεταμορφωθούμε!!! 11/06/2020
Οι ήρωες και ηρωίδες της ιστορίας 11/06/2020
Ο πρωταγωνιστής/Η πρωταγωνίστρια της ιστορίας 11/06/2020
Μια ποδιά ξεχωριστή όσο κι εσύ! 11/06/2020
Θέατρο, Παραμύθι και Τραγούδι
Θέμα Πηγή Αρχείο Ημερομηνία
Παιδικές θεατρικές παραστάσεις
Κοππέλια Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Η αγάπη και τα τρία πορτοκάλια Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Ο τσάρος με τη μακριά γενειάδα Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Ομήρου Οδύσσεια Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Ο μαγικός κόσμος της αγάπης Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
Η χώρα των πουλιών Εθνικό Θέατρο Ελλάδος 15/04/2020
8 Νταν στην κιβωτό- Θεατρική παράσταση Θέατρο Μασκαρίνι 15/04/2020
Παιδικές ταινίες
Πιπ Southeastern Guide Dogs 15/04/2020
Ψηλά το κεφάλι- σύντομη παιδική ταινία Film Bilder 15/04/2020
Αφήγηση παραμυθιού με εικόνες
Ο Τριγωνοψαρούλης εναντίον του μεγάλου καρχαρία Βαγγέλης Ηλιόπουλος 15/04/2020
Πειρατές στο σπίτι (βλέπε και σύνδεσμο "Τραγούδια") Αντώνης Παπαθεοδούλου 15/04/2020
Του σκοινιού τα μανταλάκια Αντώνης Παπαθεοδούλου 15/04/2020
Το ουράνιο τόξο της Μανταλένας Από το βιβλίο "Πες μου ένα παραμύθι για καληνύχτα" 15/04/2020
Ο Μάικ ο φασολάκης Μαρί Κυριακού 15/04/2020
Η Μυστηρούλα Μαρί-Οντ Μιράιγ 15/04/2020
Κινούμενα σχέδια
Ο λαγός και η χελώνα Μύθοι του Αισώπου 15/04/2020
Τα ποντίκια και η νυφίτσα Μύθοι του Αισώπου 15/04/2020
Ο γάιδαρος και τα τριζόνια Μύθοι του Αισώπου 15/04/2020
Το ποντίκι και ο βάτραχος Μύθοι του Αισώπου 15/04/2020
Το αρνάκι και ο λύκος Μύθοι του Αισώπου 15/04/2020
Ακρόαση παραμυθιού
Καληνύχτα Μαμά Μαρία Παπαγιάννη 15/04/2020
Το άτυχο δάχτυλο Κατερίνα Σέρβη 15/04/2020
Παραμύθια να τα φας στο πιάτο Αντώνης Παπαθεοδούλου 15/04/2020
Παραμύθι με εικόνες
Ένας ιός με κορώνα Χαρά Πάτρα 15/04/2020
Τραγούδια
Ο πειρατής (βλέπε και Αφήγηση Παραμυθιού ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Από τη συλλογή "Άρες, μάρες, κουκουνάρες" 15/04/2020
Οι μέρες της βδομάδας Από τη συλλογή "Λιλιπούπολη" 15/04/2020
Μια αρκούδα καφέ Από τη συλλογή "Λιλιπούπολη" 15/04/2020
Μάγειρας Από τη συλλογή "Τα φτερά του Δράκου" 15/04/2020
Τραγούδια με κινούμενα σχέδια- Από τις συλλογές του Γιώργου Χατζηπιερή
Ο κόκορας ξυπνάει Διονύσης Σαββόπουλος 15/04/2020
Το βουνό Σωκράτης Μάλαμας 15/04/2020
Το ελεφαντάκι Φοίβος Δεληβοριάς 15/04/2020
Για τον πατέρα Ελευθερία Αρβανιτάκη 15/04/2020
Για πού, για πού, για πού Χορωδία Νέας Γενιάς Ζηρίδη 15/04/2020
Επτά ποτάμια
Κάπως έτσι καταλήγει η νεολαία στα ναρκωτικά :e040:

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 08:15
από Naida
Άκου δεν μπορούσα να το κάνω καλά και το έκλεισα έξω. Μαλακισμένη το λιγότερο. Ένα 4χρονο δεν το αφήνεις από τα μάτια σου πόσο μάλλον να το βγάλεις εκτός και να μην μπορείς να το δεις.

Re: Νηπιαγωγός άφησε 4χρονη μόνη της στο κρύο γιατί "δεν μπορούσε να την κάνει καλά"

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2021, 08:19
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
Επειδή ανήκω στην γενιά που όταν πήγαινα στο νηπιαγωγείο και στις πρώτες τάξεις του δημοτικού , τα χρόνια πριν την μεταπολίτευση , τρώγαμε ξύλο στο χέρι με τον χάρακα , μήπως και κάποια αυστηρότητα και κάποιες μικρές τιμωρίες στα άτακτα παιδιά χρειάζεται;