!!! DEVELOPMENT MODE !!!
The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Ανοίγω ετούτο το νήμα με αφορμή το ριμέικ της επιτυχημένης ταινίας της Disney "Ο βασιλιάς των λιονταριών" (θα το άνοιγα νωρίτερα αλλά είχα φάει μπαν) για να καταθέσω μερικές δικές μου σκέψεις σχετικά με τα κοινωνικοπολιτικά μηνύματα που πρέπει να συμπεράνουμε από την παρακολούθηση αυτής της ταινίας.
Όλα ξεκινούν σε ένα βασίλειο (ας το πούμε χώρα) στο οποίο κυβερνά ο βασιλιάς Mufasa, ένας δυναμικός και λαοφιλής ηγέτης ο οποίος συμμερίζεται το τρίπτυχο ΠΑΤΡΙΣ- ΘΡΗΣΚΕΙΑ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Οκ, το "θρησκεία" μοιάζει λίγο άκυρο για μια ταινία με λιοντάρια αλλά ίσως να θυμάστε εκείνη την συγκινητική σκηνή που ο Mufasa δείχνει στον γιο του, Simba, τον έναστρο ουρανό και του λέει ότι "οι παλιοί βασιλιάδες μας κοιτάζουν από εκεί ψηλά". Όπως επίσης θα θυμάστε την ίσως πιο διάσημη σκηνή της ταινίας με τον ενήλικα πια Simba να ομιλεί με το πνεύμα του πατέρα του και να τον πείθει να επιστρέψει πίσω στο βασίλειο του για να διεκδικήσει την θέση του στην εξουσία. Θέλω να πω, στην ταινία αυτή εμπλέκεται και το μεταφυσικό στοιχείο το οποίο μπορεί να θεωρηθεί σαν μια "πρωτόγονη" θρησκεία.
"Πατρίς" επειδή είναι επιφορτισμένος με την φύλαξη των συνόρων της χώρας του και την ασφάλεια των κατοίκων από τα ξένα και παραβατικά στοιχεία ενώ "οικογένεια" επειδή έθεσε την ίδια του την ζωή σε κίνδυνο για την ασφάλεια της οικογένειας του.
Όσο κυβερνά ο εν λόγω συντηρητικός ηγέτης το βασίλειο βρίσκεται σε ακμή, υπάρχει τροφή για όλους και όλα τα ζώα (κοινωνικές τάξεις) φαίνεται να έχουν λυμένα τα προβλήματα τους. Νόμος του εν λόγω βασιλείου είναι οι νόμοι της φύσης (τροφική αλυσίδα).
Στα σύνορα με αυτό το όμορφο βασίλειο υπάρχει ένα νεκροταφείο ελεφάντων στο οποίο κατοικούν οι βρωμιάρικες ύαινες, τις οποίες θα μπορούσαμε να τις δούμε σαν κάποιον βάρβαρο, πολεμοχαρή λαό που δεν μπορεί να φτάσει τον πολιτισμό των λιονταριών ενώ συχνά παραβιάζουν (σαν λαθρομετανάστες) τα σύνορα των δύο χωρών για να γλύψουν κανένα κόκκαλο από κάποιο άρρωστο ζώο (πως ακούμε συχνά στα δελτία ειδήσεων για τους λαθρό που επιτίθενται σε ανύμπορους και ηλικιωμένους αυτόχθονες για να αρπάξουν τίποτα πολύτιμο). Δυστυχώς παρά την αίγλη του βασιλείου των λιονταριών φαίνεται πως το -ας πούμε- "βασίλειο" των υαινών είναι και αυτό αρκετά ισχυρό (μια αγέλη από ύαινες μπορεί εύκολα να σκοτώσει ένα μοναχικό λιοντάρι). Έτσι ο Mufasa παρότι γνωρίζει ότι οι ύαινες παραβιάζουν συνεχώς τα σύνορα της χώρας του και επιδίδονται σε εγκλήματα, εντούτοις αποφεύγει να κηρύξει γενικευμένο πόλεμο εναντίων τους.
