
Ορίστε κι' ένας άλλος τρόπος που εμφανίζεται ό,τι ζητάει, χωρίς αρνητικούς αριθμούς για να μην γκρινιάζεις.
Αυτή η διατύπωση μια χαρά μου φάνηκε πάντως. Νόμιζα πως γκρίνιαζες για την άσκηση. Νομίζω πως εσύ πρέπει να χαλαρώσεις λίγο με την κριτικήhellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 23:49Δεν είναι η σειρά των πράξεων το θέμα μας. Η σειρά είναι 400+400+40+6+4+4=854. Εσύ το πήγες μέσω Λάρισας και έβγαλες αρνητικούς αριθμούς. Πρώτο κεφάλαιο της τρίτης δημοτικού είναι. Χαλάρωσε.- Casper - έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 23:24964 -40 - 60 = 864 - 6 - 6 + 2 = 854 *hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 23:03
Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:
Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
Προς το παρόν δημιουργήσαμε τον αριθμό. Πρέπει να αφαιρέσουμε 800. Θα το πάμε πάλι σταδιακά. Αφαιρούμε 900, άρα πρέπει να προσθέσουμε 100. 854 - 900 = - 46 και έπειτα + 60 + 40. Να το το 54. Μετά θέλω να φτάσω στο 4. Αντίστοιχα πρέπει να αφαιρέσω 50. Δεν υπάρχει το πλήκτρο 5, άρα ας αφαιρέσω 60 και να προσθέσω 10. Αφαιρώ 60 άρα έχω 54-60 = -6 και τώρα πρέπει να προσθέτω άλλα 10, άρα από το -6 πατάω +6+4
aaand finally we are done.![]()
Άρα εγώ μπορώ να την βοηθήσω πιο...πρακτικά.
Το θέμα είναι πόσο κακογραμμένο και κακοσχεδιασμένο είναι. Δεν παίζει παιδί 8 χρονών να καταλαβαίνει τι σκατά πρέπει να κάνει. Ειδικά με αυτήν την διατύπωση.
Θα γαμήσεις στο παιδί την ικανότητα υπολογιστικής σκέψης.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 23:03Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:- Casper - έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 22:47Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 22:45
Αφενός θα εμφανιστεί κι ο αριθμός 1, άρα αυτός που το έγραψε δεν ξέρει τι στο διάολο γράφει. Αφετέρου, εξήγησέ μου πώς θα εμφανιστεί το 8 και μετά το 508. Μην πεις με πολλαπλασιασμό γιατί θα σε βαρέσω.
Ρε παιδιά![]()
Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
Αυτό προσπαθούσα να πω. Ναι οκ, έπρεπε να γράψει "μπορείς να την βοηθήσεις να κάνει τις πράξεις που χρειάζονται στην υπολογιστική;" και μπλα μπλα μπλα. Λες και σε ένα διαγώνισμα ή έστω σε άσκηση ένα παιδί δεν θα καταλάβει πως πρέπει να κάνει πράξεις στην (χαλασμένη) υπολογιστική.Χαοτικός έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 23:54Θα γαμήσεις στο παιδί την ικανότητα υπολογιστικής σκέψης.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 23:03Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:- Casper - έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 22:47
Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.
Ρε παιδιά![]()
Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
Ναι θα κάνει. θα μάθει να διατηρεί κρατούμενα (εργαζόμενη μνήμη είναι η λειτουργία), να συγκεντρώνει τη σκέψη του και να ξεχειλώνει τη χρονική διάρκεια συγκέντρωσης, να γουστάρει που ασχολείται.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 23:57 Σκατά είναι η διατύπωση. Π.χ. υπάρχουν κομπιουτεράκια που επιτρέπουν πολλές πράξεις στην σειρά και άλλα που βγάζουν αποτέλεσμα με κάθε πράξη. Π.χ. αυτό κάνει το κομπιουτεράκι των Windows. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένα νόημα στο «να κατέβει από το 854 στο 54 κι από εκεί στο 4», αφού υπάρχουν ενδιάμεσα στάδια. Κι ακόμη κι αν το κομπιουτεράκι επιτρέπει όλο το μακρινάρι, είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά να περιμένεις ότι ένα παιδί 8 χρονών θα κάνει όλες αυτές τις πράξεις στο μυαλό του για να τις πληκτρολογήσει μετά στο κομπιουτεράκι όλες μαζί.
Ότι θέλει να πατήσεις το + και το 1 και το ίσον για να εμφανιστεί το 5 κοκ.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 21:44Όχι, ειλικρινά τώρα. Τι καταλαβαίνεις εσύ απ' αυτό που γράφει;
Μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά και χωρίς να γράφεις μαλακίες για ασκήσεις.Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.
