H καλυτερη πολεμικη ταινια των τελευταιων χρονων. Αρκετα καλες μαχες για τα Ελληνικα δεδομενα. Αλλα μια τετοια ταινια στοχευει αποκλειστικα το Ελληνικο κοινο. Ποσα χρηματα να βγαλει σε μια χωρα 10 εκατομμυριων? Ενα star wars αντιθετως στοχευει σε χωρες με συνολικο πλυθησμο δισεκατομμυριων
Διαφωνώ.
Δεν ήταν καθόλου καλές οι μάχες και δε συμφωνώ με τον όρο "ελληνικά δεδομένα". Όταν ο Τζαιημς Πάρις έκανε υποφερτές σκηνές μαχών (αναφέρομαι σε διεθνές επίπεδο) για το 1960-1970 τότε 50-60 χρόνια μετά, δε βλέπω κάτι το αξιολογο στην ταινία που ανέφερες ως προς τις σκηνές μαχών. Δε θα μπορέσουμε βέβαια να φτάσουμε σε επίπεδα υπερπαραγωγών αλλά δε χρειάζεται κιόλας.
Αυτό που πρώτα απ' όλα πρέπει να υπάρχει, είναι το σενάριο. Εκεί υπάρχει διαχρονικά το μεγάλο προβλημα
Αν υπάρχει στιβαρό σενάριο και σωστή προώθηση, μια χαρά κοινό μπορεί να βρει μια ελληνική ταινια/σειρα/ντοκιμαντέρ στη διεθνή αγορά. Σχεδόν για κάθε περίοδο της ιστορίας μας.
Cavaliere έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 14:09
Γιατί, τι άλλες σειρές κάνουμε καλά; Η ελληνική τηλεόραση είναι ερασιτεχνική.
Κοίταξε, ας πούμε το ''Κόκκινο Ποτάμι'' αντικειμενικά ήταν καλή παραγωγή, αλλά απευθυνόταν μόνο στο εσωτερικό. Χρειαζόμαστε νομίζω περισσότερες σειρές προς αυτή την κατεύθυνση. Σκέψου τι γουστάρει το παγκόσμιο κοινό, αν κρίνουμε από τις πρόσφατες σειρές που έχουν σημειώσει επιτυχία: βία με μπόλικο gore, φουλ ίντριγκα, γυμνό κτλ. Μου έχει καρφωθεί εδώ και καιρό η ιδέα μια σειράς που θα περιστρέφεται γύρω από το Βυζάντιο την εποχή του Νικηφόρου Φωκά και του Ιωάννη Τσιμισκή. Πιστεύω μια καλοφτιαγμένη παραγωγή, έστω στο επίπεδο του ''Σουλεϊμάν'', θα είχε μεγάλη διεθνή απήχηση.
El minsiterio del tiempo, ωραιο κόνσεπτ με time traveling σε ιστορικά γεγονότα του παρελθόντος ,εναλλακτική ιστορία κ.λ.π
Θα μπορούσε να γίνει γαμάτο με Ελληνική Ιστορία,έχουν ήδη πουλήσει το format σε πορτογαλλία,γιατι όχι και εδώ;
δεν ηταν κακο σαν ιδεα και σαν παραγωγη
και τα αστυνομικα πουλανε και στο εξωτερικο
αλλα σεναριακα και ερμηνειες μετριο
Σε σχέση με το τι σειρές και ταινίες βγάζει τα τελευταία 40 χρόνια η Ελλάδα το Ετερος Εγω είναι και με διαφορά το καλύτερο (ελλειψη ανταγωνισμού απο άλλη αξιόλογη ελληνική σειρά/ταινία).Ομως δεν κατόρθωσε να μπει στο Netflix.Αυτό είναι απογοητευτικό αν σκεφτείς τις τόσες πολλές σειρές και ταινίες τριτοκοσμικών κρατών που υπάρχουν στο Netflix.Για Netflix χρειάζεται κάτι ακόμα καλύτερο ως Ελλάδα απο το Ετερος Εγώ.
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά σκέψου ότι και το "Ετερος Εγώ" στην πλατφόρμα του ΟΤΕ ξεκίνησε. Στην "κανονική" τηλεόραση δεν θα χρηματοδοτούνταν ούτε καν αυτό.
