!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
και ΟΛΑ αυτά επειδή ο ΠΟΥ δε διαφήμισε αρκετά την κωλοτούμπα του για τις μάσκες πριν 5 μήνες.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Προσλαμβάνουν προσωπικό αλλά δεν αρκεί. Όταν η επιχειρησιακή σου ικανότητα είναι για 10 και ξαφνικά έχεις δουλειά για 100, δεν μπορείς απλά να προσλάβεις περισσότερους διανομείς, πρέπει να μεγαλώσεις τις επιχειρησιακές σου ικανότητες και αυτό απαιτεί επένδυση σε χώρους αποθήκευσης, οχήματα, γραφεία, προσωπικό γραφείων, μεταφορείς, οδηγούς, κτλ. Δεν είναι απλά «προσέλαβα 100 ντελιβεράδες παραπάνω και το 'σωσα».Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24 Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;
Πέρα από το ότι αυτό απαιτεί χρόνο και όταν τρέχεις και δεν προλαβαίνεις είναι δύσκολο να οργανώσεις τέτοιες αλλαγές, απαιτεί και επέκταση των δραστηριοτήτων σου που δεν ξέρεις αν θα δικαιολογούνται από τον μελλοντικό σου φόρτο (βασικά ΔΕΝ θα δικαιολογούνται). Το προσωπικό μπορείς να το προσλάβεις ως εποχικό, όλα τα υπόλοιπα όμως όχι. Έξτρα χώροι, οχήματα, εξοπλισμός, λογιστήρια...
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Ένα μήνα θέλει να μάθει κάποιος την δουλειά και το δρομολόγιο.Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;hellegennes έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:17Μπα, θίχτηκες που τέθηκε το ζήτημα ότι ο άλλος σκίζεται στο τρέξιμο, με τα μισά λεφτά που παίρνεις, παράγοντας 10 φορές περισσότερο έργο από το δικό σου, και έχει από πάνω να ακούει τον μαριαντουανετισμό σου που δεν πήρες το μπλιμπλίκι που παρήγγειλες σε 1 μέρα;
Έτσι είναι Μαράκι μου, η πανδημία θέλει και θυσίες, όπως λέτε συνέχεια οι καραντινόφιλοι, δεν μπορεί να περιμένεις να είναι τα πράγματα όπως πριν. Ο άλλος πρέπει να μάθει να ζήσει με 300 ευρώ και εσύ πρέπει να κάνεις υπομονή 2 μήνες παραπάνω για να έρθει στην πόρτα σου ο ξεφλουδιστής μπανάνας που αγόρασες. Είναι ομολογουμένως τεράστια η θυσία που καλείσαι να υπομείνεις, αλλά κάνε κουράγιο.
Κωλοδουλειά είναι γενικά.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται είναι το φαινόμενο της πόρτας. Όσο κι αν αυξήσεις τον αριθμό των ατόμων, η πόρτα ορίζει πόσοι μπορούν να περάσουν ταυτόχρονα. Και εδώ η πόρτα είναι, όπως είπα παραπάνω, οι επιχειρησιακές δυνατότητες της εταιρείας. Η διεκπεραίωση μιας παραγγελίας δεν είναι απλώς ένα μηχανάκι κι ένας νεαρός που το καβαλάει, είναι γραφεία, λογιστήρια, οχήματα, χώροι αποθήκευσης, προσωπικό γραφείου, κτλ.vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:44Ένα μήνα θέλει να μάθει κάποιος την δουλειά και το δρομολόγιο.Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24 Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;
Κωλοδουλειά είναι γενικά.
