Και πολλά από τα παιδιά που πήρε στο λαιμό της βύσμα της. Σε κανονική χώρα όμως θα φορούσε ριγέ στολή μαζί με τον τότε υπουργό.
Εγώ σχολίασα την εμφάνιση της.
Το αν όντως είναι αυτή που τον έβαλε τον σταθμάρχη στην θέση του ή κάποιος άλλος τοπικός βουλευτής δεν μπορώ να το ξέρω.
Ακούγονται διάφορα εδώ στην Λάρισα αλλά νομίζω ότι βεβαιότητα δεν υπάρχει για το ποιος είναι τελικά.
Περιέργως πώς ο άλλος φίλος ξέρει σε ποιόν σύλλογο ανήκε η σύζυγος του σταθμάρχη αλλά όχι τη συγγένεια με την ιδιεταίρα της βουλευτού της ΝΔ.
Είμαι πολύ σίγουρος ότι δεν μπορείς να ξέρεις αν ο υπουργός γνώριζε τα προβλήματα ασφάλειας...
Απαντηστε.
Ρε απατεωνες, δε παραπεμπει καν σε σιδηροροδρμικο δικτυο η ονομασια των καμερων.
Ο Στραβελάκης είναι άσχετος με το σπορ. Δεν το λέω για να τον κατηγορήσω, ούτε είναι δυνατόν οι δημοσιογράφοι να κατανοούν τις λεπτομέρειες ενός κέντρου λήψης / διαβίβασης σημάτων ή επιτήρησης. Από αυτά που λέει όμως, φαίνεται πως δεν έχει την παραμικρή ιδέα. Οπότε άκου αυτά που λέει με μία επιφύλαξη.
Η ονομασία των καμερών θα μπορούσε να αναφέρει την περιοχή (πχ Σήραγγα Τεμπών 1) αλλά δεν είναι απαραίτητο. Ένα τέτοιο έργο μπορεί να έχει γίνει τμηματικά και να μην έχουν μπει και οι 890 κάμερες μαζί. Έτσι ο τάδε υπεργολάβος να ονόμασε με την τάδε λογική τις κάμερες στην χ τοποθεσία και μία άλλη εταιρεία που ανέλαβε κάποια στιγμή άλλο τμήμα να ονόμασε με διαφορετική λογική. Υπάρχει και πολύ μεγάλη πιθανότητα να επιτηρείς γκρουπαρισμένες τις κάμερες. Πχ να βλέπεις το σταθμό στη Λάρισα σε ένα ξεχωριστό παράθυρο και στο παράθυρο της Λάρισας να έχεις κάμερα 1, κάμερα 2 κοκ.
Όσο δίνονται περισσότερα στοιχεία, αρχίζω να σχηματίζω ένα πιθανό σενάριο του γιατί βρέθηκαν μόνο 2-3 video που σώθηκαν, αλλά δεν έχει σημασία. Κακώς η εταιρεία δεν έψαξε σχολαστικότερα να τα βρει πιο νωρίς. Και φυσικά θα πρέπει να παραδώσουν ό,τι τους ζητηθεί για να βεβαιωθεί από ειδικούς ότι είναι αληθινά. Μέχρι τότε κάνουμε συζήτηση στον αέρα.
Τα άλλα που λέει ο καθηγητής από το Χιούστον δεν είναι παράλογα. Αλλά μοιάζει να ζητάει πράγματα που θα άρμοζαν σε τεράστιες εταιρείες και πολύ οργανωμένες καταστάσεις. Η εικόνα που έχω μέχρι στιγμής δεν με προϊδεάζει για κάτι τέτοιο. Για μια απλή Ελληνική εταιρεία μιλάμε που κάνει επιτήρηση, όχι για την Microsoft.
Απαντηστε.
Ρε απατεωνες, δε παραπεμπει καν σε σιδηροροδρμικο δικτυο η ονομασια των καμερων.
Ο Στραβελάκης είναι άσχετος με το σπορ. Δεν το λέω για να τον κατηγορήσω, ούτε είναι δυνατόν οι δημοσιογράφοι να κατανοούν τις λεπτομέρειες ενός κέντρου λήψης / διαβίβασης σημάτων ή επιτήρησης. Από αυτά που λέει όμως, φαίνεται πως δεν έχει την παραμικρή ιδέα. Οπότε άκου αυτά που λέει με μία επιφύλαξη.
Η ονομασία των καμερών θα μπορούσε να αναφέρει την περιοχή (πχ Σήραγγα Τεμπών 1) αλλά δεν είναι απαραίτητο. Ένα τέτοιο έργο μπορεί να έχει γίνει τμηματικά και να μην έχουν μπει και οι 890 κάμερες μαζί. Έτσι ο τάδε υπεργολάβος να ονόμασε με την τάδε λογική τις κάμερες στην χ τοποθεσία και μία άλλη εταιρεία που ανέλαβε κάποια στιγμή άλλο τμήμα να ονόμασε με διαφορετική λογική. Υπάρχει και πολύ μεγάλη πιθανότητα να επιτηρείς γκρουπαρισμένες τις κάμερες. Πχ να βλέπεις το σταθμό στη Λάρισα σε ένα ξεχωριστό παράθυρο και στο παράθυρο της Λάρισας να έχεις κάμερα 1, κάμερα 2 κοκ.
Όσο δίνονται περισσότερα στοιχεία, αρχίζω να σχηματίζω ένα πιθανό σενάριο του γιατί βρέθηκαν μόνο 2-3 video που σώθηκαν, αλλά δεν έχει σημασία. Κακώς η εταιρεία δεν έψαξε σχολαστικότερα να τα βρει πιο νωρίς. Και φυσικά θα πρέπει να παραδώσουν ό,τι τους ζητηθεί για να βεβαιωθεί από ειδικούς ότι είναι αληθινά. Μέχρι τότε κάνουμε συζήτηση στον αέρα.
Τα άλλα που λέει ο καθηγητής από το Χιούστον δεν είναι παράλογα. Αλλά μοιάζει να ζητάει πράγματα που θα άρμοζαν σε τεράστιες εταιρείες και πολύ οργανωμένες καταστάσεις. Η εικόνα που έχω μέχρι στιγμής δεν με προϊδεάζει για κάτι τέτοιο. Για μια απλή Ελληνική εταιρεία μιλάμε που κάνει επιτήρηση, όχι για την Microsoft.
Δεν είναι του Διαστρεβλάκη τα ερωτήματα. Αλλά είναι άξιο απορίας και το πώς είναι τόσο χαμηλά τοποθετημένες οι κάμερες, και φυσικά πώς δε δόθηκαν 2 χρόνια στη δημοσιότητα.