Σελίδα 8 από 17

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:29
από Ασέβαστος
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:12

Ξέρεις, η σχέση των γυναικών με τα παιδιά δεν είναι μόνο θέμα πατριαρχίας αλλά και βιολογίας. Μέχρι να κάνετε γενετικές τροποποιήσεις που να σας επιτρέπουν να κυοφορείτε και να θηλάζετε, προφανώς η μητέρα θα είναι εκ προοιμίου η πιο αρμόδια για τα παιδιά.

Το βάρος της απόδειξης της μη καταλληλότητας θα πρέπει να πέφτει στον άντρα. Αυτή είναι η συνεπής φεμινιστική θέση, ποτέ δεν μιλήσαμε για ισοπέδωση των βιολογικών διαφορών.
ειναι βιολογικα αρμοδια να τα γεννα, και να τα θηλαζει.

απο κει και μετα οι αρμοδιοτητες μηδενιζονται.

η συνεπης φεμινιστικη θεση ειναι πραγματι αυτη που λες, απλως να σημειωσουμε οτι δεν ειναι θεση ισοτητας, οπως και ο φεμινισμος εν γενει δεν ζητα να εφαρμοστει ισοτητα. ζητα να εχουν οι γυναικες περισσοτερα προνομια απο οτι οι αντρες.

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:30
από Καραμελίτσα
πατησιωτης έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:20
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:12
πατησιωτης έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 12:37 Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η ιδέα ότι η μητέρα είναι η κατ εξοχήν αρμόδια για την ανατροφή των παιδιών είναι πακέτο με την πατριαρχική κοινωνία που έχει καταγγελθεί για τα μύρια όσα αλλά είναι και η βάση του πολιτισμού (του πολιτισμού της εκμετάλλευσης θα έλεγαν οι "ψαγμένοι").
Ο ρόλος των δύο φύλων αυτός ήταν τα τελευταία έξι χιλιάδες χρόνια : ο άντρας δουλεύει ή πολεμά ή κυνηγά και φέρνει τα απαραίτητα στο σπίτι όπου η γυναίκα φροντίζει την οικογένεια και βέβαια τα παιδιά.
Άρα εκ των πραγμάτων η μητέρα είναι το ζωτικό και απαραίτητο στοιχείο για την ανατροφή τους.
Ομως τις τελευταίες δεκαετίες η πατριαρχία βάλλεται και ζητείται ισότης των δύο φύλων.Η ισότης οδηγεί στη συνεπιμέλεια.Μια πραγματική φεμινίστρια θα το δεχόταν όπως και φυσικά ένας παλαιών αρχών φαλλοκράτης θα το απέρριπτε.Ομως οι πονηροί και οι πονηρές θέλουν μόνο τις αλλαγές που τους συμφέρουν. :D
Ξέρεις, η σχέση των γυναικών με τα παιδιά δεν είναι μόνο θέμα πατριαρχίας αλλά και βιολογίας. Μέχρι να κάνετε γενετικές τροποποιήσεις που να σας επιτρέπουν να κυοφορείτε και να θηλάζετε, προφανώς η μητέρα θα είναι εκ προοιμίου η πιο αρμόδια για τα παιδιά.

Το βάρος της απόδειξης της μη καταλληλότητας θα πρέπει να πέφτει στον άντρα. Αυτή είναι η συνεπής φεμινιστική θέση, ποτέ δεν μιλήσαμε για ισοπέδωση των βιολογικών διαφορών.
Η βιολογία όμως δεν ισχύει μόνο εκεί.Υπάρχει παντού και ήταν η βάση και της παραδοσιακής ρύθμισης των φύλων.
Ή λοιπόν δεχόμεθα ότι τα δύο φύλα είναι διαφορετικά και άρα δεν ζητούμε καμμιά ισότητα αλλά κατανομή ρόλων ανάλογα με τα βιολογικές ιδιότητες του κάθε φύλου ή αγνοούμε την βιολογία και λέμε όλοι και όλες στα ίδια.
Υπάρχει και η τρίτη προσέγγιση των πιο προχώ να φτιάξουμε δική μας βιολογία : end the binary.Tα φύλα δεν είναι δύο αλλά τριάντα δύο και ο καθένας επιλέγει τι φύλο είναι.'Η όπως είπε ο Ξέρξης πριν δυόμιση χιλιάδες χρόνια οι άνδρες γεγόνασι γυναίκες και οι γυναίκες άνδρες. :D
Αυτό δε βγάζει νόημα. Η ισότητα είναι νομική και ηθική, όχι βιολογική. Δηλαδή ποια βιολογία υπαγορεύει ότι η γυναίκα δεν μπορεί να ψηφίζει, ή ότι σε δουλειά γραφείου θα παίρνει το 72% του μισθού του αντίστοιχου άντρα;

