Σελίδα 70 από 149
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:17
από Ασέβαστος
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:10
δεν εχει σημασία τίποτα απο ολα αυτα αφου καθε μπισκότο ειναι 10 γραμμαρια και στο ενα κουτί και το αλλο, μαλλον να δουνε αν θα καταφερουν να μην μπερδεύτουν;
υγ, με πρόλαβες εσυ τωρα, εχω απορία αληθεια αν αυτο ειναι εσκεμμένο απο μαθηματικό ή καλη προσπαθεια απο φιλόλογο.
συνεργασια πρεπει να ειναι, ενας μαθηματικος και μια φιλολογος.
απλα η φιλολογος ειχε βαθυ ντεκολτε, και δεν μπορουσε να συγκεντρωθει ο ερμος.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:19
από stavmanr
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 00:37
Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:34
...... επί μέρες, όπου ενήλικες άνθρωποι ακόμη δεν καταλαβαίνουν ότι δεν προσθέτεις λανθασμένα ομώνυμα κλάσματα
......
Σόρρυ αλλά επειδή το λες ξανά και ξανά, κάνε έναν κόπο για να καταλάβω.
Casp έγραψε: 07 Δεκ 2022, 10:04
Και εγώ 3/24 θα έλεγα ότι είναι η σωστή απάντηση. Βλέπω τι γράφει το βιβλίο και είμαι σε φάση, wtf?
3 σοκολάτες, η κάθε σοκολάτα χωρισμένη σε 8 κομμάτια. Σύνολο 24 κομμάτια σοκολάτας.
Άρα παίρνει το κάθε παιδί ένα κομμάτι από κάθε σοκολάτα. Δηλαδή:
Από την πρώτη: 1/8
Από την δεύτερη: 1/8
Από την τρίτη: 1/8
Δηλαδή και από τις 3 σοκολάτες θα πάρουν τα 3/24.
Αν πάρεις τις 3 σοκολάτες και τις κάνεις 1 ολόκληρη, τότε ναι την χωρίζεις σε 8 κομμάτια και μόνο τότε θα είχες ως κλάσμα τα 3/8 (άρα 3/8 σοκολάτας), επειδή ο παρονομαστής είναι πάντα τα κομμάτια που χωρίζεις το σύνολο.
(Μπορεί να γελάσει ελεύθερα τώρα η Γκερ).
Τι έκανες εδώ; Το 3/24 πώς προέκυψε;
Είναι το 1/8 της σοκολάτας ανηγμένο εις το σύνολο των διαθέσιμων κομματιών σοκολάτας στο τραπέζι.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:20
από enaon
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:21
από kongrosian
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:53
kongrosian έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:45
με σχηματάκι που εξηγεί την μοιρασιά
και εμείς κανουμε σχηματάκια, μέτρα τα μπισκότα στο αριστερό κουτί
αριστερά έχουμε 15 μπισκότα. δεξιά έχουμε 10 μπισκότα. ο γραφίστας έβαλε ανάποδα τις εικόνες.
ως προς τη ζάχαρη. αριστερά το ένα μπισκότο έχει 2,5 γραμμ. ζάχαρη. δεξιά 3 γραμμ. ζάχαρη.
τι να το κάνεις όμως αν φας όλο το πακέτο; 15*2,5 = 37,5 γραμμ ζάχαρη και 10 * 3 = 30 γραμμ ζάχαρη αντίστοιχα.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:25
από ΓΑΛΗ
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:54
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:51
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:20
μπειτε ρε ενας εκει μεσα και βαλτε τους το προβλημα μας, να τους κανουμε κωλος.
ούτε μια σελιδα δεν θα πιάσουμε εκεί
αφήνω και αυτό μήπως θέλει κάποιος να εξηγήσει τον παιδαγωγικό λόγο που στην ερώτηση δεν υπάρχει η λέξη ποσοστό.
