Ακόμα αχνοφαίνεται το έγκαυμα στην γάμπα μου από το αντίστοιχο ενός φίλου.
Πως ειχε γίνει η φάση ? 1. καβαλα συνεπιβατης και σε καψανε ?( οχι μανισιες να φανταστω ) Η σου έσβησε ( σβηνανε ) και σε αγκαλιασαν τα 180τοσα κιλα του ? Δυνατο καψιμο = τατου μονο με πλαστικη παιρνει πουλο .
Ακόμα αχνοφαίνεται το έγκαυμα στην γάμπα μου από το αντίστοιχο ενός φίλου.
Πως ειχε γίνει η φάση ? 1. καβαλα συνεπιβατης και σε καψανε ?( οχι μανισιες να φανταστω ) Η σου έσβησε ( σβηνανε ) και σε αγκαλιασαν τα 180τοσα κιλα του ? Δυνατο καψιμο = τατου μονο με πλαστικη παιρνει πουλο .
Με αγκάλιασε σε απότομη κατηφόρα, μανίσια εξάτμιση. Το σήκωσα, κυριλέ, του το επιστρέφω, με βρίζει, 100 ευρώ ζημιά η μάσκα, δεν το ξαναπαίρνεις. Μετά από 2-3 μέρες, ζεματάει και έχει κατακοκκινήσει όλη η γάμπα, πέρα από το σημείο του (μεγάλου σε έκταση) καψίματος, αντιτετανικούς, στο τσακ γλύτωσα την μόλυνση από την αμέλειά μου να φροντίσω το έγκαυμα εκείνη την ώρα.
Ακόμα αχνοφαίνεται το έγκαυμα στην γάμπα μου από το αντίστοιχο ενός φίλου.
Πως ειχε γίνει η φάση ? 1. καβαλα συνεπιβατης και σε καψανε ?( οχι μανισιες να φανταστω ) Η σου έσβησε ( σβηνανε ) και σε αγκαλιασαν τα 180τοσα κιλα του ? Δυνατο καψιμο = τατου μονο με πλαστικη παιρνει πουλο .
Με αγκάλιασε σε απότομη κατηφόρα, μανίσια εξάτμιση. Το σήκωσα, κυριλέ, του το επιστρέφω, με βρίζει, 100 ευρώ ζημιά η μάσκα, δεν το ξαναπαίρνεις. Μετά από 2-3 μέρες, ζεματάει και έχει κατακοκκινήσει όλη η γάμπα, πέρα από το σημείο του (μεγάλου σε έκταση) καψίματος, αντιτετανικούς, στο τσακ γλύτωσα την μόλυνση από την αμέλειά μου να φροντίσω το έγκαυμα εκείνη την ώρα.
I see . Ολα τα 660 έσβηναν randomly σε συγκεκριμενες (χαμηλές στροφές , το διορθωσαν καπως μετα το 09 που βαλαν αισθητηρα λ. αλλα παλι ψιλοσβηναν ) Γιαυτο και το ενα δαχτυλο του αριστερου χεριου το ειχα μονιμα στο συμπλεκτη . σβησιμο με καμια 2ρα πανω σε στροφη = σαν να πατησεις τερμα πισω φρενο = σχεδον σιγουρη πτώση . Δεν ειχα πέσει ποτε αλλα ηταν ατιμο αν δεν το ηξερες +οτι αν σου γυριζε με λιγα χιλιομετρα πχ σε επιτοπια ηταν πολλες πιθανοτητες να σε γειρει λογω βαρους . αχχ νιατα .
Πως ειχε γίνει η φάση ? 1. καβαλα συνεπιβατης και σε καψανε ?( οχι μανισιες να φανταστω ) Η σου έσβησε ( σβηνανε ) και σε αγκαλιασαν τα 180τοσα κιλα του ? Δυνατο καψιμο = τατου μονο με πλαστικη παιρνει πουλο .