Ο αδερφός του Mufasa από την άλλη μεριά, ο Scar, είναι σίγουρα ο κομμουνιστής της υπόθεσης. Αφότου κατέλαβε την εξουσία δια της βίας και εκτέλεσε το παλαιό καθεστώς (όπως γίνεται σε κάθε κομμουνιστική "επανάσταση"), στην συνέχεια άνοιξε τα σύνορα της χώρας και φόρτωσε στο βασίλειο του ένα στρατό από απολίτιστες ύαινες, οι οποίες δεν σέβονταν τους ίδιους τους νόμους του βασιλείου. Ήταν η απελπισμένη προσπάθεια του αδελφοκτόνου Scar να παραμείνει στην εξουσία. Ο Scar ήξερε πολύ καλά ότι κανένα λιοντάρι δεν τον ήθελε για βασιλιά, έτσι φρόντισε να γεμίσει την χώρα του με δικούς του "οπαδούς" για να νιώθει ασφαλής και ότι δεν θα γίνει καμιά ανατροπή εναντίον του. Κάτι σαν τους νεοζαίους που ήθελαν και θέλουν να γεμίσουν την χώρα μας με λαθραίους δίνοντας τους με την καλημέρα "ιθαγένεια" και πολιτικά δικαιώματα για να έχουν εξασφαλισμένη την ψήφο τους και να παραμείνουν στην εξουσία όσο περισσότερο μπορούν.
Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο με όλα τα κομμουνιστικά καθεστώτα, δηλαδή σκατά. Πείνα, απελπισία, φτώχεια. Οι ύαινες (λάθρο) κατέφαγαν όλα τα κοπάδια ζώων που υπήρχαν στο βασίλειο όπως ακριβώς οι λάθρο έρχονται στην Ευρώπη για να τρώνε με χρυσά κουτάλια με επιδόματα από τον κόπο και τον ιδρώτα των Ευρωπαίων πολιτών. Η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο. Οι ίδιες οι ύαινες (που αποτελούσαν πλέον πλειοψηφία) προς το τέλος είχαν αρχίσει να δυσανασχετούν γιατί δεν υπήρχε τροφή ούτε για εκείνες. Όπως ακριβώς οι δικοί μας λαθραίοι φεύγουν από τις σκατότρυπες τους για να έρθουν στον δυτικό κόσμο και τελικά όσο γίνονται πιο πολλοί μετατρέπουν και τον ίδιο τον δυτικό κόσμο σε μια σκατότρυπα ανάλογη με αυτές των δικών τους χωρών.
Η μόνη επιλογή που είχε απομείνει για τα υπόλοιπα λιοντάρια (aka αυτόχθονες) ήταν η μετανάστευση μα οι "κομισάριοι" του καθεστώτος είχαν φροντίσει για αυτό και δεν τους επέτρεπαν να φύγουν για αλλού. Οι αυτόχθονες ήταν καταδικασμένοι πλέον σε θάνατο.Ο "πατερούλης" Scar είχε κάνει τις πολιτικές επιλογές του και τους θεωρούσε όλους ως εχθρούς του καθεστώτος, συνεπώς έπρεπε να αφανιστούν και να αντικατασταθούν. Μόνο μέσω μιας αιματηρής εξέγερσης κατόρθωσαν τα υπόλοιπα λιοντάρια να απαλλαγούν από τον αυταρχικό, εξουσιομανή Scar και την γελοία δήθεν ιδεολογία του περί "συμφιλίωσης των λιονταριών με τις ύαινες" (πως λέμε "ελληνοτουρκική φιλία"). Χαρακτηριστικό το ψέμα που είπε στον Simba για να σώσει το τομάρι του την τελευταία στιγμή, ότι δεν έφταιγε ο ίδιος για τον θάνατο του Mufasa αλλά οι ύαινες. Στο τέλος ο ίδιος ο Scar έπεσε θύμα των υαινών, των δήθεν φίλων του. Με ψέματα ανέβηκε στην εξουσία και με ψέματα κατέβηκε από αυτήν.
Ju-87
Όλα ξεκινούν σε ένα βασίλειο (ας το πούμε χώρα) στο οποίο κυβερνά ο βασιλιάς Mufasa, ένας δυναμικός και λαοφιλής ηγέτης ο οποίος συμμερίζεται το τρίπτυχο ΠΑΤΡΙΣ- ΘΡΗΣΚΕΙΑ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Οκ, το "θρησκεία" μοιάζει λίγο άκυρο για μια ταινία με λιοντάρια αλλά ίσως να θυμάστε εκείνη την συγκινητική σκηνή που ο Mufasa δείχνει στον γιο του, Simba, τον έναστρο ουρανό και του λέει ότι "οι παλιοί βασιλιάδες μας κοιτάζουν από εκεί ψηλά". Όπως επίσης θα θυμάστε την ίσως πιο διάσημη σκηνή της ταινίας με τον ενήλικα πια Simba να ομιλεί με το πνεύμα του πατέρα του και να τον πείθει να επιστρέψει πίσω στο βασίλειο του για να διεκδικήσει την θέση του στην εξουσία. Θέλω να πω, στην ταινία αυτή εμπλέκεται και το μεταφυσικό στοιχείο το οποίο μπορεί να θεωρηθεί σαν μια "πρωτόγονη" θρησκεία.
