Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Πληρώνουν όσα προβλέπει ο Ν.89 και οι τροποποιήσεις του.
Παράλληλα πληρώνουν κάποιες χιλιάδες υπαλλήλους που αυτοί φορολογούνται.
Επίσης γύρω από την ναυτιλία υπάρχουν χιλιάδες μικροεπιχειρήσεις που ταΐζουν πολλές χιλιάδες, που και αυτοί φορολογούνται.
Όλοι οι παραπάνω πληρώνονται με εισαγόμενο συνάλλαγμα.
Όποιος είναι μάγκας - πολιτικός ή μη - και νομίζει ότι μπορεί να κάνει χωρίς όλα αυτά, ιδού η Ρόδος!
Θυμάσαι τον μαλάκα τον Αλ6 που έλεγε θα πιάσουμε τους εφοπλιστές; Κάποιος από το Λονδίνο του απάντησε ευγενικά, εννοώντας θα μου τα κλάσεις!
.
Οι εταιρείες αυτές συνήθως έχουν έδρα αλλού, αν συμβαίνει αυτό μπορούν να κάνουν χρήση τις συμφωνίες περί διπλής φορολόγησης, για παράδειγμα έτσι λειτουργούν τα Lidl από όσο ξέρω.
Εξάλλου, για να ενθαρρύνουν την επανανηολόγηση πλοίων, τα κράτη μέλη χαλάρωσαν τους κανόνες σχετικά με τα πληρώματα, ιδίως μέσω της δημιουργίας δεύτερων νηολογίων.
Τα δεύτερα νηολόγια περιλαμβάνουν, πρώτον, "τα νηολόγια offshore" που υπάγονται στα εδάφη τα οποία έχουν μεγαλύτερη ή μικρότερη αυτονομία σε σχέση με το κράτος μέλος, και δεύτερον, τα "διεθνή νηολόγια", τα οποία είναι προσαρτημένα απευθείας στο κράτος το οποίο τα έχει καταρτίσει.
Παρά τις προσπάθειες που καταβλήθηκαν, μεγάλο τμήμα του στόλου της Κοινότητας εξακολουθεί να νηολογείται με σημαίες τρίτων κρατών. Αυτό συμβαίνει επειδή τα νηολόγια τρίτων κρατών που εφαρμόζουν πολιτικές ανοιχτής νηολόγησης -μερικά από τα οποία καλούνται "σημαίες ευκαιρίας"- εξακολούθησαν και εξακολουθούν να έχουν σημαντικό ανταγωνιστικό προβάδισμα σε σχέση με τα νηολόγια των κρατών μελών.
Παράλληλα ή Διπλά νηολόγια (Offshore registries), Διεθνή ή Δεύτερα νηολόγια (International registries) και κοινοτικές ενισχύσεις στην ευρωπαϊκή ναυτιλιακή πολιτική, Δίγλωσσο Ενημερωτικό Δελτίο της ΕΕ.
Εγώ πάντως βλέπω οτι η ΕΕ προσπαθεί να ανταγωνιστεί τις χώρες σημαίες ευκαιρίας γιατί χάνει έσοδα, στο ίδιο φυλλάδιο εκφράζεται η χαρά τους με την προσάρτηση Μάλτας και Κύπρου οι οποίες μαζί έχουν το 10% παγκόσμιας ναυσιπλοΐας.
Πρέπει να βάλει πολύ πολύ νερό στο κρασί της, αν θέλει και - ίσως - καταφέρει να τις συναγωνιστεί. Αν ζοριστούν οι σημαίες ευκαιρίας θα δώσουν κι άλλα κίνητρα για να κρατήσουν τους χρήστες της. Δεν νομίζω να τα καταφέρει η ΕΕ, για πολλούς λόγους. πχ οι αριστεράτζες θα κραυγάζουν ότι χαριζόμαστε στους εφοπλΗστές.