Επίσης η παραδοσιακή ρύθμιση είναι νεκρή από τη στιγμή που μπορούμε να επιλέγουμε εμείς το πότε της τεκνοποίησης (που δεν υπήρχε πριν κάν 100 χρόνια) και να δουλεύουμε αυτόνομα. Υπάρχουν δηλαδή σαφείς υλικές προϋποθέσεις για ισότητα.

Το τρίτο σενάριο ας μην το σχολιάσω γιατί θα με ξαναπούν τρανσφοβική.

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:31
από Paris
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:12
πατησιωτης έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 12:37 Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η ιδέα ότι η μητέρα είναι η κατ εξοχήν αρμόδια για την ανατροφή των παιδιών είναι πακέτο με την πατριαρχική κοινωνία που έχει καταγγελθεί για τα μύρια όσα αλλά είναι και η βάση του πολιτισμού (του πολιτισμού της εκμετάλλευσης θα έλεγαν οι "ψαγμένοι").
Ο ρόλος των δύο φύλων αυτός ήταν τα τελευταία έξι χιλιάδες χρόνια : ο άντρας δουλεύει ή πολεμά ή κυνηγά και φέρνει τα απαραίτητα στο σπίτι όπου η γυναίκα φροντίζει την οικογένεια και βέβαια τα παιδιά.
Άρα εκ των πραγμάτων η μητέρα είναι το ζωτικό και απαραίτητο στοιχείο για την ανατροφή τους.
Ομως τις τελευταίες δεκαετίες η πατριαρχία βάλλεται και ζητείται ισότης των δύο φύλων.Η ισότης οδηγεί στη συνεπιμέλεια.Μια πραγματική φεμινίστρια θα το δεχόταν όπως και φυσικά ένας παλαιών αρχών φαλλοκράτης θα το απέρριπτε.Ομως οι πονηροί και οι πονηρές θέλουν μόνο τις αλλαγές που τους συμφέρουν. :D
Ξέρεις, η σχέση των γυναικών με τα παιδιά δεν είναι μόνο θέμα πατριαρχίας αλλά και βιολογίας. Μέχρι να κάνετε γενετικές τροποποιήσεις που να σας επιτρέπουν να κυοφορείτε και να θηλάζετε, προφανώς η μητέρα θα είναι εκ προοιμίου η πιο αρμόδια για τα παιδιά.

Το βάρος της απόδειξης της μη καταλληλότητας θα πρέπει να πέφτει στον άντρα. Αυτή είναι η συνεπής φεμινιστική θέση, ποτέ δεν μιλήσαμε για ισοπέδωση των βιολογικών διαφορών.
Η μοναδική συνεπής φεμιναζιστική θέση είναι το γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρια.