"Πατρίς" επειδή είναι επιφορτισμένος με την φύλαξη των συνόρων της χώρας του και την ασφάλεια των κατοίκων από τα ξένα και παραβατικά στοιχεία ενώ "οικογένεια" επειδή έθεσε την ίδια του την ζωή σε κίνδυνο για την ασφάλεια της οικογένειας του.
Όσο κυβερνά ο εν λόγω συντηρητικός ηγέτης το βασίλειο βρίσκεται σε ακμή, υπάρχει τροφή για όλους και όλα τα ζώα (κοινωνικές τάξεις) φαίνεται να έχουν λυμένα τα προβλήματα τους. Νόμος του εν λόγω βασιλείου είναι οι νόμοι της φύσης (τροφική αλυσίδα).
Στα σύνορα με αυτό το όμορφο βασίλειο υπάρχει ένα νεκροταφείο ελεφάντων στο οποίο κατοικούν οι βρωμιάρικες ύαινες, τις οποίες θα μπορούσαμε να τις δούμε σαν κάποιον βάρβαρο, πολεμοχαρή λαό που δεν μπορεί να φτάσει τον πολιτισμό των λιονταριών ενώ συχνά παραβιάζουν (σαν λαθρομετανάστες) τα σύνορα των δύο χωρών για να γλύψουν κανένα κόκκαλο από κάποιο άρρωστο ζώο (πως ακούμε συχνά στα δελτία ειδήσεων για τους λαθρό που επιτίθενται σε ανύμπορους και ηλικιωμένους αυτόχθονες για να αρπάξουν τίποτα πολύτιμο). Δυστυχώς παρά την αίγλη του βασιλείου των λιονταριών φαίνεται πως το -ας πούμε- "βασίλειο" των υαινών είναι και αυτό αρκετά ισχυρό (μια αγέλη από ύαινες μπορεί εύκολα να σκοτώσει ένα μοναχικό λιοντάρι). Έτσι ο Mufasa παρότι γνωρίζει ότι οι ύαινες παραβιάζουν συνεχώς τα σύνορα της χώρας του και επιδίδονται σε εγκλήματα, εντούτοις αποφεύγει να κηρύξει γενικευμένο πόλεμο εναντίων τους.
Ο αδερφός του Mufasa από την άλλη μεριά, ο Scar, είναι σίγουρα ο κομμουνιστής της υπόθεσης. Αφότου κατέλαβε την εξουσία δια της βίας και εκτέλεσε το παλαιό καθεστώς (όπως γίνεται σε κάθε κομμουνιστική "επανάσταση"), στην συνέχεια άνοιξε τα σύνορα της χώρας και φόρτωσε στο βασίλειο του ένα στρατό από απολίτιστες ύαινες, οι οποίες δεν σέβονταν τους ίδιους τους νόμους του βασιλείου. Ήταν η απελπισμένη προσπάθεια του αδελφοκτόνου Scar να παραμείνει στην εξουσία. Ο Scar ήξερε πολύ καλά ότι κανένα λιοντάρι δεν τον ήθελε για βασιλιά, έτσι φρόντισε να γεμίσει την χώρα του με δικούς του "οπαδούς" για να νιώθει ασφαλής και ότι δεν θα γίνει καμιά ανατροπή εναντίον του. Κάτι σαν τους νεοζαίους που ήθελαν και θέλουν να γεμίσουν την χώρα μας με λαθραίους δίνοντας τους με την καλημέρα "ιθαγένεια" και πολιτικά δικαιώματα για να έχουν εξασφαλισμένη την ψήφο τους και να παραμείνουν στην εξουσία όσο περισσότερο μπορούν.
Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο με όλα τα κομμουνιστικά καθεστώτα, δηλαδή σκατά. Πείνα, απελπισία, φτώχεια. Οι ύαινες (λάθρο) κατέφαγαν όλα τα κοπάδια ζώων που υπήρχαν στο βασίλειο όπως ακριβώς οι λάθρο έρχονται στην Ευρώπη για να τρώνε με χρυσά κουτάλια με επιδόματα από τον κόπο και τον ιδρώτα των Ευρωπαίων πολιτών. Η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο. Οι ίδιες οι ύαινες (που αποτελούσαν πλέον πλειοψηφία) προς το τέλος είχαν αρχίσει να δυσανασχετούν γιατί δεν υπήρχε τροφή ούτε για εκείνες. Όπως ακριβώς οι δικοί μας λαθραίοι φεύγουν από τις σκατότρυπες τους για να έρθουν στον δυτικό κόσμο και τελικά όσο γίνονται πιο πολλοί μετατρέπουν και τον ίδιο τον δυτικό κόσμο σε μια σκατότρυπα ανάλογη με αυτές των δικών τους χωρών.
Η μόνη επιλογή που είχε απομείνει για τα υπόλοιπα λιοντάρια (aka αυτόχθονες) ήταν η μετανάστευση μα οι "κομισάριοι" του καθεστώτος είχαν φροντίσει για αυτό και δεν τους επέτρεπαν να φύγουν για αλλού. Οι αυτόχθονες ήταν καταδικασμένοι πλέον σε θάνατο.Ο "πατερούλης" Scar είχε κάνει τις πολιτικές επιλογές του και τους θεωρούσε όλους ως εχθρούς του καθεστώτος, συνεπώς έπρεπε να αφανιστούν και να αντικατασταθούν. Μόνο μέσω μιας αιματηρής εξέγερσης κατόρθωσαν τα υπόλοιπα λιοντάρια να απαλλαγούν από τον αυταρχικό, εξουσιομανή Scar και την γελοία δήθεν ιδεολογία του περί "συμφιλίωσης των λιονταριών με τις ύαινες" (πως λέμε "ελληνοτουρκική φιλία"). Χαρακτηριστικό το ψέμα που είπε στον Simba για να σώσει το τομάρι του την τελευταία στιγμή, ότι δεν έφταιγε ο ίδιος για τον θάνατο του Mufasa αλλά οι ύαινες. Στο τέλος ο ίδιος ο Scar έπεσε θύμα των υαινών, των δήθεν φίλων του. Με ψέματα ανέβηκε στην εξουσία και με ψέματα κατέβηκε από αυτήν.
Ju-87
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
1. Γιατί είναι τα ονόματα με αγγλικούς χαρακτήρες; Υπάρχει λόγος που γράφεις Simba και όχι Σίμπα;
2. Ο Βασιλιάς των Λιονταριών είναι διασκευή του Άμλετ. Οπότε η ανάλυσή σου είναι εν πολλοίς άκυρη.
2. Ο Βασιλιάς των Λιονταριών είναι διασκευή του Άμλετ. Οπότε η ανάλυσή σου είναι εν πολλοίς άκυρη.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46396
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
με τον ταυγετη μαζι την ειδατε και κρατουσε σημειωσεις?
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Ομολογώ ότι δεν το ήξερα.hellegennes έγραψε: 15 Δεκ 2019, 01:32 Ο Βασιλιάς των Λιονταριών είναι διασκευή του Άμλετ. Οπότε η ανάλυσή σου είναι εν πολλοίς άκυρη.
Στα μάτια μου όμως αυτή η λατρεμένη ταινία εξακολουθεί να φαντάζει σαν ένα τίμιο, εθνικιστικό, πατριαρχικό έργο.
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Μορφάρα ο ΤΑΥΓΕΤΗΣ.Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 15 Δεκ 2019, 01:43 με τον ταυγετη μαζι την ειδατε και κρατουσε σημειωσεις?
Θα χαιρόμουν να μπορούσα να τον γνωρίσω από κοντά.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Μα, είναι αρκετά εξόφθαλμο. Μοναδικός γιος του βασιλιά φεύγει στην εξορία, ο θείος του έχει πάρει τον θρόνο αφού έχει σκοτώσει τον αδερφό του και αργότερα ο πρίγκηπας επιστρέφει και παίρνει εκδίκηση, σκοτώνοντας τον θείο του, αφού έχει εμφανιστεί μπροστά του το φάντασμα του πατέρα του. Και στις δυο περιπτώσεις υπάρχει εσωτερική πάλη (στον περίφημο μονόλογο "To be or not to be", όπου ο Άμλετ δεν είναι σίγουρος αν πρέπει να δράσει ή όχι και για τον Σίμπα όσον αφορά την απόφαση να γυρίσει ή όχι).Ju-87 έγραψε: 15 Δεκ 2019, 11:31Ομολογώ ότι δεν το ήξερα.hellegennes έγραψε: 15 Δεκ 2019, 01:32 Ο Βασιλιάς των Λιονταριών είναι διασκευή του Άμλετ. Οπότε η ανάλυσή σου είναι εν πολλοίς άκυρη.