Η Γερμανία έχει λυσσάξει με την Ελλάδα, αφού παρά τα κρυφά κίνητρα που δίνει στους δικούς της δεν καταφέρνουν να ανταγωνιστούν τους Έλληνες.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Nandros έγραψε: 22 Οκτ 2019, 20:32
Πρέπει να βάλει πολύ πολύ νερό στο κρασί της, αν θέλει και - ίσως - καταφέρει να τις συναγωνιστεί. Αν ζοριστούν οι σημαίες ευκαιρίας θα δώσουν κι άλλα κίνητρα για να κρατήσουν τους χρήστες της. Δεν νομίζω να τα καταφέρει η ΕΕ, για πολλούς λόγους. πχ οι αριστεράτζες θα κραυγάζουν ότι χαριζόμαστε στους εφοπλΗστές.
Η Γερμανία έχει λυσσάξει με την Ελλάδα, αφού παρά τα κρυφά κίνητρα που δίνει στους δικούς της δεν καταφέρνουν να ανταγωνιστούν τους Έλληνες.
.
Ούτε εγώ πιστεύω οτι θα τα καταφέρει. Ωστόσο, πάλι υπάρχει πρόβλημα, ακόμα και αν κάνουμε το χατήρι μιας ναυτιλιακής για να γυρίσει. Ας πούμε οτι ο φόρος είναι 20% και η σημαία ευκαιρίας είναι στο 10%, να τους υποσχεθούμε οτι θα το μειώσουμε πχ στο 8%; Επομένως ποιός θα πληρώσει πάλι τη διαφορά 12% με δεδομένο οτι έχει κάποια έξοδα το κράτος να καλύψει; Πάλι ο απλός φορολογούμενος δεν θα το κάνει; κρατώντας παράλληλα και τους προπελάκηδες;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paul25 την 22 Οκτ 2019, 20:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Ζενίθεδρος έγραψε: 22 Οκτ 2019, 19:03
Πολλά θετικόν. Η ευρωψωλη πρέπει να φτάσει βασανιστικά και επιπονα μεχρι τις αμυγδαλές της ντόπιας αστικής τάξης μπας και γλιτώσουμε από την χολέρα της ΕΕ.
Οι προπελάκηδες δεν έχουν σχέση με την ντόπια αστική τάξη άσχετε!
Και αν τους παραζορίσει το κράτος θα πάρουν τις προπέλες τους, θα πάνε αλλού και μετά θα κλαις από την βαρύτερη φορολογική ευρωψωλή που ΕΣΥ θα φας!
Η διατύπωση ήταν πράγματι ανακριβής. Δεν έχουν απλα σχέση με την αστική τάξη. Είναι η αστική τάξη. Τα υπόλοιπα δεν τα κατάλαβες, για αυτό και απαντάς όπως απαντας.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
Το άρθρο δε λέει τίποτα για σημαίες και έδρες κλπ. Μάταια η όλη συζήτηση της προπέλας.
Λέει για διεθνείς πτήσεις και σε κάποια στιγμή αναφέρονται και οι διεθνείς μεταφορές με πλοία.
Κοινώς αν φορολογηθεί κάτι θα είναι όταν πιάνει λιμάνι ανάλογα με το CO2 που εξέπεμψε και όχι στην ετήσια φορολογική δήλωση.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Dwarven Blacksmith έγραψε: 22 Οκτ 2019, 20:45
Το άρθρο δε λέει τίποτα για σημαίες και έδρες κλπ. Μάταια η όλη συζήτηση της προπέλας.
Λέει για διεθνείς πτήσεις και σε κάποια στιγμή αναφέρονται και οι διεθνείς μεταφορές με πλοία.
Κοινώς αν φορολογηθεί κάτι θα είναι όταν πιάνει λιμάνι ανάλογα με το CO2 που εξέπεμψε και όχι στην ετήσια φορολογική δήλωση.
Για άλλο πράγμα πιάσαμε κουβέντα.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Nandros έγραψε: 22 Οκτ 2019, 20:32
Πρέπει να βάλει πολύ πολύ νερό στο κρασί της, αν θέλει και - ίσως - καταφέρει να τις συναγωνιστεί. Αν ζοριστούν οι σημαίες ευκαιρίας θα δώσουν κι άλλα κίνητρα για να κρατήσουν τους χρήστες της. Δεν νομίζω να τα καταφέρει η ΕΕ, για πολλούς λόγους. πχ οι αριστεράτζες θα κραυγάζουν ότι χαριζόμαστε στους εφοπλΗστές.
Η Γερμανία έχει λυσσάξει με την Ελλάδα, αφού παρά τα κρυφά κίνητρα που δίνει στους δικούς της δεν καταφέρνουν να ανταγωνιστούν τους Έλληνες.
Ούτε εγώ πιστεύω οτι θα τα καταφέρει. Ωστόσο, πάλι υπάρχει πρόβλημα, ακόμα και αν κάνουμε το χατήρι μιας ναυτιλιακής για να γυρίσει. Ας πούμε οτι ο φόρος είναι 20% και η σημαία ευκαιρίας είναι στο 10%, να τους υποσχεθούμε οτι θα το μειώσουμε πχ στο 8%; Επομένως ποιός θα πληρώσει πάλι τη διαφορά 12% με δεδομένο οτι έχει κάποια έξοδα το κράτος να καλύψει; Πάλι ο απλός φορολογούμενος δεν θα το κάνει; κρατώντας παράλληλα και τους προπελάκηδες;
Οι ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχονται από Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν περίπου 4.750 πλοία (άνω των 1.000 gt), νούμερα που αντιπροσωπεύουν περίπου το 1/5 (19,89%) της συνολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου εμπορικού στόλου και το 1/2 (49,15%) του στόλου της Ε.Ε!
Την ελληνική σημαία έχουν στον ιστό τους μόνο το 16% αυτών των πλοίων (περίπου 760).
Για να μαζέψεις όλους τους απέξω ή τους περισσότερους στην ελληνική σημαία, πρέπει να δώσεις όσα δίνει και η σημαία ευκαιρίας, αλλά σε ΟΛΟΥΣ, ακόμα και αυτούς που ήδη έχουν Ελληνική σημαία.
Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα:
Αν καταφέρεις να μαζέψεις ικανό αριθμό που θα ισοφαρίσουν τα τωρινά έσοδα, έχει καλώς.
Από κει και πέρα όσοι περισσότεροι, τόσο αυξάνουν τα έσοδα.
Αν όμως δεν μαζέψεις τον μίνιμουμ αριθμό που χρειάζεσαι για να ισοφαρίσεις τα σημερινά έσοδα, την πάτησες.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Nandros έγραψε: 22 Οκτ 2019, 20:32
Πρέπει να βάλει πολύ πολύ νερό στο κρασί της, αν θέλει και - ίσως - καταφέρει να τις συναγωνιστεί. Αν ζοριστούν οι σημαίες ευκαιρίας θα δώσουν κι άλλα κίνητρα για να κρατήσουν τους χρήστες της. Δεν νομίζω να τα καταφέρει η ΕΕ, για πολλούς λόγους. πχ οι αριστεράτζες θα κραυγάζουν ότι χαριζόμαστε στους εφοπλΗστές.
Η Γερμανία έχει λυσσάξει με την Ελλάδα, αφού παρά τα κρυφά κίνητρα που δίνει στους δικούς της δεν καταφέρνουν να ανταγωνιστούν τους Έλληνες.
Ούτε εγώ πιστεύω οτι θα τα καταφέρει. Ωστόσο, πάλι υπάρχει πρόβλημα, ακόμα και αν κάνουμε το χατήρι μιας ναυτιλιακής για να γυρίσει. Ας πούμε οτι ο φόρος είναι 20% και η σημαία ευκαιρίας είναι στο 10%, να τους υποσχεθούμε οτι θα το μειώσουμε πχ στο 8%; Επομένως ποιός θα πληρώσει πάλι τη διαφορά 12% με δεδομένο οτι έχει κάποια έξοδα το κράτος να καλύψει; Πάλι ο απλός φορολογούμενος δεν θα το κάνει; κρατώντας παράλληλα και τους προπελάκηδες;
Οι ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχονται από Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν περίπου 4.750 πλοία (άνω των 1.000 gt), νούμερα που αντιπροσωπεύουν περίπου το 1/5 (19,89%) της συνολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου εμπορικού στόλου και το 1/2 (49,15%) του στόλου της Ε.Ε!
Την ελληνική σημαία έχουν στον ιστό τους μόνο το 16% αυτών των πλοίων (περίπου 760).
Για να μαζέψεις όλους τους απέξω ή τους περισσότερους στην ελληνική σημαία, πρέπει να δώσεις όσα δίνει και η σημαία ευκαιρίας, αλλά σε ΟΛΟΥΣ, ακόμα και αυτούς που ήδη έχουν Ελληνική σημαία.
Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα:
Αν καταφέρεις να μαζέψεις ικανό αριθμό που θα ισοφαρίσουν τα τωρινά έσοδα, έχει καλώς.
Από κει και πέρα όσοι περισσότεροι, τόσο αυξάνουν τα έσοδα.
Αν όμως δεν μαζέψεις τον μίνιμουμ αριθμό που χρειάζεσαι για να ισοφαρίσεις τα σημερινά έσοδα, την πάτησες.
.
Πωωω! Πόσοι είναι έξω ρε γαμώτο μου, τι λεφτά χάνουμε με το στόλο που έχουμε. Εντάξει, να πούμε πως δεν είναι μόνο οι φόροι τα πλεονεκτήματα που δίνει μια offshore, μπορεί να είναι απο τα πιο χαλαρά μέτρα (που κοστίζουν κι όλας) για την ασφάλεια του πληρώματος σε σχέση με τα μέτρα της ΕΕ μέχρι πιο σοβαρά όπως εχεμύθεια απο την προέλευση παράνομων κερδών (εμπόριο ουσιών, όπλων κλπ). Δεν νομίζω πως η Ελλάδα θα πέσει τόσο "χαμηλά" ποτέ και να δώσει μια τόσο μεγάλη γκάμα πλεονεκτημάτων, ούτε η ΕΕ, να δούμε πως θα το αντιμετωπίσουν στο παγκόσμιο οικονομικό πλαίσιο της απορρύθμισης.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 22 Οκτ 2019, 20:45
Το άρθρο δε λέει τίποτα για σημαίες και έδρες κλπ. Μάταια η όλη συζήτηση της προπέλας.
Λέει για διεθνείς πτήσεις και σε κάποια στιγμή αναφέρονται και οι διεθνείς μεταφορές με πλοία.
Κοινώς αν φορολογηθεί κάτι θα είναι όταν πιάνει λιμάνι ανάλογα με το CO2 που εξέπεμψε και όχι στην ετήσια φορολογική δήλωση.
Οι 3 χωρείς που αντέδρασαν Ελλάδα+Μάλτα+Κύπρος, προβλέπουν - ίσως - ότι μετά θα ακολουθήσουν οι θαλάσσιες μεταφορές.
Όσους έξτρα φόρους βάλουν, θα τους πληρώσει στο τέλος ο καταναλωτής, εσύ και εγώ.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Dwarven Blacksmith έγραψε: 22 Οκτ 2019, 20:45
Το άρθρο δε λέει τίποτα για σημαίες και έδρες κλπ. Μάταια η όλη συζήτηση της προπέλας.
Λέει για διεθνείς πτήσεις και σε κάποια στιγμή αναφέρονται και οι διεθνείς μεταφορές με πλοία.
Κοινώς αν φορολογηθεί κάτι θα είναι όταν πιάνει λιμάνι ανάλογα με το CO2 που εξέπεμψε και όχι στην ετήσια φορολογική δήλωση.
Οι 3 χωρείς που αντέδρασαν Ελλάδα+Μάλτα+Κύπρος, προβλέπουν - ίσως - ότι μετά θα ακολουθήσουν οι θαλάσσιες μεταφορές.
Όσους έξτρα φόρους βάλουν, θα τους πληρώσει στο τέλος ο καταναλωτής, εσύ και εγώ.
.
Η σημαία λοιπόν δεν έχει σχέση. Είναι άλλο θέμα. Αν μπει φόρος θα είναι ανεξαρτήτως σημαίας.
Το τελευταίο που λες μπορεί να ισχύει μπορεί και όχι, έτσι κι αλλιώς την κλιματική αλλαγή πάλι εμείς θα την πληρώσουμε, στο πολλαπλάσιο αφού η θεραπεία είναι ακριβότερη από την πρόληψη.
There are decades where you fuck around and days where you find out
paul25 έγραψε: 22 Οκτ 2019, 20:38
Ούτε εγώ πιστεύω οτι θα τα καταφέρει. Ωστόσο, πάλι υπάρχει πρόβλημα, ακόμα και αν κάνουμε το χατήρι μιας ναυτιλιακής για να γυρίσει. Ας πούμε οτι ο φόρος είναι 20% και η σημαία ευκαιρίας είναι στο 10%, να τους υποσχεθούμε οτι θα το μειώσουμε πχ στο 8%; Επομένως ποιός θα πληρώσει πάλι τη διαφορά 12% με δεδομένο οτι έχει κάποια έξοδα το κράτος να καλύψει; Πάλι ο απλός φορολογούμενος δεν θα το κάνει; κρατώντας παράλληλα και τους προπελάκηδες;
Οι ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχονται από Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν περίπου 4.750 πλοία (άνω των 1.000 gt), νούμερα που αντιπροσωπεύουν περίπου το 1/5 (19,89%) της συνολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου εμπορικού στόλου και το 1/2 (49,15%) του στόλου της Ε.Ε!
Την ελληνική σημαία έχουν στον ιστό τους μόνο το 16% αυτών των πλοίων (περίπου 760).
Για να μαζέψεις όλους τους απέξω ή τους περισσότερους στην ελληνική σημαία, πρέπει να δώσεις όσα δίνει και η σημαία ευκαιρίας, αλλά σε ΟΛΟΥΣ, ακόμα και αυτούς που ήδη έχουν Ελληνική σημαία.
Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα:
Αν καταφέρεις να μαζέψεις ικανό αριθμό που θα ισοφαρίσουν τα τωρινά έσοδα, έχει καλώς.
Από κει και πέρα όσοι περισσότεροι, τόσο αυξάνουν τα έσοδα.
Αν όμως δεν μαζέψεις τον μίνιμουμ αριθμό που χρειάζεσαι για να ισοφαρίσεις τα σημερινά έσοδα, την πάτησες.
Πωωω! Πόσοι είναι έξω ρε γαμώτο μου, τι λεφτά χάνουμε με το στόλο που έχουμε. Εντάξει, να πούμε πως δεν είναι μόνο οι φόροι τα πλεονεκτήματα που δίνει μια offshore, μπορεί να είναι απο τα πιο χαλαρά μέτρα (που κοστίζουν κι όλας) για την ασφάλεια του πληρώματος σε σχέση με τα μέτρα της ΕΕ μέχρι πιο σοβαρά όπως εχεμύθεια απο την προέλευση παράνομων κερδών (εμπόριο ουσιών, όπλων κλπ). Δεν νομίζω πως η Ελλάδα θα πέσει τόσο "χαμηλά" ποτέ και να δώσει μια τόσο μεγάλη γκάμα πλεονεκτημάτων, ούτε η ΕΕ, να δούμε πως θα το αντιμετωπίσουν στο παγκόσμιο οικονομικό πλαίσιο της απορρύθμισης.