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:32
από Καραμελίτσα
Paris έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:31
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:12
πατησιωτης έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 12:37 Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η ιδέα ότι η μητέρα είναι η κατ εξοχήν αρμόδια για την ανατροφή των παιδιών είναι πακέτο με την πατριαρχική κοινωνία που έχει καταγγελθεί για τα μύρια όσα αλλά είναι και η βάση του πολιτισμού (του πολιτισμού της εκμετάλλευσης θα έλεγαν οι "ψαγμένοι").
Ο ρόλος των δύο φύλων αυτός ήταν τα τελευταία έξι χιλιάδες χρόνια : ο άντρας δουλεύει ή πολεμά ή κυνηγά και φέρνει τα απαραίτητα στο σπίτι όπου η γυναίκα φροντίζει την οικογένεια και βέβαια τα παιδιά.
Άρα εκ των πραγμάτων η μητέρα είναι το ζωτικό και απαραίτητο στοιχείο για την ανατροφή τους.
Ομως τις τελευταίες δεκαετίες η πατριαρχία βάλλεται και ζητείται ισότης των δύο φύλων.Η ισότης οδηγεί στη συνεπιμέλεια.Μια πραγματική φεμινίστρια θα το δεχόταν όπως και φυσικά ένας παλαιών αρχών φαλλοκράτης θα το απέρριπτε.Ομως οι πονηροί και οι πονηρές θέλουν μόνο τις αλλαγές που τους συμφέρουν. :D
Ξέρεις, η σχέση των γυναικών με τα παιδιά δεν είναι μόνο θέμα πατριαρχίας αλλά και βιολογίας. Μέχρι να κάνετε γενετικές τροποποιήσεις που να σας επιτρέπουν να κυοφορείτε και να θηλάζετε, προφανώς η μητέρα θα είναι εκ προοιμίου η πιο αρμόδια για τα παιδιά.

Το βάρος της απόδειξης της μη καταλληλότητας θα πρέπει να πέφτει στον άντρα. Αυτή είναι η συνεπής φεμινιστική θέση, ποτέ δεν μιλήσαμε για ισοπέδωση των βιολογικών διαφορών.
Η μοναδική συνεπής φεμιναζιστική θέση είναι το γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρια.
Τα οποία τα φτιάξαμε εμείς, και κοντά τα χέρια σου.

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:35
από Maspoli
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:12
Ξέρεις, η σχέση των γυναικών με τα παιδιά δεν είναι μόνο θέμα πατριαρχίας αλλά και βιολογίας. Μέχρι να κάνετε γενετικές τροποποιήσεις που να σας επιτρέπουν να κυοφορείτε και να θηλάζετε, προφανώς η μητέρα θα είναι εκ προοιμίου η πιο αρμόδια για τα παιδιά.
Όπου η πλειοψηφία των γυναικών στον "πολιτισμενο" κόσμο θηλάζει από λίγες μέρες ως κάποιες εβδομάδες και πιθανότατα σε αρκετές των περιπτώσεων, ακόμα και κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, το μητρικό γάλα δεν είναι το κυριαρχο συστατικό της τροφής του βρέφους. Επιπλέον, το επιχείρημα προεκτεινεται στην ηλικία των 4,5, 6 ή και 10+ ετών!!! Ένα γελοίο επιχείρημα του τύπου "εγώ μωρέ που το θήλασα το παιδί" στη λογική της ιδιοκτησίας του παιδιού...

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:36
από Paris
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:32
Paris έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:31
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:12

Ξέρεις, η σχέση των γυναικών με τα παιδιά δεν είναι μόνο θέμα πατριαρχίας αλλά και βιολογίας. Μέχρι να κάνετε γενετικές τροποποιήσεις που να σας επιτρέπουν να κυοφορείτε και να θηλάζετε, προφανώς η μητέρα θα είναι εκ προοιμίου η πιο αρμόδια για τα παιδιά.

Το βάρος της απόδειξης της μη καταλληλότητας θα πρέπει να πέφτει στον άντρα. Αυτή είναι η συνεπής φεμινιστική θέση, ποτέ δεν μιλήσαμε για ισοπέδωση των βιολογικών διαφορών.
Η μοναδική συνεπής φεμιναζιστική θέση είναι το γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρια.
Τα οποία τα φτιάξαμε εμείς, και κοντά τα χέρια σου.
Το μόνο που φτιάξατε είναι η ηλίθια πεποίθηση πως είστε οι μαγεμένες πριγκιπέσσες του βάλτου .