Στα μάτια μου όμως αυτή η λατρεμένη ταινία εξακολουθεί να φαντάζει σαν ένα τίμιο, εθνικιστικό, πατριαρχικό έργο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Είναι φανερό ότι ο Μουφασα είναι ο Βλαδίμηρος, ο Σκαρ είναι ο Στάλιν και οι ύαινες που περικυκλώνουν το βασίλειο είναι οι καπιταλιστές που καραδοκούν.
Ξεκάθαρα
Ξεκάθαρα
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Και γιατι ο Σκαρ να μην ειναι ο ΤροτσκυBeria έγραψε: 15 Δεκ 2019, 12:55 Είναι φανερό ότι ο Μουφασα είναι ο Βλαδίμηρος, ο Σκαρ είναι ο Στάλιν και οι ύαινες που περικυκλώνουν το βασίλειο είναι οι καπιταλιστές που καραδοκούν.
Ξεκάθαρα
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
πάντως στη wash post συμφωνούν με την ανάλυση του ΟΡ και καταγγέλλουν το πατριαρχικό φασιστικό κτήνος λαηον κινγκ
https://www.washingtonpost.com/outlook/ ... utType=amp
https://www.washingtonpost.com/outlook/ ... utType=amp
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Γιατί ο Λέων δεν κυβέρνησε.
Όχι πως αν κυβερνούσε θα ήταν καλύτερος από τον Γεωργιανό. Ο Τρότσκι ήταν ο σφαγέας της Κροστάνδης
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Και εσυ σαν πατριαρχης θιχτηκεςΜαυροβασίλης έγραψε: 15 Δεκ 2019, 12:58 πάντως στη wash post συμφωνούν με την ανάλυση του ΟΡ και καταγγέλλουν το πατριαρχικό φασιστικό κτήνος λαηον κινγκ
https://www.washingtonpost.com/outlook/ ... utType=amp
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Στην Κρονστανδη οι εγκληματιες πηραν αυτο που τους αξιζε.Μην ξεχνας οτι ο Λεων σχεδιαζε να παρει την εξουσια με πραξικοπημα ο Ιωσηφ την πηρε νομιμα.Beria έγραψε: 15 Δεκ 2019, 12:59Γιατί ο Λέων δεν κυβέρνησε.
Όχι πως αν κυβερνούσε θα ήταν καλύτερος από τον Γεωργιανό. Ο Τρότσκι ήταν ο σφαγέας της Κροστάνδης
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
ως, όχι σανzteo έγραψε: 15 Δεκ 2019, 13:00Και εσυ σαν πατριαρχης θιχτηκεςΜαυροβασίλης έγραψε: 15 Δεκ 2019, 12:58 πάντως στη wash post συμφωνούν με την ανάλυση του ΟΡ και καταγγέλλουν το πατριαρχικό φασιστικό κτήνος λαηον κινγκ
https://www.washingtonpost.com/outlook/ ... utType=amp![]()
επίσης δεν εξέφρασα άποψη παραπάνω
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Re: The Lion King και κοινωνικός προβληματισμός
Τι αποψη μωρε να εκφρασεις και εσυ καιεγω για το Lion KingΜαυροβασίλης έγραψε: 15 Δεκ 2019, 13:10ως, όχι σανzteo έγραψε: 15 Δεκ 2019, 13:00Και εσυ σαν πατριαρχης θιχτηκεςΜαυροβασίλης έγραψε: 15 Δεκ 2019, 12:58 πάντως στη wash post συμφωνούν με την ανάλυση του ΟΡ και καταγγέλλουν το πατριαρχικό φασιστικό κτήνος λαηον κινγκ
https://www.washingtonpost.com/outlook/ ... utType=amp![]()
επίσης δεν εξέφρασα άποψη παραπάνω
Δεν εχει κανενα βαθυτερο νοημα απλα ειναι μια ταινια Ντισνευ που απευθυνεται σε παιδια και εχει σαν σκοπο την κονομα των στελεχων αυτης.
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 1 Απαντήσεις
- 190 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα
-
- 34 Απαντήσεις
- 1119 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πασιφάη
-
- 0 Απαντήσεις
- 222 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ήρωας του λαού
-
- 1 Απαντήσεις
- 178 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος