με μισή καρδιά στο γράφω γιατί δεν είναι μονόκυκλο, αλλά είναι σε εκποίηση το ninebot s, 270 στο gearbest ή 300 από Ελλάδα, έκανε 700+ πριν ένα χρόνο, γίνεται και καρτ για το μέλλον.
enaon έγραψε: 26 Σεπ 2019, 21:02
με μισή καρδιά στο γράφω γιατί δεν είναι μονόκυκλο, αλλά είναι σε εκποίηση το ninebot s, 270 στο gearbest ή 300 από Ελλάδα, έκανε 700+ πριν ένα χρόνο, γίνεται και καρτ για το μέλλον.
Τύπος στο reddit κάνει review στο eGolf που έχει αγοράσει μετά από 1600 χιλιόμετρα. Μας λέει ότι η μέση κατανάλωση στα τόσα χιλιόμετρα είναι 8km ανά kwh. Επαναλαμβάνω ανά 8 χιλιόμετρα καίει 1 κιλοβατώρα. Με λίγα λόγια δηλαδή όσο κάνει ένας διπλός εσπρέσο συν μισό ευρώ τιπς στη βυζαρου γκαρσόνα, τόσο θα σου κοστίσουν τα 100 χιλιόμετρα με ένα ηλ γκολφακι.
η απάτη της ηλεκτροκινησης
Σοφία, Γνώση φίλοι μου, ποιος από σας θε νά βρει;
Αφού είσαστε όλοι κάγκουρες, στουπιά και δεινοσαύροι
Και δύο αναστεναγμούς ρίχνεις αλλά βλέπεις ότι δεν απευθύνονται στον μέσο καταναλωτή.
Μπορείς βέβαια να ξεκινήσεις με ένα υβριδικό για αρχή όπως το yaris
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
The company first gained popularity (or notoriety) for swapping an electric drivetrain into a Ferrari 308, swapping out the car’s old 2.9-litre V8 – which made 280 horsepower and 181 lb.-ft. of torque – for three AC51 HPEVS electric motors making a total 465 hp and 330 lb.-ft.
ιεροσυλοι, στην πυρα!
τιμες δε βλεπω, σιγουρα θα πιανουν κωλους, αλλα οπου ναναι θα φκιασει η xiaomi, και τα συνεργεια που θα κανουν τις μετατροπες θα ειναι περισσοτερα απο αυτα που βαζουν lpg.
To be old and wise, you must first be young and stupid.