!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Πόσο παλιός είσαι;
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Μαρία Κάλλας.
Σιγά το δύσκολο που θέλει και γκουγκλαρισμα.
Σιγά το δύσκολο που θέλει και γκουγκλαρισμα.
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Όταν ήμουν παιδί, όλα τα παιδιά λέγαμε τα κάλαντα. Αρχίζαμε πριν ξημερώσει.
Ούτε 1 στα 10 δεν ήταν οι φλούφλιδες που δεν τους άφηναν οι γονείς τους να βγουν να τα πουν.
Ούτε 1 στα 10 δεν ήταν οι φλούφλιδες που δεν τους άφηναν οι γονείς τους να βγουν να τα πουν.
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Σήμερα ούτε 1 στα 10 δεν βγαίνει για κάλαντα.Μηχανικός έγραψε: 15 Δεκ 2019, 19:33 Όταν ήμουν παιδί, όλα τα παιδιά λέγαμε τα κάλαντα. Αρχίζαμε πριν ξημερώσει.
Ούτε 1 στα 10 δεν ήταν οι φλούφλιδες που δεν τους άφηναν οι γονείς τους να βγουν να τα πουν.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Re: Πόσο παλιός είσαι;
τι μαζευάτε;Μηχανικός έγραψε: 15 Δεκ 2019, 19:33 Όταν ήμουν παιδί, όλα τα παιδιά λέγαμε τα κάλαντα. Αρχίζαμε πριν ξημερώσει.
Ούτε 1 στα 10 δεν ήταν οι φλούφλιδες που δεν τους άφηναν οι γονείς τους να βγουν να τα πουν.
Εμείς την στήναμε σε γωνίες-στέκια και την πέφταμε σε μικρότερα και αδυναμα πεδιά για να τους φάμε την λεία. Σιγα μη τρέχαμε σαν τα χαϊβάνια να τραγουδάμε. Ίσως γιαυτό ξέκοψαν.
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Θυμάμαι τις δημοσιεύσεις της bluerose πριν προσκολληθεί με πάθος στην θρησκεία.
Ήταν ακατανόητες. Έγραφε για την δουλειά της, για κάτι παραγγελίες, κάτι εμπορεύματα, κάτι αποθήκες, κάτι τηλεφωνήματα, αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο νόημα.
Ήταν ακατανόητες. Έγραφε για την δουλειά της, για κάτι παραγγελίες, κάτι εμπορεύματα, κάτι αποθήκες, κάτι τηλεφωνήματα, αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο νόημα.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Ούτε εγώ έβγαλα νόημαFeindflug έγραψε: 15 Δεκ 2019, 23:49 Θυμάμαι τις δημοσιεύσεις της bluerose πριν προσκολληθεί με πάθος στην θρησκεία.
Ήταν ακατανόητες. Έγραφε για την δουλειά της, για κάτι παραγγελίες, κάτι εμπορεύματα, κάτι αποθήκες, κάτι τηλεφωνήματα, αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο νόημα.
Προτιμώ τη σταθερά της θρησκείας
Δεν αλλάζει
Όσο για ένσημα;
Έλεγε ο Γέρων Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος
Θα πρέπει να κανω νημα,άσχετο
Έλεγε: ( ο ίδιος άμισθος με δική του θέληση)
Εάν εργαζεσε σε καλό αφεντικό...δε θα σε πληρώνει καλά;
Σ ερώτηση πνευματικού του παιδιού,ότι Πάτερ, τουλάχιστον διοριστειτε για ένσημα
Το πνευματικό παιδί απάντησε,ναι
Σαφώς είπε ο Γέροντας
Και να δείτε,πως θα έρχεστε εσείς με μισθό,να ζητάτε οικονομική βοήθεια,προσευχή από τον Επιφάνειο
Το γράφει μέσα στο βιβλίο του
Κοιτάξτε μην παρατήσετε τη δουλειά σας γιατί το είπε. Ισχύει αλλά για τα μέτρα ενός εφαρμοστή της Ορθοδοξίας σαν τον Γέρων Επιφάνειο
Ενώ εγώ; Πέρσυ τέτοιο καιρό με παράτησε το μη πω. Και μείναμε ξεκρεμαστοι με ρήτρα,να παραδώσουμε κάτι
Και δωροσημο πήρε. Έκτοτε κούραση αλλά η εκκλησία προϋπήρχε δεν φύτρωσε ξαφνικά
Απλά πήρα τη θέση ότι μόνο αυτή δεν αλλάζει,εμπιστοσύνη πουθενά
Όλα αλλάζουν κι άλλη όρεξη δεν έχω να τρέχω πίσω από τις μοδες κι αλλαγες
Ουστ( σόρρυ)
Καλύτερα είναι στην εκκλησια
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Ο σύζυγος τι λέει;bluerose έγραψε: 16 Δεκ 2019, 00:18Ούτε εγώ έβγαλα νόημαFeindflug έγραψε: 15 Δεκ 2019, 23:49 Θυμάμαι τις δημοσιεύσεις της bluerose πριν προσκολληθεί με πάθος στην θρησκεία.
