Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
talaipwros έγραψε: 27 Νοέμ 2020, 16:25
αφου αποφασισε να χωρισει με ανηλικο παιδι, ειναι a priori βλαπτικη μεχρι αποδειξεως του εναντιον
Τι γενίκευση είναι αυτή τώρα; Μερικές φορές εξαναγκάζεσαι σε διαζύγιο είτε το θέλεις, είτε όχι.
ειπαμε, μεχρι αποδειξεως του εναντιον, απο τη στιγμη που διαλυεται το σπιτι τιθεται ενα τεκμηριο βλαπτικοτητας.
Εκτος και δεν ξερει ο γονεας οτι το διαζυγιο βλαπτει το παιδι
σωστο.
παραδειγμα οταν διαλυεται απο κερατο, αυτος που κερατωνει παιρνει τα ρισκα του να καταστρεψει την οικογενεια, και αρα να βλαψει τα παιδια. πρεπει λοιπον να χανει την επιμελεια, εκτος αν ο αλλος ειναι καποιου ειδους καθαρμα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
ST48410 έγραψε: 27 Νοέμ 2020, 16:42
Εγώ νομίζω ότι το δικαστήριο θα πρέπει να πάρει υπόψη του όλα τα στοιχεία και να κρίνει. Δεν μπορεί να εφαρμοστεί κάτι γενικό που να είναι δίκαιο και λειτουργικό σε κάθε περίπτωση.
για αυτο ακριβως μιλαμε. συνηθως πεζοι, πρακτικοι λογοι ειναι που εχουν μεγαλη σημασια.
δηλαδη ο πατερας μπορει θεωρητικα να ειναι καλυτερος γονεας απο τη μανα, αλλα αμα ειναι ξερογω νταλικιερης και λειπει ολη τη βδομαδα, αδυνατον να μεγαλωσει παιδια. απο την αλλη αν ειναι απλως πιο κονομημενος και προβλεπεται τα παιδια να εχουν μια καλυτερη ζωη μαζι του, λαθος να δινονται στη μανα και να απαιτειται να τους συντηρει ολους χρηματικα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Σέρπικο έγραψε: 27 Νοέμ 2020, 15:39
Το ελληνικό δίκαιο είναι τόσο απροκάλυπτα σεξιστικό όσο αφορά την επιμέλεια είναι κομμένο και ραμμένο στο γυναικείο φύλο.
Για να χάσει την γονική επιμέλεια η μαμά ,πρέπει να είναι ,ταυτόχρονα ,πρεζόνι και π@@@@να .τόσο απροκάλυπτα μεροληπτική δικαιοσύνη,λέμε τώρα.
Και όχι μόνο αυτό αλλά η αδικία ξεκινά από την απονομή της δικαιοσύνης,όταν η πλειοψηφία των δικαστών ,σε αυτόν τον βαθμό είναι γυναίκες.
Δηλαδή ,ο πατέρας ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια και πάει να κάνει την ανατροπή του αιώνα.
Ε, στην χώρα μας ,αυτό είναι αδύνατο.
Ενα παιδι χρειαζεται πρωτα την μανα του για να μεγαλωσει. Αυτο ειναι κοινος τοπος. Ειναι επισης 1 εκατομμυριο φορες πιο επωδυνο για μια μητερα να απομακρυνθει απο το παιδι της απ οτι για εναν αντρα. Δεν υπαρχει λοιπον λογος ν αποχωριζεται το παιδι απο τη μανα του εαν εκεινη δεν ειναι βλαπτικη γι αυτο.
Ένα από παιδί χρειάζεται τροφή, στοργή και φροντίδα για να μεγαλώσει πρωτίστως. Αλλά η αλήθεια είναι σαν το μητρικό χάδι και αγκαλιά δεν έχει. Ίσως γιατί λόγω συνθηκών επικράτησε αυτές να μας το χαρίζουν πιο εύκολα και αβίαστα. Αλλά πλέον, ευτυχώς θα έλεγα, όλο και περισσότερο οι άνδρες συμμετέχουν στην διαδικασία της ανατροφής με τα σωστά μίγματα. Είναι απαράδεκτο να δίνεται η επιμέλεια στον έναν γονέα με μόνο κριτήριο το φύλο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Naida την 28 Νοέμ 2020, 10:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ειπαμε, μεχρι αποδειξεως του εναντιον.
