Ο νηματοθέτης απλά τρολάρει
Απλά το υπενθυμίζω
Ο.Ι.
Χώρια καταλαβαινόμαστε. Στα ντοκιμαντέρς τους έχω δει να λύνουν διάφορες εξισώσεις και να υπολογίζουν τις αποστάσεις που χρειάζονται με συγκεκριμένο αριθμό καυσίμων και βάρος (που αυτά τα δείχνει ο υπολογιστής) σε αναγκαστική προσγείωση ασπούμε. Πόσα πρέπει να ελευθερώσεις, σε τι αεροδρόμιο σε παίρνει να προσγειωθείς (αφού οι διαδρόμοι δεν έχουν όλοι τα ίδια χλμ). Είπα μόνο ένα παράδειγμα. Έχω δει σχεδόν όλα τα επεισόδια και η υπολογιστική και γρήγορη σκέψη μπορεί να σώσει εκατοντάδες ζωές.EKPLIKTIKOS έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 11:21Αυτα που ειπες λιστες ελέγχων ειναι, για το βαρος κτλ- Casper - έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 11:15
Στα ντοκιμαντέρς που είδα λέω και δεν είναι λίστες ελέγχων. Τα είπα πιο πάνω. Αν θέλετε δείτε ή ρωτήστε πιλότους τι μπορεί να γίνει σε κάθε περίπτωση και τι πρέπει να κάνουν.
Αν σου αρεσει το αντικείμενο πήγαινε σε μια Αερολέσχη να πετάξεις κανα τσεσνα 172 να τα δεις κ μονη σου απο πρώτο χερι
Απο την μια μαλακια στην αλλη πας.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 00:31.Airman68 έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 00:04Για το μονοπλάνο χρειαζόταν η παιδεία που παρείχε η τότε εκπαίδευση.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 23:43
.
Ρέ Αιρμαν ο πατέρας μου μού εδωσε ενα χαρτάκι μέ τήν προπαίδεια
καί τήν έμαθα οπως και το νά διαβάζω εφημερίδα πρίν πάω σχολείο....
Εξισώσεις κ ολοκληρώματα λύνουν οι πιλότοι μονοπλάνων ;;;
Καί υποτίθεται ότι εσύ θά τού δώσεις τίς γνώσεις φυσικής....
Τι θές νά πείς....οτι επειδή η Εσθήρ έχει γνώσεις φυσικής λυκείου
μπορεί νά πετάξει χωρίς πρόσθετες γνώσεις ;;;......Οπως ο γαιδαρος ίσως....νομίζω....
Εμείς πού έχουμε πάει καί σχολείο μισές απαντήσεις δίνουμε δέ βλέπεις ;;;
Καί αναπάντητες πολλές.....
.
Εξισώσεις και ολοκληρώματα είναι απαραίτητα για να μπορείς να πετάς σημερινά αεροπλάνα.
Φυσική και μαθηματικά πάνε πακέτο. Αν πρέπει να τα μάθεις, η καλύτερη περίοδος είναι αυτή που τώρα τα παιδιά πάνε στο σχολείο.
Μπράβο σου που έμαθες την προπαίδεια με αυτόν τον τρόπο. Δεν είναι όμως αρκετό...
Για να μην παρεξηγηθώ: μιλάμε να μπορείς να τα πετάς κανονικά, όχι μια φορά και να κάνεις συνέχεια το σταυρό σου να μην τσακιστείς.
Αυτό το ''επειδή η Εσθήρ έχει γνώσεις φυσικής λυκείου μπορεί νά πετάξει χωρίς πρόσθετες γνώσεις;'' από πού προέκυψε;
Αυτό γιά τήν Εσθήρ προκύπτει από το οτι ισχυρίζεσαι ότι χρειάζεσαι ΗΔΗ βασικές σχολικές γνώσεις φυσικής...
Η Εσθήρ μάλλον τις έχει αφού..... αρα ειναι ψιλοέτοιμη γιά νά πετάξει στά σύννεφα....
Η παιδεία γιά το μονοπλάνο λές δινόταν από την τοτε εκπαιδευση....
Πώς δέν τήν εδωσαν στούς πιλότους τού Α παγκοσμίου ;;; ....δέν προλάβαιναν πλήρως είπες....
Πόσο χρόνο χρειαζόταν νά τόν μάθεις πλήρως οπως λες ;;;
Γιατί ο πόλεμος κράτησε αρκετά...δέν βελτιώθηκε η δευτερη φουρνιά ;;;
στήν ξαναεκανα νομίζω την προπροηγούμενη ερωτηση όσον αφορούσε το παιδί...
Λογικο.Μια απο τα ιδια ειναι.
Στα ντοκιμαντέρ που έχεις δει κ γίνονται αυτά ποσοι είναι στο πιλοτήριο; 2 πιλοτοι 1 μηχανικός; Μήπως ο μηχανικός κανει τις πραξεις που λες, κ μήπως ηταν σε παλιότερες εποχές; σορι απλα μου κανει εντύπωση, δύσκολα φαντάζομαι μια κριση που θα βγάλει στυλο κ χαρτι ο αλλος να κανει μαθηματικές πράξεις. Στο κεφάλι του σίγουρα υπολογιζει αυτά που λες- Casper - έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 11:30
Χώρια καταλαβαινόμαστε. Στα ντοκιμαντέρς τους έχω δει να λύνουν διάφορες εξισώσεις και να υπολογίζουν τις αποστάσεις που χρειάζονται με συγκεκριμένο αριθμό καυσίμων και βάρος (που αυτά τα δείχνει ο υπολογιστής) σε αναγκαστική προσγείωση ασπούμε. Πόσα πρέπει να ελευθερώσεις, σε τι αεροδρόμιο σε παίρνει να προσγειωθείς (αφού οι διαδρόμοι δεν έχουν όλοι τα ίδια χλμ). Είπα μόνο ένα παράδειγμα. Έχω δει σχεδόν όλα τα επεισόδια και η υπολογιστική και γρήγορη σκέψη μπορεί να σώσει εκατοντάδες ζωές.
Για να τα υπολογίζει όλα αυτά στο κεφάλι του, σημαίνει πως πρέπει να έχει τις γνώσεις και ότι είναι πολύ σημαντικές. Άρα στα λόγια μου έρχεσαι. Είτε στο χαρτί, είτε στο μυαλό, είναι πράγματα που πρέπει να κάνει. Μπορεί να έχεις από κάποια δευτερόλεπτα μέχρι κάποια λεπτά για να αντιδράσεις και να πάρεις αποφάσεις.EKPLIKTIKOS έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 11:47Στα ντοκιμαντέρ που έχεις δει κ γίνονται αυτά ποσοι είναι στο πιλοτήριο; 2 πιλοτοι 1 μηχανικός; Μήπως ο μηχανικός κανει τις πραξεις που λες, κ μήπως ηταν σε παλιότερες εποχές; σορι απλα μου κανει εντύπωση, δύσκολα φαντάζομαι μια κριση που θα βγάλει στυλο κ χαρτι ο αλλος να κανει μαθηματικές πράξεις. Στο κεφάλι του σίγουρα υπολογιζει αυτά που λες- Casper - έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 11:30
Χώρια καταλαβαινόμαστε. Στα ντοκιμαντέρς τους έχω δει να λύνουν διάφορες εξισώσεις και να υπολογίζουν τις αποστάσεις που χρειάζονται με συγκεκριμένο αριθμό καυσίμων και βάρος (που αυτά τα δείχνει ο υπολογιστής) σε αναγκαστική προσγείωση ασπούμε. Πόσα πρέπει να ελευθερώσεις, σε τι αεροδρόμιο σε παίρνει να προσγειωθείς (αφού οι διαδρόμοι δεν έχουν όλοι τα ίδια χλμ). Είπα μόνο ένα παράδειγμα. Έχω δει σχεδόν όλα τα επεισόδια και η υπολογιστική και γρήγορη σκέψη μπορεί να σώσει εκατοντάδες ζωές.
