!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Παραφυσική, μεταφυσικά, ανεξήγητα φαινόμενα
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Archmage έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:08
seismic έγραψε: 05 Οκτ 2019, 13:02ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΤΑΣΕΩΝ
Μήπως μπορείς να κάνεις ανάλυση εντάσεων στο παρακάτω; Πόση δύναμη δέχεται η AB και πόση η BC;
.
Untitled.png
BC= 124,44 AB= 75,56
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Άβαταρ μέλους
Archmage
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 01:41

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Archmage »

seismic έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:21
Archmage έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:08Μήπως μπορείς να κάνεις ανάλυση εντάσεων στο παρακάτω; Πόση δύναμη δέχεται η AB και πόση η BC;
.
Untitled.png
BC= 124,44 AB= 75,56
Ε δε θα πεις και πώς το βρήκες;
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Archmage έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:31
seismic έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:21
Archmage έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:08Μήπως μπορείς να κάνεις ανάλυση εντάσεων στο παρακάτω; Πόση δύναμη δέχεται η AB και πόση η BC;
.
Untitled.png
BC= 124,44 AB= 75,56
Ε δε θα πεις και πώς το βρήκες;
Μετά από 8 χρόνια αρχιτεκτονικό και μηχανολογικό σχέδιο που έχω κάνει με ρωτάς μαλακίες.
Αν η δύναμη είχε φορά 45 μοιρών η δύναμη θα μοιραζόταν 100 και 100 στους δύο άξονες.
Με την απλή μέθοδο των τριών πάνω στις μοίρες βρίσκεις αυτά που σου έδειξα.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Άβαταρ μέλους
Archmage
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 01:41

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Archmage »

seismic έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:36
Archmage έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:31
seismic έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:21
Untitled.png
BC= 124,44 AB= 75,56
Ε δε θα πεις και πώς το βρήκες;
Μετά από 8 χρόνια αρχιτεκτονικό και μηχανολογικό σχέδιο που έχω κάνει με ρωτάς μαλακίες.
Αν η δύναμη είχε φορά 45 μοιρών η δύναμη θα μοιραζόταν 100 και 100 στους δύο άξονες.
Με την απλή μέθοδο των τριών πάνω στις μοίρες βρίσκεις αυτά που σου έδειξα.
«Ευχαριστούμε, θα σας ειδοποιήσουμε»
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Archmage έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:43
seismic έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:36
Archmage έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:31
Ε δε θα πεις και πώς το βρήκες;
Μετά από 8 χρόνια αρχιτεκτονικό και μηχανολογικό σχέδιο που έχω κάνει με ρωτάς μαλακίες.
Αν η δύναμη είχε φορά 45 μοιρών η δύναμη θα μοιραζόταν 100 και 100 στους δύο άξονες.
Με την απλή μέθοδο των τριών πάνω στις μοίρες βρίσκεις αυτά που σου έδειξα.
«Ευχαριστούμε, θα σας ειδοποιήσουμε»
γιατί ? για να μου πάρεις μέτρα για σώβρακο? :lol:
Αφαιρείς από τις 90 μοίρες της ορθής γωνίας τις 34 και βρίσκεις = 56
Μετά λες Αν η δύναμη των 200 Ν εφαρμοζόταν στις 90 μοίρες η AB θα είχε δύναμη 200 Ν στις 34 μοίρες πόση δύναμη θα έχει?
Κάνεις τις πράξεις τις απλή μεθόδου των τριών και βρίσκεις την δύναμη 75,55 Όταν την αφαιρέσεις από το 200 βρίσκεις την BC = 124,4
Και σχεδιαστικά αν αριθμήσεις υπό κλίμακα τους άξονες και την ένταση και τραβήξεις παράλληλες των αξόνων βρίσκεις τις δυνάμεις των αξόνων.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 05 Οκτ 2019, 23:16, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Άβαταρ μέλους
Archmage
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 01:41

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Archmage »

seismic έγραψε: 05 Οκτ 2019, 22:45
Untitled.png
Αφαιρείς από τις 90 μοίρες της ορθής γωνίας τις 34 και βρίσκεις = 56
Μετά λες Αν η δύναμη των 200 Ν εφαρμοζόταν στις 90 μοίρες η AB θα είχε δύναμη 200 Ν στις 34 μοίρες πόση δύναμη θα έχει?