δεν μπορει ομως να ξεκιναμε με την παραδοχη "Μανα ουτε μια στο εκατομμυριο βλαπτικη, πατερας 999999 στο εκατομμυριο βλαπτικος"
η παραδοχη ηταν πως η μητερα ειναι πιο απαραιτητη ως συνεχης παρουσια διπλα στο μικρο παιδι, απο αυτη του πατερα. Ασφαλως και οι δυο ειναι απαραιτητες, μιλαμε ομως για διαζυγιο εδω, οποτε επιλεγουμε το μικροτερο κακο, και καταληγουμε, πως ως επι τω πλειστω εαν ενα παιδι πρεπει να μεγαλωσει με εναν γονεα, καλυτερα αυτος να ειναι η μαμα.
Και για να το πω αλλιως, στα πολυ πολυ δυσκολα, κανενας δεν φωναξε μεσα στην αγωνια του "μπαμπα".
ειπαμε, μεχρι αποδειξεως του εναντιον.
δεν μπορει ομως να ξεκιναμε με την παραδοχη "Μανα ουτε μια στο εκατομμυριο βλαπτικη, πατερας 999999 στο εκατομμυριο βλαπτικος"
η παραδοχη ηταν πως η μητερα ειναι πιο απαραιτητη ως συνεχης παρουσια διπλα στο μικρο παιδι, απο αυτη του πατερα. Ασφαλως και οι δυο ειναι απαραιτητες, μιλαμε ομως για διαζυγιο εδω, οποτε επιλεγουμε το μικροτερο κακο, και καταληγουμε, πως ως επι τω πλειστω εαν ενα παιδι πρεπει να μεγαλωσει με εναν γονεα, καλυτερα αυτος να ειναι η μαμα.
Και για να το πω αλλιως, στα πολυ πολυ δυσκολα, κανενας δεν φωναξε μεσα στην αγωνια του "μπαμπα".
Μήπως φώναξε "Γονέα Νο 1", τύπε;
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Το οικογενειακό δίκαιο που μέχρι τώρα εφαρμόζεται στα διαζύγια και ειδικά ως προς τα παιδιά και την ανατροφή αυτών, είναι ένα έκτρωμα υπέρ του γυναικείου φύλου. Προφανώς και πρεπει να αλλάξουν πολλά. Η συνεπιμέλεια (εκτός βέβαια των προβληματικών περιπτώσεων, οποιουδήποτε ασφαλώς φύλου) είναι το απολύτως αυτονόητο μέτρο. Και είναι κάτι που ασφαλώς και δεν έχει να κάνει με τη μείωση της αξίας της μάνας. Με την αναγνώριση της αξίας του πατέρα έχει να κάνει. Και αυτο είναι κάτι πολύ σημαντικό, ας μην το παραβλέψει κάνεις πολιτικός ή κοινωνικός φορέας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maspoli την 28 Νοέμ 2020, 12:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
''Καταγγέλουμε αυτές τις ομάδες αντρών σαν lobby αντρών που το κίνητρό τους είναι η εκδίκηση προς τις μητέρες και φυσικά το να μην πληρώνουν έστω και αυτήν την πενιχρή διατροφή . Τέλος, οι οικονομικά ευάλωτες μητέρες θα στερηθούν ακόμη και αυτά τα μικρά επιδόματα που έπαιρναν μέχρι τώρα. Επιμένουμε στον καθορισμό της διατροφής βάσει εισοδημάτων και όχι με άλλα παραπλανητικά κριτήρια. Η διατροφή είναι δικαίωμα του παιδιού στην ευμάρεια και κάλυψη αναγκών του καθώς και την εκπλήρωση επιθυμιών του.''