Το θέμα δεν είναι κανονική τηλεόραση ή συνδρομητική.Είναι θέμα σεναρίων και ποιότητας.Εγώ όταν είχε βγει η ταινία έταιρος εγώ το 2016 δεν πίστευα οτι μπορεί να είναι τόσο καλή(ξαναλέω για τα ελληνικά δεδομένα).Έτσι το ξαναπαρακολούθησα όταν βγήκε και σε σειρά στον πρώτο κύκλο και θα το παρακολουθήσω και τώρα που ξεκινά(απο 11 Δεκεμβρίου) ο δεύτερος κύκλος.Όχι βέβαια μέσω συνδρομητικής αλλα μέσω πειρατικών σαιτ.Διότι είναι η πρώτη ελληνική ταινία/σειρά που με έκανε να θέλω να την δω και να περνώ ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μου(χωρίς να βαριέμαι).
Σε σχέση με το τι σειρές και ταινίες βγάζει τα τελευταία 40 χρόνια η Ελλάδα το Ετερος Εγω είναι και με διαφορά το καλύτερο (ελλειψη ανταγωνισμού απο άλλη αξιόλογη ελληνική σειρά/ταινία).Ομως δεν κατόρθωσε να μπει στο Netflix.Αυτό είναι απογοητευτικό αν σκεφτείς τις τόσες πολλές σειρές και ταινίες τριτοκοσμικών κρατών που υπάρχουν στο Netflix.Για Netflix χρειάζεται κάτι ακόμα καλύτερο ως Ελλάδα απο το Ετερος Εγώ.
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά σκέψου ότι και το "Ετερος Εγώ" στην πλατφόρμα του ΟΤΕ ξεκίνησε. Στην "κανονική" τηλεόραση δεν θα χρηματοδοτούνταν ούτε καν αυτό.
Το θέμα δεν είναι κανονική τηλεόραση ή συνδρομητική.Είναι θέμα σεναρίων και ποιότητας.Εγώ όταν είχε βγει η ταινία έταιρος εγώ το 2016 δεν πίστευα οτι μπορεί να είναι τόσο καλή(ξαναλέω για τα ελληνικά δεδομένα).Έτσι το ξαναπαρακολούθησα όταν βγήκε και σε σειρά στον πρώτο κύκλο και θα το παρακολουθήσω και τώρα που ξεκινά(απο 11 Δεκεμβρίου) ο δεύτερος κύκλος.Όχι βέβαια μέσω συνδρομητικής αλλα μέσω πειρατικών σαιτ.Διότι είναι η πρώτη ελληνική ταινία/σειρά που με έκανε να θέλω να την δω και να περνώ ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μου(χωρίς να βαριέμαι).
Το θέμα ΕΙΝΑΙ ότι εναλλακτικές ή θεματικές σειρές που πάνε να ξεκινήσουν στην τηλεόραση, είτε πατώνουν, είτε δεν προβάλλονται ποτέ.
Μεγάλο κανάλι σκόπευε πριν μια δεκαετία να προβάλλει ελληνική σειρά με βρικόλακες, από την οποία διέθετε τον πιλότο. Ούτε καν το τόλμησε.
Ο ΑΝΤ1 είχε προσπαθήσει να βάλει θεματική σειρά με μεταφυσικά. Πάνω από 7 επεισόδια δεν προβλήθηκαν.
Το κοινό είναι οι νοικοκυρές, άνω των 40. Αυτό είναι η αιτία. Η νεολαία δεν κάθεται να δει τη σύγχρονη ελληνική τηλεόραση.
Scouser έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 14:06
Που θεωρείτε ότι υστερούμε και αποτυγχάνουμε εντελώς στο να παράγουμε σειρές με τέτοιο περιεχόμενο; Μπαίνεις να χαζέψεις στο Netflix και βλέπεις ένα σωρό αντίστοιχες τουρκικές σειρές, λιγότερο ή περισσότερο καλές. Εμείς γιατί παράγουμε μόνο κωμικές ή κοινωνικές σειρές, και μάλιστα αποκλειστικά για εγχώρια κατανάλωση;
Δεν υπάρχουν τα φράγκα.
Δεν υπάρχει η τεχνογνωσία.
Δεν υπάρχει η τεχνολογία.
Δεν υπάρχει σκηνοθέτης.
Δεν υπάρχει κοινό.
