Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 14:34
και ΟΛΑ αυτά επειδή ο ΠΟΥ δε διαφήμισε αρκετά την κωλοτούμπα του για τις μάσκες πριν 5 μήνες.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Προσλαμβάνουν προσωπικό αλλά δεν αρκεί. Όταν η επιχειρησιακή σου ικανότητα είναι για 10 και ξαφνικά έχεις δουλειά για 100, δεν μπορείς απλά να προσλάβεις περισσότερους διανομείς, πρέπει να μεγαλώσεις τις επιχειρησιακές σου ικανότητες και αυτό απαιτεί επένδυση σε χώρους αποθήκευσης, οχήματα, γραφεία, προσωπικό γραφείων, μεταφορείς, οδηγούς, κτλ. Δεν είναι απλά «προσέλαβα 100 ντελιβεράδες παραπάνω και το 'σωσα».Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24 Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;
Ένα μήνα θέλει να μάθει κάποιος την δουλειά και το δρομολόγιο.Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;hellegennes έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:17Μπα, θίχτηκες που τέθηκε το ζήτημα ότι ο άλλος σκίζεται στο τρέξιμο, με τα μισά λεφτά που παίρνεις, παράγοντας 10 φορές περισσότερο έργο από το δικό σου, και έχει από πάνω να ακούει τον μαριαντουανετισμό σου που δεν πήρες το μπλιμπλίκι που παρήγγειλες σε 1 μέρα;
Έτσι είναι Μαράκι μου, η πανδημία θέλει και θυσίες, όπως λέτε συνέχεια οι καραντινόφιλοι, δεν μπορεί να περιμένεις να είναι τα πράγματα όπως πριν. Ο άλλος πρέπει να μάθει να ζήσει με 300 ευρώ και εσύ πρέπει να κάνεις υπομονή 2 μήνες παραπάνω για να έρθει στην πόρτα σου ο ξεφλουδιστής μπανάνας που αγόρασες. Είναι ομολογουμένως τεράστια η θυσία που καλείσαι να υπομείνεις, αλλά κάνε κουράγιο.
Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται είναι το φαινόμενο της πόρτας. Όσο κι αν αυξήσεις τον αριθμό των ατόμων, η πόρτα ορίζει πόσοι μπορούν να περάσουν ταυτόχρονα. Και εδώ η πόρτα είναι, όπως είπα παραπάνω, οι επιχειρησιακές δυνατότητες της εταιρείας. Η διεκπεραίωση μιας παραγγελίας δεν είναι απλώς ένα μηχανάκι κι ένας νεαρός που το καβαλάει, είναι γραφεία, λογιστήρια, οχήματα, χώροι αποθήκευσης, προσωπικό γραφείου, κτλ.vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:44Ένα μήνα θέλει να μάθει κάποιος την δουλειά και το δρομολόγιο.Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24 Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;
Κωλοδουλειά είναι γενικά.
Χέσε μας τώρα που θένε ένα μήνα οι έτοιμοι ντελιβεράδες να μάθουν τη δουλειά, γιατί από πιτόγυρα μεταφέρουν ξαφνικά δέματα. Σε ένα τριήμερο τους χώνουμε στην παραγωγή.vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:44Ένα μήνα θέλει να μάθει κάποιος την δουλειά και το δρομολόγιο.Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;hellegennes έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:17
Μπα, θίχτηκες που τέθηκε το ζήτημα ότι ο άλλος σκίζεται στο τρέξιμο, με τα μισά λεφτά που παίρνεις, παράγοντας 10 φορές περισσότερο έργο από το δικό σου, και έχει από πάνω να ακούει τον μαριαντουανετισμό σου που δεν πήρες το μπλιμπλίκι που παρήγγειλες σε 1 μέρα;
Έτσι είναι Μαράκι μου, η πανδημία θέλει και θυσίες, όπως λέτε συνέχεια οι καραντινόφιλοι, δεν μπορεί να περιμένεις να είναι τα πράγματα όπως πριν. Ο άλλος πρέπει να μάθει να ζήσει με 300 ευρώ και εσύ πρέπει να κάνεις υπομονή 2 μήνες παραπάνω για να έρθει στην πόρτα σου ο ξεφλουδιστής μπανάνας που αγόρασες. Είναι ομολογουμένως τεράστια η θυσία που καλείσαι να υπομείνεις, αλλά κάνε κουράγιο.
Κωλοδουλειά είναι γενικά.
Πέραν του τριώρου να λες.Ερμής έγραψε: 10 Δεκ 2020, 13:21 Παπάρια μετρητά είναι, κανείς σοβαρός επαγγελματίας δε παίρνει επιταγές πια αν δε σε εμπιστεύεται σα το κώλο του.
Ειδικά κάτι επιταγές πέραν του τριμήνου.

