Σελίδα 68 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 07:22
από Chilloutbuddy
Παρεπιπτόντως ακόμα και με το πιό αργό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει εδώ πέρα είμαι μονίμως 10%-20% πάνω από το όριο ταχύτητας (και αυτό με πολλή αυτοσυγκράτηση και γιόγκα), πληρώνω κατά μέσο όρο 3-4 χιλ. το χρόνο σε πρόστιμα, έχω φορτώσει πόντους μέχρι και στην πεθερά μου, να'ναι καλά η γυναίκα, και ως εκ τούτου το απολύτως τελευταίο πράγμα που χρειάζομαι στη ζωή μου είναι ένα πιό γρήγορο αυτοκίνητο.

Γουστάρω ντίζελ γιατί το γεμίζω μια φορά το μήνα, απλά πράματα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 10:30
από Ασέβαστος
Μηχανικός έγραψε: 11 Απρ 2019, 20:47

Και άντε και υπάρχουν νόμιμες θέσεις στάθμευσης για όλα τα αυτοκίνητα της Πάτρας (εκεί που μένουν και εργάζονται οι κάτοικοι), καταλαβαίνεις το μέγεθος του έργου να βάλουν χιλιάδες πρίζες με παροχή μερικές εκατοντάδες αμπέρ η κάθε μία;
Τουλάχιστον 10 φορές, μπορεί και 50, το κόστος του πάρκινγκ της πλατείας Γεωργίου.
το κοστος αυτο θα το επωμιστουν ιδιωτες, καθενας στην επιχείρηση του. π.χ. αν βαλει απο 10 πριζες καθε σουπερμαρκετ που εχει παρκινκ, λυθηκε μεγαλο μερος του προβληματος.
δεν χρειαζεται φορτιστης σε καθε θεση παρκινκ στο δρομο, με τις σημερινες αυτονομιες, μια φορα καθε 1-2 βδομαδες θελουμε μια πληρη φορτιση.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 10:35
από Ασέβαστος
Μηχανικός έγραψε: 11 Απρ 2019, 22:02
Last Veteran έγραψε: 11 Απρ 2019, 21:49 Τι έχει η σημερινή μορφή; Degradation μπαταρίας αντιληπτό πάνω από τα 700κ χιλιόμετρα. Ένας "v8" μετά από τόσα χιλιόμετρα δεν θα σηκώνει ούτε ποτιστικη αντλία.
Εμβελειες των 300 χιλ. Φορτίσεις 30 λεπτών. Δε σε καταλαβαίνω. Θερμική προετοιμασια μπαταρίας πριν φτάσεις στον ταχυφορτιστη για να γεμίσει πιο γρήγορα. Βέβαια σχεδόν όλα όσα ανέφερα είναι
.... κόλπα της Τεσλα :giggle: :giggle: :giggle:
και φορτωμένο με 500-800 κιλά μπαταρίες :D
βγαλε κινητηρα, σασμαν, καυσιμα κλπ, ουτε τα μισα δεν ειναι το παραπανισιο βαρος, και μαλιστα μπορουν να τοποθετηθουν ακριβως στο κεντρο βαρους, για τελειο ζυγισμα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 10:39
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 11 Απρ 2019, 22:31 Πρέπει να είναι η μόνη κόντρα στην ιστορία που η μια πλευρά παίρνει θέση υπέρ χωρίς να έχει ίδια εμπειρία.
Απορώ πόσοι από τους υπέρμαχους των τεσλα έχουν μπει σε ένα τέτοιο έστω και σβηστό ή έστω πόσοι το έχουν δει live Στο δρόμο.
ο πατερας μου ειχε ηλεκτρικο σκουτερ, με μπαταριες μολυβδου, 10 χρονια πριν. ακομη υπαρχει στο βαθος της υπογας, και πιθανον να δουλευει κιολας. δεν το χρησιμοποιησα ποτε, γιατι ηταν ψοφιμι, αδυναμο.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 10:43
από Last Veteran
Μηχανικός έγραψε: 12 Απρ 2019, 02:47
Ερμής έγραψε: 11 Απρ 2019, 23:04 Οταν υπαρξουν ηλεκτροκινητα με max 12Κ ευρώ και αυτονομια 300km θα είμαι από τους πρώτους που θα θελήσουν να πάρουν.
Με 12Κ δεν θα παίρνεις ούτε τις μπαταρίες που έχει το αυτοκίνητο. :D
Θα έχει μπαταρίες χωρητικότητας όσο 100 μπαταρίες ενός συμβατικού αυτοκινήτου.
Σε περίπτωση που σε ρωτήσει κανένας, να του πεις ότι ήδη δουλεύουν στα 500-700 wh/kg. Οι μπαταρίες δεν θα είναι για πάντα ακριβές. Η Τέσλα (κάτσε να το γράψω με μπολντ να το καταλάβετε καγκουρες)
Η Τέσλα είναι υπεύθυνη για πτώση 300% των τιμών στις μπαταρίες από το 2010. Είμαστε περίπου στα 150 $/kwh.
Σε 5-7 (το πολύ) χρονάκια με 50 δολλαριος η κιλοβατώρα, θα γλυφετε τα εικονίσματα του Νικολα Τεσλα χαχαχα :g030:

Τι δεν καταλαβαίνεις;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 10:44
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 11 Απρ 2019, 22:52 Για Τον ήχο του κινητήρα μίλησα όταν ρωτήθηκα τι δε μπορεί να μου προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας.
mp3. :102:

ε, μα, μας εσκασες με τον ηχο. η καυλα με τον ηχο και τον κραδασμο, ειναι επειδη ετσι μαθαμε, ετσι συνηθίσαμε. θα καβλωσουμε και με την τρομακτικη ροπη απο το μηδεν, ομως.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 11:02
από Chilloutbuddy
Ασέβαστος έγραψε: 12 Απρ 2019, 10:35 βγαλε κινητηρα, σασμαν, καυσιμα κλπ, ουτε τα μισα δεν ειναι το παραπανισιο βαρος, και μαλιστα μπορουν να τοποθετηθουν ακριβως στο κεντρο βαρους, για τελειο ζυγισμα.
Βασικά τις απλώνουν σε όλο το πάτωμα και σου βγαίνει ιδανικό κέντρο βάρους, σαν γκο καρτ

Εικόνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 11:09
από stergiosbik
Ασέβαστος έγραψε: 12 Απρ 2019, 10:30
Μηχανικός έγραψε: 11 Απρ 2019, 20:47

Και άντε και υπάρχουν νόμιμες θέσεις στάθμευσης για όλα τα αυτοκίνητα της Πάτρας (εκεί που μένουν και εργάζονται οι κάτοικοι), καταλαβαίνεις το μέγεθος του έργου να βάλουν χιλιάδες πρίζες με παροχή μερικές εκατοντάδες αμπέρ η κάθε μία;
Τουλάχιστον 10 φορές, μπορεί και 50, το κόστος του πάρκινγκ της πλατείας Γεωργίου.
το κοστος αυτο θα το επωμιστουν ιδιωτες, καθενας στην επιχείρηση του. π.χ. αν βαλει απο 10 πριζες καθε σουπερμαρκετ που εχει παρκινκ, λυθηκε μεγαλο μερος του προβληματος.
δεν χρειαζεται φορτιστης σε καθε θεση παρκινκ στο δρομο, με τις σημερινες αυτονομιες, μια φορα καθε 1-2 βδομαδες θελουμε μια πληρη φορτιση.
:giggle: :giggle: :giggle:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 11:21
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 12 Απρ 2019, 11:02
Ασέβαστος έγραψε: 12 Απρ 2019, 10:35 βγαλε κινητηρα, σασμαν, καυσιμα κλπ, ουτε τα μισα δεν ειναι το παραπανισιο βαρος, και μαλιστα μπορουν να τοποθετηθουν ακριβως στο κεντρο βαρους, για τελειο ζυγισμα.
Βασικά τις απλώνουν σε όλο το πάτωμα και σου βγαίνει ιδανικό κέντρο βάρους, σαν γκο καρτ

Εικόνα
και ακομη εχουν τους περιορισμους τους, επειδη τα αμαξωματα ειναι βασικα κατασκευασμενα για μεκ, και τα περισσοτερα περιφερειακα εξαρτηματα υπαρχουν ηδη στην αγορα.

συντομα θα αφεθουν ελευθεροι οι σχεδιαστες, και θα δουμε εντυπωσιακα πραγματα. π.χ. γιατι οι αναρτησεις να μην ειναι οριζοντιες; οι μασκες δεν χρειαζονται ογκο για το ψυγειο. κατω απο τα καθισματα ειναι πολυ χρησιμος αποθηκευτικος χωρος, δεν εχει τεποζιτο αφου. κλπ...

ασε οι εκτος δρομου δυνατοτητες, γωνιες προβολης, αποχωρησης ραμπας οσο θες, ακομη και κουρμπα μπορει να ειναι το κατω μερος του αμαξωματος. κινηση σε οποιον τροχο εχει προσφυση, χωρις μηχανικα περιπλοκα συστηματα, μπλοκε και τετοια.ροπη. δυνατοτητα κινησης με 0.001 χαω αν θες, χωρις σπινιαρισματα συμπλεκτες κλπ.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 11:29
από stergiosbik
Ασέβαστος έγραψε: 12 Απρ 2019, 11:21
Chilloutbuddy έγραψε: 12 Απρ 2019, 11:02
Ασέβαστος έγραψε: 12 Απρ 2019, 10:35 βγαλε κινητηρα, σασμαν, καυσιμα κλπ, ουτε τα μισα δεν ειναι το παραπανισιο βαρος, και μαλιστα μπορουν να τοποθετηθουν ακριβως στο κεντρο βαρους, για τελειο ζυγισμα.
Βασικά τις απλώνουν σε όλο το πάτωμα και σου βγαίνει ιδανικό κέντρο βάρους, σαν γκο καρτ

Εικόνα
και ακομη εχουν τους περιορισμους τους, επειδη τα αμαξωματα ειναι βασικα κατασκευασμενα για μεκ, και τα περισσοτερα περιφερειακα εξαρτηματα υπαρχουν ηδη στην αγορα.

συντομα θα αφεθουν ελευθεροι οι σχεδιαστες, και θα δουμε εντυπωσιακα πραγματα. π.χ. γιατι οι αναρτησεις να μην ειναι οριζοντιες; οι μασκες δεν χρειαζονται ογκο για το ψυγειο. κατω απο τα καθισματα ειναι πολυ χρησιμος αποθηκευτικος χωρος, δεν εχει τεποζιτο αφου. κλπ...

ασε οι εκτος δρομου δυνατοτητες, γωνιες προβολης, αποχωρησης ραμπας οσο θες, ακομη και κουρμπα μπορει να ειναι το κατω μερος του αμαξωματος. κινηση σε οποιον τροχο εχει προσφυση, χωρις μηχανικα περιπλοκα συστηματα, μπλοκε και τετοια.ροπη. δυνατοτητα κινησης με 0.001 χαω αν θες, χωρις σπινιαρισματα συμπλεκτες κλπ.
Συνελθε ρε ανθρωπε.
Τι κοτσανες πετας;
Ποια αμαξωματα ειναι σχεδιασμενα για ΜΕΚ;
Εχει η Tesla αυτοκινητα με ΜΕΚ;
Ολα τα αυτοκινητα που κατασκευαζονται απο τα εργοστασια σαν καθαρα ηλεκτρικα,εχουν ΜΕΚ;
Ποιος τους εμποδισε τους σχεδιαστες να κανουν ολα αυτα;
Παραληρειτε και αραδιαζετε οτι σας κατεβαινει χωρις να ξερετε που πανε τα 5.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 11:30
από Last Veteran
Ερμής έγραψε: 11 Απρ 2019, 22:31 Πρέπει να είναι η μόνη κόντρα στην ιστορία που η μια πλευρά παίρνει θέση υπέρ χωρίς να έχει ίδια εμπειρία.
Δεν χρειάζεται να φας φιλέτο μοσχάρι για να καταλάβεις ότι είναι πολύ καλύτερο από μπάμιες.

Όσο για το θόρυβο δεν ξέρω τι (καγκουριες :lol:) μου λες αλλά εγώ από μικρός που είχα το κλασικό 72αρι παπί, ονειρευόμουν να κινούμαι στο δρόμο και να απολαμβάνω τη φύση χωρίς να ακούω τίποτα άλλο από τον αέρα, να μπορώ να ξακριζω, να τραβάω μια φωτό χωρίς να ακούω τίποτα και να φεύγω στο καπάκι χωρίς να χρειάζεται να βάζω μπροστά. Να μπορώ να κουβεντιασω ρε πστ μου με τη γκόμενα, με το φίλο πάνω στο γαμω μηχανάκι*. Το αυτονόητο στην μοτοκίνηση για ένα τεχνολογικά προηγμένο ον δηλαδή. Οπότε ο διακαής μου πόθος 30ετιας δεν "είναι η μόνη κόντρα που παιρνω θέση χωρίς να" ξερω".

Δεν υπάρχει καμία κόντρα εκτός μεσ'το μυαλό σου ίσως.

Έχετε ήδη χάσει.

*να πω βέβαια και την ανησυχία μου είναι ότι με τις ηλ μοτοσυκλέτες θα υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα το οποίο οι κατασκευαστες θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη. Θα υπάρξουν πολλά θανατηφόρα ατυχήματα απόρροια όχι της υψηλής ταχύτητας αλλά της επιτάχυνσης. 150+kw μοτέρ, να δίνει insta torque σε εναν τροχό θα είναι σοβαρό θέμα και θυμηθείτε τα λόγια του προφήτη βέτεραν.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 11:53
από Ερμής
Δε με ενδιαφέρει να επιβάλω την άποψη μου σε κανέναν, είναι προσωπική. Τωρα για καγκουριες κλπ δεν έχω να προσθέσω κάτι. Ο καθένας οτι δε του αρέσει έτσι το βαπτίζει.
Δεν έχει χάσει κανείς. Είμαι υπερ της ηλεκτροκίνησης όταν δε με κοροϊδευει ο ηλον και ο κάθε ήλον, γιατί 100πλας χιλιάρικα για το Χ είναι κοροϊδία. Όταν βγάλει αυτοκίνητο πόλης με 12-15 χιλιάρικα και αυτονομία καμια τριακοσαριά χλμ τότε θα είμαι απο τους πρώτους που θα δουν πολύ θετικά μια τέτοια κίνηση.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 12:15
από enterprise-psi
Σοβαρά τώρα, ποιος θα μπει μέσα , έστω και σε σβησμένη ηλεκτροκίνητη Alfa Romeo :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 12:19
από Ερμής
enterprise-psi έγραψε: 12 Απρ 2019, 12:15 Σοβαρά τώρα, ποιος θα μπει μέσα , έστω και σε σβησμένη ηλεκτροκίνητη Alfa Romeo :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2019, 12:26
από Νon4me
Chilloutbuddy έγραψε: 12 Απρ 2019, 07:22 έχω φορτώσει πόντους μέχρι και στην πεθερά μου, να'ναι καλά η γυναίκα,
:smt005: