Northern Spirit έγραψε: 29 Οκτ 2019, 13:07
Μονο ετσι θα σωθει η χωρα..
Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης της κοπελιάς με κάποια αντίστοιχη που θα φορά μαντήλα.
Το θέμα δεν είναι το χρώμα αλλά η νοοτροπία ακόμη και μεταξύ των αριστούχων.
Συγγνώμη για το γέλιο.
Ξέρεις... Η μαντίλα ήταν μέχρι πριν λίγο καιρό must για την Ελληνίδα γυναίκα. Το ότι μπήκανε η δυτικοί και μας κάνανε το σπίτι... Ας μην πω τι... Δεν σημαίνει ότι το πρώην έθιμα μας μας ει αι και ο δήμιος μας.
Άσε μας χαρούλα μου.
Είδες πολλές ελληνίδες φοιτήτριες με μαντήλα;
Και δεν αναφέρομαι στο σήμερα αλλά και στα παρελθόντα έτη.
Είναι άλλο πράγμα οι παραδοσιακές φορεσιές, άλλο η πρακτικότητα της μαντήλας για τις αγροτικές και οικιακές εργασίες και άλλο η επιβολή της μαντήλας λόγω θρησκευτικής κουλτούρας.
Ακόμη και στα δυτικά κράτη, αν δεν φορούσαν μαντήλα οι γυναίκες, φορούσαν σκουφάκια.
Δεν το έκαναν από σεμνοτυφία.
Northern Spirit έγραψε: 29 Οκτ 2019, 13:07
Μονο ετσι θα σωθει η χωρα.. Spoiler
Είναι και αυτή από το "ενενήντα έξι Λύκειο Αθηνών" όπως η άλλη σημαιοφόρος από την Αίγυπτο που γιόρτασε μαζί μας τότε που τον ήπιε ο στόλος του Ιμπραήμ στο Ναυαρίνο;
Γιατί, Πιθηκούλη μου, όταν σημαιοφόρος δεν μπορεί να πει "ενενηκοστό έκτο Λύκειο Αθηνών", δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή το σχολείο είναι για παιδιά με σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες ή οι δάσκαλοι είναι αναρχοκουμούνια και προμοτάρουν τους λαθρομετανάστες μαθητές εναντίον των Ελλήνων. Τι λες να είναι από τα δύο;
Το τριτο: οτι δεν ξερεις τι γραφεις..
Ακου Ιμπραημ και πιπεριμ..
"Έκαστος τόπος έχει την πληγήν του: Η Αγγλία την ομίχλην, η Αίγυπτος τας οφθαλμίας, η Βλαχία τας ακρίδας και η Ελλάς τους Έλληνας".
Northern Spirit έγραψε: 29 Οκτ 2019, 13:07
Μονο ετσι θα σωθει η χωρα.. Spoiler
Είναι και αυτή από το "ενενήντα έξι Λύκειο Αθηνών" όπως η άλλη σημαιοφόρος από την Αίγυπτο που γιόρτασε μαζί μας τότε που τον ήπιε ο στόλος του Ιμπραήμ στο Ναυαρίνο;
Γιατί, Πιθηκούλη μου, όταν σημαιοφόρος δεν μπορεί να πει "ενενηκοστό έκτο Λύκειο Αθηνών", δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή το σχολείο είναι για παιδιά με σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες ή οι δάσκαλοι είναι αναρχοκουμούνια και προμοτάρουν τους λαθρομετανάστες μαθητές εναντίον των Ελλήνων. Τι λες να είναι από τα δύο;
Πρώτη σκέψη ότι προσπαθείς να κερδίσεις χρόνο. Αλλά τελικά παίζει και να μην έχεις ιδέα. Εσύ τώρα εντρυφείς στην ιστορία του Αμπντούλ μην πεις κάτι λάθος και πέσει φάπα.
Δες λίγο το βιογραφικό του και του πατέρα του κλπ, μην αρχίσεις πάλι τα σεντόνια γεμάτα βλακείες.
Northern Spirit έγραψε: 29 Οκτ 2019, 20:36
Αυτη εγκρινεται δηλαδη; Να καλεσουμε Αφρικανους αν ειναι..
Το υπογραμμισμένο είναι πληθυντικός αλληλεγγύης; Εκεί στο Γιου-Κέι να καλέσετε όποιον θέλετε, δεν μας πέφτει λόγος. Ομοίως δεν σας πέφτει λόγος ποιον θα καλέσουμε εδώ. Και πρέπει οπωσδήποτε να καλέσουμε κάποιον; Δεν νομίζω.
Παρταλι έγραψε: 29 Οκτ 2019, 20:48
η πρωτη φωτο δεν ειναι απο ελλαδα λολ
Δεν ξέρω, αλλά από όπου είναι, η φωτογραφία, είναι από τη χώρα του ή από χώρα υποδοχής;
Δηλαδή αυτές οι δύο, επειδή είναι τραβηγμένες σε UK και Γερμανία, δεν είναι το πολυπολιτισμικό μέλλον της Ελλάδα ή οποιασδήποτε χώρας τους κανακεύει;
Είναι και αυτή από το "ενενήντα έξι Λύκειο Αθηνών" όπως η άλλη σημαιοφόρος από την Αίγυπτο που γιόρτασε μαζί μας τότε που τον ήπιε ο στόλος του Ιμπραήμ στο Ναυαρίνο;
Γιατί, Πιθηκούλη μου, όταν σημαιοφόρος δεν μπορεί να πει "ενενηκοστό έκτο Λύκειο Αθηνών", δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή το σχολείο είναι για παιδιά με σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες ή οι δάσκαλοι είναι αναρχοκουμούνια και προμοτάρουν τους λαθρομετανάστες μαθητές εναντίον των Ελλήνων. Τι λες να είναι από τα δύο;
Πρώτη σκέψη ότι προσπαθείς να κερδίσεις χρόνο. Αλλά τελικά παίζει και να μην έχεις ιδέα. Εσύ τώρα εντρυφείς στην ιστορία του Αμπντούλ μην πεις κάτι λάθος και πέσει φάπα.
Δες λίγο το βιογραφικό του και του πατέρα του κλπ, μην αρχίσεις πάλι τα σεντόνια γεμάτα βλακείες.
Northern Spirit έγραψε: 29 Οκτ 2019, 20:36
Αυτη εγκρινεται δηλαδη; Να καλεσουμε Αφρικανους αν ειναι..
Το υπογραμμισμένο είναι πληθυντικός αλληλεγγύης; Εκεί στο Γιου-Κέι να καλέσετε όποιον θέλετε, δεν μας πέφτει λόγος. Ομοίως δεν σας πέφτει λόγος ποιον θα καλέσουμε εδώ. Και πρέπει οπωσδήποτε να καλέσουμε κάποιον; Δεν νομίζω.
ti σχεση εχει ο Ιμπραημ με τη συγκεκριμενη φωτογραφια μονο εσυ το ξερεις..
Ναι πρεπει να καλεσετε και μαλιστα πολους αν θελετε η χωρα να επιβιωσει..Πρεπει να αυξηθουνε οι ελληνες πολιτες αλλιως θα γνετε επαρχια της Οθωμανιας..
"Έκαστος τόπος έχει την πληγήν του: Η Αγγλία την ομίχλην, η Αίγυπτος τας οφθαλμίας, η Βλαχία τας ακρίδας και η Ελλάς τους Έλληνας".
Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης της κοπελιάς με κάποια αντίστοιχη που θα φορά μαντήλα.
Το θέμα δεν είναι το χρώμα αλλά η νοοτροπία ακόμη και μεταξύ των αριστούχων.
Συγγνώμη για το γέλιο.
Ξέρεις... Η μαντίλα ήταν μέχρι πριν λίγο καιρό must για την Ελληνίδα γυναίκα. Το ότι μπήκανε η δυτικοί και μας κάνανε το σπίτι... Ας μην πω τι... Δεν σημαίνει ότι το πρώην έθιμα μας μας ει αι και ο δήμιος μας.
Άσε μας χαρούλα μου.
Είδες πολλές ελληνίδες φοιτήτριες με μαντήλα;
Και δεν αναφέρομαι στο σήμερα αλλά και στα παρελθόντα έτη.
Είναι άλλο πράγμα οι παραδοσιακές φορεσιές, άλλο η πρακτικότητα της μαντήλας για τις αγροτικές και οικιακές εργασίες και άλλο η επιβολή της μαντήλας λόγω θρησκευτικής κουλτούρας.
Ακόμη και στα δυτικά κράτη, αν δεν φορούσαν μαντήλα οι γυναίκες, φορούσαν σκουφάκια.
Δεν το έκαναν από σεμνοτυφία.
Αυτή ήταν η παραδοσιακή φορεσιά είτε σου αρέσει είτε όχι. Μαντίλα από Θράκη μέχρι Κρήτη. Τα υπόλοιπα αλλά λόγια να αγαπιόμαστε.
Παρατήρηση ή όποια δεν πηγαίνει προς την χρηστρια ΓΑΛΗ. Όσο καιρό είμαι εδώ, έχω παρατηρήσει ότι μόνο οι γυναίκες έχουν τόσο μεγάλη άγνοια περί
Northern Spirit έγραψε: 29 Οκτ 2019, 13:07
Μονο ετσι θα σωθει η χωρα.. Spoiler
Είναι και αυτή από το "ενενήντα έξι Λύκειο Αθηνών" όπως η άλλη σημαιοφόρος από την Αίγυπτο που γιόρτασε μαζί μας τότε που τον ήπιε ο στόλος του Ιμπραήμ στο Ναυαρίνο;
Γιατί, Πιθηκούλη μου, όταν σημαιοφόρος δεν μπορεί να πει "ενενηκοστό έκτο Λύκειο Αθηνών", δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή το σχολείο είναι για παιδιά με σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες ή οι δάσκαλοι είναι αναρχοκουμούνια και προμοτάρουν τους λαθρομετανάστες μαθητές εναντίον των Ελλήνων. Τι λες να είναι από τα δύο;
Το τριτο: οτι δεν ξερεις τι γραφεις..
Ακου Ιμπραημ και πιπεριμ..
Ακόμα σε τσούζει το Ναυαρίνο; Στα 100 χρόνια το συνηθίζεις!
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Northern Spirit έγραψε: 29 Οκτ 2019, 20:52
ti σχεση εχει ο Ιμπραημ με τη συγκεκριμενη φωτογραφια μονο εσυ το ξερεις..
Με τη συγκεκριμένη φωτογραφία έχει σχέση η άλλη σημαιοφόρος στην παράθεση που έχεις κάνει και απλώς άφησα και ένα σχόλιο για την καταγωγή της και την γιορτή που γιόρτασε μαζί μας. Και με κόκκινη γραμματοσειρά, το κατά πόσο αξίζει να είναι σημαιοφόρος, αφού όταν ανοίγουν το στόμα τους πετάνε μαργαριτάρια αποκαλύπτοντας τα αριστερά ιδεώδη των καθηγητών τους,
Juno έγραψε: 29 Οκτ 2019, 20:17
Είναι και αυτή από το "ενενήντα έξι Λύκειο Αθηνών" όπως η άλλη σημαιοφόρος από την Αίγυπτο που γιόρτασε μαζί μας τότε που τον ήπιε ο στόλος του Ιμπραήμ στο Ναυαρίνο;
Γιατί, Πιθηκούλη μου, όταν σημαιοφόρος δεν μπορεί να πει "ενενηκοστό έκτο Λύκειο Αθηνών", δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή το σχολείο είναι για παιδιά με σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες ή οι δάσκαλοι είναι αναρχοκουμούνια και προμοτάρουν τους λαθρομετανάστες μαθητές εναντίον των Ελλήνων. Τι λες να είναι από τα δύο;
Northern Spirit έγραψε: 29 Οκτ 2019, 20:52Ναι πρεπει να καλεσετε και μαλιστα πολους αν θελετε η χωρα να επιβιωσει..Πρεπει να αυξηθουνε οι ελληνες πολιτες αλλιως θα γνετε επαρχια της Οθωμανιας..
Δεν σε ρώτησα και δεν σου πέφτει λόγος.
Εσύ ασχολήσου με το Brexit, τις μπανάνες και τον Αμπντούλ και άσε εμάς να αποφασίσουμε για εμάς.
ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Οκτ 2019, 20:23
Είναι άλλο πράγμα οι παραδοσιακές φορεσιές, άλλο η πρακτικότητα της μαντήλας για τις αγροτικές και οικιακές εργασίες και άλλο η επιβολή της μαντήλας λόγω θρησκευτικής κουλτούρας.
Οθωμανέλλην έγραψε: 29 Οκτ 2019, 19:35
Αυτή ήταν η παραδοσιακή φορεσιά είτε σου αρέσει είτε όχι. Μαντίλα από Θράκη μέχρι Κρήτη. Τα υπόλοιπα αλλά λόγια να αγαπιόμαστε.
Ρε φίλε τι λες; Απάντησες σε αυτό που διάβασες ή δεν το διάβασες;