έτσι όπως το γράφει είναι σαν να ζητάει
απόλυτη ποσότητα. Μετά αφού βλέπεις ότι αυτή τη δίνει στο πιάτο πονηρεύεσαι και σκέφτεσαι ότι μάλλον ζητάει το ποσοστό
Eδώ θέλω να ρωτήσω κάτι. Αν στην ίδια άσκηση, είχε προστεθεί κάτω από κάθε συσκευασία ένα ποτήρι με χυμό (ίδιο μέγεθος ίδια ποσότητα) και το ερώτημα αφορούσε στο
ποιο ποτήρι έχει περισσότερο φυσικό χυμό πιστεύετε ότι θα ήταν λιγότερο ή περισσότερο κατανοητό για τα παιδιά;
Το ίδιο και στις συσκευασίες με τα μπισκότα. Ένα μπισκότο κάτω από κάθε συσκευασία κλπ
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:26
από stavmanr
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:15
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:58
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:53
και εμείς κανουμε σχηματάκια, μέτρα τα μπισκότα στο αριστερό κουτί
Δεν καταλαβαίνω. Εδώ θέλει να υπολογίσουν κάτι ή απλώς να δουν ότι το 30 είναι μεγαλύτερο του 20% ; Τα 150 και τα 100 γραμμάρια αντίστοιχα που κολλάνε;
Ζητάει απόλυτη ποσότητα ζάχαρης ανά μπισκότο;
το κοιταω 10 λεπτα τωρα, ξυνωντας την καραφλα μου με το δαχτυλο, και νομιζω οτι πρωτα θα φτασω το δαχτυλο στο κρανιο και μετα θα καταλαβω τι θελει να πει ο ποιητης.
Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:31
από Gherschaagk
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:12
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:58
mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:54
πρέπει να το έχεις διασκεδάσει πολύ αυτό το τριήμερο. Καλά κάνεις, χρειάζεται ίσως και αυτό που και που.
Εννοείται.
Πάντα διασκεδάζω όταν προσθέτουν παρονομαστές στα ομώνυμα κλάσματα σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα στο κόσμο.
νταξει, αυτο στη φαντασια σου εγινε, αλλα αφου γελασες, για καλο ηταν.
το αλλο που επιβεβαιωνουμε την πραξη χρησιμοποιωντας μονο τον παρονομαστη, ηταν παντως πολυ πιο αστειο. και εγινε στ αληθεια.
και αυτος/η που το εγραψε, μετα ελεγε τους αλλους αγραμματους, ημιμαθεις κλπ. εκει ηταν για να πεφτεις στα πατωματα.
Καλά τα έργα τέχνης αλλά τα μαθηματικά είναι πράξεις.
Απόδειξε μου, με πράξεις, ότι δεν κάνεις αυτό
1/8 +1/8 +1/8 = 3/24
Ούτε αυτό
1/4 + 1/4 +1/4 = 3/12
Και δεν θα ξαναπώ πως πρόσθεσες παρονομαστές.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:33
από Ασέβαστος
στη δευτερη εικονα δε βλεπω κατι περιεργο, περα απο το οτι σεδον ολα λυνονται με απειρους διαφορετικους τροπους.
στην πρωτη δεν καταλαβαινω τι ζηταει. να βαλω ενα νουμερο στη μεση, που να ειναι το αποτελεσμα ολων των πραξεων;

θα βαλω μηδεν, η ενα, και θα λυθει ευκολα.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:34
από enaon
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:43
Κάτι κακό σου έχουν κάνει εσένα οι φιλόλογοι.
ειναι πολεμική τεχνική στ, αυτη η λέξη σε καποιους πρώτοδεσμίτες φτανει μέχρι το κόκκαλο για γνωστούς λόγους.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:35
από Ασέβαστος
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:26
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:15
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:58
Δεν καταλαβαίνω. Εδώ θέλει να υπολογίσουν κάτι ή απλώς να δουν ότι το 30 είναι μεγαλύτερο του 20% ; Τα 150 και τα 100 γραμμάρια αντίστοιχα που κολλάνε;
Ζητάει απόλυτη ποσότητα ζάχαρης ανά μπισκότο;
το κοιταω 10 λεπτα τωρα, ξυνωντας την καραφλα μου με το δαχτυλο, και νομιζω οτι πρωτα θα φτασω το δαχτυλο στο κρανιο και μετα θα καταλαβω τι θελει να πει ο ποιητης.
Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
μα αμα η ασκηση αφορα στο ενα μπισκοτο, τι σκατα μας νοιαζει ποσα μπισκοτα εχει η συσκευασια; ειναι μια ερημην αχρηστη πληροφορια για να δουμε αν αθα μας μπερδεψει;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:37
από enaon
βλεπω στην πέμπτη κανουν ποσοστά, δεν εχετε κανει ακόμα; Να κανουμε εδώ να εισαι ετοιμη;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:38
από Gherschaagk
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:37
βλεπω στην πέμπτη κανουν ποσοστά, δεν εχετε κανει ακόμα; Να κανουμε εδώ να εισαι ετοιμη;
Λες να χρειάζεται;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:38
από stavmanr
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:31
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:12
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:58
Εννοείται.
Πάντα διασκεδάζω όταν προσθέτουν παρονομαστές στα ομώνυμα κλάσματα σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα στο κόσμο.
νταξει, αυτο στη φαντασια σου εγινε, αλλα αφου γελασες, για καλο ηταν.
το αλλο που επιβεβαιωνουμε την πραξη χρησιμοποιωντας μονο τον παρονομαστη, ηταν παντως πολυ πιο αστειο. και εγινε στ αληθεια.
και αυτος/η που το εγραψε, μετα ελεγε τους αλλους αγραμματους, ημιμαθεις κλπ. εκει ηταν για να πεφτεις στα πατωματα.
Καλά τα έργα τέχνης αλλά τα μαθηματικά είναι πράξεις.
Απόδειξε μου, με πράξεις, ότι δεν κάνεις αυτό
1/8 +1/8 +1/8 = 3/24
Ούτε αυτό
1/4 + 1/4 +1/4 = 3/12
Και δεν θα ξαναπώ πως πρόσθεσες παρονομαστές.
Βασικά, δεν κάνει αυτό, Γκερ.
Το γεγονός ότι το 3/24 ταυτίζεται ως αποτέλεσμα σε δύο παράλληλες πράξεις δεν σημαίνει ότι οι πράξεις αυτές είναι ίδιες.
Η Κασπ λέει "σπάσαμε κάθε σοκολάτα σε 8 κομμάτια. Πόσα κομμάτια έχουμε στο τραπέζι σε σύνολο; 3*8=24. Κάθε παιδί δικαιούται 1 κομμάτι στα 8. Πόσα δικαιούται σε 24; 24*1/8 = 3. Δηλαδή δικαιούται 3 από τα 24 κομμάτια που βρίσκονται επάνω στο τραπέζι."
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:40
από ΓΑΛΗ
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:26
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:15
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:58
Δεν καταλαβαίνω. Εδώ θέλει να υπολογίσουν κάτι ή απλώς να δουν ότι το 30 είναι μεγαλύτερο του 20% ; Τα 150 και τα 100 γραμμάρια αντίστοιχα που κολλάνε;
Ζητάει απόλυτη ποσότητα ζάχαρης ανά μπισκότο;
το κοιταω 10 λεπτα τωρα, ξυνωντας την καραφλα μου με το δαχτυλο, και νομιζω οτι πρωτα θα φτασω το δαχτυλο στο κρανιο και μετα θα καταλαβω τι θελει να πει ο ποιητης.
Νομίζω ότι είναι σωστή η άσκηση, Ασέβαστος.
Ζητά από τους μαθητές να υπολογίσουν πόση ζάχαρη περιλαμβάνεται σε ένα μπισκότο της κάθε συσκευασίας και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα.
Οπτικά, είναι τελείως λάθος.
Η μικρή συσκευασία είναι 150 γραμμάρια και η μεγάλη 100.
Κατά τα άλλα, δεν καταλαβαίνω γιατί δίνονται τα γραμμάρια του κάθε μπισκότου για να υπολογισθεί η ποσότητα ζάχαρης, από τη στιγμή που θα είναι ίδια. Θα είχε νόημα αν το ερώτημα αφορούσε και στον αριθμό των μπισκότων.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:41
από enaon
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:38
Λες να χρειάζεται;
στα σοβαρά θεωρώ ναι, εχεις δείξει με τόσους τρόπους οτι δεν το καταλαβαινεις που δεν μπορω να πιστεψω οτι τρολάρεις, και θα τα κανετε συντομα.