Ήταν ακατανόητες. Έγραφε για την δουλειά της, για κάτι παραγγελίες, κάτι εμπορεύματα, κάτι αποθήκες, κάτι τηλεφωνήματα, αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο νόημα.
Προτιμώ τη σταθερά της θρησκείας
Δεν αλλάζει
Όσο για ένσημα;
Έλεγε ο Γέρων Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος
Θα πρέπει να κανω νημα,άσχετο
Έλεγε: ( ο ίδιος άμισθος με δική του θέληση)
Εάν εργαζεσε σε καλό αφεντικό...δε θα σε πληρώνει καλά;
Σ ερώτηση πνευματικού του παιδιού,ότι Πάτερ, τουλάχιστον διοριστειτε για ένσημα
Το πνευματικό παιδί απάντησε,ναι
Σαφώς είπε ο Γέροντας
Και να δείτε,πως θα έρχεστε εσείς με μισθό,να ζητάτε οικονομική βοήθεια,προσευχή από τον Επιφάνειο
Το γράφει μέσα στο βιβλίο του
Κοιτάξτε μην παρατήσετε τη δουλειά σας γιατί το είπε. Ισχύει αλλά για τα μέτρα ενός εφαρμοστή της Ορθοδοξίας σαν τον Γέρων Επιφάνειο
Ενώ εγώ; Πέρσυ τέτοιο καιρό με παράτησε το μη πω. Και μείναμε ξεκρεμαστοι με ρήτρα,να παραδώσουμε κάτι
Και δωροσημο πήρε. Έκτοτε κούραση αλλά η εκκλησία προϋπήρχε δεν φύτρωσε ξαφνικά
Απλά πήρα τη θέση ότι μόνο αυτή δεν αλλάζει,εμπιστοσύνη πουθενά
Όλα αλλάζουν κι άλλη όρεξη δεν έχω να τρέχω πίσω από τις μοδες κι αλλαγες
Ουστ( σόρρυ)
Καλύτερα είναι στην εκκλησια
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Μικρότερη έπαιζε κιθάρα και σε ροκ συγκρότημα.Feindflug έγραψε: 15 Δεκ 2019, 23:49 Θυμάμαι τις δημοσιεύσεις της bluerose πριν προσκολληθεί με πάθος στην θρησκεία.
Ήταν ακατανόητες. Έγραφε για την δουλειά της, για κάτι παραγγελίες, κάτι εμπορεύματα, κάτι αποθήκες, κάτι τηλεφωνήματα, αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο νόημα.
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Μηχανικός έγραψε: 16 Δεκ 2019, 00:42Μικρότερη έπαιζε κιθάρα και σε ροκ συγκρότημα.Feindflug έγραψε: 15 Δεκ 2019, 23:49 Θυμάμαι τις δημοσιεύσεις της bluerose πριν προσκολληθεί με πάθος στην θρησκεία.
Ήταν ακατανόητες. Έγραφε για την δουλειά της, για κάτι παραγγελίες, κάτι εμπορεύματα, κάτι αποθήκες, κάτι τηλεφωνήματα, αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο νόημα.