Κάνεις τις πράξεις τις απλή μεθόδου των τριών και βρίσκεις την δύναμη 75,55 Όταν την αφαιρέσεις από το 200 βρίσκεις την BC = 124,4
:smt023
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Μάθημα τρίτο. ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟ ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ
2) Οι ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ) είναι οι δυνάμεις θλίψης και εφελκυσμού.
α) Η Θλίψη δημιουργείτε όταν στον ίδιο άξονα ενός σώματος εφαρμόζονται δυνάμεις αντίθετης φοράς που τείνουν να το συμπιέσουν.
β) Ο Εφελκυσμός δημιουργείτε όταν στον ίδιο άξονα ενός σώματος εφαρμόζονται δυνάμεις αντίθετης φοράς που τείνουν να το επιμηκύνουν.
Κατά την ροπή ανατροπής του τοιχώματος, αυτό δέχεται στην μια του παρειά καθοδικές δυνάμεις και στην άλλη του παρειά ανοδικές δυνάμεις.
Οι καθοδικές δυνάμεις στην μία παρειά του τοιχώματος σε συνδυασμό με τις αντίθετης κατεύθυνσης δυνάμεις που εξασκεί το έδαφος θεμελίωσης ώστε να ισορροπήσει την κατασκευή συμπιέζουν το σκυρόδεμα με αποτέλεσμα να έχουμε θλίψη του σκυροδέματος στην μία του παρειά.
Οι ανοδικές δυνάμεις στην άλλη παρειά του τοιχώματος σε συνδυασμό με τις αντίθετης κατεύθυνσης δυνάμεις που εξασκούν τα στατικά φορτία της κατασκευής δημιουργούν δυνάμεις εφελκυσμού στην άλλη παρειά του τοιχώματος.
Οι προδιαγραφές του σκυροδέματος το εφιστούν ικανό να παραλάβει τις δυνάμεις θλίψης και ο εγκάρσιος οπλισμός το βοηθάει πολύ περισσότερο.
Δεν είναι όμως ικανό να παραλάβει τις δυνάμεις εφελκυσμού της άλλης του παρειάς και για αυτό τον λόγο το ενισχύουμε με την τοποθέτηση χαλύβδινου οπλισμού που έχει υπεραντοχές στον εφελκυσμό. Η συνεργασία αυτών των δύο υλικών επιτυγχάνεται με τον μηχανισμό της συνάφειας.
Κάθε κορμός ενός δομικού στοιχείου ενός φέροντα οργανισμού όταν κάμπτετε λόγο ροπών, η μία του παρειά θλίβεται και η άλλη του εφελκύεται.
Συμπέρασμα. Δεν υφίσταται ποτέ κάμψη κορμού χωρίς θλίψη και εφελκυσμό. Η κάμψη προκαλεί την παραμόρφωση ή ακόμα και την θραύση του κορμού του σώματος. Ο εφελκυσμός δρα πάντα κάθετα στην εμφανιζόμενη αστοχία.
Εικόνα
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

seismic έγραψε: 05 Οκτ 2019, 07:30 Μάθημα πρώτον ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟ ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ
Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q )
1) Οι ροπές ( Μ ) δημιουργούνται όταν ο κορμός των τοιχωμάτων χάσει την κατακόρυφη θέση του.
Όταν το τοίχωμα χάσει την κατακόρυφη θέση του, στα κομβικά σημεία στα οποία ενώνεται με τα οριζόντια δοκάρια δημιουργούνται ροπές ( Μ )
Ένα κομβικό σημείο που έχει σχήμα σταυρού ( + ) αποτελείτε από τέσσερις γωνίες.
Όταν ο κορμός των τοιχωμάτων χάσει την κατακόρυφη θέση του, από την μία του παρειά σηκώνει την μια δοκό με φορά προς τα επάνω, και από την άλλη του παρειά σπρώχνει βίαια την άλλη δοκό προς τα κάτω.