Με αγκάλιασε σε απότομη κατηφόρα, μανίσια εξάτμιση. Το σήκωσα, κυριλέ, του το επιστρέφω, με βρίζει, 100 ευρώ ζημιά η μάσκα, δεν το ξαναπαίρνεις. Μετά από 2-3 μέρες, ζεματάει και έχει κατακοκκινήσει όλη η γάμπα, πέρα από το σημείο του (μεγάλου σε έκταση) καψίματος, αντιτετανικούς, στο τσακ γλύτωσα την μόλυνση από την αμέλειά μου να φροντίσω το έγκαυμα εκείνη την ώρα.
I see . Ολα τα 660 έσβηναν randomly σε συγκεκριμενες (χαμηλές στροφές , το διορθωσαν καπως μετα το 09 που βαλαν αισθητηρα λ. αλλα παλι ψιλοσβηναν ) Γιαυτο και το ενα δαχτυλο του αριστερου χεριου το ειχα μονιμα στο συμπλεκτη . σβησιμο με καμια 2ρα πανω σε στροφη = σαν να πατησεις τερμα πισω φρενο = σχεδον σιγουρη πτώση . Δεν ειχα πέσει ποτε αλλα ηταν ατιμο αν δεν το ηξερες +οτι αν σου γυριζε με λιγα χιλιομετρα πχ σε επιτοπια ηταν πολλες πιθανοτητες να σε γειρει λογω βαρους . αχχ νιατα .
Νομίζω ότι ήταν μπελαλίδικα στον χρονισμό του κινητήρος, απ' ότι μου έλεγε ο φίλος όταν το πήγαινε για service.
Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:23
Με αγκάλιασε σε απότομη κατηφόρα, μανίσια εξάτμιση. Το σήκωσα, κυριλέ, του το επιστρέφω, με βρίζει, 100 ευρώ ζημιά η μάσκα, δεν το ξαναπαίρνεις. Μετά από 2-3 μέρες, ζεματάει και έχει κατακοκκινήσει όλη η γάμπα, πέρα από το σημείο του (μεγάλου σε έκταση) καψίματος, αντιτετανικούς, στο τσακ γλύτωσα την μόλυνση από την αμέλειά μου να φροντίσω το έγκαυμα εκείνη την ώρα.
I see . Ολα τα 660 έσβηναν randomly σε συγκεκριμενες (χαμηλές στροφές , το διορθωσαν καπως μετα το 09 που βαλαν αισθητηρα λ. αλλα παλι ψιλοσβηναν ) Γιαυτο και το ενα δαχτυλο του αριστερου χεριου το ειχα μονιμα στο συμπλεκτη . σβησιμο με καμια 2ρα πανω σε στροφη = σαν να πατησεις τερμα πισω φρενο = σχεδον σιγουρη πτώση . Δεν ειχα πέσει ποτε αλλα ηταν ατιμο αν δεν το ηξερες +οτι αν σου γυριζε με λιγα χιλιομετρα πχ σε επιτοπια ηταν πολλες πιθανοτητες να σε γειρει λογω βαρους . αχχ νιατα .
Νομίζω ότι ήταν μπελαλίδικα στον χρονισμό του κινητήρος, απ' ότι μου έλεγε ο φίλος όταν το πήγαινε για service.
Φιλτρο λάδιου λαδια μπουζι αναλωσιμα δλδ οπως τα λαστιχα και τα τακακια ( φιλτρο αερος ειχα βαλει kn πλενομενο με το που το αγορασα ) τιποτα αλλο δεν ειχε ζητησει το δικό μου . Χρονισμα κινητηρα = βαλβιδες και μενα δεν ακουστηκαν ποτε στα 10 χρόνια , δεν το ειχα φορτωσει χιλιομετρα βεβαια ( το πηρα καινουριο και το πουλησα με 25,000) γιατι ειχα και αυτοκινητο αλλα το μαστιγωνα
I see . Ολα τα 660 έσβηναν randomly σε συγκεκριμενες (χαμηλές στροφές , το διορθωσαν καπως μετα το 09 που βαλαν αισθητηρα λ. αλλα παλι ψιλοσβηναν ) Γιαυτο και το ενα δαχτυλο του αριστερου χεριου το ειχα μονιμα στο συμπλεκτη . σβησιμο με καμια 2ρα πανω σε στροφη = σαν να πατησεις τερμα πισω φρενο = σχεδον σιγουρη πτώση . Δεν ειχα πέσει ποτε αλλα ηταν ατιμο αν δεν το ηξερες +οτι αν σου γυριζε με λιγα χιλιομετρα πχ σε επιτοπια ηταν πολλες πιθανοτητες να σε γειρει λογω βαρους . αχχ νιατα .
