!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουριστες
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
whataboutism uber alles αντι να θέσουμε το δάχτυλο επί τον τύπον των ήλων
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Τα νήματα και ο σχολιασμός είναι με βάση την επικαιρότητα. Θα ήταν αστείο να ανοίγει νήμα με θέμα που αφορά περσινό γεγονός.ΓΑΛΗ έγραψε: 17 Αύγ 2019, 14:43Για όσο καιρό κάποιοι προβάλλουν ως πρωτόγνωρες και απαράδεκτες καταστάσεις, θέματα που υπήρχαν επί σύριζα.Εμπεδοκλής έγραψε: 17 Αύγ 2019, 14:26 Για πόσο καιρό θα υπάρχει το επιχείρημα ναι αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ, ώστε να καλύπτει κάθε είδους ανικανότητα;![]()
Εκτός αν έχει ανέβει αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ με τόσο ενθουσιώδη συμμετοχή για τον αποκλεισμό της Σαμοθράκης ή άλλου νησιού τα τελευταία τέσσερα χρόνια και δεν το ξέρω.
Αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι τόσο οι ζαίοι όσο και οι "εγώ δεν είμαι ζαίος αλλά με πνίγει το δίκιο και θέλω να τα πω" είτε κυβερνά ο σύριζα είτε η νδ, μόνον με τους νδκράτες είχαν και έχουν πρόβλημα. Ο σύριζα ως κυβέρνηση (και η αντίστοιχη απόδοση ευθυνών) ήταν ένα φαντασιακό φαινόμενο.![]()
- ΜπλεΜπουμπυς
- Δημοσιεύσεις: 20369
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
- Τοποθεσία: Πανταχου παρων
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Πριν τις εκλογές:
Μετά τις εκλογές:"40 χρόνια κυβερνούσαν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και κατηγορείτε εμάς που είμαστε 4,5 χρόνια";
Οκ ΣΥΡΙΖΟΝΔουληδες πείτε μας εσείς πότε επιτρέπεται να σας κατηγορήσουμε γιατί έχετε καταντήσει αηδία."4,5 χρόνια κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ και κατηγορείτε εμάς που είμαστε 1,5 μήνα";
Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Η κυβέρνηση αυτή δεν φταίει ποτέ. Το έχουμε εμπεδώσει 45 χρόνια τώρα. Εμπεδοκλήδες γίναμε, όλοι στο φόρουμ κι εκτός αυτού.
Είναι το έρμο το γκαντέμικο να μη σκάσει στα χέρια σου...Που δεν φρόντισε πριν αναλάβει να ελέγξει αν είχε πιστοποιητικό αξιοπλοϊας το Σάος (και όλα τα υπόλοιπα σκάφη στην Ελλάδα) ; 8 φορές έμεινε με βλάβη τα τελευταία δυο χρόνια.. Ελέγχθηκε τόσο καιρό παρά τα παράπονα που ακούγονταν για μαύρους καπνούς στο λιμάνι; Από ποιον νηογνώμονα πήρε το οκ και συνέχιζε;
Πέρυσι, οι ίδιοι οι σήμερα κυβερνώντες, ούρλιαζαν όταν έσκασε το Μάτι στα χέρια του "αντίπαλου". Λες και οι κρουνοί διαλύθηκαν σε μία μέρα, τα αυθαίρετα χτίστηκαν σε λίγες ώρες και τα δέντρα φύτρωσαν σε λίγα λεπτά...
payback is a bitch λεν τα αμερικανάκια. Όταν κρίνεις, κρίνεσαι με τα ίδια κριτήρια.
ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ (για να θυμηθούμε τα παλιά)Που δεν δόθηκε ΑΜΕΣΑ εντολή όταν δηλώθηκε αδυναμία συνέχισης δρομολογίου να ναυλωθεί άλλο σκάφος, τόσο αυτό που βρέθηκε για καλή μας τύχη κοντά, στη Θάσο, αλλά και το Αζόρες το οποίο βρέθηκε, ναυτολόγησε πλήρωμα, βγήκε για δοκιμαστικό και σάλπαρε σε λιγότερο από 10 ώρες; Το λιμενικό και ο θάλαμος επιχειρήσεων ήταν το αρμόδιο να βρει το κατάλληλο και να δώσει εντολή απόπλου. Το ότι δεν κατάφερε να προσεγγίσει δεν ήταν θέμα μήκους αλλά κακών συγκυριών, σφοδρού αέρα και βλάβης στη μηχανή, πάλι θα τα λέμε; Να κάνουμε μήνυση στον καπετάνιο που δήλωσε αποδρομολόγηση και δε θέλησε να συνεχίσει επειδή κάποιοι κρετίνοι τα έκαναν λίμπα στο καράβι που ήταν ολοκαίνουριο το σαλόνι του;
Σε αυτό ΟΧΙ. Ο αποκλεισμός που οφείλεται σε κακοκαιρία δεν μετρά.Που δεν μπόρεσε η κυβέρνηση να σταματήσει τα μποφόρ και έμεινε για ΤΡΕΙΣ μέρες το νησί αποκλεισμένο, αυτό είναι το σφάλμα;
Που ήταν 15αύγουστος και είχε το πικ προσέλευσης το νησί;
ΟΜΩΣ, το πρόβλημα όπως συνεχίζει να φαίνεται, δεν είναι η κακοκαιρία.
Μπορούσε να πιάσει πολλά αφτιά. Κυβέρνηση είναι, όχι ο ψευτοαστυνομικός στην ταινία "ο Ηλίας του 16ου"...Ή που δεν μπόρεσε να πιάσει από το αυτί τον Ηλιόπουλο και να του πει, παράτα τον κόσμο σύξυλο στις Κυκλάδες που γίνεται χαμός -δέκα νησιά έπιανε στο δρομολόγιό του- και φέρε άμεσα το Άνδρος τζετ εδώ και όχι αύριο όταν εκτελέσεις το προγραμματισμένο δρομολόγιο και μετά..
Κάθε κυβέρνηση οφείλει να διατηρεί δικλείδες ασφαλείας, εναλλακτικές, και φυσικά να δεσμεύει τους πλοιοκτήτες ως προς τις υποχρεώσεις τους.
Είναι δυνατό να συζητάμε για το αν πρέπει η κάθε κυβέρνηση να διασφαλίζει τον μη αποκλεισμό ανθρώπων σε οποιοδήποτε σημείο της Επικράτειας;
Ή μήπως δεν ξέρουμε ότι κάθε χρόνο 20 εκατ. τουρίστες επισκέπτονται τα νησιά μας, και πέσαμε φέτος από τα σύννεφα με την κοσμοσυρροή;
10 μέρες αποκλεισμός είναι απλά 10 μέρες αποκλεισμός.Ακούω για 10 μέρες αποκλεισμό και το αναμασάτε συνέχεια.. Πλοία υπήρχαν στη γραμμή όλες αυτές τις μέρες, και ο Άναξ και ο Ζέφυρος, για ΤΡΕΙΣ μέρες μόνο υπήρξε απαγορευτικό για τα συγκεκριμένα πλοία τα οποία δεν ταξιδεύουν με πάνω από 5 μποφόρ...
Λίγος είναι; Να τους αφήσουμε σαν τους Ροβινσώνες να βγάλουν μούσια, αντρες και γυναίκες;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 17 Αύγ 2019, 15:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Εγω εχω πει οτι δικαιουται αναπηρικη συνταξη ο φιλος μας εμπεδοκλης και τουτη δω η απαντηση κανει το αιτημα πιο επικαιρο απο ποτε.Εμπεδοκλής έγραψε: 17 Αύγ 2019, 15:01Τα νήματα και ο σχολιασμός είναι με βάση την επικαιρότητα. Θα ήταν αστείο να ανοίγει νήμα με θέμα που αφορά περσινό γεγονός.ΓΑΛΗ έγραψε: 17 Αύγ 2019, 14:43Για όσο καιρό κάποιοι προβάλλουν ως πρωτόγνωρες και απαράδεκτες καταστάσεις, θέματα που υπήρχαν επί σύριζα.Εμπεδοκλής έγραψε: 17 Αύγ 2019, 14:26 Για πόσο καιρό θα υπάρχει το επιχείρημα ναι αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ, ώστε να καλύπτει κάθε είδους ανικανότητα;![]()
Εκτός αν έχει ανέβει αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ με τόσο ενθουσιώδη συμμετοχή για τον αποκλεισμό της Σαμοθράκης ή άλλου νησιού τα τελευταία τέσσερα χρόνια και δεν το ξέρω.
Αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι τόσο οι ζαίοι όσο και οι "εγώ δεν είμαι ζαίος αλλά με πνίγει το δίκιο και θέλω να τα πω" είτε κυβερνά ο σύριζα είτε η νδ, μόνον με τους νδκράτες είχαν και έχουν πρόβλημα. Ο σύριζα ως κυβέρνηση (και η αντίστοιχη απόδοση ευθυνών) ήταν ένα φαντασιακό φαινόμενο.![]()
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Με μόλις ένα μήνα διακυβέρνηση και οι νεόδουλοι κατέστρεψαν ένα ολόκληρο νησί.
Ο εφοπλιστής του νεοδημοκρατικού "κομματικού σωλήνα" που βρίσκεται πίσω από το χάος της Σαμοθράκης
To όμορφο νησί της Σαμοθράκης ήρθε δυστυχώς φέτος για δυσάρεστο λόγο στο εγχώριο αλλά και διεθνές προσκήνιο λόγω της πρωτοφανούς κατάστασης που έχει διαμορφωθεί με την ακτοπλοία του νησιού και την απίστευτη ταλαιπωρία που έχουν υποστεί εκατοντάδες τουρίστες-επιβάτες αλλά και μόνιμοι κάτοικοι του νησιού.
Ασφαλώς δεν είναι η πρώτη φορά που η Σαμοθράκη μένει αποκλεισμένη ακτοπλοϊκά, και μάλιστα για πολλές μέρες, αλλά πίσω από κάθε συμβάν όλα αυτά τα χρόνια υπάρχει σταθερά ένας πρωταγωνιστής: ο ιδιοκτήτης της ακτοπλοϊκής εταιρείας SAOS, Φώτης Μανούσης.
Ήδη από το πολύ μακρινό παρελθόν έχει κατηγορηθεί ότι χρησιμοποιεί τη νεοδημοκρατική κομματική ταυτότητά του για να εξαπλωθεί στην ακτοπλοΐα φέροντας τον τίτλο του εφοπλιστή. Οι ανταγωνιστές του τού έχουν προσάψει ότι δεν διακινδύνευσε ποτέ τίποτε, όπως κάνουν οι άλλοι εφοπλιστές, αφού η εταιρεία του στήθηκε και λειτούργησε στηριζόμενη στον κρατικό κορβανά μετά το 2004.
Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης από τη Νίκαια, ο κ. Μανούσης, παλαιό κομματικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, κάποια στιγμή βρέθηκε στο πλευρό του κ. Σωτήρη Κούβελα στη Θεσσαλονίκη, στα μέσα της δεκαετίας του ’80. Σύμφωνα με παλιότερο ρεπορτάζ της εφημερίδας "Το Βήμα", για πρώτη φορά το όνομα του κ. Μανούση ακούστηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’80 όταν ο κ. Κούβελας εξελέγη δήμαρχος Θεσσαλονίκης για να χρίσει τον στενό συνεργάτη του γενικό γραμματέα του δήμου της συμπρωτεύουσας. Οι κομματικές μετοχές του κ. Μανούση όμως απογειώθηκαν όταν ο κ. Κούβελας, ακολουθώντας το παράδειγμα του τότε δημάρχου Αθηναίων κ. Μιλτιάδη Εβερτ, αποφάσισε να προχωρήσει στην ίδρυση δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού αρχικά και του δημοτικού τηλεοπτικού σταθμού TV 100 στη συνέχεια.
Κατά την περίοδο διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία, επί Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, ο κ. Κούβελας αναλαμβάνει διάφορα υπουργικά πόστα, μεταξύ των οποίων και υπουργός ΠΕΧΩΔΕ. Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Περιβάλλοντος αναλαμβάνει ο κ. Φώτης Μανούσης, ο επί σειρά ετών στενός συνεργάτης και εξ απορρήτων του νέου υπουργού.
Οταν τερματίζεται η υπουργική θητεία του κ. Κούβελα ο κ. Μανούσης προχωρεί στην ίδρυση του τηλεοπτικού σταθμού New Channel στην Αθήνα. Στη Θεσσαλονίκη η ίδρυση του νέου σταθμού από τον κ. Μανούση γίνεται δεκτή με καταγγελίες δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης για την τύχη πολλών μηχανημάτων του δημοτικού τηλεοπτικού σταθμού TV100. Οι καταγγελίες αυτές δεν αποδείχθηκαν ποτέ.
