!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Παρεπιπτόντως ακόμα και με το πιό αργό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει εδώ πέρα είμαι μονίμως 10%-20% πάνω από το όριο ταχύτητας (και αυτό με πολλή αυτοσυγκράτηση και γιόγκα), πληρώνω κατά μέσο όρο 3-4 χιλ. το χρόνο σε πρόστιμα, έχω φορτώσει πόντους μέχρι και στην πεθερά μου, να'ναι καλά η γυναίκα, και ως εκ τούτου το απολύτως τελευταίο πράγμα που χρειάζομαι στη ζωή μου είναι ένα πιό γρήγορο αυτοκίνητο.
Γουστάρω ντίζελ γιατί το γεμίζω μια φορά το μήνα, απλά πράματα.
Γουστάρω ντίζελ γιατί το γεμίζω μια φορά το μήνα, απλά πράματα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
το κοστος αυτο θα το επωμιστουν ιδιωτες, καθενας στην επιχείρηση του. π.χ. αν βαλει απο 10 πριζες καθε σουπερμαρκετ που εχει παρκινκ, λυθηκε μεγαλο μερος του προβληματος.Μηχανικός έγραψε: 11 Απρ 2019, 20:47
Και άντε και υπάρχουν νόμιμες θέσεις στάθμευσης για όλα τα αυτοκίνητα της Πάτρας (εκεί που μένουν και εργάζονται οι κάτοικοι), καταλαβαίνεις το μέγεθος του έργου να βάλουν χιλιάδες πρίζες με παροχή μερικές εκατοντάδες αμπέρ η κάθε μία;
Τουλάχιστον 10 φορές, μπορεί και 50, το κόστος του πάρκινγκ της πλατείας Γεωργίου.
δεν χρειαζεται φορτιστης σε καθε θεση παρκινκ στο δρομο, με τις σημερινες αυτονομιες, μια φορα καθε 1-2 βδομαδες θελουμε μια πληρη φορτιση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ασέβαστος την 12 Απρ 2019, 10:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
βγαλε κινητηρα, σασμαν, καυσιμα κλπ, ουτε τα μισα δεν ειναι το παραπανισιο βαρος, και μαλιστα μπορουν να τοποθετηθουν ακριβως στο κεντρο βαρους, για τελειο ζυγισμα.Μηχανικός έγραψε: 11 Απρ 2019, 22:02και φορτωμένο με 500-800 κιλά μπαταρίεςLast Veteran έγραψε: 11 Απρ 2019, 21:49 Τι έχει η σημερινή μορφή; Degradation μπαταρίας αντιληπτό πάνω από τα 700κ χιλιόμετρα. Ένας "v8" μετά από τόσα χιλιόμετρα δεν θα σηκώνει ούτε ποτιστικη αντλία.
Εμβελειες των 300 χιλ. Φορτίσεις 30 λεπτών. Δε σε καταλαβαίνω. Θερμική προετοιμασια μπαταρίας πριν φτάσεις στον ταχυφορτιστη για να γεμίσει πιο γρήγορα. Βέβαια σχεδόν όλα όσα ανέφερα είναι
.... κόλπα της Τεσλα![]()
![]()
![]()
![]()
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ο πατερας μου ειχε ηλεκτρικο σκουτερ, με μπαταριες μολυβδου, 10 χρονια πριν. ακομη υπαρχει στο βαθος της υπογας, και πιθανον να δουλευει κιολας. δεν το χρησιμοποιησα ποτε, γιατι ηταν ψοφιμι, αδυναμο.Ερμής έγραψε: 11 Απρ 2019, 22:31 Πρέπει να είναι η μόνη κόντρα στην ιστορία που η μια πλευρά παίρνει θέση υπέρ χωρίς να έχει ίδια εμπειρία.
Απορώ πόσοι από τους υπέρμαχους των τεσλα έχουν μπει σε ένα τέτοιο έστω και σβηστό ή έστω πόσοι το έχουν δει live Στο δρόμο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Last Veteran
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σε περίπτωση που σε ρωτήσει κανένας, να του πεις ότι ήδη δουλεύουν στα 500-700 wh/kg. Οι μπαταρίες δεν θα είναι για πάντα ακριβές. Η Τέσλα (κάτσε να το γράψω με μπολντ να το καταλάβετε καγκουρες)Μηχανικός έγραψε: 12 Απρ 2019, 02:47Με 12Κ δεν θα παίρνεις ούτε τις μπαταρίες που έχει το αυτοκίνητο.Ερμής έγραψε: 11 Απρ 2019, 23:04 Οταν υπαρξουν ηλεκτροκινητα με max 12Κ ευρώ και αυτονομια 300km θα είμαι από τους πρώτους που θα θελήσουν να πάρουν.
Θα έχει μπαταρίες χωρητικότητας όσο 100 μπαταρίες ενός συμβατικού αυτοκινήτου.