Νομίζω ότι ήταν μπελαλίδικα στον χρονισμό του κινητήρος, απ' ότι μου έλεγε ο φίλος όταν το πήγαινε για service.
Φιλτρο λάδιου λαδια μπουζι αναλωσιμα δλδ οπως τα λαστιχα και τα τακακια ( φιλτρο αερος ειχα βαλει kn πλενομενο με το που το αγορασα ) τιποτα αλλο δεν ειχε ζητησει το δικό μου . Χρονισμα κινητηρα = βαλβιδες και μενα δεν ακουστηκαν ποτε στα 10 χρόνια , δεν το ειχα φορτωσει χιλιομετρα βεβαια ( το πηρα καινουριο και το πουλησα με 25,000) γιατι ειχα και αυτοκινητο αλλα το μαστιγωνα
Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:33
Νομίζω ότι ήταν μπελαλίδικα στον χρονισμό του κινητήρος, απ' ότι μου έλεγε ο φίλος όταν το πήγαινε για service.
Φιλτρο λάδιου λαδια μπουζι αναλωσιμα δλδ οπως τα λαστιχα και τα τακακια ( φιλτρο αερος ειχα βαλει kn πλενομενο με το που το αγορασα ) τιποτα αλλο δεν ειχε ζητησει το δικό μου . Χρονισμα κινητηρα = βαλβιδες και μενα δεν ακουστηκαν ποτε στα 10 χρόνια , δεν το ειχα φορτωσει χιλιομετρα βεβαια ( το πηρα καινουριο και το πουλησα με 25,000) γιατι ειχα και αυτοκινητο αλλα το μαστιγωνα
Κατάλαβα, τύπε. Έκανε πήχεις ο συνεπιβάτης σου.
Πολύ ασχημη η πισω θέση για συνεπιβατη ηταν κατηφορικη και γλιστρουσε γενικοτερα . Μου άρεσε πολύ η σουζα (ηξερα και πολυ καλο φρενο οποτε ηταν εντελως safe ) . Το έφερνα με 2ρα με το γκαζ και το έριχνα με 4ρτη (κουμπωνα δλδ 2 στον αερα ) . 4ρτη στα κοκκινα = 140~
Φιλτρο λάδιου λαδια μπουζι αναλωσιμα δλδ οπως τα λαστιχα και τα τακακια ( φιλτρο αερος ειχα βαλει kn πλενομενο με το που το αγορασα ) τιποτα αλλο δεν ειχε ζητησει το δικό μου . Χρονισμα κινητηρα = βαλβιδες και μενα δεν ακουστηκαν ποτε στα 10 χρόνια , δεν το ειχα φορτωσει χιλιομετρα βεβαια ( το πηρα καινουριο και το πουλησα με 25,000) γιατι ειχα και αυτοκινητο αλλα το μαστιγωνα
Κατάλαβα, τύπε. Έκανε πήχεις ο συνεπιβάτης σου.
Πολύ ασχημη η πισω θέση για συνεπιβατη ηταν κατηφορικη και γλιστρουσε γενικοτερα . Μου άρεσε πολύ η σουζα (ηξερα και πολυ καλο φρενο οποτε ηταν εντελως safe ) . Το έφερνα με 2ρα με το γκαζ και το έριχνα με 4ρτη (κουμπωνα δλδ 2 στον αερα ) . 4ρτη στα κοκκινα = 140~
Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:43
Κατάλαβα, τύπε. Έκανε πήχεις ο συνεπιβάτης σου.
Πολύ ασχημη η πισω θέση για συνεπιβατη ηταν κατηφορικη και γλιστρουσε γενικοτερα . Μου άρεσε πολύ η σουζα (ηξερα και πολυ καλο φρενο οποτε ηταν εντελως safe ) . Το έφερνα με 2ρα με το γκαζ και το έριχνα με 4ρτη (κουμπωνα δλδ 2 στον αερα ) . 4ρτη στα κοκκινα = 140~