Στα τέλη του 1999 ο κ. Μανούσης πουλά τον τηλεοπτικό σταθμό New Channel στον εκδότη κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη αντί μερικών δισ. δραχμών. Εκτοτε τα ίχνη του χάνονται για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για να επανεμφανιστεί γύρω στο 2003 στην ελληνική ακτοπλοΐα, αυτή τη φορά ως ιδιοκτήτης της εταιρείας ΣΑΟΣ με έδρα τη Σαμοθράκη.
Η εμφάνιση της ΣΑΟΣ
Η ΣΑΟΣ είχε ιδρυθεί ως ΕΠΕ το 1975 και με ένα μικρό καράβι επί σειρά ετών συνέδεε τη Σαμοθράκη με την Αλεξανδρούπολη και την Καβάλα. Λέγεται ότι ο κ. Μανούσης είχε μετοχές αυτής της μικρής εταιρείας από παλιά.
Οπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας «η ΣΑΟΣ το 1999 μετατράπηκε σε ανώνυμη εταιρεία και ξεκίνησε τη ναυπήγηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου ΣΑΟΣ ΙΙ. Το 2001 και όταν η εταιρεία παρουσίασε σοβαρά οικονομικά προβλήματα λόγω του σοβαρού επενδυτικού ανοίγματος της νέας κατασκευής, η οικογένεια του κ. Φώτη Μανούση εισήλθε στην εταιρεία ως στρατηγικός επενδυτής αποκτώντας μεγάλο μερίδιο μετοχών. Ο κ. Μανούσης, επιχειρηματίας και ως τότε δραστηριοποιούμενος κυρίως στον τομέα των μέσων μαζικής ενημέρωσης, σε επενδύσεις ακινήτων και κατασκευές, ανέλαβε το πλήρες management της εταιρείας με τη συνεργασία έμπειρων και δυναμικών στελεχών».
Για μια διετία τουλάχιστον ο κ. Μανούσης «ψάχνει» τη νέα δραστηριότητά του στην ακτοπλοΐα και το όνομά του έρχεται στο προσκήνιο της ακτοπλοϊκής πιάτσας όταν εκεί γύρω στο 2003 εμφανίζεται να προχωρεί σε ένα μπαράζ αγοράς πλοίων. Εχοντας αναλύσει σωστά τα μελλούμενα «βλέπει» ότι σύντομα η Νέα Δημοκρατία θα είναι κυβέρνηση, κάτι που γίνεται πραγματικότητα το 2004, οπότε και είναι έτοιμος να παίξει το χαρτί της κομματικής του ταυτότητας διεκδικώντας την παρουσία του στις άγονες γραμμές του Ανατολικού Αιγαίου στην αρχή και σε λίγο στις άγονες γραμμές όλου του Αιγαίου.
Πολύ σύντομα εντάσσεται στην κατηγορία των «πρωταθλητών των κρατικών επιχορηγήσεων», μια κατηγορία τα ηνία της οποίας κρατά ο Κεφαλλονίτης εφοπλιστής κ. Αγούδημος. Οι επιδοτήσεις που ελάμβανε ο κ. Μανούσης για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα ξεπερνούσαν ετησίως τα 8,3 εκατομμύρια ευρώ.
Με τις επιδοτήσεις αυτές ο κ. Μανούσης αγόραζε πλοία τα οποία δρομολογούσε στις άγονες γραμμές για να λάβει νέες επιδοτήσεις και να αγοράσει νέα πλοία. Αυτό όμως δεν του αρκούσε. Ηθελε και κάτι παραπάνω. Ετσι προχωρεί στην εξαγορά της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αθηνών εταιρείας Γκάλης. Η εταιρεία Γκάλης απορροφά τη ΣΑΟΣ και ακολούθως αλλάζει όνομα και μετονομάζεται σε… ΣΑΟΣ.
Για να αποκομίσει οφέλη από αυτή την κίνηση ο κ. Μανούσης χρειάζεται και άλλα πλοία αλλά και άλλες επιδοτήσεις – και τα χρειάζεται γρήγορα. Μοιραία η επιχειρηματική επιθετικότητά του και η βαθιά ριζωμένη μέσα του πεποίθηση ότι η κομματική του ταυτότητα, οι «πλάτες» του και ο κύκλος του αρκούν για να πάρει αυτό που θέλει τον φέρνουν σε τροχιά σύγκρουσης με άλλες εταιρείες του κλάδου, όπως η Agoudimos Lines του κ. Μάκη Αγούδημου, που και αυτές διεκδικούν μερίδιο από την πίτα της άγονης γραμμής.
Την περίοδο εκείνη επιδοτήσεις άγονης γραμμής έδιναν το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το υπουργείο Αιγαίου. Ο κ. Μανούσης είχε καταφέρει να ελέγχει τη ροή των επιδοτήσεων από το ΥΕΝ, αλλά δεν μπορούσε να πετύχει το ίδιο και στο υπουργείο Αιγαίου, με τον τότε υπουργό Αιγαίου κ. Αριστοτέλη Παυλίδη να ακολουθεί μια άλλη πολιτική στη διανομή του κρατικού χρήματος, η οποία ως φαίνεται δεν του άρεσε.
Οι καθυστερήσεις που καταγράφονται στην απορρόφηση του δημόσιου χρήματος, άλλοτε διότι μεσολαβούν δικαστικοί αγώνες μεταξύ του κ. Μανούση και άλλων εφοπλιστών της ακτοπλοΐας και άλλοτε διότι τα δύο υπουργεία καθυστερούν να απορροφήσουν από τον κρατικό προϋπολογισμό και να προωθήσουν στις δικαιούχες εταιρείες τις επιδοτήσεις, προκαλούν σωρεία προβλημάτων ρευστότητας στις εταιρείες του κλάδου της ακτοπλοΐας που ζουν από τις επιχορηγήσεις αυτές.
Για τον κ. Μανούση όμως το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο διότι αφενός υπάρχουν πλοία που έρχονται για λογαριασμό της ΣΑΟΣ και απαιτούν ρευστό για να καταστούν ενεργά και αφετέρου η εικόνα που δείχνει η εταιρεία στο Χρηματιστήριο με τις πολύ χαμηλές αποδόσεις προκαλεί ερωτηματικά στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, η οποία τελικά αποφασίζει στις 4 Απριλίου 2006 να θέσει τη μετοχή της ΣΑΟΣ σε επιτήρηση – κατάσταση στην οποία βρίσκεται ως σήμερα. https://www.documentonews.gr/article/o- ... w.facebook
- Ηράκλειτος
- †
- Δημοσιεύσεις: 1349
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:35
- Τοποθεσία: Kavala City
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Ο Ιαπετός γράφει και με κεφαλαία μάλιστα ότι ο αποκλεισμός ήταν ΤΡΕΙΣ μέρες κι όχι 10, αλλά ο stavmanr εξακολουθεί να μιλά για 10. Δε γαμείς, φόρουμ είναι, σιγά να μη μπούμε για διάλογο, τα δικά μας μόνο να πούμε. Btw ακόμα και ο τίτλος του νήματος είναι "ΜΙΑ βδομάδα χωρίς πλοίο" δηλαδή ΕΠΤΑ μέρες, αλλά είπαμε...stavmanr έγραψε: 17 Αύγ 2019, 15:2810 μέρες αποκλεισμός είναι απλά 10 μέρες αποκλεισμός.Ακούω για 10 μέρες αποκλεισμό και το αναμασάτε συνέχεια.. Πλοία υπήρχαν στη γραμμή όλες αυτές τις μέρες, και ο Άναξ και ο Ζέφυρος, για ΤΡΕΙΣ μέρες μόνο υπήρξε απαγορευτικό για τα συγκεκριμένα πλοία τα οποία δεν ταξιδεύουν με πάνω από 5 μποφόρ...
Λίγος είναι; Να τους αφήσουμε σαν τους Ροβινσώνες να βγάλουν μούσια, αντρες και γυναίκες;
God.exe is missing. Universe will restart.
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Εξήγησα τόσες φορές ότι οι πραγματικές μέρες που το νησί έμεινε αποκλεισμένο και αυτό λόγω ΚΑΙΡΟΥ και μόνον, ήταν μόνο 3 (ΤΡΕΙΣ).stavmanr έγραψε: 17 Αύγ 2019, 15:28 10 μέρες αποκλεισμός είναι απλά 10 μέρες αποκλεισμός.