Μπα, θα συμφωνήσεις μια φορά μέσα στον Δεκέμβριο μαζί μου; Εντάξει, τα λες και 5, όταν τα έχω πει παρά τέταρτο, αλλά δεν πειράζει.foscilis έγραψε: 11 Δεκ 2020, 15:01 Σύμφωνα με το λινκ που έβαλε κάποιος πιο πριν και με το οποίο συμφωνώ αφού το διάβασα, οι εταιρίες δεν έχουν πρόβλημα με τη διανομή (άλλωστε είναι το κομμάτι που είναι πιο εύκολο να γίνει scaled up ή scaled down). Έχουν με τη διαλογή και γενικά με τον χειρισμό των αποστολών σε όλο το ενδιάμεσο κομμάτι. Αυτό είναι που φρακάρει, όχι η διανομή, ο διανομέας είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης

συμφωνω απολυτα ... θεμα με τις εταιριες του χωρου υπαρχει χρονια τωρα οχι μονο στην πανδημιαhttps://www.phorum.com.gr/viewtopic.php?f=24&t= ... it=courier ...viewtopic.php?f=33&t=1523&hilit=%CE%BA% ... E%B5%CF%81 η κακια τους νοοτροπια φταει ... εργαζονται με οριακο προσωπικο ολες τις εποχες ... βεβαια αυτη τη φορα χαθηκανε 100δες εκ. σε πωλησεις που δεν εγιναν οποτε ειναι θεμα χρονου να μπουνε νεοι παιχτες στο χωροDwarven Blacksmith έγραψε: 11 Δεκ 2020, 15:25 Νομίζω η λύση είναι δημόσια εκτέλεση μετόχων και CEO στο Σύνταγμα, μετάβαση περιουσίας στους κληρονόμους τους, σε δύο βδομάδες αν δεν έχει λυθεί το ζήτημα επανάληψη και αυτή τη φορά κρατικοποίηση.
Οταν.... Μεχρι τοτε απλα εχουν μεγαλυτερα κερδη....Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Δεκ 2020, 18:52Δεν έχουν μεγαλύτερα κέρδη, χάνουν μερίδιο αγοράς έτσι. Όταν έρθει η DHL και η αμαζων θα πάρουν το 80% της πιάτσας με το καλημέρα.Nostalgia έγραψε: 10 Δεκ 2020, 17:53Δεν παει ετσι, διοτι αυτοι με το ιδιο προσωπικο εχουν μεγαλυτερα κερδη, στα @@ τους εαν υπαρχουν καθυστερησεις, το κραξιμο δεν εχει επιπτωσεις, εαν ομως η κυβερνηση εβαζε ορια τοτε θα μιλουσαμε αλλιως....Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Δεκ 2020, 16:49
Μιλάμε για καθυστερημένους. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια αναπτυσσόμενη αγορά και χωρίς πανδημία. Και πριν δυο χρόνια το ίδιο αναπτυσσόμενη ήταν. Από την ανικανότητα των ΕΛΤΑ το πεδίο είναι ελεύθερο για όλους να πιάσουν την καλή.
Επίσης τι σημασία έχει κι αν δεν είναι μόνιμη. Έστω πως είναι μόνο πρόσκαιρη η ευκαιρία, πού το πρόβλημα; Ας κάνουν συμβάσεις τρίμηνες και ας νοικιάσουν οχήματα.
Σε εμάς ναι. Όλα.vagabondo έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:43Ονόματα στο θυροτηλέφωνο που να λειτουργεί, υπάρχουν;Juno έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:35Τώρα με τη καραντίνα παρήγγειλα, πιο παλιά έχωνα κάποιον να βάλει και τα δικά μου στην παραγγελία του και να μοιραστούμε τα έξοδα, κυρίως επειδή βαριόμουν τη διαδικασία. Άρα δεν είμαι σεσημασμένη πως δεν με βρίσκουν.vagabondo έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:22
Λες να το διάβασα μισό;![]()
Αν επανειλημμένως ο κούριερ δεν βρίσκει κάποιον παραλήπτη, αφήνει ειδοποιητήριο για να μην κουβαλά τσάμπα το δέμα. Στην θέση του θα βάλει δέμα που είναι πιο πιθανό να παραδοθεί. Δεν έχει να κάνει αυτό με κάποια συγκεκριμένη εταιρία.
Μιλάω για την πρώτη φορά που ήρθε ο κούριερ. Ήρθε χωρίς τηλέφωνο και απλώς κόλλησε αυτοκόλλητο και έφυγε. Είδα τη διαδρομή στο site τους. Τη μία μέρα ήρθε το δέμα στην Αθήνα στον γειτονικό δήμο, την άλλη δεν με βρήκαν χωρίς κλήση, την τρίτη το μετέφεραν στον δήμο μου αφού κατάφερα μετά από ώρες να τους μιλήσω και μετά δεν ξανασχολήθηκαν ούτε απάντησα σε τηλέφωνα που έκανα.
Και όταν τον πέτυχα για διανομή σε άλλο άτομο της πολυκατοικίας, μπήκε, κόλλησε το αυτοκόλλητο χωρίς να χτυπήσει κουδούνι και έκανε να φύγει. Διανομή ειδοποιήσεων δηλαδή.
Η ACS, στην Αθήνα τουλάχιστον, δεν κάνει διανομή δεμάτων, κάνει διανομή ειδοποιήσεων για να πας να τα παραλάβεις από το υποκατάστημα.
Όταν είναι να παραγγείλω κάτι πλέον, τους ρωτάω με ποια μεταφορική θα το φέρουν γιατί δεν δέχομαι να παραλάβω από ACS.
Spoiler
![]()