Δεν ενδιαφέρεται κανένας για μια παραγωγή που θα εξυμνεί την ανωτερότητα των Ελλήνων σε σχέση με τον υπόλοιπο πλανήτη.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Scouser έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 14:06
Που θεωρείτε ότι υστερούμε και αποτυγχάνουμε εντελώς στο να παράγουμε σειρές με τέτοιο περιεχόμενο; Μπαίνεις να χαζέψεις στο Netflix και βλέπεις ένα σωρό αντίστοιχες τουρκικές σειρές, λιγότερο ή περισσότερο καλές. Εμείς γιατί παράγουμε μόνο κωμικές ή κοινωνικές σειρές, και μάλιστα αποκλειστικά για εγχώρια κατανάλωση;
Δεν υπάρχουν τα φράγκα.
Δεν υπάρχει η τεχνογνωσία.
Δεν υπάρχει η τεχνολογία.
Δεν υπάρχει σκηνοθέτης.
Δεν υπάρχει κοινό.
Δεν ενδιαφέρεται κανένας για μια παραγωγή που θα εξυμνεί την ανωτερότητα των Ελλήνων σε σχέση με τον υπόλοιπο πλανήτη.
Ακριβως, ενώ οι Τούρκοι με παραγωγές όπως το Fetih 1453 είχαν ένα κοινό να απευθυνθούν (τον ευρύτερο μουσουλμανικό κόσμο).
Διαφωνω τεχνογνωσία υπάρχει , λεφτά δεν υπάρχουν , αυτός που θα πληρώσει θέλει έτοιμο οικονομικό πλάνο , όχι σενάριο, ότι θα δώσει τόσα και σίγουρα θα βγάλει τόσα γιατί θα αντιγράψουμε την τάδε σαχλα και θα βάλουμε τους τάδε ηθοποιούς για εγγυημένη σαχλα ανακύκλωση.
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Καραμελίτσα έγραψε: 25 Νοέμ 2020, 17:54
Εγώ θα ήθελα μια σειρά όπου ο Διγενής και οι Αμαζόνες πολεμούν τους Τούρκους τζιχαντιστές και τους Γερμανούς σταυροφόρους.
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά σκέψου ότι και το "Ετερος Εγώ" στην πλατφόρμα του ΟΤΕ ξεκίνησε. Στην "κανονική" τηλεόραση δεν θα χρηματοδοτούνταν ούτε καν αυτό.
Το θέμα δεν είναι κανονική τηλεόραση ή συνδρομητική.Είναι θέμα σεναρίων και ποιότητας.Εγώ όταν είχε βγει η ταινία έταιρος εγώ το 2016 δεν πίστευα οτι μπορεί να είναι τόσο καλή(ξαναλέω για τα ελληνικά δεδομένα).Έτσι το ξαναπαρακολούθησα όταν βγήκε και σε σειρά στον πρώτο κύκλο και θα το παρακολουθήσω και τώρα που ξεκινά(απο 11 Δεκεμβρίου) ο δεύτερος κύκλος.Όχι βέβαια μέσω συνδρομητικής αλλα μέσω πειρατικών σαιτ.Διότι είναι η πρώτη ελληνική ταινία/σειρά που με έκανε να θέλω να την δω και να περνώ ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μου(χωρίς να βαριέμαι).
Το θέμα ΕΙΝΑΙ ότι εναλλακτικές ή θεματικές σειρές που πάνε να ξεκινήσουν στην τηλεόραση, είτε πατώνουν, είτε δεν προβάλλονται ποτέ.
Μεγάλο κανάλι σκόπευε πριν μια δεκαετία να προβάλλει ελληνική σειρά με βρικόλακες, από την οποία διέθετε τον πιλότο. Ούτε καν το τόλμησε.
Ο ΑΝΤ1 είχε προσπαθήσει να βάλει θεματική σειρά με μεταφυσικά. Πάνω από 7 επεισόδια δεν προβλήθηκαν.
Το κοινό είναι οι νοικοκυρές, άνω των 40. Αυτό είναι η αιτία. Η νεολαία δεν κάθεται να δει τη σύγχρονη ελληνική τηλεόραση.
Τα παραπάνω είναι διαπιστώσεις που έχω κάνει εγώ.