Η Τέσλα είναι υπεύθυνη για πτώση 300% των τιμών στις μπαταρίες από το 2010. Είμαστε περίπου στα 150 $/kwh.
Σε 5-7 (το πολύ) χρονάκια με 50 δολλαριος η κιλοβατώρα, θα γλυφετε τα εικονίσματα του Νικολα Τεσλα χαχαχα
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
mp3.Ερμής έγραψε: 11 Απρ 2019, 22:52 Για Τον ήχο του κινητήρα μίλησα όταν ρωτήθηκα τι δε μπορεί να μου προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας.
ε, μα, μας εσκασες με τον ηχο. η καυλα με τον ηχο και τον κραδασμο, ειναι επειδη ετσι μαθαμε, ετσι συνηθίσαμε. θα καβλωσουμε και με την τρομακτικη ροπη απο το μηδεν, ομως.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Βασικά τις απλώνουν σε όλο το πάτωμα και σου βγαίνει ιδανικό κέντρο βάρους, σαν γκο καρτΑσέβαστος έγραψε: 12 Απρ 2019, 10:35 βγαλε κινητηρα, σασμαν, καυσιμα κλπ, ουτε τα μισα δεν ειναι το παραπανισιο βαρος, και μαλιστα μπορουν να τοποθετηθουν ακριβως στο κεντρο βαρους, για τελειο ζυγισμα.

Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ασέβαστος έγραψε: 12 Απρ 2019, 10:30το κοστος αυτο θα το επωμιστουν ιδιωτες, καθενας στην επιχείρηση του. π.χ. αν βαλει απο 10 πριζες καθε σουπερμαρκετ που εχει παρκινκ, λυθηκε μεγαλο μερος του προβληματος.Μηχανικός έγραψε: 11 Απρ 2019, 20:47
Και άντε και υπάρχουν νόμιμες θέσεις στάθμευσης για όλα τα αυτοκίνητα της Πάτρας (εκεί που μένουν και εργάζονται οι κάτοικοι), καταλαβαίνεις το μέγεθος του έργου να βάλουν χιλιάδες πρίζες με παροχή μερικές εκατοντάδες αμπέρ η κάθε μία;
Τουλάχιστον 10 φορές, μπορεί και 50, το κόστος του πάρκινγκ της πλατείας Γεωργίου.
δεν χρειαζεται φορτιστης σε καθε θεση παρκινκ στο δρομο, με τις σημερινες αυτονομιες, μια φορα καθε 1-2 βδομαδες θελουμε μια πληρη φορτιση.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
και ακομη εχουν τους περιορισμους τους, επειδη τα αμαξωματα ειναι βασικα κατασκευασμενα για μεκ, και τα περισσοτερα περιφερειακα εξαρτηματα υπαρχουν ηδη στην αγορα.Chilloutbuddy έγραψε: 12 Απρ 2019, 11:02Βασικά τις απλώνουν σε όλο το πάτωμα και σου βγαίνει ιδανικό κέντρο βάρους, σαν γκο καρτΑσέβαστος έγραψε: 12 Απρ 2019, 10:35 βγαλε κινητηρα, σασμαν, καυσιμα κλπ, ουτε τα μισα δεν ειναι το παραπανισιο βαρος, και μαλιστα μπορουν να τοποθετηθουν ακριβως στο κεντρο βαρους, για τελειο ζυγισμα.
![]()
συντομα θα αφεθουν ελευθεροι οι σχεδιαστες, και θα δουμε εντυπωσιακα πραγματα. π.χ. γιατι οι αναρτησεις να μην ειναι οριζοντιες; οι μασκες δεν χρειαζονται ογκο για το ψυγειο. κατω απο τα καθισματα ειναι πολυ χρησιμος αποθηκευτικος χωρος, δεν εχει τεποζιτο αφου. κλπ...
ασε οι εκτος δρομου δυνατοτητες, γωνιες προβολης, αποχωρησης ραμπας οσο θες, ακομη και κουρμπα μπορει να ειναι το κατω μερος του αμαξωματος. κινηση σε οποιον τροχο εχει προσφυση, χωρις μηχανικα περιπλοκα συστηματα, μπλοκε και τετοια.ροπη. δυνατοτητα κινησης με 0.001 χαω αν θες, χωρις σπινιαρισματα συμπλεκτες κλπ.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Συνελθε ρε ανθρωπε.Ασέβαστος έγραψε: 12 Απρ 2019, 11:21και ακομη εχουν τους περιορισμους τους, επειδη τα αμαξωματα ειναι βασικα κατασκευασμενα για μεκ, και τα περισσοτερα περιφερειακα εξαρτηματα υπαρχουν ηδη στην αγορα.Chilloutbuddy έγραψε: 12 Απρ 2019, 11:02Βασικά τις απλώνουν σε όλο το πάτωμα και σου βγαίνει ιδανικό κέντρο βάρους, σαν γκο καρτΑσέβαστος έγραψε: 12 Απρ 2019, 10:35 βγαλε κινητηρα, σασμαν, καυσιμα κλπ, ουτε τα μισα δεν ειναι το παραπανισιο βαρος, και μαλιστα μπορουν να τοποθετηθουν ακριβως στο κεντρο βαρους, για τελειο ζυγισμα.
![]()
συντομα θα αφεθουν ελευθεροι οι σχεδιαστες, και θα δουμε εντυπωσιακα πραγματα. π.χ. γιατι οι αναρτησεις να μην ειναι οριζοντιες; οι μασκες δεν χρειαζονται ογκο για το ψυγειο. κατω απο τα καθισματα ειναι πολυ χρησιμος αποθηκευτικος χωρος, δεν εχει τεποζιτο αφου. κλπ...
ασε οι εκτος δρομου δυνατοτητες, γωνιες προβολης, αποχωρησης ραμπας οσο θες, ακομη και κουρμπα μπορει να ειναι το κατω μερος του αμαξωματος. κινηση σε οποιον τροχο εχει προσφυση, χωρις μηχανικα περιπλοκα συστηματα, μπλοκε και τετοια.ροπη. δυνατοτητα κινησης με 0.001 χαω αν θες, χωρις σπινιαρισματα συμπλεκτες κλπ.
Τι κοτσανες πετας;
Ποια αμαξωματα ειναι σχεδιασμενα για ΜΕΚ;
Εχει η Tesla αυτοκινητα με ΜΕΚ;
Ολα τα αυτοκινητα που κατασκευαζονται απο τα εργοστασια σαν καθαρα ηλεκτρικα,εχουν ΜΕΚ;
Ποιος τους εμποδισε τους σχεδιαστες να κανουν ολα αυτα;
Παραληρειτε και αραδιαζετε οτι σας κατεβαινει χωρις να ξερετε που πανε τα 5.
- Last Veteran
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν χρειάζεται να φας φιλέτο μοσχάρι για να καταλάβεις ότι είναι πολύ καλύτερο από μπάμιες.Ερμής έγραψε: 11 Απρ 2019, 22:31 Πρέπει να είναι η μόνη κόντρα στην ιστορία που η μια πλευρά παίρνει θέση υπέρ χωρίς να έχει ίδια εμπειρία.
Όσο για το θόρυβο δεν ξέρω τι (καγκουριες
Δεν υπάρχει καμία κόντρα εκτός μεσ'το μυαλό σου ίσως.
Έχετε ήδη χάσει.
*να πω βέβαια και την ανησυχία μου είναι ότι με τις ηλ μοτοσυκλέτες θα υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα το οποίο οι κατασκευαστες θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη. Θα υπάρξουν πολλά θανατηφόρα ατυχήματα απόρροια όχι της υψηλής ταχύτητας αλλά της επιτάχυνσης. 150+kw μοτέρ, να δίνει insta torque σε εναν τροχό θα είναι σοβαρό θέμα και θυμηθείτε τα λόγια του προφήτη βέτεραν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δε με ενδιαφέρει να επιβάλω την άποψη μου σε κανέναν, είναι προσωπική. Τωρα για καγκουριες κλπ δεν έχω να προσθέσω κάτι. Ο καθένας οτι δε του αρέσει έτσι το βαπτίζει.
Δεν έχει χάσει κανείς. Είμαι υπερ της ηλεκτροκίνησης όταν δε με κοροϊδευει ο ηλον και ο κάθε ήλον, γιατί 100πλας χιλιάρικα για το Χ είναι κοροϊδία. Όταν βγάλει αυτοκίνητο πόλης με 12-15 χιλιάρικα και αυτονομία καμια τριακοσαριά χλμ τότε θα είμαι απο τους πρώτους που θα δουν πολύ θετικά μια τέτοια κίνηση.
Δεν έχει χάσει κανείς. Είμαι υπερ της ηλεκτροκίνησης όταν δε με κοροϊδευει ο ηλον και ο κάθε ήλον, γιατί 100πλας χιλιάρικα για το Χ είναι κοροϊδία. Όταν βγάλει αυτοκίνητο πόλης με 12-15 χιλιάρικα και αυτονομία καμια τριακοσαριά χλμ τότε θα είμαι απο τους πρώτους που θα δουν πολύ θετικά μια τέτοια κίνηση.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σοβαρά τώρα, ποιος θα μπει μέσα , έστω και σε σβησμένη ηλεκτροκίνητη Alfa Romeo 
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
enterprise-psi έγραψε: 12 Απρ 2019, 12:15 Σοβαρά τώρα, ποιος θα μπει μέσα , έστω και σε σβησμένη ηλεκτροκίνητη Alfa Romeo![]()
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Chilloutbuddy έγραψε: 12 Απρ 2019, 07:22 έχω φορτώσει πόντους μέχρι και στην πεθερά μου, να'ναι καλά η γυναίκα,
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 232 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 403 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 615 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης