Ρε, τι άλλον και μάλλον; Ο πελάτης πλήρωσε. Από πού θα έπρεπε να γνωρίζει ότι ο ξενοδόχος δέχεται να μην λάβει το αντίτιμο της διαμονής του άμεσα; Από την πλευρά του πελάτη, η υπηρεσία έχει πληρωθεί.Chainis έγραψε: 27 Σεπ 2019, 13:58Άλλον, όχι το ξενοδοχείο.hellegennes έγραψε: 27 Σεπ 2019, 13:51Δεν είναι σαν αυτό γιατί δεν πλήρωσαν με πλαστά. Πλήρωσαν κανονικά.Chainis έγραψε: 27 Σεπ 2019, 12:38 Δεν δυσφημούν τιποτα.
Είναι σαν να πανε τουρίστες να ψωνισουν με πλαστά, τα κτυπάει η μηχανή και λεμε οτι δυσφημείται το καταστημα που δεν τα δέχτηκε και η χώρα ολόκληρη.
Αυτό που δεν καταλαβαίνετε είναι ποιος φταίει. Αυτός που ΔΕΝ πρέπει να πληρώσει είναι αυτός που δεν έχει καθόλου υπαιτιότητα κι αυτός είναι ο τουρίστας.
Το βέβαιο γεγονός είναι οτι ο ξενοδοχος δεν θα εισέπρατε για ότι τους παρείχε.
Είναι σαν να μου λες ότι αν το ξενοδοχείο δεν πληρώνει την ΔΕΗ, η ΔΕΗ μπορεί να ζητήσει τα λεφτά από τον τουρίστα, γιατί δεν πλήρωσε κατευθείαν την ΔΕΗ αλλά τον ξενοδόχο. Αναλογίσου το λίγο αυτό.