Τα δοκάρια αλλά και ο κορμός των τοιχωμάτων ( όλες οι διατομές ) αντιδρούν σε αυτή την στροφή - ροπή που τους επιβάλει η αλλαγή θέσης ( - στροφή - ροπή ) του τοιχώματος, με αντίρροπες ροπές ( ροπές διαφορετικής κατεύθυνσης ) Αυτές οι αντίθετες εντάσεις ροπών, λυγίζουν τον κορμό των δοκών και των τοιχωμάτων μέχρι να σπάσουν.
Θα σπάσει πρώτη η πιο αδύναμη διατομή.
Το τοίχωμα χάνει την κατακόρυφη θέση του στρέφοντας τον κορμό του διότι εφαρμόζονται στον κορμό του δύο αντίθετες εντάσεις α) Κατά την μία κατεύθυνση, η ένταση της μετατόπισης βάσης, που της επιβάλει η μετατόπιση του εδάφους, και β) η αντίθετης φοράς ένταση που του επιβάλει η αδράνεια της κατασκευής. Αυτές οι αντίθετες εντάσεις από την μία δημιουργούν ένα επικλινές ανασήκωμα - μια στροφή στο πέλμα της θεμελίωσης και από την άλλη κάμπτουν τον κορμό του τοιχώματος. Και το ανασήκωμα του πέλματος βάσης αλλά και η κάμψη του κορμού του τοιχώματος είναι οι δύο αιτίες που ευθύνονται για την αλλαγή της κατακόρυφης στάσης του τοιχώματος η οποία παραμορφώνει τους κόμβους. Συνεχίζεται...
Εικόνα
Μάθημα δεύτερον ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟ ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ
Συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης ....
Την επικλινή ανάκληση του πέλματος βάσεις οι πολιτικοί μηχανικοί προσπαθούν να την σταματήσουν τοποθετώντας ισχυρούς πεδιλοδοκούς.
Οι πεδιλοδοκοί σε μεγάλο βαθμό κατορθώνουν να σταματήσουν την ανάκληση του πέλματος βάσης όταν οι κολόνες είναι μικρής διατομής.
Τα τοιχώματα όμως κατεβάζουν πάρα πολύ μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες είναι αδύνατον να παραληφθούν πλήρως από τους πεδιλοδοκούς οι οποίοι σε ισχυρές σεισμικές μετατοπίσεις σπάνε.
Συμπέρασμα
Σήμερα την ροπή ανατροπής του τοιχώματος που παραμορφώνει την δομή, οι πολιτικοί μηχανικοί την αντιμετωπίζουν με αντίρροπες ροπές χρησιμοποιώντας τις διατομές των πεδιλοδοκών, των δοκών, και των τοιχωμάτων.
Για να αυξήσουν την αντοχή των διατομών σχεδιάζουν έτσι ώστε η κατασκευή να έχει μία ελαστικότητα.
Ελαστικότητα είναι η ιδιότητα των υλικών κατασκευής να επανέρχονται στο αρχικό τους σχήμα μετά από άσκηση εξωτερικής τάσης.
Π.χ το λάστιχο το ελατήριο, είναι ελαστικό. Όταν όμως οι μετατόπιση του εδάφους είναι μεγάλη η κατασκευή χάνει την ελαστική της συμπεριφορά και περνά σε ανελαστικές μετατοπίσεις. Δηλαδή μετατοπίζεται τόσο πολύ που σπάει. Όμως ... Από σπάσιμο σε σπάσιμο υπάρχει μεγάλη διαφορά Τα ψαθυρά υλικά σπάνε απότομα Μερικά υλικά με τον κατάλληλο σχεδιασμό, πριν σπάσουν εντελώς σε ένα σημείο απότομα δημιουργούν μικρότερα σπασίματα που τα ονομάζουμε πλαστικές παραμορφώσεις. Αυτές οι πολλές μόνιμες πλαστικές παραμορφώσεις βοηθάνε την κατασκευή να δέχεται σταθερές τάσεις χωρίς να σπάει εντελώς. Η πλαστιμότητα είναι η ποσοτικοποίηση των πλαστικών παραμορφώσεων και είναι ένας δείκτης υπολογίσιμος.
Αυτά σε γενικές γραμμές είναι τα όπλα των πολιτικών μηχανικών προς την αντιμετώπιση της ροπής ανατροπής του τοιχώματος.
Στους υπολογισμούς που κάνουν χρησιμοποιούν τον ικανοτικό σχεδιασμό που δεν είναι τίποτα άλλο από τον έλεγχο αντοχής των διατομών των τοιχωμάτων συγκρίνοντας αυτές με αυτές των δοκών. Είναι προτιμότερο να σπάσουν οι διατομές των δοκών παρά οι διατομές των τοιχωμάτων με λοξή /αστοχία. Το σπάσιμο των δοκών σε επιλεγμένες περιοχές οι οποίες συνήθως βρίσκονται στα άκρα των δοκών, ονομάζονται πλαστικές αρθρώσεις και είναι πολύ χρήσιμες διότι απελευθερώνετε σεισμική ενέργεια, χωρίς να γκρεμίζεται η κατασκευή. Αν όμως αυτές οι πλαστικές περιοχές ξεπεράσουν το σημείο θραύσης, και είναι πάρα πολλές πάνω στην δομή ... η δομή θα καταρρεύσει.
Μάθημα τρίτο. ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟ ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ
2) Οι ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ) είναι οι δυνάμεις θλίψης και εφελκυσμού.
α) Η Θλίψη δημιουργείτε όταν στον ίδιο άξονα ενός σώματος εφαρμόζονται δυνάμεις αντίθετης φοράς που τείνουν να το συμπιέσουν.
β) Ο Εφελκυσμός δημιουργείτε όταν στον ίδιο άξονα ενός σώματος εφαρμόζονται δυνάμεις αντίθετης φοράς που τείνουν να το επιμηκύνουν.
Κατά την ροπή ανατροπής του τοιχώματος, αυτό δέχεται στην μια του παρειά καθοδικές δυνάμεις και στην άλλη του παρειά ανοδικές δυνάμεις.
Οι καθοδικές δυνάμεις στην μία παρειά του τοιχώματος σε συνδυασμό με τις αντίθετης κατεύθυνσης δυνάμεις που εξασκεί το έδαφος θεμελίωσης ώστε να ισορροπήσει την κατασκευή συμπιέζουν το σκυρόδεμα με αποτέλεσμα να έχουμε θλίψη του σκυροδέματος στην μία του παρειά.
Οι ανοδικές δυνάμεις στην άλλη παρειά του τοιχώματος σε συνδυασμό με τις αντίθετης κατεύθυνσης δυνάμεις που εξασκούν τα στατικά φορτία της κατασκευής δημιουργούν δυνάμεις εφελκυσμού στην άλλη παρειά του τοιχώματος.
Οι προδιαγραφές του σκυροδέματος το εφιστούν ικανό να παραλάβει τις δυνάμεις θλίψης και ο εγκάρσιος οπλισμός το βοηθάει πολύ περισσότερο.
Δεν είναι όμως ικανό να παραλάβει τις δυνάμεις εφελκυσμού της άλλης του παρειάς και για αυτό τον λόγο το ενισχύουμε με την τοποθέτηση χαλύβδινου οπλισμού που έχει υπεραντοχές στον εφελκυσμό. Η συνεργασία αυτών των δύο υλικών επιτυγχάνεται με τον μηχανισμό της συνάφειας.
Κάθε κορμός ενός δομικού στοιχείου ενός φέροντα οργανισμού όταν κάμπτετε λόγο ροπών, η μία του παρειά θλίβεται και η άλλη του εφελκύεται.
Συμπέρασμα. Δεν υφίσταται ποτέ κάμψη κορμού χωρίς θλίψη και εφελκυσμό. Η κάμψη προκαλεί την παραμόρφωση ή ακόμα και την θραύση του κορμού του σώματος. Ο εφελκυσμός δρα πάντα κάθετα στην εμφανιζόμενη αστοχία.
Είναι τελείως αβάσιμες οι ενστάσεις των πολιτικών μηχανικών, αυτών που μου τα έλεγαν και τα άκουγα παράλογα.
Πάρα κάτω εξηγώ ακριβώς τι κάνω για να βοηθήσω την κατασκευή να παραλάβει επιτυχώς την ροπή ανατροπής του τοιχώματος που παραμορφώνει μέσο των κόμβων τους κορμούς των φερόντων στοιχείων.
Είναι απλό.
Με έναν μηχανισμό πάκτωσης που αντλεί την δύναμή του από το έδαφος ... και με έναν τένοντα ο οποίος μεταφέρει άνευ συνάφειας αυτήν την δύναμη στο ανώτατο άκρο της παρειάς του τοιχώματος όπου και πακτώνεται, προσπαθώ να δημιουργήσω μία ροπή ευστάθειας ή μια αντίρροπη ροπή αν θέλετε προς την βασική και μεγάλη ροπή ανατροπής του τοιχώματος. Οπότε η αντίρροπη ροπή - ροπή ευστάθειας που προσφέρει ο μηχανισμός της ευρεσιτεχνίας είναι μία πρόσθετη μεγάλη βοήθεια προς τις αντίρροπες ροπές των διατομών που προσπαθούν να εξισώσουν την ροπή ανατροπής του τοιχώματος. Αυτή η αντίρροπη ροπή ευστάθειας πετυχαίνει να σταματήσει και την επικλινή ανάκληση του πέλματος βάσης αφού σταματά από την ανώτατη παρειά του τοιχώματος την ανοδική του κατεύθυνση και εκτός αυτού σταματά και την κάμψη αφού παραλαμβάνει την ανοδική δύναμη από το δώμα και την εκτρέπει μέσα στο έδαφος.
Τι είναι οι τέμνουσες (διατμητική) Q και πως ενισχύω το τοίχωμα προς αυτές τις δυνάμεις.
Η δύναμη αυτή, που ενεργεί κάθετα στον άξονα του φορέα και πάνω στη διατομή είναι η τέμνουσα δύναμη (Q).
Για να ενισχύσω τις διατομές προς την τέμνουσα δύναμη Q επιβάλω με τον μηχανισμό φορτία θλίψης στις διατομές.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Η απάντηση στον τίτλο του θέματός μου ... στο βίντεο.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Όπως είπε και ο φίλτατος επιστήμονας Γιάννης Ιωαννίδης στο προηγούμενο βίντεο υπάρχουν 160 εκατομμύρια επιστημονικές δημοσιεύσεις από τις οποίες κάποιες είναι σίγουρα σωστές, για κάποιες υπάρχουν μερικές αμφιβολίες και άλλες που δεν στέκουν με τίποτα.
Αυτό μου έδωσε μία ωραία ιδέα.
Τις επόμενες ημέρες θα διαχωρίσω την χρησιμότητα της πατέντας μου σε ενότητες και θα πω την γνώμη μου στο τι είναι σίγουρα σωστό, και στο πια σημεία εγώ έχω κάποια αμφιβολία. Αν θέλετε μπορείτε να εκφράσετε την γνώμη σας για αυτά που θα πω, αλλά θα σας παρακαλέσω να τεκμηριώνετε το κατά δύναμη την άποψή σας όπως άλλωστε θα προσπαθήσω να κάνω και εγώ. :D
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

seismic έγραψε: 06 Οκτ 2019, 23:13 Όπως είπε και ο φίλτατος επιστήμονας Γιάννης Ιωαννίδης στο προηγούμενο βίντεο υπάρχουν 160 εκατομμύρια επιστημονικές δημοσιεύσεις από τις οποίες κάποιες είναι σίγουρα σωστές, για κάποιες υπάρχουν μερικές αμφιβολίες και άλλες που δεν στέκουν με τίποτα.
Αυτό μου έδωσε μία ωραία ιδέα.
Τις επόμενες ημέρες θα διαχωρίσω την χρησιμότητα της πατέντας μου σε ενότητες και θα πω την γνώμη μου στο τι είναι σίγουρα σωστό, και στο πια σημεία εγώ έχω κάποια αμφιβολία. Αν θέλετε μπορείτε να εκφράσετε την γνώμη σας για αυτά που θα πω, αλλά θα σας παρακαλέσω να τεκμηριώνετε το κατά δύναμη την άποψή σας όπως άλλωστε θα προσπαθήσω να κάνω και εγώ. :D
Κατ αρχήν ας πούμε τι θεωρεί σωστό η επιστήμη. Η επιστήμη βασίζεται στην παρατήρηση. Αν κάτι παρατηρεί ότι συμβαίνει ή επαναλαμβάνεται αρκετές φορές, αυτό το θεωρεί σωστό και δεδομένο. Π.χ Αν αφήσουμε ένα μήλο να πέσει από το χέρι μας αυτό θα κατευθύνετε πάντα προς το έδαφος και ποτέ δεν θα αλλάξει κατεύθυνση μόνο του χωρίς την επιβολή μιας άλλης δύναμης.
Το ίδιο σωστό θεωρεί, ότι αν βιδώσουμε δύο αντικείμενα μαζί, αυτά θα γίνουν ένα, δηλαδή η μάζα τους θα αντιδρά σε κάθε μεταβολή μετατόπισης σαν ένα σώμα. Π.χ Αν βιδώσουμε την θέση του λεωφορείου με το πάτωμα του λεωφορείου η θέση του λεωφορείου θα το ακολουθεί σε κάθε του κίνηση.

Συμπέρασμα πρώτο. Η ευρεσιτεχνία βιδώνει την κατασκευή με το έδαφος θεωρώντας δεδομένο βάση της επιστήμης ότι η κατασκευή θα γίνει ένα σώμα με την γη, και σε κάθε εξωτερική δύναμη που θα εφαρμόζετε πάνω στην κατασκευή ή πάνω στην γη, αυτή θα επηρεάζει σε μικρό ή μεγάλο βαθμό και τις δύο μάζες.
Πολλοί μου λένε ότι με αυτή την ένωση κατασκευής και γης, όλες οι εντάσεις του σεισμού θα μεταφέρονται επάνω στην κατασκευή και ότι αυτό είναι κακό για την κατασκευή, και ότι καλύτερο θα ήταν αν απομονώναμε την κατασκευή από το έδαφος.
Θα τους απαντήσω πειραματικά στην πράξη.
Τι θα ήταν καλύτερα α) Να βιδώναμε τις θέσεις του λεωφορείου με το πάτωμά του ή β) να βάζαμε εφέδρανα ( οριζόντια σεισμική μόνωση ) μεταξύ της θέσης του λεωφορείου και του πατώματος του? Που θα αντιδρούσε σωστότερα η θέση σε ένα φρενάρισμα ή στην εκκίνηση του λεωφορείου? Όταν έχει εφέδρανα ή όταν είναι βιδωμένη?
Ένα άλλο παράδειγμα.
Έκανα αυτό το πείραμα στην σεισμική βάση βιδώνοντας την κατασκευή με την βάση.
Τα αποτελέσματα θα τα δείτε μόνοι σας.
Ερώτηση. Αν αυτό το δομικό δοκίμιο δεν το βιδώναμε πάνω στην σεισμική βάση, αλλά του τοποθετούσαμε εφέδρανα θα αντιδρούσε καλύτερα ή χειρότερα?
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Ξέρετε πια είναι η μεγαλύτερη δύναμη που εφαρμόζετε πάνω στην κατασκευή κατά την διάρκεια του σεισμού και είναι υπεύθυνη για όλες τις εντάσεις που δημιουργούνται? Είναι η ροπή ανατροπής.
Ροπή ανατροπής είναι η αρνητική ροπή ευστάθειας, και αποτελείτε από ένα σύνολον ροπών οι οποίες τείνουν να ανατρέψουν την κατασκευή.
Αν η κατασκευή είναι συμπαγής, άκαμπτη με μικρή ιδιοπερίοδο, η άρθρωση της περιστροφής της ευρίσκεται στις άκρες τις κατασκευής.
Όταν οι κατασκευή αποτελείτε από δοκούς και κολόνες με τοιχώματα η άρθρωση περιστροφής ευρίσκεται σε όλες τις άκρες των πελμάτων βάσης.
Η πατέντα ένα από αυτά που κάνει είναι να δημιουργεί μια ροπή ευστάθειας μεγαλύτερης αυτής της ροπής ανατροπής ώστε να σταματήσει την στροφή του κάθε μεμονωμένου τοιχώματος της κατασκευής, ή να αποτρέψει την ανατροπή μιας ολόκληρης άκαμπτης κατασκευής.