Είναι πάρα πολλοί παράγοντες που δεν τους ξέρω όλους, δεν είχα ασχοληθεί επισταμένα με το θέμα.
Θυμάμαι όμως σε μια εταιρία που δούλευα στα γραφεία: Είχαν καπετάνιο + Α μ/κό Έλληνες και οι υπόλοιποι φιλιπίνια. Σκέφτηκαν να βάλουν 2 επιπλέον Έλληνες, υπ/χο και Β μ/κό και είδαν ότι τα μισθά τους ήταν το 1/2 του συνόλου των φιλιππινέζων. Έκαναν πίσω φυσικά.
Λαθρεμπόρια κάνουν κάποιοι "αλεξιπτωτιστές" εφοπλιστές. Οι μεγάλες εταιρίες δεν τολμούν, επειδή τα ρίσκα είναι τεράστια.
Το να κάνει κάποιος εκεί έξω στας Ευρώπας και Αμέρικας πειραματισμούς με τις θαλάσσιες μεταφορές είναι τεράστιο ρίσκο. Η ζημιά στην παγκόσμια οικονομία κανείς δεν ξέρει πόση θα είναι. Έχουν βγει και οι Κινέζοι στην πιάτσα και δεν μασάνε.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Nandros έγραψε: 22 Οκτ 2019, 21:14
Είναι πάρα πολλοί παράγοντες που δεν τους ξέρω όλους, δεν είχα ασχοληθεί επισταμένα με το θέμα.
Θυμάμαι όμως σε μια εταιρία που δούλευα στα γραφεία: Είχαν καπετάνιο + Α μ/κό Έλληνες και οι υπόλοιποι φιλιπίνια. Σκέφτηκαν να βάλουν 2 επιπλέον Έλληνες, υπ/χο και Β μ/κό και είδαν ότι τα μισθά τους ήταν το 1/2 του συνόλου των φιλιππινέζων. Έκαναν πίσω φυσικά.
Λαθρεμπόρια κάνουν κάποιοι "αλεξιπτωτιστές" εφοπλιστές. Οι μεγάλες εταιρίες δεν τολμούν, επειδή τα ρίσκα είναι τεράστια.
Το να κάνει κάποιος εκεί έξω στας Ευρώπας και Αμέρικας πειραματισμούς με τις θαλάσσιες μεταφορές είναι τεράστιο ρίσκο. Η ζημιά στην παγκόσμια οικονομία κανείς δεν ξέρει πόση θα είναι. Έχουν βγει και οι Κινέζοι στην πιάτσα και δεν μασάνε.
.
Ναι! Είναι πολλοί όπως μισθολόγια που αναφέρεις κλπ. Τώρα σχετικά με το λαθρεμπόριο αναρωτήσου, πολλές ουσίες και πολλά όπλα που παράγονται σε συγκεκριμένα μέρη του κόσμου και βρίσκονται στην άλλη πλευρά του κόσμου, δύσκολα πάνε με αεροπλάνο ή τρένο, οι μεταφορές γίνονται κυρίως δια ξηράς και θαλάσσης, το Κολομβιανό (που εκθειάζει και ο Υπο) πως θα έρχεται άραγε για να καλύψει όλη τη ζήτηση της Ευρώπης; Δεν κινδυνεύουν, οι offshore χώρες αυτό κάνουν, προσφέρουν ανωνυμία και αποφεύγουν πάντα οποιοδήποτε έλεγχο στα της εταιρείας, αυτό αγοράζουν αυτοί που πάνε εκεί, προστασία. Ήδη η παγκόσμια οικονομία χάνει από τα τεράστια αυτά κέρδη του παραεμπορίου που σαν τιμές είναι υψηλότερα από τα συμβατικά προιόντα. Άσε που συνήθως πιάνονται μόνο κατόπιν καταγγελίας.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Nandros έγραψε: 22 Οκτ 2019, 21:14
Είναι πάρα πολλοί παράγοντες που δεν τους ξέρω όλους, δεν είχα ασχοληθεί επισταμένα με το θέμα.
Θυμάμαι όμως σε μια εταιρία που δούλευα στα γραφεία: Είχαν καπετάνιο + Α μ/κό Έλληνες και οι υπόλοιποι φιλιπίνια. Σκέφτηκαν να βάλουν 2 επιπλέον Έλληνες, υπ/χο και Β μ/κό και είδαν ότι τα μισθά τους ήταν το 1/2 του συνόλου των φιλιππινέζων. Έκαναν πίσω φυσικά.
Λαθρεμπόρια κάνουν κάποιοι "αλεξιπτωτιστές" εφοπλιστές. Οι μεγάλες εταιρίες δεν τολμούν, επειδή τα ρίσκα είναι τεράστια.
Το να κάνει κάποιος εκεί έξω στας Ευρώπας και Αμέρικας πειραματισμούς με τις θαλάσσιες μεταφορές είναι τεράστιο ρίσκο. Η ζημιά στην παγκόσμια οικονομία κανείς δεν ξέρει πόση θα είναι. Έχουν βγει και οι Κινέζοι στην πιάτσα και δεν μασάνε.
Ναι! Είναι πολλοί όπως μισθολόγια που αναφέρεις κλπ. Τώρα σχετικά με το λαθρεμπόριο αναρωτήσου, πολλές ουσίες και πολλά όπλα που παράγονται σε συγκεκριμένα μέρη του κόσμου και βρίσκονται στην άλλη πλευρά του κόσμου, δύσκολα πάνε με αεροπλάνο ή τρένο, οι μεταφορές γίνονται κυρίως δια ξηράς και θαλάσσης, το Κολομβιανό (που εκθειάζει και ο Υπο) πως θα έρχεται άραγε για να καλύψει όλη τη ζήτηση της Ευρώπης; Δεν κινδυνεύουν, οι offshore χώρες αυτό κάνουν, προσφέρουν ανωνυμία και αποφεύγουν πάντα οποιοδήποτε έλεγχο στα της εταιρείας, αυτό αγοράζουν αυτοί που πάνε εκεί, προστασία. Ήδη η παγκόσμια οικονομία χάνει από τα τεράστια αυτά κέρδη του παραεμπορίου που σαν τιμές είναι υψηλότερα από τα συμβατικά προιόντα. Άσε που συνήθως πιάνονται μόνο κατόπιν καταγγελίας.
offshore εταιρία μπορεί να ανοίξει ο καθένας. Κάποτε είχα σκεφτεί και εγώ, για λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Οι ναρκο/οπλομεταφορές, όπου γίνονται δια θαλάσσης, γίνονται από τους "αλεξιπτωτιστές" που έγραψα και χρησιμοποιούν σαπάκια μιας χρήσης τύπου Νουρ1.
Υπάρχουν εδώ 2 νήματα που άνοιξε κάποιο νεοκομμούνι για ένα μεγάλο κονταίνερ, μεγάλης εταιρίας που κουβαλούσε ναρκωτικά. Ο ΟΡ είχε λυσσάξει για τους ναρκέμπορους εφοπλΗστές. Δεν αναρωτήθηκε γιατί τα τελωνεία και στις 2 περιπτώσεις το άφησαν ελέυθερο και ακόμα ταξιδεύει. Δεν τον ενδιέφερε, την προπαγάνδα του έκανε. Επειδή τα ναρκωτικά τα βρήκαν τα ίδια τα πληρώματα και το κατήγγειλαν στις αρχές. Παρά τις εξηγήσεις που του έδινα με στοιχεία ότι μια μεγάλη και σοβαρή εταιρία δεν τολμάει να ασχοληθεί με τέτοια, γιατί θα καταστραφεί, αρνιόταν να το καταλάβει.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Nandros έγραψε: 22 Οκτ 2019, 22:05
offshore εταιρία μπορεί να ανοίξει ο καθένας. Κάποτε είχα σκεφτεί και εγώ, για λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Οι ναρκο/οπλομεταφορές, όπου γίνονται δια θαλάσσης, γίνονται από τους "αλεξιπτωτιστές" που έγραψα και χρησιμοποιούν σαπάκια μιας χρήσης τύπου Νουρ1.
Ε ναι! Φταίει δυστυχώς η ελευθερια του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου.
Nandros έγραψε: 22 Οκτ 2019, 22:05
Υπάρχουν εδώ 2 νήματα που άνοιξε κάποιο νεοκομμούνι για ένα μεγάλο κονταίνερ, μεγάλης εταιρίας που κουβαλούσε ναρκωτικά. Ο ΟΡ είχε λυσσάξει για τους ναρκέμπορους εφοπλΗστές. Δεν αναρωτήθηκε γιατί τα τελωνεία και στις 2 περιπτώσεις το άφησαν ελέυθερο και ακόμα ταξιδεύει. Δεν τον ενδιέφερε, την προπαγάνδα του έκανε. Επειδή τα ναρκωτικά τα βρήκαν τα ίδια τα πληρώματα και το κατήγγειλαν στις αρχές. Παρά τις εξηγήσεις που του έδινα με στοιχεία ότι μια μεγάλη και σοβαρή εταιρία δεν τολμάει να ασχοληθεί με τέτοια, γιατί θα καταστραφεί, αρνιόταν να το καταλάβει.
.
Σε αυτή τη παράγραφο δεν κατάλαβα και πολλά.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Nandros έγραψε: 22 Οκτ 2019, 22:05Υπάρχουν εδώ 2 νήματα που άνοιξε κάποιο νεοκομμούνι για ένα μεγάλο κονταίνερ, μεγάλης εταιρίας που κουβαλούσε ναρκωτικά. Ο ΟΡ είχε λυσσάξει για τους ναρκέμπορους εφοπλΗστές. Δεν αναρωτήθηκε γιατί τα τελωνεία και στις 2 περιπτώσεις το άφησαν ελέυθερο και ακόμα ταξιδεύει. Δεν τον ενδιέφερε, την προπαγάνδα του έκανε. Επειδή τα ναρκωτικά τα βρήκαν τα ίδια τα πληρώματα και το κατήγγειλαν στις αρχές. Παρά τις εξηγήσεις που του έδινα με στοιχεία ότι μια μεγάλη και σοβαρή εταιρία δεν τολμάει να ασχοληθεί με τέτοια, γιατί θα καταστραφεί, αρνιόταν να το καταλάβει.
Σε αυτή τη παράγραφο δεν κατάλαβα και πολλά.
Έχω γράψει στο παρελθόν για το ναρκεμπόριο. Εδώ είναι μέρος από αυτά και όρεξη νάχεις να διαβάζεις.
Για τον Μαρινάκη: viewtopic.php?f=29&t=10530&p=609200&hil ... 82#p609200 BP, Repsol (Spain), Shell, Statoil (Norway), Cargill (USA), Cepsa (Spain), Chevron, CMA-CGM, COSCO (China), Exxon Mobil, HMM (S.Korea), Maersk Line, PEMEX (Mexico), Petrobras (Brazil), Total (France), Rio Tinto, Vale, Vitol, Glencore, MSC. Αυτές οι εταιρίες είναι οι "βασιλιάδες" που μεταφέρουν την συντριπτική πλειοψηφία αγαθών ανά τον κόσμο. Γκουγκλάρισε με τα ονόματα και θα καταλάβεις.
Σίγουρα θα έχεις άγνωστες λέξεις. Σημείωσε τες και θα στις εξηγήσω.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!