Northern Spirit έγραψε: 16 Δεκ 2019, 17:52
ΓΑΛΗ έγραψε: 16 Δεκ 2019, 14:36
Northern Spirit έγραψε: 16 Δεκ 2019, 14:04
Αυτο που λεω ειναι οτι η δυση πρεπει να κοψει τον εθνικισμο που στην ουσια σημαινει επιστροφη στον ιμπεριαλισμο. Τους αλλους στην ουσια τους εχουνε αποδεχτει ηδη. Πχ η Βρετανια απο την εποχη της αυτοκρατοριας ητανε πολυθενικο κρατος. Ολοι οι Βρετανοι ειναι εξοικειωμενοι με Ασιατες, Αφρικανους, Μεσανατολιτες. Και ολοι εχουνε κανει επανειλημενα διακοπες η εχουνε σπιτια στο εξωτερικο. Δεν χρειαζεται να κανουνε κατι για να τους αποδεχτουνε.
Στις ΗΠΑ ισχυει το ιδιο.
Ο εθνικισμος προσπαθει να αλλαξει σε αυτες τις χωρες κατι που ηδη εχει γινει αποδεκτο: οτι πχ ο Ασιατης γειτονας δεν ειναι λεπρος ή αποβλητος. Ο εθνικισμος προσπαθειο να πεισει οτι ειναι και αυτο δεν μπορει και δεν πρεπει να γινει δεκτο γιατι θα δημιουργησει κοικωνικες εντασεις και συγκρουσεις.
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα χρησιμοποιώντας αφελή παραδείγματα. Είναι άλλο ο τρόπος που προσεγγίζει τις διαφορετικές κοινωνίες ο τουρίστας και άλλο η συμβίωση του με ανθρώπους αυτών των κοινωνιών. Το πρώτο είναι επιλογή του, για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, το δεύτερο όχι.
Και όλως τυχαίως, οι δυτικοί τουρίστες εναρμονίζονται ΠΑΝΤΑ με τα έθιμα της χώρας που επισκέπτονται, ακόμη και στα πιο "κοσμοπολίτικα". Όλο και κάποιον γνωστό θα' χεις που έχει πάει στο Ντουμπάι, έτσι δεν είναι;
Ε, αν θεωρείς φυσιολογικό να αλλάξουν οι ευρωπαίοι τις συνήθειες τους για να μη νοιώθουν ξένοι, άνθρωποι που δεν ήρθαν ως τουρίστες και θεωρούν δικαίωμα τους το να προσαρμοσθούν οι δυτικοί στις δικές τους συνήθειες αντί να αλλάξουν αυτοί τις δικές τους, αντιμετώπισε και τους εθνικιστές έτσι για να τελειώνει το ζήτημα. Θα τους αποδεχθείς είτε γουστάρεις είτε όχι.
Δεν μιλαμε για τουριστες, μιλαμε για νομους, συνηθειες και τροπους ζωης. Μην αποφευγεις το κομματι που ειπα για την βρετανικη αυτοκρατορια. Πχ στο Πακισταν και στη Ινδια ολο τους το νομικο συστημα βασιζεται σε μεγαλο βαθμο στο Αγγλικο. Στην Νιγηρια χρησιμοποιουνε νομικους ορισμους Βρετανικους και μιλανε απταιστα αγγλικα μεταξυ τους ακομη και μεσα στη χωρα. Ολα αυτα εχουνε φερει μια εξοικειωση και στις δυο πλευρες..
Οι Νιγηριανοι κυκλοφορουνε στην βρετανια σαν στο σπιτι τους και οι Βρετανοι που μενουνε στην Νιγηρια επισης δεν αισθανονται πιεση.
Στις ΗΠΑ που ειναι αχταρμας εθνοτητων, παραδοσεων και θρησκειων εχουνε βρει τροπο ειρηνικης συνυπαρξης..
Στη γερμανια επισης.
Ο εθνικισμος ειναι κυριως πολιτικο κινημα που οδηγει διαχωρισμους με σκοπο την επικυριαρχια καπων εθνοτητων πανω σε αλλες...Αυτος κατεστρεψε και τον ελληνισμο της Μικρασιας...Οι εθνικιστες του Κεμαλ γενοκτονησαν ελληνες, αρμενιους και αλλους με επιχειρηματα σαν αυτα που αναμασατε σημερα: οτι η Μικρασια ανηκει στους Τουρκους και μονο..Οπως ειπα και αλλου η αναβοιωση εθνικισμων δεν συμφερει μικρες χωρες σαν την Ελλαδα μονο μεγαλες.
Αν ησασταν Βρετανοι ή Αμερικανοι η εστω Τουρκοι θα ειχε λογικη να στηριζετε εθνικισμο αλλα το να ειστε ελλαδα ειναι ναταστροφη να το κανετε.
Οκ, εννοείς ότι αν έρθουν εδώ περισσότεροι Νιγηριανοί, Πακιστανοί και Ινδοί θα αποκτήσουμε μεγαλύτερη οικειότητα κι εμείς με το αγγλικό φλέγμα, έτσι;
Αυτό ήταν κάτι που δεν είχα σκεφθεί. Μπορούμε να τους κάνουμε και συμβούλους ή επιθεωρητές του δυτικού τρόπου ζωής, γιατί όχι;
Όσο για τις ΗΠΑ, μπορεί να είναι αχταρμάς εθνοτήτων όπως αναφέρεις, αλλά οι μαύροι, κίτρινοι και πολύχρωμοι γενικώς εκεί, είναι αμερικανότεροι των αμερικάνων ή κάνω λάθος;
Ειδικώς οι ΗΠΑ, αν και είναι το νεώτερο έθνος που προέκυψε από τον αχταρμά που αναφέρεις, είναι το πιο εθνικιστικό κράτος στον κόσμο σήμερα.
Και όλως τυχαίως, η διεθνής διπλωματία συνηθίζει να παίρνει στα σοβαρά τα κράτη που δεν αστειεύονται σχετικά με την εθνική τους ταυτότητα. Αν δει ότι αρχίζεις τα ναι, μεν, αλλά... θα σε πάρει παραμάζωμα και καλά θα κάνει.
Οπότε, ποιο ακριβώς είναι το ζητούμενο; Να γίνουμε διεθνιστές (λες και δεν είμαστε) για να υπερασπίσουμε το ελληνικό
κράτος; Δηλαδή να βάλουμε στην άκρη την εθνική ταυτότητα για να υπερασπίσουμε ένα από τα πιο ανίκανα κράτη στη διαχείριση του δημόσιου χρήματος και τον αφρό των πολιτικών έργων και λόγων; Για ποιο λόγο;