Πωπω το ξέχασα κι εγώ. Κι έχεις αποδείξεις από φωτό που είχα βάλει
Ναι οκ τώρα είναι πιο ωραια
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Αυτό όμως δε το εξομολογηθηκα 
Re: Πόσο παλιός είσαι;
Τύπισσα, στο GNTM δούλευες;bluerose έγραψε: 16 Δεκ 2019, 00:18Ούτε εγώ έβγαλα νόημαFeindflug έγραψε: 15 Δεκ 2019, 23:49 Θυμάμαι τις δημοσιεύσεις της bluerose πριν προσκολληθεί με πάθος στην θρησκεία.
Ήταν ακατανόητες. Έγραφε για την δουλειά της, για κάτι παραγγελίες, κάτι εμπορεύματα, κάτι αποθήκες, κάτι τηλεφωνήματα, αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο νόημα.
Προτιμώ τη σταθερά της θρησκείας
Δεν αλλάζει
Όσο για ένσημα;
Έλεγε ο Γέρων Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος
Θα πρέπει να κανω νημα,άσχετο
Έλεγε: ( ο ίδιος άμισθος με δική του θέληση)
Εάν εργαζεσε σε καλό αφεντικό...δε θα σε πληρώνει καλά;
Σ ερώτηση πνευματικού του παιδιού,ότι Πάτερ, τουλάχιστον διοριστειτε για ένσημα
Το πνευματικό παιδί απάντησε,ναι
Σαφώς είπε ο Γέροντας
Και να δείτε,πως θα έρχεστε εσείς με μισθό,να ζητάτε οικονομική βοήθεια,προσευχή από τον Επιφάνειο
Το γράφει μέσα στο βιβλίο του
Κοιτάξτε μην παρατήσετε τη δουλειά σας γιατί το είπε. Ισχύει αλλά για τα μέτρα ενός εφαρμοστή της Ορθοδοξίας σαν τον Γέρων Επιφάνειο
Ενώ εγώ; Πέρσυ τέτοιο καιρό με παράτησε το μη πω. Και μείναμε ξεκρεμαστοι με ρήτρα,να παραδώσουμε κάτι
Και δωροσημο πήρε. Έκτοτε κούραση αλλά η εκκλησία προϋπήρχε δεν φύτρωσε ξαφνικά
Απλά πήρα τη θέση ότι μόνο αυτή δεν αλλάζει,εμπιστοσύνη πουθενά
Όλα αλλάζουν κι άλλη όρεξη δεν έχω να τρέχω πίσω από τις μοδες κι αλλαγες
Ουστ( σόρρυ)
Καλύτερα είναι στην εκκλησια
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Πόσο παλιός είσαι;
12/01/2020
Τα φαγητά «της φτώχειας»:
Έξι Eλληνικά φαγητά που ευτυχώς δεν τα τρώμε πλέον.

Φαγητά που τα πήρε ο χρόνος. Παραδοσιακά φαγητά με τα οποία μεγάλωσαν γενιές Ελλήνων. Που χόρταιναν τους Έλληνες τον περασμένο αιώνα και συνδεόταν άμεσα και με τις παραγωγές των αγροτών τώρα έχουν χαθεί.
Αναζητούνται από τους νεότερους εξαιτίας των θρεπτικών συστατικών που περιλαμβάνουν.
Τέτοια φαγητά είναι η μπομπότα, ο τραχανάς, το πλιγούρι που ήταν των φτωχών αλλά τώρα τα αναζητούν όσοι προσέχουν τη διατροφή τους.
Η Μπομπότα.
Γνωστή και ως το ψωμί ή η πίτα των φτωχών, η μπομπότα ήταν η εναλλακτική του σπάνιου σε δύσκολες περιόδους αλευριού από σιτάρι. Ήταν στην ουσία ένας χυλός από καλαμποκάλευρο, αλατισμένο νερό και λάδι, αυγό ή κάποια γέμιση, αν υπήρχε.
Θρεψίνη και Πετιμέζι.
Ως την δεκαετία του ’60, τότε που δεν υπήρχαν… πραλίνες φουντουκιού και maple syrup για να αλείφουμε στο ψωμί, οι φέτες αλείφονταν κατά κόρον με πετιμέζι ή θρεψίνη. Το πετιμέζι είναι το παχύρρευστο προϊόν που προκύπτει από τον μούστο των σταφυλιών. Η θρεψίνη, που κυκλοφορούσε στο εμπόριο σε κουτί με μια χαρακτηριστικότατη φωτογραφία ενός μικρού παιδιού, ήταν μια κρέμα που αποκαλούταν και σταφιδίνη, επίσης από τα σταφύλια. Αυτό ήταν το πιο συνηθισμένο και θρεπτικό κολατσιό των παιδιών τις δεκαετίες του ’50 και του ’60.
Ζαχαρόψωμο.
Μια φέτα ψωμί με ζάχαρη ήταν ο πιο γρήγορος και οικονομικός τρόπος να ξεκινήσουν τα παιδιά τη μέρα τους πριν φύγουν για το σχολείο, τις περασμένες δεκαετίες. Η «συνταγή» είναι πολύ απλή: Το ψωμί απλώς βρεχόταν ελαφρώς με νερό και πασπαλιζόταν με ζάχαρη.
Τσιγαρίδες.
Σε παλαιότερες εποχές ανά την Ελλάδα – και σε κάποιες επαρχίες ακόμη – κάθε οικογένεια είχε το γουρουνάκι της, που «θυσιαζόταν» κοντά στα Χριστούγεννα. Επειδή όμως δεν έπρεπε να πάει χαμένο καθόλου κρέας, τα μικρά κομμάτια από ξύγκι που περίσσευαν, έμπαιναν σε καζάνια με νερό και αλάτι, και προέκυπταν κομμάτια χοιρινού σαν μπέικον, που διατηρούνταν ως και τα επόμενα Χριστούγεννα.
Πλιγούρι και Τραχανάς.
Στην ύπαιθρο το μπλουγούρι (γνωστό πλέον ευρέως ως πλιγούρι) και ο τραχανάς ήταν πάντα χειροποίητα. Και πιο διαδεδομένα από τα ζυμαρικά όπως τα μακαρόνια και το ρύζι που μπήκαν τις τελευταίες δεκαετίες στην κουζίνα. Και κέρδισαν το… μονοπώλιο των συνοδευτικών στα πιάτα.
Το πλιγούρι είναι ψιλό δημητριακό από αποξηραμένο σιτάρι και ο τραχανάς, ξινός ή γλυκός, είναι ζυμαρικό φτιαγμένο από αλεύρι και γάλα ή γιαούρτι. Ευτυχώς, αυτά τα δύο χαμένα τρόφιμα, επανήλθαν το τελευταίο διάστημα. Ακόμα και στις κουζίνες μεγάλων σεφ, που αποφάσισαν να πρωτοτυπήσουν με μια επιστροφή σε παλιές αξίες. Κάνοντας τάση το «τραχανότο» ή βρίσκοντας στο πλιγούρι το «νέο» super food.
Ρεβιθόψωμο.
Τα ρεβίθια στην Κατοχή ήταν χρήσιμα ακόμα και για την παρασκευή υποκατάστατου ροφημάτων όπως ο καφές. Αλλά με το συγκεκριμένο όσπριο και αλεύρι, φτιαχνόταν και ψωμί, το λεγόμενο ρεβιθόψωμο που με λίγο αλεύρι και λάδι, γέμιζε το τραπέζι σε εποχές ανέχειας.
https://www.pronews.gr/lifestyle/fagito ... rome-pleon
Τα φαγητά «της φτώχειας»:
Έξι Eλληνικά φαγητά που ευτυχώς δεν τα τρώμε πλέον.

Φαγητά που τα πήρε ο χρόνος. Παραδοσιακά φαγητά με τα οποία μεγάλωσαν γενιές Ελλήνων. Που χόρταιναν τους Έλληνες τον περασμένο αιώνα και συνδεόταν άμεσα και με τις παραγωγές των αγροτών τώρα έχουν χαθεί.
Αναζητούνται από τους νεότερους εξαιτίας των θρεπτικών συστατικών που περιλαμβάνουν.
Τέτοια φαγητά είναι η μπομπότα, ο τραχανάς, το πλιγούρι που ήταν των φτωχών αλλά τώρα τα αναζητούν όσοι προσέχουν τη διατροφή τους.
Η Μπομπότα.