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:37
από Καραμελίτσα
Maspoli έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:35
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:12
Ξέρεις, η σχέση των γυναικών με τα παιδιά δεν είναι μόνο θέμα πατριαρχίας αλλά και βιολογίας. Μέχρι να κάνετε γενετικές τροποποιήσεις που να σας επιτρέπουν να κυοφορείτε και να θηλάζετε, προφανώς η μητέρα θα είναι εκ προοιμίου η πιο αρμόδια για τα παιδιά.
Όπου η πλειοψηφία των γυναικών στον "πολιτισμενο" κόσμο θηλάζει από λίγες μέρες ως κάποιες εβδομάδες και πιθανότατα σε αρκετές των περιπτώσεων, ακόμα και κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, το μητρικό γάλα δεν είναι το κυριαρχο συστατικό της τροφής του βρέφους. Επιπλέον, το επιχείρημα προεκτεινεται στην ηλικία των 4,5, 6 ή και 10+ ετών!!! Ένα γελοίο επιχείρημα του τύπου "εγώ μωρέ που το θήλασα το παιδί" στη λογική της ιδιοκτησίας του παιδιού...
Τώρα να σου πω, ότι όταν θηλάσεις κι εσύ, τότε να το πεις γελοίο επιχείρημα. Όχι δε θα στο πω.

Απλά θα πω ότι υπάρχουν σαφείς υλικοί δεσμοί μητέρας-πάιδιου που δεν έχουν οι άντρες και όσο μικρότερη ηλικίας είναι το παιδί τοσο πιο ισχυροί.

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:39
από Καραμελίτσα
Paris έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:36
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:32
Paris έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:31

Η μοναδική συνεπής φεμιναζιστική θέση είναι το γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρια.
Τα οποία τα φτιάξαμε εμείς, και κοντά τα χέρια σου.
Το μόνο που φτιάξατε είναι η ηλίθια πεποίθηση πως είστε οι μαγεμένες πριγκιπέσσες του βάλτου .
Καλά, άσε τα κουλούρια κάτω και πίστευε ότι θες.

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:42
από Maspoli
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:37
Τώρα να σου πω, ότι όταν θηλάσεις κι εσύ, τότε να το πεις γελοίο επιχείρημα. Όχι δε θα στο πω.

Απλά θα πω ότι υπάρχουν σαφείς υλικοί δεσμοί μητέρας-πάιδιου που δεν έχουν οι άντρες και όσο μικρότερη ηλικίας είναι το παιδί τοσο πιο ισχυροί.
Εγώ και τα αδέρφια μου δε θηλάσαμε. Κάνει αυτό το δεσμό μας με τη μάνα μας λιγότερο ισχυρό από τον δικό σου με τη δική σου ή άλλων με τη δική τους μάνα;

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:44
από Καραμελίτσα
Maspoli έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:42
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:37
Τώρα να σου πω, ότι όταν θηλάσεις κι εσύ, τότε να το πεις γελοίο επιχείρημα. Όχι δε θα στο πω.

Απλά θα πω ότι υπάρχουν σαφείς υλικοί δεσμοί μητέρας-πάιδιου που δεν έχουν οι άντρες και όσο μικρότερη ηλικίας είναι το παιδί τοσο πιο ισχυροί.
Εγώ και τα αδέρφια μου δε θηλάσαμε. Κάνει αυτό το δεσμό μας με τη μάνα μας λιγότερο ισχυρό από τον δικό σου με τη δική σου ή άλλων με τη δική τους μάνα;
Αυτό είναι ένα ενδιαφέρον ερώτημα για έρευνα ψυχολόγων, πιστεύω. Στατιστικά μπορεί και να ισχύει.

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:53
από Maspoli
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:44
Αυτό είναι ένα ενδιαφέρον ερώτημα για έρευνα ψυχολόγων, πιστεύω. Στατιστικά μπορεί και να ισχύει.
Υπαρχει κατά τη γνώμη σου κάποια ελάχιστη περίοδος θηλασμού που απαιτείται για να υπάρξει ο δεσμός στον οποίο αναφέρεσαι ή αρκεί και μόνο μια φορά;
Επειδή λες ότι στατιστικά μπορεί και να ισχύει, δέχεσαι οι γυναίκες που δεν έχουν, για τον α' ή β' λόγο, θηλάσει, να αντιμετωπίζονται διαφορετικά από το νόμο ως μητέρες (βιολογικών ή θετών παιδιών) κατά τα διαζύγια ή άλλα παρόμοια ζητήματα;