Η πατέντα θεωρείτε αποτελεσματικότερη και φθηνότερη όταν πακτώνει εντελώς άκαμπτες πλαισιωτές κατασκευές.

Η πατέντα θεωρείτε αποτελεσματική αλλά ακριβότερη όταν πακτώνει πολλά τοιχώματα.
Η πατέντα θεωρείτε ότι έχει την μικρότερη απόδοση και είναι μετρίου κόστους όταν πακτώνει υποστυλώματα.
Οι λόγοι είναι οι εξής.
Οι μικρές κολόνες δεν έχουν την δυνατότητα παρά να τους τοποθετήσουμε έναν μηχανισμό στο κέντρο τις διατομής της. Αυτό σημαίνει ότι όλη η κατασκευή έχει λιγότερους μηχανισμούς οπότε και μικρότερο κόστος, αλλά δεν έχει πολύ μεγάλη αποτελεσματικότητα. Παρόλα αυτά μετρήσεις στο Μετσόβιο έδειξαν ότι αν τοποθετηθεί σε όλα τα υποστυλώματα βελτιώνει σημαντικά όλους τους δείκτες.
Η τοποθέτηση σε κατασκευές με τοιχώματα, φρεάτια, και γενικά πολυμορφικές διατομές κάθετων στοιχείων, αυξάνει το κόστος ( αν τοποθετηθεί σε όλα τα στοιχεία της κατασκευής ) διότι για να υφίσταται αποτελεσματικότερη ροπή ευστάθειας και για να δουλεύουν οι μηχανισμοί σε πανταχόθεν σεισμικές μετατοπίσεις χρειάζεται να τοποθετήσουμε μηχανισμούς σε όλες τις γωνίες της διατομής τους.
Στην άκαμπτες πλαισιακές κατασκευές όπως είναι αυτές που είναι κατασκευασμένες εξολοκλήρου από οπλισμένο σκυρόδεμα, έχουμε την μεγαλύτερη απόδοση με το μικρότερο κόστος, και τούτο γιατί είναι αρκετό να χρησιμοποιήσουμε μόνο τέσσερις μηχανισμούς για να πακτώσουμε τις γωνίες του κτηρίου. Σε αυτή την περίπτωση σταματάμε την ροπή ανατροπής του κτηρίου, ενώ στις πρώτες δύο περιπτώσεις την ροπή ανατροπής κάθε μεμονωμένου τοιχώματος και υποστυλώματος. Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 09 Οκτ 2019, 08:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

seismic έγραψε: 08 Οκτ 2019, 17:35 Ξέρετε πια είναι η μεγαλύτερη δύναμη που εφαρμόζετε πάνω στην κατασκευή κατά την διάρκεια του σεισμού και είναι υπεύθυνη για όλες τις εντάσεις που δημιουργούνται? Είναι η ροπή ανατροπής.
Ροπή ανατροπής είναι η αρνητική ροπή ευστάθειας, και αποτελείτε από ένα σύνολον ροπών οι οποίες τείνουν να ανατρέψουν την κατασκευή.
Αν η κατασκευή είναι συμπαγής, άκαμπτη με μικρή ιδιοπερίοδο, η άρθρωση της περιστροφής της ευρίσκεται στις άκρες τις κατασκευής.
Όταν οι κατασκευή αποτελείτε από δοκούς και κολόνες με τοιχώματα η άρθρωση περιστροφής ευρίσκεται σε όλες τις άκρες των πελμάτων βάσης.
Η πατέντα ένα από αυτά που κάνει είναι να δημιουργεί μια ροπή ευστάθειας μεγαλύτερης αυτής της ροπής ανατροπής ώστε να σταματήσει την στροφή του κάθε μεμονωμένου τοιχώματος της κατασκευής, ή να αποτρέψει την ανατροπή μιας ολόκληρης άκαμπτης κατασκευής.
Η πατέντα θεωρείτε αποτελεσματικότερη και φθηνότερη όταν πακτώνει εντελώς άκαμπτες πλαισιωτές κατασκευές.

Η πατέντα θεωρείτε αποτελεσματική αλλά ακριβότερη όταν πακτώνει πολλά τοιχώματα.
Η πατέντα θεωρείτε ότι έχει την μικρότερη απόδοση και είναι μετρίου κόστους όταν πακτώνει υποστυλώματα.
Οι λόγοι είναι οι εξής.
Οι μικρές κολόνες δεν έχουν την δυνατότητα παρά να τους τοποθετήσουμε έναν μηχανισμό στο κέντρο τις διατομής της. Αυτό σημαίνει ότι όλη η κατασκευή έχει λιγότερους μηχανισμούς οπότε και μικρότερο κόστος, αλλά δεν έχει πολύ μεγάλη αποτελεσματικότητα. Παρόλα αυτά μετρήσεις στο Μετσόβιο έδειξαν ότι αν τοποθετηθεί σε όλα τα υποστυλώματα βελτιώνει σημαντικά όλους τους δείκτες.
Η τοποθέτηση σε κατασκευές με τοιχώματα, φρεάτια, και γενικά πολυμορφικές διατομές κάθετων στοιχείων, αυξάνει το κόστος ( αν τοποθετηθεί σε όλα τα στοιχεία της κατασκευής ) διότι για να υφίσταται αποτελεσματικότερη ροπή ευστάθειας και για να δουλεύουν οι μηχανισμοί σε πανταχόθεν σεισμικές μετατοπίσεις χρειάζεται να τοποθετήσουμε μηχανισμούς σε όλες τις γωνίες της διατομής τους.
Στην άκαμπτες πλαισιακές κατασκευές όπως είναι αυτές που είναι κατασκευασμένες εξολοκλήρου από οπλισμένο σκυρόδεμα, έχουμε την μεγαλύτερη απόδοση με το μικρότερο κόστος, και τούτο γιατί είναι αρκετό να χρησιμοποιήσουμε μόνο τέσσερις μηχανισμούς για να πακτώσουμε τις γωνίες του κτηρίου. Σε αυτή την περίπτωση σταματάμε την ροπή ανατροπής του κτηρίου, ενώ στις πρώτες δύο περιπτώσεις την ροπή ανατροπής κάθε μεμονωμένου τοιχώματος και υποστυλώματος. Εικόνα
Ο λόγος που οι άκαμπτες πλαισιωτές κατασκευές με μικρή ιδιοπερίοδο χρειάζονται πακτώσεις μόνο στα άκρα βγαίνει από τον τύπο της ροπής ευστάθειας την οποία για να την βρούμε πρώτα βρίσκουμε την αδράνεια του κτιρίου η οποία βγαίνει από την μάζα ( kg ) επί την επιτάχυνση.
Μετά την αδράνεια την πολλαπλασιάζουμε επί το σύνολον του ύψους των ορόφων. Το αποτέλεσμα το διαιρούμε διά της απόστασης που έχει η άρθρωση περιστροφής από την πάκτωση, για να βρούμε την δύναμη που έχει η ροπή ανατροπής ώστε να ξέρουμε ότι η ροπή ευστάθειας πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερη για να υπάρξει ισορροπία. Εδώ βλέπουμε ότι όσο μεγαλώνει η απόσταση της άρθρωσης από την πάκτωση, τόσο ποιο μικρή είναι η ροπή ευστάθειας.
Για τον λόγο αυτό η άκαμπτη κατασκευή χρειάζεται πάκτωση μόνο στα άκρα και είναι φθηνή και αποτελεσματική.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Μια πραγματικά επαναστατική μέθοδος αντισεισμικού σχεδιασμού, βασισμένη σε απλές παραδοχές της μηχανικής.
Είναι εύλογο να θέσει κανείς το ερώτημα "μα καλά, τόσα χρόνια δεν το σκέφτηκαν"...
Είναι μια καινοτόμος ιδέα που χρίζει περαιτέρω έρευνας και μαθηματικής μοντελοποίησης, καθώς και σύγκρισης με εναλλακτικές για την επιστημονική και τεχνική της τεκμηρίωση, καθώς οι έως τώρα δημοσιεύσεις, είναι γενικές και περιγραφικές.

https://www.researchgate.net/publicatio ... c/comments
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εναλλακτικές επιστήμες”