Υπάρχει και μια παραπλήσια άποψη
Η Ελληνική τηλεόραση απο τη δεκαετία του 80 έχει πάρει την κάτω βόλτα τότε δηλαδή που ο μέσο όρος ηλικίας της Ελλάδα ήταν μικρότερος.Απο τη δεκαετία του 90 τα ελληνικά σήριαλ το έριξαν στο βρισιμο,το γυμνό κτλ προσπαθώντας να καλύψουν τις σκηνοθετικές ατελειες και την ανιαρή πλοκή των ελληνικών σήριαλ(με κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις όπως το Κων/νου και Ελένης, το Καφέ τηε Χαράς κτλ).Ετσι απο τα μέσα της δεκαετίας του 90 οι θεατές το έριξαν στα λατινοαμερικανικα σήριαλ και μια δεκαετία μετά στα τουρκικά.Οταν δεν παράγεις αξιόλογο θέαμα έρχονται άλλα κράτη να προσφέρουν αντί για εσένα.Ακόμα και το Κόκκινο Ποτάμι έγινε με αδύναμα σκηνικά επειδή δεν βρέθηκαν επαρκείς οικονομικοί πόροι (έρχεται και νέα σειρά του Μανουσάκη για τα 200 χρόνια απο το 1821 αλλά πάλι μια απο τα ίδια προβλεπω να είναι).Σειρές σαν το "Ετερος Εγώ" είναι αυτές που μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα.
Το θέμα δεν είναι κανονική τηλεόραση ή συνδρομητική.Είναι θέμα σεναρίων και ποιότητας.Εγώ όταν είχε βγει η ταινία έταιρος εγώ το 2016 δεν πίστευα οτι μπορεί να είναι τόσο καλή(ξαναλέω για τα ελληνικά δεδομένα).Έτσι το ξαναπαρακολούθησα όταν βγήκε και σε σειρά στον πρώτο κύκλο και θα το παρακολουθήσω και τώρα που ξεκινά(απο 11 Δεκεμβρίου) ο δεύτερος κύκλος.Όχι βέβαια μέσω συνδρομητικής αλλα μέσω πειρατικών σαιτ.Διότι είναι η πρώτη ελληνική ταινία/σειρά που με έκανε να θέλω να την δω και να περνώ ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μου(χωρίς να βαριέμαι).
Το θέμα ΕΙΝΑΙ ότι εναλλακτικές ή θεματικές σειρές που πάνε να ξεκινήσουν στην τηλεόραση, είτε πατώνουν, είτε δεν προβάλλονται ποτέ.
Μεγάλο κανάλι σκόπευε πριν μια δεκαετία να προβάλλει ελληνική σειρά με βρικόλακες, από την οποία διέθετε τον πιλότο. Ούτε καν το τόλμησε.
Ο ΑΝΤ1 είχε προσπαθήσει να βάλει θεματική σειρά με μεταφυσικά. Πάνω από 7 επεισόδια δεν προβλήθηκαν.
Το κοινό είναι οι νοικοκυρές, άνω των 40. Αυτό είναι η αιτία. Η νεολαία δεν κάθεται να δει τη σύγχρονη ελληνική τηλεόραση.
Τα παραπάνω είναι διαπιστώσεις που έχω κάνει εγώ.
Υπάρχει και μια παραπλήσια άποψη
Η Ελληνική τηλεόραση απο τη δεκαετία του 80 έχει πάρει την κάτω βόλτα τότε δηλαδή που ο μέσο όρος ηλικίας της Ελλάδα ήταν μικρότερος.Απο τη δεκαετία του 90 τα ελληνικά σήριαλ το έριξαν στο βρισιμο,το γυμνό κτλ προσπαθώντας να καλύψουν τις σκηνοθετικές ατελειες και την ανιαρή πλοκή των ελληνικών σήριαλ(με κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις όπως το Κων/νου και Ελένης, το Καφέ τηε Χαράς κτλ).Ετσι απο τα μέσα της δεκαετίας του 90 οι θεατές το έριξαν στα λατινοαμερικανικα σήριαλ και μια δεκαετία μετά στα τουρκικά.Οταν δεν παράγεις αξιόλογο θέαμα έρχονται άλλα κράτη να προσφέρουν αντί για εσένα.Ακόμα και το Κόκκινο Ποτάμι έγινε με αδύναμα σκηνικά επειδή δεν βρέθηκαν επαρκείς οικονομικοί πόροι (έρχεται και νέα σειρά του Μανουσάκη για τα 200 χρόνια απο το 1821 αλλά πάλι μια απο τα ίδια προβλεπω να είναι).Σειρές σαν το "Ετερος Εγώ" είναι αυτές που μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα.
Λογοκρισία, γυναικοκρατία, γεροντοκρατία. Το τρίπτυχο της ελληνικής τηλεόρασης.