Γνωστή και ως το ψωμί ή η πίτα των φτωχών, η μπομπότα ήταν η εναλλακτική του σπάνιου σε δύσκολες περιόδους αλευριού από σιτάρι. Ήταν στην ουσία ένας χυλός από καλαμποκάλευρο, αλατισμένο νερό και λάδι, αυγό ή κάποια γέμιση, αν υπήρχε.
Θρεψίνη και Πετιμέζι.
Ως την δεκαετία του ’60, τότε που δεν υπήρχαν… πραλίνες φουντουκιού και maple syrup για να αλείφουμε στο ψωμί, οι φέτες αλείφονταν κατά κόρον με πετιμέζι ή θρεψίνη. Το πετιμέζι είναι το παχύρρευστο προϊόν που προκύπτει από τον μούστο των σταφυλιών. Η θρεψίνη, που κυκλοφορούσε στο εμπόριο σε κουτί με μια χαρακτηριστικότατη φωτογραφία ενός μικρού παιδιού, ήταν μια κρέμα που αποκαλούταν και σταφιδίνη, επίσης από τα σταφύλια. Αυτό ήταν το πιο συνηθισμένο και θρεπτικό κολατσιό των παιδιών τις δεκαετίες του ’50 και του ’60.
Ζαχαρόψωμο.
Μια φέτα ψωμί με ζάχαρη ήταν ο πιο γρήγορος και οικονομικός τρόπος να ξεκινήσουν τα παιδιά τη μέρα τους πριν φύγουν για το σχολείο, τις περασμένες δεκαετίες. Η «συνταγή» είναι πολύ απλή: Το ψωμί απλώς βρεχόταν ελαφρώς με νερό και πασπαλιζόταν με ζάχαρη.
Τσιγαρίδες.
Σε παλαιότερες εποχές ανά την Ελλάδα – και σε κάποιες επαρχίες ακόμη – κάθε οικογένεια είχε το γουρουνάκι της, που «θυσιαζόταν» κοντά στα Χριστούγεννα. Επειδή όμως δεν έπρεπε να πάει χαμένο καθόλου κρέας, τα μικρά κομμάτια από ξύγκι που περίσσευαν, έμπαιναν σε καζάνια με νερό και αλάτι, και προέκυπταν κομμάτια χοιρινού σαν μπέικον, που διατηρούνταν ως και τα επόμενα Χριστούγεννα.
Πλιγούρι και Τραχανάς.
Στην ύπαιθρο το μπλουγούρι (γνωστό πλέον ευρέως ως πλιγούρι) και ο τραχανάς ήταν πάντα χειροποίητα. Και πιο διαδεδομένα από τα ζυμαρικά όπως τα μακαρόνια και το ρύζι που μπήκαν τις τελευταίες δεκαετίες στην κουζίνα. Και κέρδισαν το… μονοπώλιο των συνοδευτικών στα πιάτα.
Το πλιγούρι είναι ψιλό δημητριακό από αποξηραμένο σιτάρι και ο τραχανάς, ξινός ή γλυκός, είναι ζυμαρικό φτιαγμένο από αλεύρι και γάλα ή γιαούρτι. Ευτυχώς, αυτά τα δύο χαμένα τρόφιμα, επανήλθαν το τελευταίο διάστημα. Ακόμα και στις κουζίνες μεγάλων σεφ, που αποφάσισαν να πρωτοτυπήσουν με μια επιστροφή σε παλιές αξίες. Κάνοντας τάση το «τραχανότο» ή βρίσκοντας στο πλιγούρι το «νέο» super food.
Ρεβιθόψωμο.
Τα ρεβίθια στην Κατοχή ήταν χρήσιμα ακόμα και για την παρασκευή υποκατάστατου ροφημάτων όπως ο καφές. Αλλά με το συγκεκριμένο όσπριο και αλεύρι, φτιαχνόταν και ψωμί, το λεγόμενο ρεβιθόψωμο που με λίγο αλεύρι και λάδι, γέμιζε το τραπέζι σε εποχές ανέχειας.
https://www.pronews.gr/lifestyle/fagito ... rome-pleon
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 31 Απαντήσεις
- 974 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από EKPLIKTIKOS
-
- 0 Απαντήσεις
- 266 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Filosofos555
-
- 10 Απαντήσεις
- 544 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από 20---
-
- 5 Απαντήσεις
- 261 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πήζον bot