Δεν μιλάμε εδώ για μια επιχείρηση που έχει ένα Χ capacity και το φτάνει σε 100% πληρότητα με εποχικές προσλήψεις, μιλάμε για αύξηση του ίδιου του capacity από X σε 100Χ. Ε, αυτό δεν είναι τόσο απλό όσο το να προσλάβεις 100 φορές περισσότερα άτομα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21234
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Χέσε μας τώρα που θένε ένα μήνα οι έτοιμοι ντελιβεράδες να μάθουν τη δουλειά, γιατί από πιτόγυρα μεταφέρουν ξαφνικά δέματα. Σε ένα τριήμερο τους χώνουμε στην παραγωγή.vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:44Ένα μήνα θέλει να μάθει κάποιος την δουλειά και το δρομολόγιο.Cecily Anne έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:24Συγγνώμη, αλλά έχουν αυξημένο φόρτο, γιατί δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό για αυτό το μήνα (από μπλακ φράιντει μέχρι Χριστουγεννα); Είναι παράλογο να έχεις απαίτηση, εφόσον ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, να παραλαμβάνεις την παραγγελία σου;hellegennes έγραψε: 11 Δεκ 2020, 14:17
Μπα, θίχτηκες που τέθηκε το ζήτημα ότι ο άλλος σκίζεται στο τρέξιμο, με τα μισά λεφτά που παίρνεις, παράγοντας 10 φορές περισσότερο έργο από το δικό σου, και έχει από πάνω να ακούει τον μαριαντουανετισμό σου που δεν πήρες το μπλιμπλίκι που παρήγγειλες σε 1 μέρα;
Έτσι είναι Μαράκι μου, η πανδημία θέλει και θυσίες, όπως λέτε συνέχεια οι καραντινόφιλοι, δεν μπορεί να περιμένεις να είναι τα πράγματα όπως πριν. Ο άλλος πρέπει να μάθει να ζήσει με 300 ευρώ και εσύ πρέπει να κάνεις υπομονή 2 μήνες παραπάνω για να έρθει στην πόρτα σου ο ξεφλουδιστής μπανάνας που αγόρασες. Είναι ομολογουμένως τεράστια η θυσία που καλείσαι να υπομείνεις, αλλά κάνε κουράγιο.
Κωλοδουλειά είναι γενικά.
Πριν μια δεκαετία μου λέει μια φίλη ότι έχει μία κάβα που της έφυγε ο ντελιβεράς και έχει 250 πακέτα για ντελίβερι σε ένα 3ήμερο, λόγω Χριστουγέννων. Δεν έχω ξανακάνει ΠΟΤΕ στη ζωή μου ντελίβερι και δεν έχω ιδεα απο Αττική, οδηγούσα συγκεκριμένους δρόμους πάντα. Λοιπόν, 2 γυναίκες παραδώσαμε 250 κουτιά με βάρος ΔΕΝ σου περιγράφω, σήκωσα και 40κιλο αυτό σου λέω μόνο. Εϊχαμε το GPS και πηγαμε κομπλέ. Δεν με εκπαίδευσε κανένας. Πρόσεχα να μη σπάσω τα μπαούλα και τα μπουκάλια και έκανα την ευγενική, για να πάρω κάνα πουρ μπουάρ παραπάνω. Έλεος δηλαδή.
Έβγαλα 250 ευρώπουλα. Δεν με χάλασε.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Σύμφωνα με το λινκ που έβαλε κάποιος πιο πριν και με το οποίο συμφωνώ αφού το διάβασα, οι εταιρίες δεν έχουν πρόβλημα με τη διανομή (άλλωστε είναι το κομμάτι που είναι πιο εύκολο να γίνει scaled up ή scaled down). Έχουν με τη διαλογή και γενικά με τον χειρισμό των αποστολών σε όλο το ενδιάμεσο κομμάτι. Αυτό είναι που φρακάρει, όχι η διανομή, ο διανομέας είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης άσχετο που κλασικά αυτόν βλέπει και αυτόν βρίζει ο Ελ. Βέβαια τα ΕΛΤΑ που έχουν να προσλάβουν από προ Χριστού και η ACS που πήρε το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς των ΕΛΤΑ χωρίς ούτε για πλάκα να έχει το ίδιο προσωπικό έχουν πρόβλημα και με τη διανομή αλλά όχι τόσο μεγάλο, είναι δευτερογενές σαν πρόβλημα.
Φαντάζομαι σε όλους έχει τύχει να πάτε ACS για παραλαβή, που μπορεί ο υπάλληλος να ψάχνει δέκα λεπτά, να ρωτάει τους άλλους, αν ρωτάει εσάς πώς περίπου μοιάζει κλπ. Κανονικά έπρεπε να πατάει τον αριθμό της αποστολής και το σύστημα να του βγάζει ότι είναι στο ντουλάπι 5Β.
Παρόμια μπουρδελοκατάσταση συμβαίνει στα κέντρα διαλογής. Ένας τεράστιος σωρός από πράγματα και οι υπάλληλοι πρέπει με το χέρι να τα ξεδιαλέξουν και να τα στείλουν προς το κατάλληλο φορτηγό (αυτό που πάει Πάτρα ξερωγω) με πολύ μεγάλη πιθανότητα σφάλματος. Στα ΕΛΤΑ υπήρξε μια τραγική περίοδος που δε δούλευε σχεδόν κανένας στο κοντινό κέντρο διαλογής, λογαριασμοί ερχόντουσαν τρεις μήνες μετά και οι πολίτες καλούνταν να μπουν οι ίδιοι στο κέντρο και να ψάξουν στο σωρό για το γράμμα ή το δέμα τους!
Αν ήταν όλα αυτοματοποιημένα η απόδοση του συστήματος θα ήταν δέκα και είκοσι φορές μεγαλύτερη. Ακόμα και η διανομή θα ήταν καλύτερη γιατί αναλόγως με τι σειρά και τι συνδυασμό θα φορτώσεις τα πράγματα ο ίδιος διανομέας μπορεί να σου μεταφέρει 50 ή 5 την ημέρα.
Φαντάζομαι σε όλους έχει τύχει να πάτε ACS για παραλαβή, που μπορεί ο υπάλληλος να ψάχνει δέκα λεπτά, να ρωτάει τους άλλους, αν ρωτάει εσάς πώς περίπου μοιάζει κλπ. Κανονικά έπρεπε να πατάει τον αριθμό της αποστολής και το σύστημα να του βγάζει ότι είναι στο ντουλάπι 5Β.
Παρόμια μπουρδελοκατάσταση συμβαίνει στα κέντρα διαλογής. Ένας τεράστιος σωρός από πράγματα και οι υπάλληλοι πρέπει με το χέρι να τα ξεδιαλέξουν και να τα στείλουν προς το κατάλληλο φορτηγό (αυτό που πάει Πάτρα ξερωγω) με πολύ μεγάλη πιθανότητα σφάλματος. Στα ΕΛΤΑ υπήρξε μια τραγική περίοδος που δε δούλευε σχεδόν κανένας στο κοντινό κέντρο διαλογής, λογαριασμοί ερχόντουσαν τρεις μήνες μετά και οι πολίτες καλούνταν να μπουν οι ίδιοι στο κέντρο και να ψάξουν στο σωρό για το γράμμα ή το δέμα τους!
Αν ήταν όλα αυτοματοποιημένα η απόδοση του συστήματος θα ήταν δέκα και είκοσι φορές μεγαλύτερη. Ακόμα και η διανομή θα ήταν καλύτερη γιατί αναλόγως με τι σειρά και τι συνδυασμό θα φορτώσεις τα πράγματα ο ίδιος διανομέας μπορεί να σου μεταφέρει 50 ή 5 την ημέρα.
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 24828
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Πέραν του τριώρου να λες.Ερμής έγραψε: 10 Δεκ 2020, 13:21 Παπάρια μετρητά είναι, κανείς σοβαρός επαγγελματίας δε παίρνει επιταγές πια αν δε σε εμπιστεύεται σα το κώλο του.
Ειδικά κάτι επιταγές πέραν του τριμήνου.

- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Μπα, θα συμφωνήσεις μια φορά μέσα στον Δεκέμβριο μαζί μου; Εντάξει, τα λες και 5, όταν τα έχω πει παρά τέταρτο, αλλά δεν πειράζει.foscilis έγραψε: 11 Δεκ 2020, 15:01 Σύμφωνα με το λινκ που έβαλε κάποιος πιο πριν και με το οποίο συμφωνώ αφού το διάβασα, οι εταιρίες δεν έχουν πρόβλημα με τη διανομή (άλλωστε είναι το κομμάτι που είναι πιο εύκολο να γίνει scaled up ή scaled down). Έχουν με τη διαλογή και γενικά με τον χειρισμό των αποστολών σε όλο το ενδιάμεσο κομμάτι. Αυτό είναι που φρακάρει, όχι η διανομή, ο διανομέας είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Νομίζω η λύση είναι δημόσια εκτέλεση μετόχων και CEO στο Σύνταγμα, μετάβαση περιουσίας στους κληρονόμους τους, σε δύο βδομάδες αν δεν έχει λυθεί το ζήτημα επανάληψη και αυτή τη φορά κρατικοποίηση.
- ΜπλεΜπουμπυς
- Δημοσιεύσεις: 20369
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
- Τοποθεσία: Πανταχου παρων
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Αυτό γινότανε πριν ένα χρόνο.
Τώρα δεν αφήνουν ούτε χαρτάκι.
Μήνυμα στο τηλέφωνο και παραλαμβάνεις αυτό που παράγγειλες μετά από κανά δύο βδομάδες και βάλε.
Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
συμφωνω απολυτα ... θεμα με τις εταιριες του χωρου υπαρχει χρονια τωρα οχι μονο στην πανδημιαhttps://www.phorum.com.gr/viewtopic.php?f=24&t= ... it=courier ...viewtopic.php?f=33&t=1523&hilit=%CE%BA% ... E%B5%CF%81 η κακια τους νοοτροπια φταει ... εργαζονται με οριακο προσωπικο ολες τις εποχες ... βεβαια αυτη τη φορα χαθηκανε 100δες εκ. σε πωλησεις που δεν εγιναν οποτε ειναι θεμα χρονου να μπουνε νεοι παιχτες στο χωροDwarven Blacksmith έγραψε: 11 Δεκ 2020, 15:25 Νομίζω η λύση είναι δημόσια εκτέλεση μετόχων και CEO στο Σύνταγμα, μετάβαση περιουσίας στους κληρονόμους τους, σε δύο βδομάδες αν δεν έχει λυθεί το ζήτημα επανάληψη και αυτή τη φορά κρατικοποίηση.
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
To θέμα με τις εταιρίες courier είναι χρόνιο, νομίζω πρόσφατα είχα αναρτήσει ξανά για την ACS. Για μένα η λύση είναι πολύ απλή: πρέπει να αναλάβει ο εποπτεύων φορέας (πχ. ΕΕΤΤ) και να τις λιανίσει στα πρόστιμα. Όπως θα έλεγε και ο γνωστός κοθμοθνιστής... Posner, οι εταιρίες καταλαβαίνουν μόνο από οικονομικούς όρους, προφανώς δεν θέλουν να αυξήσουν έστω και προσωρινά το κόστος τους και από την στιγμή που στο μπουρδέλο αυτό δεν επάγεται καμία ποινή γι' αυτές, δεν έχουν και κανένα κίνητρο να λάβουν κάποιο μέτρο. Ε, αν το μπουρδέλο συνεχίσει μέχρι τον Μάιο, μπορεί και να γίνουν κάποιες προσλήψεις.
Μιλούσα με ένα ξαδελφάκι χτες που έχει μια μικρή niche εταιρία στην επαρχία. Η κατάσταση στις μεγάλες εταιρίες courier είναι ανεξέλεγκτη. Η μια εταιρία (νομίζω Γενική Ταχυδρομική) δεν έχει πληρώσει ποτέ στην επιτροπή κρατήσεις και συνδρομές που προβλέπει ο νόμος και χρωστάει κάμποσα εκατομμύρια ΗΔΗ. Η άλλη (ACS) δίνει τιμές 4-5 ευρώ όταν το κόστος για μια υπηρεσία courier (με την έννοια courier, όχι παραδίδω όταν θέλω να είναι στα 7 τουλάχιστον ευρώ), φυσικά όλα τα eshopάδικα πάνε εκεί και τώρα που έχει γίνει της κακομοίρας βγάζουν την ουρά τους απέξω (δεν φταίμε εμείς, η ACS έχει καθυστερήσεις, φυσικά κανένα δεν θα αλλάξει την συνεργασία). Κοινώς, ότι φαινόμενο μπουρδελοποίησης της ελεύθερης αγοράς έχει παρατηρηθεί στο παρελθόν, το βρίσκεις μαζεμένο στα ελληνικά courier.
Μιλούσα με ένα ξαδελφάκι χτες που έχει μια μικρή niche εταιρία στην επαρχία. Η κατάσταση στις μεγάλες εταιρίες courier είναι ανεξέλεγκτη. Η μια εταιρία (νομίζω Γενική Ταχυδρομική) δεν έχει πληρώσει ποτέ στην επιτροπή κρατήσεις και συνδρομές που προβλέπει ο νόμος και χρωστάει κάμποσα εκατομμύρια ΗΔΗ. Η άλλη (ACS) δίνει τιμές 4-5 ευρώ όταν το κόστος για μια υπηρεσία courier (με την έννοια courier, όχι παραδίδω όταν θέλω να είναι στα 7 τουλάχιστον ευρώ), φυσικά όλα τα eshopάδικα πάνε εκεί και τώρα που έχει γίνει της κακομοίρας βγάζουν την ουρά τους απέξω (δεν φταίμε εμείς, η ACS έχει καθυστερήσεις, φυσικά κανένα δεν θα αλλάξει την συνεργασία). Κοινώς, ότι φαινόμενο μπουρδελοποίησης της ελεύθερης αγοράς έχει παρατηρηθεί στο παρελθόν, το βρίσκεις μαζεμένο στα ελληνικά courier.
My Life had stood, a Loaded Gun
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Οταν.... Μεχρι τοτε απλα εχουν μεγαλυτερα κερδη....Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Δεκ 2020, 18:52Δεν έχουν μεγαλύτερα κέρδη, χάνουν μερίδιο αγοράς έτσι. Όταν έρθει η DHL και η αμαζων θα πάρουν το 80% της πιάτσας με το καλημέρα.Nostalgia έγραψε: 10 Δεκ 2020, 17:53Δεν παει ετσι, διοτι αυτοι με το ιδιο προσωπικο εχουν μεγαλυτερα κερδη, στα @@ τους εαν υπαρχουν καθυστερησεις, το κραξιμο δεν εχει επιπτωσεις, εαν ομως η κυβερνηση εβαζε ορια τοτε θα μιλουσαμε αλλιως....Λίνο Βεντούρα έγραψε: 10 Δεκ 2020, 16:49
Μιλάμε για καθυστερημένους. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια αναπτυσσόμενη αγορά και χωρίς πανδημία. Και πριν δυο χρόνια το ίδιο αναπτυσσόμενη ήταν. Από την ανικανότητα των ΕΛΤΑ το πεδίο είναι ελεύθερο για όλους να πιάσουν την καλή.
Επίσης τι σημασία έχει κι αν δεν είναι μόνιμη. Έστω πως είναι μόνο πρόσκαιρη η ευκαιρία, πού το πρόβλημα; Ας κάνουν συμβάσεις τρίμηνες και ας νοικιάσουν οχήματα.
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"
Σε εμάς ναι. Όλα.vagabondo έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:43Ονόματα στο θυροτηλέφωνο που να λειτουργεί, υπάρχουν;Juno έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:35Τώρα με τη καραντίνα παρήγγειλα, πιο παλιά έχωνα κάποιον να βάλει και τα δικά μου στην παραγγελία του και να μοιραστούμε τα έξοδα, κυρίως επειδή βαριόμουν τη διαδικασία. Άρα δεν είμαι σεσημασμένη πως δεν με βρίσκουν.vagabondo έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:22
Λες να το διάβασα μισό;![]()
Αν επανειλημμένως ο κούριερ δεν βρίσκει κάποιον παραλήπτη, αφήνει ειδοποιητήριο για να μην κουβαλά τσάμπα το δέμα. Στην θέση του θα βάλει δέμα που είναι πιο πιθανό να παραδοθεί. Δεν έχει να κάνει αυτό με κάποια συγκεκριμένη εταιρία.
Μιλάω για την πρώτη φορά που ήρθε ο κούριερ. Ήρθε χωρίς τηλέφωνο και απλώς κόλλησε αυτοκόλλητο και έφυγε. Είδα τη διαδρομή στο site τους. Τη μία μέρα ήρθε το δέμα στην Αθήνα στον γειτονικό δήμο, την άλλη δεν με βρήκαν χωρίς κλήση, την τρίτη το μετέφεραν στον δήμο μου αφού κατάφερα μετά από ώρες να τους μιλήσω και μετά δεν ξανασχολήθηκαν ούτε απάντησα σε τηλέφωνα που έκανα.
Και όταν τον πέτυχα για διανομή σε άλλο άτομο της πολυκατοικίας, μπήκε, κόλλησε το αυτοκόλλητο χωρίς να χτυπήσει κουδούνι και έκανε να φύγει. Διανομή ειδοποιήσεων δηλαδή.
Η ACS, στην Αθήνα τουλάχιστον, δεν κάνει διανομή δεμάτων, κάνει διανομή ειδοποιήσεων για να πας να τα παραλάβεις από το υποκατάστημα.
Όταν είναι να παραγγείλω κάτι πλέον, τους ρωτάω με ποια μεταφορική θα το φέρουν γιατί δεν δέχομαι να παραλάβω από ACS.
Spoiler
![]()
Αφού σου λέω, τον πέτυχα να κολλά ειδοποίηση για άλλους, του είπα πως είμαι εγώ για να δω τι θα κάνει και δεν είχε το δέμα. Είχε βγει μόνον με τις ειδοποιήσεις και την κολλητική ταινία.
How are Albanians distorting history
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 28 Απαντήσεις
- 1090 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
-
- 0 Απαντήσεις
- 390 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Machine ghost
-
- 30 Απαντήσεις
- 965 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
-
- 1 Απαντήσεις
- 246 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis