!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
- kongrosian
- Δημοσιεύσεις: 5539
- Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Σε καταλαβαίνω. Ήταν η πρώτη φορά στα 10 τόσα χρόνια που μπήκα στον πειρασμό να ανοίξω τρολολογαριασμό. Αλλά επεκράτησαν ψυχραιμότερες σκέψεις.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Κάτι κακό σου έχουν κάνει εσένα οι φιλόλογοι.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:45 πηγα να βρω παραδειγματα λαθων στα μαθηματικά δημοτικού γιατι θυμαμαι οτι την προηγουμενη φορά που τα αλλαξαν τα έκαναν μπαχαλο, το νετ ειναι γεμάτο οπότε δεν εχει νόημα, αυτη η συζήτηση νομιζω όμως ειναι χαρακτηριστική, φιλόλογοι παντού.
Στα σοβαρά τώρα. Δεν θυμάμαι ούτε ένα βιβλίο χωρίς κάποια λάθη. Και δεν είναι και περίεργο. Φυσιολογικό μου φαίνεται. Όλα τα πράγματα στην πράξη έχουν χρονοδιαγράμματα. Κάπου τελειώνει ο χρόνος που έχεις για ξεψάχνισμα.
- kongrosian
- Δημοσιεύσεις: 5539
- Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
αυτό το έχει φτιάξει μαθηματικός ή γενικότερα κάποιος των θετικών επιστημών. με σχηματάκι που εξηγεί την μοιρασιά, χωρίς μπλα-μπλα, φλυαρίες και ασάφειες όπως το αντίστοιχο ελληνικό, και κυρίως: σωστό.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ούτε μια σελιδα δεν θα πιάσουμε εκείΑσέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:20 μπειτε ρε ενας εκει μεσα και βαλτε τους το προβλημα μας, να τους κανουμε κωλος.
αφήνω και αυτό μήπως θέλει κάποιος να εξηγήσει τον παιδαγωγικό λόγο που στην ερώτηση δεν υπάρχει η λέξη ποσοστό.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Για να είμαστε δίκαιοι και ο ethereal επεξήγησε αναλυτικά αρκετές φορές γιατί χρησιμοποιείται εκεί ο πληθυντικός. Επειδή παίρνει κάποιος τμήματα όλων των μήλων, σοκολατών κλπ. Και αυτό στην λογική της εξήγησης της συγκεκριμένης άσκησης.
Ωστόσο εξακολουθεί να μου φαίνεται κακή πρακτική και έβαλα παραδείγματα όπου μια τέτοια γενικευμένη χρήση θα οδηγήσει σε αδιέξοδα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
και εμείς κανουμε σχηματάκια, μέτρα τα μπισκότα στο αριστερό κουτί

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
έτσι όπως το γράφει είναι σαν να ζητάει απόλυτη ποσότητα. Μετά αφού βλέπεις ότι αυτή τη δίνει στο πιάτο πονηρεύεσαι και σκέφτεσαι ότι μάλλον ζητάει το ποσοστό
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν καταλαβαίνω. Εδώ θέλει να υπολογίσουν κάτι ή απλώς να δουν ότι το 30 είναι μεγαλύτερο του 20% ; Τα 150 και τα 100 γραμμάρια αντίστοιχα που κολλάνε;
Ζητάει απόλυτη ποσότητα ζάχαρης ανά μπισκότο;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ST48410 την 10 Δεκ 2022, 09:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
δες και τα μπισκότα, πέρα απο το λαθος του σκίτσου, εινα λες προσπάθεια να τους μαθουν να μην μπερδεύονται, η απλά την εχει γράψει φιλόλογος;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ναι ουτε εγω, η απαντηση ειναι γραμμένη, τα υπόλοιπα ειναι σαλτσες κατα λαθος ή εσκεμμενα.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:58 Δεν καταλαβαίνω. Εδώ θέλει να υπολογίσουν κάτι ή απλώς να δουν ότι το 30 είναι μεγαλύτερο του 20% ; Τα 150 και τα 100 γραμμάρια αντίστοιχα που κολλάνε;
αν υπάρχει αλήθεια παιδαγωγικό πλανο σε αυτά, μπράβο, αλλα χλωμό το βλέπω
παντως εχει πλακα που το αριστερό κουτι ειναι 150γραμμαρια, 10 γραμμαρια το μπισκότο, οπότε 15 μπισκότα, αλλα ζωγράφισαν 10, λεπτομέρειες.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Το κοιτάω και εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω. Μοιάζει να θέλει να πει ότι το αριστερό πακέτο έχει 15 μπισκότα (αλλά ζωγράφισε 10) και το δεξί που είναι μακρύτερο 10 μπισκότα.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:58 δες και τα μπισκότα, πέρα απο το λαθος του σκίτσου, εινα λες προσπάθεια να τους μαθουν να μην μπερδεύονται, η απλά την εχει γράψει φιλόλογος;
παρακάτω όμως τι κάνουμε; Αφού κάθε μπισκότο θεωρεί ότι έχει ίδιο αριθμό γραμμαρίων, τα μπισκότα εκείνης της συσκευασίας που έχουν μικρότερο ποσοστό ζάχαρης γενικά, δεν θα είναι εκείνα που θα έχουν αν μπισκότο λιγότερη ζάχαρη;
Μάλλον τα νούμερα και τα σχήματα εδώ είναι για μπέρδεμα αφού δεν χρειάζονται πράξεις.
Edit με πρόλαβες. Προφανώς ο γραφίστας έβαλε τα πακέτα ανάποδα
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αν θέλουμε να είμαστε σχολαστικοί πάντως δεν είναι απαραίτητο τα 150 γραμμάρια προϊόντος να αποτελούν το σύνολο της συσκευασίας. Μπορεί να σου έδωσε μία γενική πληροφορία. Να είναι ακόμα πιο σύνθετο δηλαδή...enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:01 παντως εχει πλακα που το αριστερό κουτι ειναι 150γραμμαρια, 10 γραμμαρια το μπισκότο, οπότε 15 μπισκότα, αλλα ζωγράφισαν 10, λεπτομέρειες.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
δεν εχει σημασία τίποτα απο ολα αυτα αφου καθε μπισκότο ειναι 10 γραμμαρια και στο ενα κουτί και το αλλο, μαλλον να δουνε αν θα καταφερουν να μην μπερδεύτουν;
υγ, με πρόλαβες εσυ τωρα, εχω απορία αληθεια αν αυτο ειναι εσκεμμένο απο μαθηματικό ή καλη προσπαθεια απο φιλόλογο.
υγ, με πρόλαβες εσυ τωρα, εχω απορία αληθεια αν αυτο ειναι εσκεμμένο απο μαθηματικό ή καλη προσπαθεια απο φιλόλογο.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
το κοιταω 10 λεπτα τωρα, ξυνωντας την καραφλα μου με το δαχτυλο, και νομιζω οτι πρωτα θα φτασω το δαχτυλο στο κρανιο και μετα θα καταλαβω τι θελει να πει ο ποιητης.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:58
Δεν καταλαβαίνω. Εδώ θέλει να υπολογίσουν κάτι ή απλώς να δουν ότι το 30 είναι μεγαλύτερο του 20% ; Τα 150 και τα 100 γραμμάρια αντίστοιχα που κολλάνε;
Ζητάει απόλυτη ποσότητα ζάχαρης ανά μπισκότο;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being