Scouser έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 14:06
Που θεωρείτε ότι υστερούμε και αποτυγχάνουμε εντελώς στο να παράγουμε σειρές με τέτοιο περιεχόμενο; Μπαίνεις να χαζέψεις στο Netflix και βλέπεις ένα σωρό αντίστοιχες τουρκικές σειρές, λιγότερο ή περισσότερο καλές. Εμείς γιατί παράγουμε μόνο κωμικές ή κοινωνικές σειρές, και μάλιστα αποκλειστικά για εγχώρια κατανάλωση;
Το κακό δεν είναι ότι παράγουμε μόνο κωμικές ή κοινωνικές σειρές το κακό είναι πως αυτές οι σειρές τα τελευταία χρόνια είναι κάκιστες.Ας κάναμε κωμωδίες και ας ήταν καλές.Αλλά για τα μπάζα είναι όλες.
Το θέμα ΕΙΝΑΙ ότι εναλλακτικές ή θεματικές σειρές που πάνε να ξεκινήσουν στην τηλεόραση, είτε πατώνουν, είτε δεν προβάλλονται ποτέ.
Μεγάλο κανάλι σκόπευε πριν μια δεκαετία να προβάλλει ελληνική σειρά με βρικόλακες, από την οποία διέθετε τον πιλότο. Ούτε καν το τόλμησε.
Ο ΑΝΤ1 είχε προσπαθήσει να βάλει θεματική σειρά με μεταφυσικά. Πάνω από 7 επεισόδια δεν προβλήθηκαν.
Το κοινό είναι οι νοικοκυρές, άνω των 40. Αυτό είναι η αιτία. Η νεολαία δεν κάθεται να δει τη σύγχρονη ελληνική τηλεόραση.
Τα παραπάνω είναι διαπιστώσεις που έχω κάνει εγώ.
Υπάρχει και μια παραπλήσια άποψη
Η Ελληνική τηλεόραση απο τη δεκαετία του 80 έχει πάρει την κάτω βόλτα τότε δηλαδή που ο μέσο όρος ηλικίας της Ελλάδα ήταν μικρότερος.Απο τη δεκαετία του 90 τα ελληνικά σήριαλ το έριξαν στο βρισιμο,το γυμνό κτλ προσπαθώντας να καλύψουν τις σκηνοθετικές ατελειες και την ανιαρή πλοκή των ελληνικών σήριαλ(με κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις όπως το Κων/νου και Ελένης, το Καφέ τηε Χαράς κτλ).Ετσι απο τα μέσα της δεκαετίας του 90 οι θεατές το έριξαν στα λατινοαμερικανικα σήριαλ και μια δεκαετία μετά στα τουρκικά.Οταν δεν παράγεις αξιόλογο θέαμα έρχονται άλλα κράτη να προσφέρουν αντί για εσένα.Ακόμα και το Κόκκινο Ποτάμι έγινε με αδύναμα σκηνικά επειδή δεν βρέθηκαν επαρκείς οικονομικοί πόροι (έρχεται και νέα σειρά του Μανουσάκη για τα 200 χρόνια απο το 1821 αλλά πάλι μια απο τα ίδια προβλεπω να είναι).Σειρές σαν το "Ετερος Εγώ" είναι αυτές που μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα.
Λογοκρισία, γυναικοκρατία, γεροντοκρατία. Το τρίπτυχο της ελληνικής τηλεόρασης.
Λογοκρισία δεν υφίσταται στην Ελληνική τηλεόραση πλην ελαγχιστο βαθμού. Γυναικοκρατία σε σημαντικό βαθμό όντως υφίσταται. Γεροντοκρατια δεν έχω εντοπίσει στην δημόσια τηλεόραση ως τώρα τουλάχιστον. Αλλωστε οι ηλικιωμένοι δεν κάθονται να βλέπουν συχνά σειρές και ταινίες ειδικά όσες γυρίζονται πρόσφατα. Το "εταίρος εγώ" είχε προβληθεί στο Star και είχε σημειώσει υψηλή τηλεθέαση. Αρα αν μια σειρά είναι ποιοτική άνετα τραβά τηλεθεατές κάθε ηλικίας να την δούνε.
Όλα αυτά που αναφέρετε φταίνε. Δεν υπάρχει ούτε τεχνογνωσία, ούτε υποδομή, ούτε χρήμα, ούτε όρεξη. Και το κυριότερο αίτιο για όλα αυτά είναι η μαφιόζικη κλίκα των τηλεπειρατων που καταπάτησαν τις συχνότητες και μπαστακωθηκαν εκεί μαζί με την στρατιά των τηλεμαϊντανών τους.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.