Λίγος είναι; Να τους αφήσουμε σαν τους Ροβινσώνες να βγάλουν μούσια, αντρες και γυναίκες;
Όλες τις υπόλοιπες μέρες που είχε υποστεί βλάβη το Σάος ΙΙ, υπήρχε ένα ταχύπλοο ο Ζέφυρος και ένα οχηματαγωγό ο Άναξ που περνούσαν τον κόσμο και τα αυτοκίνητα απέναντι...
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Ο Japetus γράφει σωστά, αλλά εσύ διαβάζεις λάθος, ότι από το συνολικό εβδομαδιαίο αποκλεισμό τις ΤΡΕΙΣ ημέρες θα αποκλείονταν ούτως ή άλλως λόγω μποφώρ. Αυτό, όμως δεν σημαίνει ότι και να μην είχε μποφώρ δεν θα αποκλείονταν, αφού βρίσκονταν ήδη σε αποκλεισμό. Δηλαδή, σε ένα ήδη αποκλεισμένο νησί μιλάμε για απαγορευτικό του λιμενικού, λες κι όλα δούλευαν κανονικά και έπεσε ως τρικυμία εν αιθρία.Ηράκλειτος έγραψε: 17 Αύγ 2019, 16:08Ο Ιαπετός γράφει και με κεφαλαία μάλιστα ότι ο αποκλεισμός ήταν ΤΡΕΙΣ μέρες κι όχι 10, αλλά ο stavmanr εξακολουθεί να μιλά για 10. Δε γαμείς, φόρουμ είναι, σιγά να μη μπούμε για διάλογο, τα δικά μας μόνο να πούμε. Btw ακόμα και ο τίτλος του νήματος είναι "ΜΙΑ βδομάδα χωρίς πλοίο" δηλαδή ΕΠΤΑ μέρες, αλλά είπαμε...stavmanr έγραψε: 17 Αύγ 2019, 15:2810 μέρες αποκλεισμός είναι απλά 10 μέρες αποκλεισμός.Ακούω για 10 μέρες αποκλεισμό και το αναμασάτε συνέχεια.. Πλοία υπήρχαν στη γραμμή όλες αυτές τις μέρες, και ο Άναξ και ο Ζέφυρος, για ΤΡΕΙΣ μέρες μόνο υπήρξε απαγορευτικό για τα συγκεκριμένα πλοία τα οποία δεν ταξιδεύουν με πάνω από 5 μποφόρ...
Λίγος είναι; Να τους αφήσουμε σαν τους Ροβινσώνες να βγάλουν μούσια, αντρες και γυναίκες;
Το λάθος του Japetus είναι ότι θεωρεί μη αποκλεισμένο ένα νησί που δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί επαρκώς. Δηλαδή, αν πχ. μία γραμμή χρειάζεται 3 πλοία για να εξυπηρετηθεί, κι έχει 1, τότε οι άνθρωποι αποκλείονται στο νησί εκ των πραγμάτων, είτε για λίγες ώρες, είτε για λίγες ημέρες είτε και περισσότερο.
Φαντάσου τώρα τί συμβαίνει εκεί: είσαι τουριστάκος στη Σαμοθράκη, με κομμένα εισιτήρια επιστροφής. Πηγαίνεις στην επιβίβαση και σου λεν "η γραμμή σας ακυρώθηκε κύριε!" . Ρωτάς "ποιο είναι το επόμενο;" και σου απαντούν "δεν ξέρουμε". Και κάθε φορά που εμφανίζεται το ένα πλοίο στον ορίζοντα, από τα τρία που έπρεπε να υπάρχουν, το ρίχνεις στο mma με τους υπόλοιπους τουρίστες για να μπεις εσύ μέσα, λες και παίζουμε τα χορευτικά καθισματάκια, στα οποία όποιος μείνει χωρίς καρέκλα μένει όρθιος.
Αν σου φαίνεται υπερβολικό, ρώτα τον Japetus για το ρεσάλτο που επιχειρήθηκε και τον καπετάνιο που την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια, να σου πει την άποψή του.
Επομένως, προσεκτική ανάγνωση!
Ο Japetus είναι γενικά σωστός, και τον πειράζω λίγο παραπάνω φροντίζοντας να στηλιτεύω ταυτόχρονα την κυβέρνηση (και φυσικά τους κολλημένους ακόλουθούς της) για την προεκλογική και μετεκλογική της ασυνέπεια.
Όσο για τις 10 μέρες αποκλεισμού θα τις φτάσουμε ούτως ή άλλως.
Η υπουργική συνεδρίαση θα γίνει τη Δευτέρα, κι αν καταφέρουν να βρουν λύση, πιθανότατα θα ξεκινήσει από Τρίτη.
Τέλος δεν καταλαβαίνω γιατί θέλετε να ωραιοποιήσετε μία κατάσταση, όταν συμπολίτες σαν κοιμούνται σε σλίπινγκ μπαγκς μέσα σε κακοκαιρία, χωρίςε καμία δική τους υπαιτιότητα, παρά μόνο το μεράκι να επισκφτούν ένα νησί στις διακοπές τους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 17 Αύγ 2019, 16:42, έχει επεξεργασθεί 7 φορές συνολικά.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Εσύ γενικά λες μαλακίες και γλύφεις αρχίδια. Και αυτό θα είναι πάντα επίκαιρο, σβηστεί δεν σβηστεί...under έγραψε: 17 Αύγ 2019, 15:34Εγω εχω πει οτι δικαιουται αναπηρικη συνταξη ο φιλος μας εμπεδοκλης και τουτη δω η απαντηση κανει το αιτημα πιο επικαιρο απο ποτε.Εμπεδοκλής έγραψε: 17 Αύγ 2019, 15:01Τα νήματα και ο σχολιασμός είναι με βάση την επικαιρότητα. Θα ήταν αστείο να ανοίγει νήμα με θέμα που αφορά περσινό γεγονός.ΓΑΛΗ έγραψε: 17 Αύγ 2019, 14:43
Για όσο καιρό κάποιοι προβάλλουν ως πρωτόγνωρες και απαράδεκτες καταστάσεις, θέματα που υπήρχαν επί σύριζα.![]()
Εκτός αν έχει ανέβει αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ με τόσο ενθουσιώδη συμμετοχή για τον αποκλεισμό της Σαμοθράκης ή άλλου νησιού τα τελευταία τέσσερα χρόνια και δεν το ξέρω.
Αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι τόσο οι ζαίοι όσο και οι "εγώ δεν είμαι ζαίος αλλά με πνίγει το δίκιο και θέλω να τα πω" είτε κυβερνά ο σύριζα είτε η νδ, μόνον με τους νδκράτες είχαν και έχουν πρόβλημα. Ο σύριζα ως κυβέρνηση (και η αντίστοιχη απόδοση ευθυνών) ήταν ένα φαντασιακό φαινόμενο.![]()
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Σεφερληθείτε...stavmanr έγραψε: 17 Αύγ 2019, 15:28 Η κυβέρνηση αυτή δεν φταίει ποτέ. Το έχουμε εμπεδώσει 45 χρόνια τώρα. Εμπεδοκλήδες γίναμε, όλοι στο φόρουμ κι εκτός αυτού.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Εμπεδοκλής την 17 Αύγ 2019, 16:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Ηράκλειτος
- †
- Δημοσιεύσεις: 1349
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:35
- Τοποθεσία: Kavala City
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Άντε πάλι.stavmanr έγραψε: 17 Αύγ 2019, 16:21...εσύ διαβάζεις λάθος, ότι από το συνολικό εβδομαδιαίο αποκλεισμό τις ΤΡΕΙΣ ημέρες θα αποκλείονταν ούτως ή άλλως λόγω μποφώρ. Αυτό, όμως δεν σημαίνει ότι και να μην είχε μποφώρ δεν θα αποκλείονταν, αφού βρίσκονταν ήδη σε αποκλεισμό. Δηλαδή, σε ένα ήδη αποκλεισμένο νησί μιλάμε για απαγορευτικό του λιμενικού, λες κι όλα δούλευαν κανονικά και έπεσε ως τρικυμία εν αιθρία...
3 μέρες ήταν αποκλεισμένο το νησί.
Τρεις.
ΤΡΕΙΣ.
God.exe is missing. Universe will restart.
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Για να είμαστε δίκαιοι, μπορεί να μην υπήρξε αποκλεισμός για πάνω από τρεις μέρες, δεν διαφωνώ όμως ότι δεν υπήρξε και ταλαιπωρία μέχρι να έρθει το Άνδρος τζετ που με τους 20 κόμβους του έναντι 10 του Άνακτα αποσυμφόρησε ταχύτατα την κατάσταση..
Ταλαιπωρία υπήρξε αφενός γιατί το Αζόρες που μπορούσε να ταξιδέψει όταν τα υπόλοιπα είχαν απαγορευτικό, έπαθε βλάβη στη μηχανή και -εξαιτίας και όλων των άλλων που είπαμε- ζήτησε αποδρομολόγηση, αλλιώς θα είχε εξυπηρετήσει με μία μέρα μόνο αποκλεισμό.
Αλλά υπήρξε ταλαιπωρία και από υπαιτιότητα των ίδιων των ταξιδιωτών που είχαν έρθει με αυτοκίνητο καθώς το φέριμποτ Άναξ ενώ έχει ναυπηγική καταλληλότητα για πλόες β' κατηγορίας δεν είχε πιστοποιητικό για να λειτουργεί σαν επιβατηγό σε τέτοιους αφού δεν του χρειάζεται στην πορθμειακή γραμμή που λειτουργεί.
Κατά συνέπεια μπορεί να επιβιβάσει μόνο οχήματα και 12 επιβάτες όπως ορίζει η νομοθεσία για το μέγιστο αριθμό επιβατών που μπορεί να φέρει ένα χαρακτηρισμένο ως φορτηγό πλοίο.
Αυτό είχε σαν συνέπεια αρκετός κόσμος να μη θελήσει να παραδώσει τα κλειδιά στο πλήρωμα για να περάσει ασυνόδευτο το αμάξι τους απέναντι, φοβούμενοι ίσως για τυχόν ζημιές ή κλοπές που θα μπορούσαν να συμβούν ενόσω το αυτοκίνητό τους παραμένει για να το παραλάβουν ξεκλείδωτο στο λιμάνι.. Και απλά αποκλείστηκαν περιμένοντας πότε θα έρθει άλλο καράβι..
Ταλαιπωρία υπήρξε αφενός γιατί το Αζόρες που μπορούσε να ταξιδέψει όταν τα υπόλοιπα είχαν απαγορευτικό, έπαθε βλάβη στη μηχανή και -εξαιτίας και όλων των άλλων που είπαμε- ζήτησε αποδρομολόγηση, αλλιώς θα είχε εξυπηρετήσει με μία μέρα μόνο αποκλεισμό.
Αλλά υπήρξε ταλαιπωρία και από υπαιτιότητα των ίδιων των ταξιδιωτών που είχαν έρθει με αυτοκίνητο καθώς το φέριμποτ Άναξ ενώ έχει ναυπηγική καταλληλότητα για πλόες β' κατηγορίας δεν είχε πιστοποιητικό για να λειτουργεί σαν επιβατηγό σε τέτοιους αφού δεν του χρειάζεται στην πορθμειακή γραμμή που λειτουργεί.
Κατά συνέπεια μπορεί να επιβιβάσει μόνο οχήματα και 12 επιβάτες όπως ορίζει η νομοθεσία για το μέγιστο αριθμό επιβατών που μπορεί να φέρει ένα χαρακτηρισμένο ως φορτηγό πλοίο.
Αυτό είχε σαν συνέπεια αρκετός κόσμος να μη θελήσει να παραδώσει τα κλειδιά στο πλήρωμα για να περάσει ασυνόδευτο το αμάξι τους απέναντι, φοβούμενοι ίσως για τυχόν ζημιές ή κλοπές που θα μπορούσαν να συμβούν ενόσω το αυτοκίνητό τους παραμένει για να το παραλάβουν ξεκλείδωτο στο λιμάνι.. Και απλά αποκλείστηκαν περιμένοντας πότε θα έρθει άλλο καράβι..
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Σαμοθράκη-ΜΙΑ βδομαδα..ΧΩΡΙΣ πλοιο!!!!!!-Το αόρατο χέρι της αγοράς δείχνει τ μεσαίο του δάχτυλο σε κατοίκους & τουρι
Μα τι παράλογοι που είναι κάποιοι να μη θέλουν το αυτοκίνητο, με τα πράγματα τους, ξεκλείδωτο και αφύλακτο... Ντροπή...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 84 Απαντήσεις
- 1864 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nyxtovios
-
- 1 Απαντήσεις
- 52 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
-
- 33 Απαντήσεις
- 850 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
-
- 8 Απαντήσεις
- 750 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Aitwlos