Πάντα ήμουν στα λόγια σου σε αυτό, δεν πιστεύω να νομιζεις οτι επιχειρηματολογουσα υπερ της αποψης οτι ο πιλότος δε χρειάζεται μαθηματικά- Casper - έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 11:55
Για να τα υπολογίζει όλα αυτά στο κεφάλι του, σημαίνει πως πρέπει να έχει τις γνώσεις και ότι είναι πολύ σημαντικές. Άρα στα λόγια μου έρχεσαι. Είτε στο χαρτί, είτε στο μυαλό, είναι πράγματα που πρέπει να κάνει. .
Σόρρυ, στο ίδιο θέμα γράφει και ο Σκεπτικός (εμ καταλαβαίνεις, τι σκεπτικός, τι εκπληκτικός...) και λόγω κεκτημένης ταχύτητας δεν ήμουνα σίγουρη με ποιόν μιλάω. Τι σημασία έχει εξάλλου πού γίνονται οι πράξεις; Φτάνει που γίνονται και που πρέπει να έχουν τις γνώσεις για να τις κάνουν. Αλίμονο σε μια ώρα κρίσης να ξέρεις πως ο πιλότος παραδίδει όλα τα όπλα στα μηχανήματα και δεν έχει την ικανότητα μαθηματικής και ψύχραιμης σκέψης.EKPLIKTIKOS έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 11:58Πάντα ήμουν στα λόγια σου σε αυτό, δεν πιστεύω να νομιζεις οτι επιχειρηματολογουσα υπερ της αποψης οτι ο πιλότος δε χρειάζεται μαθηματικά- Casper - έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 11:55
Για να τα υπολογίζει όλα αυτά στο κεφάλι του, σημαίνει πως πρέπει να έχει τις γνώσεις και ότι είναι πολύ σημαντικές. Άρα στα λόγια μου έρχεσαι. Είτε στο χαρτί, είτε στο μυαλό, είναι πράγματα που πρέπει να κάνει. .![]()
Μαθηματικα, Γλωσσα, Ιστορια, Γεωγραφια, Φυσικη, Χημεια, Βιολογια, Αστρονομια, Φιλοσοφια, Οικονομια, αλλα μονο τα βασικα πεδια των τομεων αυτων. Αλλα να τα ξερουν ολοι καλα, οχι μισες δουλειες. Δεν επιτρεπεται ενηλικας να μην ξερει ποσα εκατομμυρια εχει το δισεκατομμυριο ή με ποιες χωρες συνορευει η Ελλαδα ή οτι η Γη γυριζει γυρω απο τον Ηλιο και γυρω απο τον εαυτο της ή οτι οι τιμες καθοριζονται απο την προσφορα και την ζητηση.Antigeist έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 15:21Και τι θεωρείς "βασικές γνώσεις"; Πάντως υποτίθεται ότι στο δημοτικό τα παιδιά μαθαίνουν "τα βασικά" αλλά κάνουν έξι ολόκληρα χρόνια.axilmar έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 15:12 Αυτο που θα επρεπε να γινει ειναι οχι να καταργηθει το σχολειο, αλλα να αλλαξει: να μαθαινουν μονο τις βασικες γνωσεις οι μαθητες, αλλα να τις μαθαινουν καλα, να μικρυνουν τα τμηματα στο 1/5 τους, και τα παιδια να αλλαζουν τμηματα συνεχεια, και να πηγαινουν και σε τμηματα με μεγαλυτερα/μικροτερα παιδια.
Επισης αντι να μαθαινουν μονο, θα επρεπε στο σχολειο να κανουν και εργασιες.
Το προβλημα ειναι οτι το σχολειο δεν ειναι βιωματικη εκπαιδευση. Η βιωματικη εκπαιδευση του παιδιου περιοριζεται στο bullying, στο διαλλειμμα και στο κουτσομπολιό/ιντριγκα.
1451 έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 12:56 Δοκίμασες στις πανελλήνιες να αναπτύξεις θέματα που δεν συνιστούσαν στα φροντιστήρια και τα σχολεία; Αν ναι, πώς βαθμολογήθηκαν;