και η κορωνίδα το
''Επιμένουμε στον καθορισμό της διατροφής βάσει εισοδημάτων και όχι με άλλα παραπλανητικά κριτήρια.''
Maspoli έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 11:00
Το οικογενειακό δίκαιο που μέχρι τώρα εφαρμόζεται στα διαζύγια και ειδικά ως προς τα παιδιά και την ανατροφή αυτών, είναι ένα έκτρωμα υπέρ του γυναικείου φύλου. Προφανώς και πρεπει να αλλάξουν πολλά. Η συνεπιμέλεια (εκτός βέβαια των προβληματική περιπτώσεων οποιουδήποτε βέβαια φύλου) είναι το απολύτως αυτονόητο μέτρο. Και είναι κάτι που ασφαλώς και δεν έχει να κάνει με τη μείωση της αξίας της μάνας. Με την αναγνώριση της αξίας του πατέρα έχει να κάνει. Και αυτο είναι κάτι πολύ σημαντικό σημείο, ας μην το παραβλέψει κάνεις πολιτικός ή κοινωνικός φορέας.
Ακριβώς. Επίσης καλό είναι να υπάρχουν υπάρχουν κυρώσεις οικονομικές και περαιτερω σε όποιον αρνείται την παρουσία του άλλου γονέα(δεν σε αφήνω να πάρεις, δεις το παιδί κτλ) αλλά και σε όποιον αμελει το τι σημαίνει συνεπιμελεια (δεν έχω χρόνο αυτή την εβδομάδα, θα το πάρω την επόμενη το παιδί).
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η ιδέα ότι η μητέρα είναι η κατ εξοχήν αρμόδια για την ανατροφή των παιδιών είναι πακέτο με την πατριαρχική κοινωνία που έχει καταγγελθεί για τα μύρια όσα αλλά είναι και η βάση του πολιτισμού (του πολιτισμού της εκμετάλλευσης θα έλεγαν οι "ψαγμένοι").
Ο ρόλος των δύο φύλων αυτός ήταν τα τελευταία έξι χιλιάδες χρόνια : ο άντρας δουλεύει ή πολεμά ή κυνηγά και φέρνει τα απαραίτητα στο σπίτι όπου η γυναίκα φροντίζει την οικογένεια και βέβαια τα παιδιά.
Άρα εκ των πραγμάτων η μητέρα είναι το ζωτικό και απαραίτητο στοιχείο για την ανατροφή τους.
Ομως τις τελευταίες δεκαετίες η πατριαρχία βάλλεται και ζητείται ισότης των δύο φύλων.Η ισότης οδηγεί στη συνεπιμέλεια.Μια πραγματική φεμινίστρια θα το δεχόταν όπως και φυσικά ένας παλαιών αρχών φαλλοκράτης θα το απέρριπτε.Ομως οι πονηροί και οι πονηρές θέλουν μόνο τις αλλαγές που τους συμφέρουν.
πατησιωτης έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 12:37
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η ιδέα ότι η μητέρα είναι η κατ εξοχήν αρμόδια για την ανατροφή των παιδιών είναι πακέτο με την πατριαρχική κοινωνία που έχει καταγγελθεί για τα μύρια όσα αλλά είναι και η βάση του πολιτισμού (του πολιτισμού της εκμετάλλευσης θα έλεγαν οι "ψαγμένοι").
Ο ρόλος των δύο φύλων αυτός ήταν τα τελευταία έξι χιλιάδες χρόνια : ο άντρας δουλεύει ή πολεμά ή κυνηγά και φέρνει τα απαραίτητα στο σπίτι όπου η γυναίκα φροντίζει την οικογένεια και βέβαια τα παιδιά.
Άρα εκ των πραγμάτων η μητέρα είναι το ζωτικό και απαραίτητο στοιχείο για την ανατροφή τους.
