Σελίδα 8 από 19

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 14:34
από foscilis
και ΟΛΑ αυτά επειδή ο ΠΟΥ δε διαφήμισε αρκετά την κωλοτούμπα του για τις μάσκες πριν 5 μήνες.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 14:38
από hellegennes
Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24 Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;
Προσλαμβάνουν προσωπικό αλλά δεν αρκεί. Όταν η επιχειρησιακή σου ικανότητα είναι για 10 και ξαφνικά έχεις δουλειά για 100, δεν μπορείς απλά να προσλάβεις περισσότερους διανομείς, πρέπει να μεγαλώσεις τις επιχειρησιακές σου ικανότητες και αυτό απαιτεί επένδυση σε χώρους αποθήκευσης, οχήματα, γραφεία, προσωπικό γραφείων, μεταφορείς, οδηγούς, κτλ. Δεν είναι απλά «προσέλαβα 100 ντελιβεράδες παραπάνω και το 'σωσα».

Πέρα από το ότι αυτό απαιτεί χρόνο και όταν τρέχεις και δεν προλαβαίνεις είναι δύσκολο να οργανώσεις τέτοιες αλλαγές, απαιτεί και επέκταση των δραστηριοτήτων σου που δεν ξέρεις αν θα δικαιολογούνται από τον μελλοντικό σου φόρτο (βασικά ΔΕΝ θα δικαιολογούνται). Το προσωπικό μπορείς να το προσλάβεις ως εποχικό, όλα τα υπόλοιπα όμως όχι. Έξτρα χώροι, οχήματα, εξοπλισμός, λογιστήρια...

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 14:44
από vagabondo
Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24
hellegennes έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:17
Dwarven Blacksmith έγραψε: 11 Δεκ 2020, 13:27
Μήπως είσαι μαλάκας; Ρητορική ερώτηση.
Μπα, θίχτηκες που τέθηκε το ζήτημα ότι ο άλλος σκίζεται στο τρέξιμο, με τα μισά λεφτά που παίρνεις, παράγοντας 10 φορές περισσότερο έργο από το δικό σου, και έχει από πάνω να ακούει τον μαριαντουανετισμό σου που δεν πήρες το μπλιμπλίκι που παρήγγειλες σε 1 μέρα;

Έτσι είναι Μαράκι μου, η πανδημία θέλει και θυσίες, όπως λέτε συνέχεια οι καραντινόφιλοι, δεν μπορεί να περιμένεις να είναι τα πράγματα όπως πριν. Ο άλλος πρέπει να μάθει να ζήσει με 300 ευρώ και εσύ πρέπει να κάνεις υπομονή 2 μήνες παραπάνω για να έρθει στην πόρτα σου ο ξεφλουδιστής μπανάνας που αγόρασες. Είναι ομολογουμένως τεράστια η θυσία που καλείσαι να υπομείνεις, αλλά κάνε κουράγιο.
Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;
Ένα μήνα θέλει να μάθει κάποιος την δουλειά και το δρομολόγιο.
Κωλοδουλειά είναι γενικά.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 14:50
από hellegennes
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:44
Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24 Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;
Ένα μήνα θέλει να μάθει κάποιος την δουλειά και το δρομολόγιο.
Κωλοδουλειά είναι γενικά.
Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται είναι το φαινόμενο της πόρτας. Όσο κι αν αυξήσεις τον αριθμό των ατόμων, η πόρτα ορίζει πόσοι μπορούν να περάσουν ταυτόχρονα. Και εδώ η πόρτα είναι, όπως είπα παραπάνω, οι επιχειρησιακές δυνατότητες της εταιρείας. Η διεκπεραίωση μιας παραγγελίας δεν είναι απλώς ένα μηχανάκι κι ένας νεαρός που το καβαλάει, είναι γραφεία, λογιστήρια, οχήματα, χώροι αποθήκευσης, προσωπικό γραφείου, κτλ.

Δεν μιλάμε εδώ για μια επιχείρηση που έχει ένα Χ capacity και το φτάνει σε 100% πληρότητα με εποχικές προσλήψεις, μιλάμε για αύξηση του ίδιου του capacity από X σε 100Χ. Ε, αυτό δεν είναι τόσο απλό όσο το να προσλάβεις 100 φορές περισσότερα άτομα.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 14:55
από Cecily Anne
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:44
Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24
hellegennes έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:17

Μπα, θίχτηκες που τέθηκε το ζήτημα ότι ο άλλος σκίζεται στο τρέξιμο, με τα μισά λεφτά που παίρνεις, παράγοντας 10 φορές περισσότερο έργο από το δικό σου, και έχει από πάνω να ακούει τον μαριαντουανετισμό σου που δεν πήρες το μπλιμπλίκι που παρήγγειλες σε 1 μέρα;

