paul25 έγραψε: 11 Αύγ 2019, 14:15
Καταρχάς κάνεις εικασίες, δεν ξέρεις αν ζητά μείωση της τιμής το LIDL από τον προμηθευτή, μπορεί ήδη το περιθώριο κέρδους να είναι ήδη μεγάλο με αυτές τις τιμές, αλλά έστω ότι τα πράγματα είναι έτσι και ζητά μείωση τιμής το LIDL, ο προμηθευτής θα προτιμήσει να κόψει οτιδήποτε άλλο εκτός της ποιότητας του προϊόντος. Θα μειώσει μισθούς, θα διώξει υπάλληλο, θα περικόψει οτιδήποτε άλλο παρά επί του προϊόντος ή Α υλών που επιδρούν στην ποιότητα του προϊόντος και ιδιαίτερα άμα είναι βιομηχανία τροφίμων, αν φτάσει να κάνει τέτοιες περικοπές και απάτες σημαίνει πως έχει φτάσει στο σημείο μηδέν πριν τη χρεοκοπία. Κανείς δεν ρισκάρει τη φήμη του στην αγορά που έχτισε με ιδρώτα να πάει στο διάολο, προτιμά δυσαρεστημένους εργαζόμενους παρά δυσαρεστημένη αγορά.
Θεωρητικά αυτό θα ισχυριζόταν η αλυσίδα ότι πρέπει να κάνει ο προμηθευτής τους. Πρακτικά γνωρίζουν τι είναι πιο εύκολο και λιγότερο επίπονο να περικοπεί κι αυτό είναι σε όλες μα όλες τις περιπτώσεις η ασφάλεια και η ποιότητα των πρώτων υλών.
Όσο για το τι προτιμά κανείς, θεωρητικολογείς. Αν μια εταιρεία έχει ανοιχτεί για να στηρίζει ολόκληρη αλυσίδα ΣΜ, δεν υπάρχουν προτιμώ αυτό και προτιμώ εκείνο, θα κάνει ό,τι μπορεί για να μείνει βιώσιμος. Αν η αλυσίδα του πει ότι θα τον βγάλει από όλα τα καταστήματά της, αυτός θα μείνει εκτεθειμένος. Και φυσικά υπάρχει ένα ποτάμι από εταιρείες που έχουν κλείσει. Δες μόνο πόσες εταιρείες πήρε μαζί του στο ταξίδι χωρίς γυρισμό ο Μαρινόπουλος.
Και το ότι ζητάνε ειδικές προσφορές ακόμα κι από μεγάλες εταιρείες δεν είναι κανένα μυστικό. Οι προσφορές πακέτων που δίνουν σε ΣΜ δεν υπάρχουν ΚΑΝ στο κωδικολόγιο των προμηθευτών μικρών σημείων λιανικής πώλησης. Είναι ειδικές προσφορές που βγάζουν για ΣΜ (συνήθως πολυσυσκευασίες) και προκύπτουν από συμφωνίες τους με αλυσίδες. Η λογική είναι ότι θα έχουν με αυτούς τους κωδικούς παρουσία σε πολλά σημεία ταυτόχρονα, αν και το κέρδος τους απ' αυτό είναι μηδαμινό. Το γνωρίζω πολύ καλά, γιατί κάποτε δούλευα στην διανομή της Δέλτα Παγωτού και η έκπτωση που τους δίναμε ήταν εξοργιστική σε σχέση με την έκπτωση στα υπόλοιπα μαγαζιά και μιλάμε τώρα για αστείες πωλήσεις (συντριπτικά ο τζίρος τέτοιων εταιρειών είναι από μικρά σημεία πώλησης).
paul25 έγραψε: 11 Αύγ 2019, 14:15Παρουσιάζεις λοιπόν την LIDL ως αναίσθητη για την υγεία των πελατών της και ακόμα χειρότερα με δόλο όπως είπα και προηγουμένως για το κέρδος, καμιά επιχείρηση δεν μπορεί να αντέξει για χρόνια με αυτή την πολιτική, αυτές οι επιχειρήσεις που λειτουργούν έτσι είναι αρπαχτές και κομήτες και συν τοις άλλοις τέρμα εγκληματίες.
Τι λες τώρα; Τι λες τώρα; Πρώτα απ' όλα υπάρχει εταιρεία που να νοιάζεται για οτιδήποτε σε σχέση με τους καταναλωτές εκτός από το πόσα λεφτά θα τους αφήσουν; Και τι είναι δηλαδή η εταιρεία για να νοιάζεται για τους καταναλωτές; Μαμά τους;
Εδώ οι φαρμακευτικές δεν νοιάζονται -και γι' αυτό έχουμε οργανισμούς ελέγχου-, θα νοιάζονται τα ΣΜ; Πλάκα κάνεις;
Δηλαδή η εταιρεία που φτιάχνει γαριδάκια νοιάζεται για την υγεία των καταναλωτών;
Δεν υπάρχουν ευαίσθητες και αναίσθητες εταιρείες. Οι εταιρείες δεν είναι άνθρωποι, είναι μηχανισμοί, συστήματα.
paul25 έγραψε: 11 Αύγ 2019, 14:33
Δεν γνωρίζω τι κάνουν στους εαυτούς τους, εγώ σου γράφω τι πουλάνε σε εμάς. Αυτοί για τον εαυτό τους μπορεί να είναι αυστηροί, δεν αμφιβάλω, δεν το ξέρω κι'όλας.
Ό,τι πουλάνε, για να περάσει στην ΕΕ πρέπει να έχει τουλάχιστον το ίδιο επίπεδο στάνταρ. Αλλιώς δεν εισάγεται.