Σελίδα 69 από 149
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:21
από kongrosian
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:40
από ST48410
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:45
δεν τρολάρει μάλλον, μου έκοψε την χαρα να την τρελανω στο δούλεμα
Σε καταλαβαίνω. Ήταν η πρώτη φορά στα 10 τόσα χρόνια που μπήκα στον πειρασμό να ανοίξω τρολολογαριασμό. Αλλά επεκράτησαν ψυχραιμότερες σκέψεις.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:43
από ST48410
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:45
πηγα να βρω παραδειγματα λαθων στα μαθηματικά δημοτικού γιατι θυμαμαι οτι την προηγουμενη φορά που τα αλλαξαν τα έκαναν μπαχαλο, το νετ ειναι γεμάτο οπότε δεν εχει νόημα, αυτη η συζήτηση νομιζω όμως ειναι χαρακτηριστική, φιλόλογοι παντού.
Κάτι κακό σου έχουν κάνει εσένα οι φιλόλογοι.
Στα σοβαρά τώρα. Δεν θυμάμαι ούτε ένα βιβλίο χωρίς κάποια λάθη. Και δεν είναι και περίεργο. Φυσιολογικό μου φαίνεται. Όλα τα πράγματα στην πράξη έχουν χρονοδιαγράμματα. Κάπου τελειώνει ο χρόνος που έχεις για ξεψάχνισμα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:45
από kongrosian
Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 22:57
^αυτό από σελίδα της Κύπρου
αυτό το έχει φτιάξει μαθηματικός ή γενικότερα κάποιος των θετικών επιστημών. με σχηματάκι που εξηγεί την μοιρασιά, χωρίς μπλα-μπλα, φλυαρίες και ασάφειες όπως το αντίστοιχο ελληνικό, και κυρίως: σωστό.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:51
από enaon
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:20
μπειτε ρε ενας εκει μεσα και βαλτε τους το προβλημα μας, να τους κανουμε κωλος.
ούτε μια σελιδα δεν θα πιάσουμε εκεί
αφήνω και αυτό μήπως θέλει κάποιος να εξηγήσει τον παιδαγωγικό λόγο που στην ερώτηση δεν υπάρχει η λέξη ποσοστό.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:51
από ST48410
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:41
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 01:47
Ο Αρχέλαος έκανε μια σοβαρή προσπάθεια να εξηγήσει τον πληθυντικό και δεν κατέφυγε σε προσβολές. Και ο ethereal επίσης.
ο αρχελαος, ναι.
Για να είμαστε δίκαιοι και ο ethereal επεξήγησε αναλυτικά αρκετές φορές γιατί χρησιμοποιείται εκεί ο πληθυντικός. Επειδή παίρνει κάποιος τμήματα όλων των μήλων, σοκολατών κλπ. Και αυτό στην λογική της εξήγησης της συγκεκριμένης άσκησης.
Ωστόσο εξακολουθεί να μου φαίνεται κακή πρακτική και έβαλα παραδείγματα όπου μια τέτοια γενικευμένη χρήση θα οδηγήσει σε αδιέξοδα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:53
από enaon
kongrosian έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:45
με σχηματάκι που εξηγεί την μοιρασιά
και εμείς κανουμε σχηματάκια, μέτρα τα μπισκότα στο αριστερό κουτί

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:54
από ST48410
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:51
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:20
μπειτε ρε ενας εκει μεσα και βαλτε τους το προβλημα μας, να τους κανουμε κωλος.
ούτε μια σελιδα δεν θα πιάσουμε εκεί
αφήνω και αυτό μήπως θέλει κάποιος να εξηγήσει τον παιδαγωγικό λόγο που στην ερώτηση δεν υπάρχει η λέξη ποσοστό.
έτσι όπως το γράφει είναι σαν να ζητάει απόλυτη ποσότητα. Μετά αφού βλέπεις ότι αυτή τη δίνει στο πιάτο πονηρεύεσαι και σκέφτεσαι ότι μάλλον ζητάει το ποσοστό

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:58
από ST48410
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:53
kongrosian έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:45
με σχηματάκι που εξηγεί την μοιρασιά
και εμείς κανουμε σχηματάκια, μέτρα τα μπισκότα στο αριστερό κουτί
Δεν καταλαβαίνω. Εδώ θέλει να υπολογίσουν κάτι ή απλώς να δουν ότι το 30 είναι μεγαλύτερο του 20% ; Τα 150 και τα 100 γραμμάρια αντίστοιχα που κολλάνε;
Ζητάει απόλυτη ποσότητα ζάχαρης ανά μπισκότο;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 09:58
από enaon
δες και τα μπισκότα, πέρα απο το λαθος του σκίτσου, εινα λες προσπάθεια να τους μαθουν να μην μπερδεύονται, η απλά την εχει γράψει φιλόλογος;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:01
από enaon
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:58
Δεν καταλαβαίνω. Εδώ θέλει να υπολογίσουν κάτι ή απλώς να δουν ότι το 30 είναι μεγαλύτερο του 20% ; Τα 150 και τα 100 γραμμάρια αντίστοιχα που κολλάνε;
ναι ουτε εγω, η απαντηση ειναι γραμμένη, τα υπόλοιπα ειναι σαλτσες κατα λαθος ή εσκεμμενα.
αν υπάρχει αλήθεια παιδαγωγικό πλανο σε αυτά, μπράβο, αλλα χλωμό το βλέπω
παντως εχει πλακα που το αριστερό κουτι ειναι 150γραμμαρια, 10 γραμμαρια το μπισκότο, οπότε 15 μπισκότα, αλλα ζωγράφισαν 10, λεπτομέρειες.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:03
από ST48410
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:58
δες και τα μπισκότα, πέρα απο το λαθος του σκίτσου, εινα λες προσπάθεια να τους μαθουν να μην μπερδεύονται, η απλά την εχει γράψει φιλόλογος;
Το κοιτάω και εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω. Μοιάζει να θέλει να πει ότι το αριστερό πακέτο έχει 15 μπισκότα (αλλά ζωγράφισε 10) και το δεξί που είναι μακρύτερο 10 μπισκότα.
παρακάτω όμως τι κάνουμε; Αφού κάθε μπισκότο θεωρεί ότι έχει ίδιο αριθμό γραμμαρίων, τα μπισκότα εκείνης της συσκευασίας που έχουν μικρότερο ποσοστό ζάχαρης γενικά, δεν θα είναι εκείνα που θα έχουν αν μπισκότο λιγότερη ζάχαρη;
Μάλλον τα νούμερα και τα σχήματα εδώ είναι για μπέρδεμα αφού δεν χρειάζονται πράξεις.
Edit με πρόλαβες. Προφανώς ο γραφίστας έβαλε τα πακέτα ανάποδα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:05
από ST48410
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:01
παντως εχει πλακα που το αριστερό κουτι ειναι 150γραμμαρια, 10 γραμμαρια το μπισκότο, οπότε 15 μπισκότα, αλλα ζωγράφισαν 10, λεπτομέρειες.
Αν θέλουμε να είμαστε σχολαστικοί πάντως δεν είναι απαραίτητο τα 150 γραμμάρια προϊόντος να αποτελούν το σύνολο της συσκευασίας. Μπορεί να σου έδωσε μία γενική πληροφορία. Να είναι ακόμα πιο σύνθετο δηλαδή...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:10
από enaon
δεν εχει σημασία τίποτα απο ολα αυτα αφου καθε μπισκότο ειναι 10 γραμμαρια και στο ενα κουτί και το αλλο, μαλλον να δουνε αν θα καταφερουν να μην μπερδεύτουν;
υγ, με πρόλαβες εσυ τωρα, εχω απορία αληθεια αν αυτο ειναι εσκεμμένο απο μαθηματικό ή καλη προσπαθεια απο φιλόλογο.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 10:15
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:58
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:53
kongrosian έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:45
με σχηματάκι που εξηγεί την μοιρασιά
και εμείς κανουμε σχηματάκια, μέτρα τα μπισκότα στο αριστερό κουτί
Δεν καταλαβαίνω. Εδώ θέλει να υπολογίσουν κάτι ή απλώς να δουν ότι το 30 είναι μεγαλύτερο του 20% ; Τα 150 και τα 100 γραμμάρια αντίστοιχα που κολλάνε;
Ζητάει απόλυτη ποσότητα ζάχαρης ανά μπισκότο;
το κοιταω 10 λεπτα τωρα, ξυνωντας την καραφλα μου με το δαχτυλο, και νομιζω οτι πρωτα θα φτασω το δαχτυλο στο κρανιο και μετα θα καταλαβω τι θελει να πει ο ποιητης.