Έτσι είναι Μαράκι μου, η πανδημία θέλει και θυσίες, όπως λέτε συνέχεια οι καραντινόφιλοι, δεν μπορεί να περιμένεις να είναι τα πράγματα όπως πριν. Ο άλλος πρέπει να μάθει να ζήσει με 300 ευρώ και εσύ πρέπει να κάνεις υπομονή 2 μήνες παραπάνω για να έρθει στην πόρτα σου ο ξεφλουδιστής μπανάνας που αγόρασες. Είναι ομολογουμένως τεράστια η θυσία που καλείσαι να υπομείνεις, αλλά κάνε κουράγιο.
Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;
Ένα μήνα θέλει να μάθει κάποιος την δουλειά και το δρομολόγιο.
Κωλοδουλειά είναι γενικά.
Χέσε μας τώρα που θένε ένα μήνα οι έτοιμοι ντελιβεράδες να μάθουν τη δουλειά, γιατί από πιτόγυρα μεταφέρουν ξαφνικά δέματα. Σε ένα τριήμερο τους χώνουμε στην παραγωγή. :smt005:

Πριν μια δεκαετία μου λέει μια φίλη ότι έχει μία κάβα που της έφυγε ο ντελιβεράς και έχει 250 πακέτα για ντελίβερι σε ένα 3ήμερο, λόγω Χριστουγέννων. Δεν έχω ξανακάνει ΠΟΤΕ στη ζωή μου ντελίβερι και δεν έχω ιδεα απο Αττική, οδηγούσα συγκεκριμένους δρόμους πάντα. Λοιπόν, 2 γυναίκες παραδώσαμε 250 κουτιά με βάρος ΔΕΝ σου περιγράφω, σήκωσα και 40κιλο αυτό σου λέω μόνο. Εϊχαμε το GPS και πηγαμε κομπλέ. Δεν με εκπαίδευσε κανένας. Πρόσεχα να μη σπάσω τα μπαούλα και τα μπουκάλια και έκανα την ευγενική, για να πάρω κάνα πουρ μπουάρ παραπάνω. Έλεος δηλαδή.

Έβγαλα 250 ευρώπουλα. Δεν με χάλασε.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 15:01
από foscilis
Σύμφωνα με το λινκ που έβαλε κάποιος πιο πριν και με το οποίο συμφωνώ αφού το διάβασα, οι εταιρίες δεν έχουν πρόβλημα με τη διανομή (άλλωστε είναι το κομμάτι που είναι πιο εύκολο να γίνει scaled up ή scaled down). Έχουν με τη διαλογή και γενικά με τον χειρισμό των αποστολών σε όλο το ενδιάμεσο κομμάτι. Αυτό είναι που φρακάρει, όχι η διανομή, ο διανομέας είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης άσχετο που κλασικά αυτόν βλέπει και αυτόν βρίζει ο Ελ. Βέβαια τα ΕΛΤΑ που έχουν να προσλάβουν από προ Χριστού και η ACS που πήρε το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς των ΕΛΤΑ χωρίς ούτε για πλάκα να έχει το ίδιο προσωπικό έχουν πρόβλημα και με τη διανομή αλλά όχι τόσο μεγάλο, είναι δευτερογενές σαν πρόβλημα.

Φαντάζομαι σε όλους έχει τύχει να πάτε ACS για παραλαβή, που μπορεί ο υπάλληλος να ψάχνει δέκα λεπτά, να ρωτάει τους άλλους, αν ρωτάει εσάς πώς περίπου μοιάζει κλπ. Κανονικά έπρεπε να πατάει τον αριθμό της αποστολής και το σύστημα να του βγάζει ότι είναι στο ντουλάπι 5Β.

Παρόμια μπουρδελοκατάσταση συμβαίνει στα κέντρα διαλογής. Ένας τεράστιος σωρός από πράγματα και οι υπάλληλοι πρέπει με το χέρι να τα ξεδιαλέξουν και να τα στείλουν προς το κατάλληλο φορτηγό (αυτό που πάει Πάτρα ξερωγω) με πολύ μεγάλη πιθανότητα σφάλματος. Στα ΕΛΤΑ υπήρξε μια τραγική περίοδος που δε δούλευε σχεδόν κανένας στο κοντινό κέντρο διαλογής, λογαριασμοί ερχόντουσαν τρεις μήνες μετά και οι πολίτες καλούνταν να μπουν οι ίδιοι στο κέντρο και να ψάξουν στο σωρό για το γράμμα ή το δέμα τους!

Αν ήταν όλα αυτοματοποιημένα η απόδοση του συστήματος θα ήταν δέκα και είκοσι φορές μεγαλύτερη. Ακόμα και η διανομή θα ήταν καλύτερη γιατί αναλόγως με τι σειρά και τι συνδυασμό θα φορτώσεις τα πράγματα ο ίδιος διανομέας μπορεί να σου μεταφέρει 50 ή 5 την ημέρα.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 15:03
από Green Dragon
Ερμής έγραψε: 10 Δεκ 2020, 13:21 Παπάρια μετρητά είναι, κανείς σοβαρός επαγγελματίας δε παίρνει επιταγές πια αν δε σε εμπιστεύεται σα το κώλο του.
Ειδικά κάτι επιταγές πέραν του τριμήνου.
Πέραν του τριώρου να λες.

:goodpost:

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 15:05
από hellegennes
foscilis έγραψε: 11 Δεκ 2020, 15:01 Σύμφωνα με το λινκ που έβαλε κάποιος πιο πριν και με το οποίο συμφωνώ αφού το διάβασα, οι εταιρίες δεν έχουν πρόβλημα με τη διανομή (άλλωστε είναι το κομμάτι που είναι πιο εύκολο να γίνει scaled up ή scaled down). Έχουν με τη διαλογή και γενικά με τον χειρισμό των αποστολών σε όλο το ενδιάμεσο κομμάτι. Αυτό είναι που φρακάρει, όχι η διανομή, ο διανομέας είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης
Μπα, θα συμφωνήσεις μια φορά μέσα στον Δεκέμβριο μαζί μου; Εντάξει, τα λες και 5, όταν τα έχω πει παρά τέταρτο, αλλά δεν πειράζει.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 15:25
από Dwarven Blacksmith
Νομίζω η λύση είναι δημόσια εκτέλεση μετόχων και CEO στο Σύνταγμα, μετάβαση περιουσίας στους κληρονόμους τους, σε δύο βδομάδες αν δεν έχει λυθεί το ζήτημα επανάληψη και αυτή τη φορά κρατικοποίηση.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 15:28
από enaon

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 15:59
από ΜπλεΜπουμπυς
Εικόνα

Αυτό γινότανε πριν ένα χρόνο.
Τώρα δεν αφήνουν ούτε χαρτάκι.
Μήνυμα στο τηλέφωνο και παραλαμβάνεις αυτό που παράγγειλες μετά από κανά δύο βδομάδες και βάλε.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 16:16
από nostromos
Dwarven Blacksmith έγραψε: 11 Δεκ 2020, 15:25 Νομίζω η λύση είναι δημόσια εκτέλεση μετόχων και CEO στο Σύνταγμα, μετάβαση περιουσίας στους κληρονόμους τους, σε δύο βδομάδες αν δεν έχει λυθεί το ζήτημα επανάληψη και αυτή τη φορά κρατικοποίηση.
συμφωνω απολυτα ... θεμα με τις εταιριες του χωρου υπαρχει χρονια τωρα οχι μονο στην πανδημιαhttps://www.phorum.com.gr/viewtopic.php?f=24&t= ... it=courier ...viewtopic.php?f=33&t=1523&hilit=%CE%BA% ... E%B5%CF%81 η κακια τους νοοτροπια φταει ... εργαζονται με οριακο προσωπικο ολες τις εποχες ... βεβαια αυτη τη φορα χαθηκανε 100δες εκ. σε πωλησεις που δεν εγιναν οποτε ειναι θεμα χρονου να μπουνε νεοι παιχτες στο χωρο

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 17:57
από aljawn
To θέμα με τις εταιρίες courier είναι χρόνιο, νομίζω πρόσφατα είχα αναρτήσει ξανά για την ACS. Για μένα η λύση είναι πολύ απλή: πρέπει να αναλάβει ο εποπτεύων φορέας (πχ. ΕΕΤΤ) και να τις λιανίσει στα πρόστιμα. Όπως θα έλεγε και ο γνωστός κοθμοθνιστής... Posner, οι εταιρίες καταλαβαίνουν μόνο από οικονομικούς όρους, προφανώς δεν θέλουν να αυξήσουν έστω και προσωρινά το κόστος τους και από την στιγμή που στο μπουρδέλο αυτό δεν επάγεται καμία ποινή γι' αυτές, δεν έχουν και κανένα κίνητρο να λάβουν κάποιο μέτρο. Ε, αν το μπουρδέλο συνεχίσει μέχρι τον Μάιο, μπορεί και να γίνουν κάποιες προσλήψεις.

Μιλούσα με ένα ξαδελφάκι χτες που έχει μια μικρή niche εταιρία στην επαρχία. Η κατάσταση στις μεγάλες εταιρίες courier είναι ανεξέλεγκτη. Η μια εταιρία (νομίζω Γενική Ταχυδρομική) δεν έχει πληρώσει ποτέ στην επιτροπή κρατήσεις και συνδρομές που προβλέπει ο νόμος και χρωστάει κάμποσα εκατομμύρια ΗΔΗ. Η άλλη (ACS) δίνει τιμές 4-5 ευρώ όταν το κόστος για μια υπηρεσία courier (με την έννοια courier, όχι παραδίδω όταν θέλω να είναι στα 7 τουλάχιστον ευρώ), φυσικά όλα τα eshopάδικα πάνε εκεί και τώρα που έχει γίνει της κακομοίρας βγάζουν την ουρά τους απέξω (δεν φταίμε εμείς, η ACS έχει καθυστερήσεις, φυσικά κανένα δεν θα αλλάξει την συνεργασία). Κοινώς, ότι φαινόμενο μπουρδελοποίησης της ελεύθερης αγοράς έχει παρατηρηθεί στο παρελθόν, το βρίσκεις μαζεμένο στα ελληνικά courier.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 18:03
από Nostalgia
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Δεκ 2020, 18:52
Nostalgia έγραψε: 10 Δεκ 2020, 17:53
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Δεκ 2020, 16:49
Μιλάμε για καθυστερημένους. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια αναπτυσσόμενη αγορά και χωρίς πανδημία. Και πριν δυο χρόνια το ίδιο αναπτυσσόμενη ήταν. Από την ανικανότητα των ΕΛΤΑ το πεδίο είναι ελεύθερο για όλους να πιάσουν την καλή.
Επίσης τι σημασία έχει κι αν δεν είναι μόνιμη. Έστω πως είναι μόνο πρόσκαιρη η ευκαιρία, πού το πρόβλημα; Ας κάνουν συμβάσεις τρίμηνες και ας νοικιάσουν οχήματα.
Δεν παει ετσι, διοτι αυτοι με το ιδιο προσωπικο εχουν μεγαλυτερα κερδη, στα @@ τους εαν υπαρχουν καθυστερησεις, το κραξιμο δεν εχει επιπτωσεις, εαν ομως η κυβερνηση εβαζε ορια τοτε θα μιλουσαμε αλλιως....
Δεν έχουν μεγαλύτερα κέρδη, χάνουν μερίδιο αγοράς έτσι. Όταν έρθει η DHL και η αμαζων θα πάρουν το 80% της πιάτσας με το καλημέρα.
Οταν.... Μεχρι τοτε απλα εχουν μεγαλυτερα κερδη....

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 21:07
από Juno
vagabondo έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:43
Juno έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:35
vagabondo έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:22

Λες να το διάβασα μισό; :xena:
Αν επανειλημμένως ο κούριερ δεν βρίσκει κάποιον παραλήπτη, αφήνει ειδοποιητήριο για να μην κουβαλά τσάμπα το δέμα. Στην θέση του θα βάλει δέμα που είναι πιο πιθανό να παραδοθεί. Δεν έχει να κάνει αυτό με κάποια συγκεκριμένη εταιρία.
Τώρα με τη καραντίνα παρήγγειλα, πιο παλιά έχωνα κάποιον να βάλει και τα δικά μου στην παραγγελία του και να μοιραστούμε τα έξοδα, κυρίως επειδή βαριόμουν τη διαδικασία. Άρα δεν είμαι σεσημασμένη πως δεν με βρίσκουν.
Μιλάω για την πρώτη φορά που ήρθε ο κούριερ. Ήρθε χωρίς τηλέφωνο και απλώς κόλλησε αυτοκόλλητο και έφυγε. Είδα τη διαδρομή στο site τους. Τη μία μέρα ήρθε το δέμα στην Αθήνα στον γειτονικό δήμο, την άλλη δεν με βρήκαν χωρίς κλήση, την τρίτη το μετέφεραν στον δήμο μου αφού κατάφερα μετά από ώρες να τους μιλήσω και μετά δεν ξανασχολήθηκαν ούτε απάντησα σε τηλέφωνα που έκανα.

Και όταν τον πέτυχα για διανομή σε άλλο άτομο της πολυκατοικίας, μπήκε, κόλλησε το αυτοκόλλητο χωρίς να χτυπήσει κουδούνι και έκανε να φύγει. Διανομή ειδοποιήσεων δηλαδή.

Η ACS, στην Αθήνα τουλάχιστον, δεν κάνει διανομή δεμάτων, κάνει διανομή ειδοποιήσεων για να πας να τα παραλάβεις από το υποκατάστημα.

Όταν είναι να παραγγείλω κάτι πλέον, τους ρωτάω με ποια μεταφορική θα το φέρουν γιατί δεν δέχομαι να παραλάβω από ACS.
Spoiler
Εικόνα
Ονόματα στο θυροτηλέφωνο που να λειτουργεί, υπάρχουν;
Σε εμάς ναι. Όλα.
Αφού σου λέω, τον πέτυχα να κολλά ειδοποίηση για άλλους, του είπα πως είμαι εγώ για να δω τι θα κάνει και δεν είχε το δέμα. Είχε βγει μόνον με τις ειδοποιήσεις και την κολλητική ταινία.