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:57
από Καραμελίτσα
Maspoli έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:53
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:44
Αυτό είναι ένα ενδιαφέρον ερώτημα για έρευνα ψυχολόγων, πιστεύω. Στατιστικά μπορεί και να ισχύει.
Υπαρχει κατά τη γνώμη σου κάποια ελάχιστη περίοδος θηλασμού που απαιτείται για να υπάρξει ο δεσμός στον οποίο αναφέρεσαι ή αρκεί και μόνο μια φορά;
Επειδή λες ότι στατιστικά μπορεί και να ισχύει, δέχεσαι οι γυναίκες που δεν έχουν, για τον α' ή β' λόγο, θηλάσει, να αντιμετωπίζονται διαφορετικά από το νόμο ως μητέρες (βιολογικών ή θετών παιδιών) κατά τα διαζύγια ή άλλα παρόμοια ζητήματα;
Να μετράει ως ενισχυτικός παράγοντας με κάποιο βάρος; Ενδιαφέρον. Εκ πρώτης όψεως, μου φαίνεται καλή ιδέα.

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 13:59
από stella
Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα.

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 14:09
από Lord Brum
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:30
πατησιωτης έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:20
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:12

Ξέρεις, η σχέση των γυναικών με τα παιδιά δεν είναι μόνο θέμα πατριαρχίας αλλά και βιολογίας. Μέχρι να κάνετε γενετικές τροποποιήσεις που να σας επιτρέπουν να κυοφορείτε και να θηλάζετε, προφανώς η μητέρα θα είναι εκ προοιμίου η πιο αρμόδια για τα παιδιά.

Το βάρος της απόδειξης της μη καταλληλότητας θα πρέπει να πέφτει στον άντρα. Αυτή είναι η συνεπής φεμινιστική θέση, ποτέ δεν μιλήσαμε για ισοπέδωση των βιολογικών διαφορών.
Η βιολογία όμως δεν ισχύει μόνο εκεί.Υπάρχει παντού και ήταν η βάση και της παραδοσιακής ρύθμισης των φύλων.
Ή λοιπόν δεχόμεθα ότι τα δύο φύλα είναι διαφορετικά και άρα δεν ζητούμε καμμιά ισότητα αλλά κατανομή ρόλων ανάλογα με τα βιολογικές ιδιότητες του κάθε φύλου ή αγνοούμε την βιολογία και λέμε όλοι και όλες στα ίδια.
Υπάρχει και η τρίτη προσέγγιση των πιο προχώ να φτιάξουμε δική μας βιολογία : end the binary.Tα φύλα δεν είναι δύο αλλά τριάντα δύο και ο καθένας επιλέγει τι φύλο είναι.'Η όπως είπε ο Ξέρξης πριν δυόμιση χιλιάδες χρόνια οι άνδρες γεγόνασι γυναίκες και οι γυναίκες άνδρες. :D
Αυτό δε βγάζει νόημα. Η ισότητα είναι νομική και ηθική, όχι βιολογική. Δηλαδή ποια βιολογία υπαγορεύει ότι η γυναίκα δεν μπορεί να ψηφίζει, ή ότι σε δουλειά γραφείου θα παίρνει το 72% του μισθού του αντίστοιχου άντρα;

Επίσης η παραδοσιακή ρύθμιση είναι νεκρή από τη στιγμή που μπορούμε να επιλέγουμε εμείς το πότε της τεκνοποίησης (που δεν υπήρχε πριν κάν 100 χρόνια) και να δουλεύουμε αυτόνομα. Υπάρχουν δηλαδή σαφείς υλικές προϋποθέσεις για ισότητα.

Το τρίτο σενάριο ας μην το σχολιάσω γιατί θα με ξαναπούν τρανσφοβική.
Τότε κομμένες οι ποσοστώσεις για να καπαρωνουν γυναίκες θέσεις που κανονικά δεν θα έπαιρναν, κομμένα τα πιο ελαστικά όρια για τα αγωνίσματα στην εισαγωγή σε στρατιωτικές σχολές και κομμένο όλο το affirmative action που δίνει προνόμια στο αδυναμομ υποτιθεται φύλο τη στιγμή.που οι μόνες διαφορες είναι βιολογικές και όχι νομικές και οφείλουμε να σεβόμαστε τη βιολογία. Ο άντρας δεν θήλασε το παιδί, η επίπονα δεν έκανε τις έτρεξε τον χρόνο του εποπ αλλά για κάποιο.λογο της χαμηλώνουμε τα όρια και λέμε οκ. Ας το πουμε και με τον θηλασμό των αντρών

Re: Μαμάδες ενάντια στην υποχρεωτική συνεπιμέλεια: Το δημοψήφισμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου

Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2020, 14:18
από Καραμελίτσα
Lord Brum έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 14:09
Καραμελίτσα έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:30
πατησιωτης έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 13:20

Η βιολογία όμως δεν ισχύει μόνο εκεί.Υπάρχει παντού και ήταν η βάση και της παραδοσιακής ρύθμισης των φύλων.
Ή λοιπόν δεχόμεθα ότι τα δύο φύλα είναι διαφορετικά και άρα δεν ζητούμε καμμιά ισότητα αλλά κατανομή ρόλων ανάλογα με τα βιολογικές ιδιότητες του κάθε φύλου ή αγνοούμε την βιολογία και λέμε όλοι και όλες στα ίδια.
Υπάρχει και η τρίτη προσέγγιση των πιο προχώ να φτιάξουμε δική μας βιολογία : end the binary.Tα φύλα δεν είναι δύο αλλά τριάντα δύο και ο καθένας επιλέγει τι φύλο είναι.'Η όπως είπε ο Ξέρξης πριν δυόμιση χιλιάδες χρόνια οι άνδρες γεγόνασι γυναίκες και οι γυναίκες άνδρες. :D
Αυτό δε βγάζει νόημα. Η ισότητα είναι νομική και ηθική, όχι βιολογική. Δηλαδή ποια βιολογία υπαγορεύει ότι η γυναίκα δεν μπορεί να ψηφίζει, ή ότι σε δουλειά γραφείου θα παίρνει το 72% του μισθού του αντίστοιχου άντρα;

Επίσης η παραδοσιακή ρύθμιση είναι νεκρή από τη στιγμή που μπορούμε να επιλέγουμε εμείς το πότε της τεκνοποίησης (που δεν υπήρχε πριν κάν 100 χρόνια) και να δουλεύουμε αυτόνομα. Υπάρχουν δηλαδή σαφείς υλικές προϋποθέσεις για ισότητα.

Το τρίτο σενάριο ας μην το σχολιάσω γιατί θα με ξαναπούν τρανσφοβική.
Τότε κομμένες οι ποσοστώσεις για να καπαρωνουν γυναίκες θέσεις που κανονικά δεν θα έπαιρναν, κομμένα τα πιο ελαστικά όρια για τα αγωνίσματα στην εισαγωγή σε στρατιωτικές σχολές και κομμένο όλο το affirmative action που δίνει προνόμια στο αδυναμομ υποτιθεται φύλο τη στιγμή.που οι μόνες διαφορες είναι βιολογικές και όχι νομικές και οφείλουμε να σεβόμαστε τη βιολογία. Ο άντρας δεν θήλασε το παιδί, η επίπονα δεν έκανε τις έτρεξε τον χρόνο του εποπ αλλά για κάποιο.λογο της χαμηλώνουμε τα όρια και λέμε οκ. Ας το πουμε και με τον θηλασμό των αντρών
Εδώ υπάρχει ένα λογικό σφάλμα. Τα όρια στις στρατιωτικές σχολές είναι για να διώξουν τους μη γυμνασμένους υποψηφίους, όχι επειδή στο επάγγελμα κάνει διαφορά αν τρέχεις το κατοστάρι σε 13 ή 14 δευτερόλεπτα. Τα κριτήρια για το μη γυμνασμένο διαφέρουν ανάλογα με τη βιολογία προφανώς.

Υπάρχει affirmative action για γυναίκες στην Ελλάδα; Μόνο για μουσουλμάνους Θράκης και πολύτεκνους ξέρω.