ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!
Το πρόβλημα είναι να ζητάς παραπάνω αστυνόμευση του λόγου που να παίρνει μπάλα και τρεις απλές θεματολογίες μαζί: Τη ζωή, το σύμπαν και τα ΠΑΝΤΑ.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!
Δεν είμαι κατά της σάτιρας, άλλωστε είμαι φαν του MAD MAGAZINE που με τους 2 εκδότες-ιδρυτές του εβραίους, έκανε την πιο καυτή σάτιρα στους εβραίους και τις εμμονές τους. Εδώ λέμε για καθαρή αντισημιτική προπαγάνδα χιτλερικού τύπου, και η ΓΑΛΗ ξεύρει σαφώς τη διαφορά, αλλά κάνει λαλαλά.nostromos έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 17:06Charlie Hebdo ... σου θυμιζει κατι ...? ο ιστορικος αναθεωριτισμος ειναι πιο επικινδυνος πλεον η ο φοβος ...?

μια ανοιχτη ελευθερη κοινωνια δεν φοβαται κανενα ... οταν μπαινουνε απογορευσεις τοτε δημιουργεις ''ηρωες''Cavaliere έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 17:10Δεν είμαι κατά της σάτιρας, άλλωστε είμαι φαν του MAD MAGAZINE που με τους 2 εκδότες-ιδρυτές του εβραίους, έκανε την πιο καυτή σάτιρα στους εβραίους και τις εμμονές τους. Εδώ λέμε για καθαρή αντισημιτική προπαγάνδα χιτλερικού τύπου, και η ΓΑΛΗ ξεύρει σαφώς τη διαφορά, αλλά κάνει λαλαλά.nostromos έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 17:06Charlie Hebdo ... σου θυμιζει κατι ...? ο ιστορικος αναθεωριτισμος ειναι πιο επικινδυνος πλεον η ο φοβος ...?
Ακριβώς τα ίδια έλεγαν για τον Χίτλερ, έναν χρόνο πριν κυβερνήσει.nostromos έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 17:14μια ανοιχτη ελευθερη κοινωνια δεν φοβαται κανενα ... οταν μπαινουνε απογορευσεις τοτε δημιουργεις ''ηρωες''
Alien666 έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 17:00 ειδικά εφόσον το Ισραήλ είναι από τους λιγοστούς πραγματικούς συμμάχους της χώρας μας.
nostromos έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 17:20 το ιδιο λενε και οι ακροδεξιοι για τον Σταλιν κτλ ... η οπτικη του σου στερω το δικαιωμα ''για το ευρυτερο καλο'' ειναι σχετικοτατη
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF ... F%81%CE%BFΗ ταινία αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με την εξουσία της εποχής τόσο κατά τα γυρίσματα όσο και όταν άρχισε να προβάλλεται. Αρχικά απαγορεύθηκε η προβολή της από την Υπηρεσιακή κυβέρνηση Κωνσταντίνου Δόβα καθώς εκείνα τα χρόνια η κυβέρνηση Καραμανλή προσπαθούσε να ανορθώσει την ελληνική οικονομία και να κάνει ελκυστική τη χώρα στους ξένους τουρίστες και επενδυτές και η ταινία εμπόδιζε το έργο της,καθώς οι σκηνές φτώχειας και εξαθλίωσης που περιείχε κινδύνευαν να τους αποθαρρύνουν. [1][2][3] Ύστερα όμως από διαμαρτυρίες του τύπου επιτράπηκε η προβολή μιας λογοκριμένης εκδοχής της και μόνο στα αστικά κέντρα.[4][5] Λόγω των υψηλών χρεών του Αλεξανδράκη, πούλησε τα δικαιώματα της ταινίας στους αδελφούς Κουρουνιώτη.[6]
“Την πλήρωσα πάρα πολύ οικονομικά αυτή την ταινία... Ό,τι είχα μαζέψει από τις ταινίες που έκανα τα 'βαλα για να κάνω αυτή την ταινία, γιατί ήθελα να πω αυτά τα πράγματα... Τελικά έγινε αυτή η ταινία, και ύστερα από καιρό που δεν την επιτρέπανε να παιχτεί την επιτρέψανε πετσοκομμένη”σχολίασε ο Αλέκος Αλεξανδράκης σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ και στο δημοσιογράφο Άρη Σκιαδόπουλο το 1996.
https://www.tovima.gr/2018/08/04/books- ... epitirisi/Είναι ωστόσο εντυπωσιακό που ο Οργουελ πρόβαλε το σταλινικό μοντέλο στο μέλλον μέσω της τεχνολογίας, καθιστώντας τη μείζον όπλο της απόλυτης καταστολής. Και ακόμη πιο εντυπωσιακό το ότι στη Ρωσία με την περεστρόικα, όταν το 1988 δημοσιεύτηκαν στη «Λιτερατούρναγια Γκαζέτα» για πρώτη φορά![]()
αποσπάσματα από το «1984», είπαν πως το μυθιστόρημα περιέγραφε με ακρίβεια σχεδόν αυτό που είχαν ζήσει στη σταλινική εποχή. Για τους Ρώσους δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το πρότυπο για τον Μεγάλο Αδελφό ήταν ο Στάλιν. Και να σκεφτεί κανείς ότι τα αρχεία της σοβιετικής εποχής άνοιξαν μισό αιώνα περίπου μετά την έκδοση του «1984».