Ομως τις τελευταίες δεκαετίες η πατριαρχία βάλλεται και ζητείται ισότης των δύο φύλων.Η ισότης οδηγεί στη συνεπιμέλεια.Μια πραγματική φεμινίστρια θα το δεχόταν όπως και φυσικά ένας παλαιών αρχών φαλλοκράτης θα το απέρριπτε.Ομως οι πονηροί και οι πονηρές θέλουν μόνο τις αλλαγές που τους συμφέρουν.
Ξέρεις, η σχέση των γυναικών με τα παιδιά δεν είναι μόνο θέμα πατριαρχίας αλλά και βιολογίας. Μέχρι να κάνετε γενετικές τροποποιήσεις που να σας επιτρέπουν να κυοφορείτε και να θηλάζετε, προφανώς η μητέρα θα είναι εκ προοιμίου η πιο αρμόδια για τα παιδιά.
Το βάρος της απόδειξης της μη καταλληλότητας θα πρέπει να πέφτει στον άντρα. Αυτή είναι η συνεπής φεμινιστική θέση, ποτέ δεν μιλήσαμε για ισοπέδωση των βιολογικών διαφορών.
πατησιωτης έγραψε: 28 Νοέμ 2020, 12:37
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η ιδέα ότι η μητέρα είναι η κατ εξοχήν αρμόδια για την ανατροφή των παιδιών είναι πακέτο με την πατριαρχική κοινωνία που έχει καταγγελθεί για τα μύρια όσα αλλά είναι και η βάση του πολιτισμού (του πολιτισμού της εκμετάλλευσης θα έλεγαν οι "ψαγμένοι").
Ο ρόλος των δύο φύλων αυτός ήταν τα τελευταία έξι χιλιάδες χρόνια : ο άντρας δουλεύει ή πολεμά ή κυνηγά και φέρνει τα απαραίτητα στο σπίτι όπου η γυναίκα φροντίζει την οικογένεια και βέβαια τα παιδιά.
Άρα εκ των πραγμάτων η μητέρα είναι το ζωτικό και απαραίτητο στοιχείο για την ανατροφή τους.
Ομως τις τελευταίες δεκαετίες η πατριαρχία βάλλεται και ζητείται ισότης των δύο φύλων.Η ισότης οδηγεί στη συνεπιμέλεια.Μια πραγματική φεμινίστρια θα το δεχόταν όπως και φυσικά ένας παλαιών αρχών φαλλοκράτης θα το απέρριπτε.Ομως οι πονηροί και οι πονηρές θέλουν μόνο τις αλλαγές που τους συμφέρουν.
Ξέρεις, η σχέση των γυναικών με τα παιδιά δεν είναι μόνο θέμα πατριαρχίας αλλά και βιολογίας. Μέχρι να κάνετε γενετικές τροποποιήσεις που να σας επιτρέπουν να κυοφορείτε και να θηλάζετε, προφανώς η μητέρα θα είναι εκ προοιμίου η πιο αρμόδια για τα παιδιά.
Το βάρος της απόδειξης της μη καταλληλότητας θα πρέπει να πέφτει στον άντρα. Αυτή είναι η συνεπής φεμινιστική θέση, ποτέ δεν μιλήσαμε για ισοπέδωση των βιολογικών διαφορών.
Η βιολογία όμως δεν ισχύει μόνο εκεί.Υπάρχει παντού και ήταν η βάση και της παραδοσιακής ρύθμισης των φύλων.
Ή λοιπόν δεχόμεθα ότι τα δύο φύλα είναι διαφορετικά και άρα δεν ζητούμε καμμιά ισότητα αλλά κατανομή ρόλων ανάλογα με τα βιολογικές ιδιότητες του κάθε φύλου ή αγνοούμε την βιολογία και λέμε όλοι και όλες στα ίδια.
Υπάρχει και η τρίτη προσέγγιση των πιο προχώ να φτιάξουμε δική μας βιολογία : end the binary.Tα φύλα δεν είναι δύο αλλά τριάντα δύο και ο καθένας επιλέγει τι φύλο είναι.'Η όπως είπε ο Ξέρξης πριν δυόμιση χιλιάδες χρόνια οι άνδρες γεγόνασι γυναίκες και οι γυναίκες άνδρες.