Εσύ κατάλαβες αν είσαι πραγματικά ελεύθερος ή όχι;
Spoiler
Ναι, είναι νερόβραστος, τι να κάμομε τώρα;
άκου Σκινερ αν έχεις χρόνο να σκοτώσεις, είναι καλύτερος ρήτοραςΓΑΛΗ έγραψε: 24 Σεπ 2019, 20:14 Και ο τύπος στο βίντεο γενικά μιλάει.
Εσύ κατάλαβες αν είσαι πραγματικά ελεύθερος ή όχι;
Spoiler
Ναι, είναι νερόβραστος, τι να κάμομε τώρα;![]()
Έχω μεγαλώσει αρκετά, ώστε να μην συγχέω την καλή ρητορική ή γραφή με την ουσία του θέματος.
ο ωφελιμισμός για μένα είναι μία τελείως ανήθικη αντίληψη
Ωστόσο η ρεπουμπλικανική παράδοση σταδιακά παραμερίστηκε κατά τη διάρκεια του δέκ\ατου ένατου αιώνα. H ιδεολογική άνοδος του ωφελιμισμού και η ώσμωση μεταξύ ωφελιμισμού και ρευμάτων του φιλελευθερισμού οδήγησαν στην εγκατάλειψη της ριζοσπαστικής δυναμικής του ρεπουμπλικανισμού.
Συγνώμη, το κείμενο αναφέρεται στον ρεπουμπλικανισμό ως βάση της αμερικάνικης επανάστασης και της ίδρυσης του κράτους...και μου φέρνεις τον Τραμπ;
Και τον Κέννεντυ.Έβαλα το ίδιο απόσπασμα από προέδρους διαφορετικών κομμάτων σε διαφορετικές εποχές.Nero έγραψε: 24 Σεπ 2019, 22:12 Συγνώμη, το κείμενο αναφέρεται στον ρεπουμπλικανισμό ως βάση της αμερικάνικης επανάστασης και της ίδρυσης του κράτους...και μου φέρνεις τον Τραμπ
Διάβασα μερικά ενδιαφέροντα πράγματα εδώ. Κυρίως ξεκαθάριση ότι ως "μη αυθαίρετη" κυριαρχία ορίζεται είτε αυτή που διέπεται από συγκεκριμένους, γνωστούς και συμφωνημένους κανόνες, νόμους κτλ είτε αυτή η οποία βασίζεται στην ίδια τη βούληση του ατόμου στο οποίο επιβάλλεται.Nero έγραψε: 24 Σεπ 2019, 15:54 α, ναι: ίσως να μοιάζει λίγο πιο τετριμμένη απ'ότι είναι γιατί η κλασική ελευθερία είχε κάποιο υποκατηγορίες: την εσωτερική και την εξωτερική, εκ των οποίων για ιστορικούς λόγους μόνο η 2η απασχολούσε τη ρεπουμπλικανική παράδοση: είτε η ανεξαρτησία απο τον αυτοκράτορα και τους Γάλλους, είτε η ανεξαρτησία απο τον Βασιλιά τους αμερικάνους, πάλι απο τον αυτοκράτορα τους Ολλανδούς κοκ.
Η εσωτερική είναι ελευθερία στην οποία πίστευαν οι στωικοί πχ: ο Επίκτητος πχ ήταν δούλος αλλά δεν τον ενδιέφερε να καταργήσει τον θεσμό της δουλείας γιατί η ελευθερία γι'αυτόν ήταν εσωτερική υπόθεση, ελευθερία απο τα πάθη. Ένας δούλος για τον Επίκτητο ήταν ελεύθερος εφόσον είχε ελεύθερο "πνεύμα"