Το υποκοριστικό δεν είναι για καλύτερη κατανόηση. Ρ'ιναι για να διατηρεί λειτουργικό το συναίσθημα. Είναι αλλιώς να νιώθει ότι το χαϊδεύεις με την επικοινωνία σου κι αλλιώς να του αφήνεις ανοιχτή την υπόθεση ότι εσύ αντιλαμβάνεσαι το παιδί ως ενήλικα και ποιος ξέρει τι θα ζητήσειςΓΑΛΗ έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 13:44Ε ναι. Σύμφωνα με τη μοντεσοριανή μέθοδο, τα χρηστικά έπιπλα του παιδικού χώρου πρέπει να είναι αναλογικά με το "μέγεθος"/ηλικία του παιδιού. Κάποιοι το έχουν προχωρήσει και εφαρμόζουν αυτό το σύστημα και στις λέξεις. Τις μετατρέπουν σε υποκοριστικά για να τις καταλάβει το παιδί καλύτερα.hellegennes έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 12:06Να του φέρεσαι σαν ενήλικα. Βασικά να του μιλάς σαν ενήλικα και να τον αντιμετωπίζεις σαν τέτοιον ως προς το τι σου λέει (εννοείται όχι ως προς τις προσδοκίες σου). Τα παιδιά καταλαβαίνουν όταν τους μιλάς διαφορετικά απλώς επειδή είναι παιδιά. Η κριτική σου φυσικά δεν πρέπει να είναι σαν να έχεις απέναντι έναν ενήλικα, αλλά θεωρώ ότι είναι καλό να αντιμετωπίζεις τις ιδέες του και τα λόγια του σαν να έρχονται από ενήλικα. Να είσαι βέβαιος ότι και το καταλαβαίνει και το εκτιμάει.Ασέβαστος έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 10:27 ισως ειναι μικρος για κατι τετοιο τελικα, αλλα με προκαλει η καπως ωριμη συμπεριφορα του να του φερομαι ως (σχεδον) ενηλικα.
Το πόσο σημασία δίνεις στα λόγια του και πόσο δεκτικός είσαι απέναντι στην προσωπικότητα και τις ιδέες του είναι κάτι που το αντιλαμβάνεται ένα παιδί, ακόμα κι αν δεν ξέρει πώς να το δείξει. Πλήρη προσωπικότητα δεν αναπτύσσει ο άνθρωπος πριν τα 25 του περίπου. Όμως πλήρη αντίληψη έχει από πολύ νωρίς. Το ότι δεν είναι ακόμα ολοκληρωμένος άνθρωπος δεν σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνει πώς τον αντιμετωπίζεις.Έτσι τουλάχιστον νομίζουν.
Θα τρελαθούμε τώρα. Εγώ σκέφτομαι πολύπλοκα ή ο ηλίθιος που έγραψε το βιβλίο και σκέφτηκε ότι για να μάθει το παιδί να αναλύει αριθμούς σε μικρότερα υποσύνολα (800 = 400 + 400) πρέπει να το βάλεις να λύσει δυσλεκτικό σουντόκου;- Casper - έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 00:00 Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.
Δεν νομίζω ότι αυτό είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό.
Ο ηλίθιος που έγραψε το βιβλίο μάλλον σκέφτηκε πως θα είναι παιχνίδι (πιο διασκεδαστικό) για τα παιδιά (ακόμα και για τους "αδύνατους" μαθητές) να μάθουν με αυτό τον τρόπο παρά να τους τα διδάσκει με κάποιον πιο βαρετό. Δεν νομίζεις πως υπάρχει λόγος; Έτσι του ήρθε και το' γραψε; Στο γυρνάω το επιχείρημα και σου λέω πως δεν υπάρχει περίπτωση ένα παιδί να σκεφτεί όσα έγραψες εσύ με τις διάφορες υπολογιστικές και να μην καταλάβει τι ακριβώς έπρεπε να κάνει. Μάλλον τα υποτιμάς κι' αυτά, μαζί με τον "ηλίθιο".hellegennes έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 00:27Θα τρελαθούμε τώρα. Εγώ σκέφτομαι πολύπλοκα ή ο ηλίθιος που έγραψε το βιβλίο και σκέφτηκε ότι για να μάθει το παιδί να αναλύει αριθμούς σε μικρότερα υποσύνολα (800 = 400 + 400) πρέπει να το βάλεις να λύσει δυσλεκτικό σουντόκου;- Casper - έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 00:00 Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.