Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Γραφικός έγραψε: 24 Ιούλ 2019, 14:41
Στο προηγούμενο πχόρουμ είχα εκφράσει προβληματισμούς για τις αρνητικές συνέπειες του κινήματος #meetoo και για το πόσο καταστροφικό μπορεί να είναι το να αγνοούμε το τεκμήριο της αθωότητας σε περιπτώσεις κατηγορίας βιασμών. Ως αφορμή είχα χρησιμοποιήσει τις κατηγορίες εναντίον του Andy Signore, ιδρυτικό στέλεχος του καναλιού screen junkies που, βάση κάποιων αναπόδεικτων κατηγοριών απολύθηκε από την δουλειά του, διώχτηκε από το κανάλι που ο ίδιος είχε ιδρύσει και διαπομπεύτηκε από όλους τους πρώην φίλους του. Προχθές ανέβασε ένα βίντεο που αποδεικνύει την αθωότητά του κι ο ίδιος τα αφηγείται λεπτομερειακά.....
Στις ΗΠΑ δεν είναι;
Δεν μπορεί να μηνύσει όλους τους εμπλεκομένους, την ανισόρροπη, τους συνεργάτες του κλπ και να τους ξεπουπουλιάσει; Για συκοφαντική δυσφήμιση, για διαφυγόντα κέρδη ξλπ;
Γραφικός έγραψε: 07 Ιουν 2019, 13:39
Επειδή όσες δηλώνουν φεμινίστριες εδώ είναι λογικές και το να δηλώνω αντιφεμινστής μπορεί να με δείχνει ως παράλογο οπαδό της πατριαρχίας, παραθέτω παραδείγματα που με κάνουν να πιστεύω ότι ο φεμινισμός έχει ξεφύγει.
Ένα άρθρο της Ουάσινγκτον Ποστ με τίτλο "και γιατί να μην μισούμε τους άνδρες;" προσπαθεί με δημοσιογραφικά ακροβατικά να αποδείξει πως αφού ο Γουάινστιν ήταν κατά συρροήν βιαστής, κι αφού "πατριαρχία", ¨οι άνδρες που θέλουν να είναι δίκαιοι απέναντι στις γυναίκες οφείλουν να εγκαταλείψουν κάθε φιλοδοξία επαγγελματικής ανέλιξης ώστε να έχουν αυτές την ευκαιρία να καλύπτουν τις υψηλά ιστάμενες θέσεις. Όπως κάθε οπαδός φασιστικής ιδεολογίας στηρίζεται σε ένα προπατορικό αμάρτημα για να μου αποδείξει ότι χρωστάω για πράγματα για τα οποία δεν είμαι υπεύθυνος κι οφείλω να κάνω τις απαιτούμενες θυσίες για να εξιλεωθώ.
'Ολα αυτά τα κινήματα, φεμινιστικό, οικολογικό, δικαιώματα των γκέυ και της παναγιάς τα μάτια είναι κραυγές αγωνίας για το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα αλλά είναι φωνές αγωνίας απέναντι σε διάφορες μορφές της καταπίεσης και όχι στον ίδιο τον καπιταλισμό που σε διαφορες φάσεις απλά μπορεί να αλλάζει μορφές καταπίεσης αλλά ταυτόχρονα και καταπράυνσης παραχορώντας κάποια δικαιώματα που δεν μπορούν να βλάψουν τον ίδιο. Οι διάφορες διεκδικήσεις είναι μεν σημαντικές μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα αλλά κάτω από την επαναστατική-εργατική σημαία και όχι το αντίστροφο.
But for all us irritated women on public transport, it’s felt like the only way to tackle this maddening act is through deep sighs and passive-aggressive leg nudges. No more – a student has come up with a proper solution to put an end to manspreading forever.
Laila Laurel, 23, is a student at the University of Brighton. She’s just won the Belmond Award at New Designs in London for her creation: a chair that trains men to stop manspreading.
Laila’s also made a chair to encourage women to take up more space. Here’s how the chairs work. The anti-manspreading chair has legs that narrow in width, forcing the sitter’s legs to press into each other. The women’s chair does the opposite, forcing their legs to be spread widely.
Fluffy έγραψε: 29 Ιούλ 2019, 13:26
'Ολα αυτά τα κινήματα, φεμινιστικό, οικολογικό, δικαιώματα των γκέυ και της παναγιάς τα μάτια είναι κραυγές αγωνίας για το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα
Tώρα τι σχέση έχουν όσοι προβληματίζονται για την κλιματική αλλαγή -και τις συνέπειες της που είναι ήδη ορατές- με τα σούργελα και τους ψυχανώμαλους μόνο το αρρωστημένο σου μυαλό το ξέρει.
Εκτός και αν ψιλοδιάβασες κάτι για όλα αυτά και είπες να μας παρουσιάσεις το αμάλγαμα τους ώστε να σε θεωρούμε σκεπτόμενο σκεπτικό σκεπτικιστή.
Fluffy έγραψε: 29 Ιούλ 2019, 13:26
'Ολα αυτά τα κινήματα, φεμινιστικό, οικολογικό, δικαιώματα των γκέυ και της παναγιάς τα μάτια είναι κραυγές αγωνίας για το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα
Tώρα τι σχέση έχουν όσοι προβληματίζονται για την κλιματική αλλαγή -και τις συνέπειες της που είναι ήδη ορατές- με τα σούργελα και τους ψυχανώμαλους μόνο το αρρωστημένο σου μυαλό το ξέρει.
Εκτός και αν ψιλοδιάβασες κάτι για όλα αυτά και είπες να μας παρουσιάσεις το αμάλγαμα τους ώστε να σε θεωρούμε σκεπτόμενο σκεπτικό σκεπτικιστή.
Την σχέση την έδειξα παραπάνω. Ξαναδιαβασε το λίγες φορές σε παρακαλώ να καταλάβεις τι έγραψα και αν θες το συζητάμε (απορίες, διαφωνίες, αμφιβολίες).
Fluffy έγραψε: 29 Ιούλ 2019, 13:26
Οι διάφορες διεκδικήσεις είναι μεν σημαντικές μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα αλλά κάτω από την επαναστατική-εργατική σημαία και όχι το αντίστροφο.
το κίνημα των γκέη, το οικολογικό, το φεμινιστικό πως ακριβώς σχετίζονται με την επαναστατική-εργατική σημαία
Fluffy έγραψε: 29 Ιούλ 2019, 13:26
Οι διάφορες διεκδικήσεις είναι μεν σημαντικές μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα αλλά κάτω από την επαναστατική-εργατική σημαία και όχι το αντίστροφο.
το κίνημα των γκέη, το οικολογικό, το φεμινιστικό πως ακριβώς σχετίζονται με την επαναστατική-εργατική σημαία
Προσπαθούμε να οξύνουμε τις αντιθέσεις του ίδιου του καπιταλιστικού συστήματος για την ανατροπή του. Μη με δώσεις παραδείγματα εκφυλισμένων μικροαστικών κινημάτων, αυτά στηλιτεύω παραπίσω.
Fluffy έγραψε: 17 Αύγ 2019, 13:39
Υπάρχουν και τα υποκείμενα, επαναστατικά, παθητικά
Αφού λες πως οι ίδιοι δεν το ξέρουν αν δεν τους καθοδηγήσουν να το δούν
Πολύ ενδιαφέρον θέμα ανοίγεις.
Ο καπιταλισμός θα πέσει από μόνος του ή χρειάζεται καθοδηγητές καταπίεσης
Fluffy έγραψε: 12 Ιούλ 2019, 13:27
Η αστική κοινωνία δημιουργεί τους όρους της διαιώνισης της και της ανατροπής της ταυτόχρονα.
Fluffy έγραψε: 06 Αύγ 2019, 14:15
Απλά όσο προχωράει η ανισομερής ανάπτυξη στον καπιταλισμό θα βλέπουμε αυτήν την σήψη της αστικής τάξης που δημιουργεί μια κοινωνία κατεικόνα και καθομοίωση της. Από την μια ευνουχισμό και από την άλλη κουνελογεννητούρια, έτσι ταυτόχρονα δημιουργεί τους όρους για την διαιώνιση του καπιταλισμού αλλά και τους όρους για την ανατροπή του δηλαδή ο καπιταλισμός γεννα τους νεκροθάφτες του. Το ζήτημα είναι ποιός θα προλάβει να φάει πρώτος ποιόν. Θα μας φάει ο καπιταλισμός ή θα τον φάμε;
Fluffy έγραψε: 17 Αύγ 2019, 13:48
Η αστική κοινωνία δημιουργεί τους όρους της διαιώνισης της και της ανατροπής της ταυτόχρονα.
Θα είναι δηλαδή σαν να καταπιέζει αλλά δεν θα καταπιέζει άλλο
Δεν ξέρω ρε συ Φλαφφυ.
Είπες ότι ανοίγεις τα μάτια σε άλλους για την καταπίεσή τους και ότι αυτό είναι απαραίτητο
*αλλιώς δε χρειάζονται καθοδηγητές
Τι διαφορά έχει αυτό από το να με πάνε οι Σαϊεντολόγοι στην Ασκληπιού
να μου μετρήσουν τα επίπεδα Θήτα, ώστε να αφυπνιστώ σε ανώτερο στάδιο ύπαρξης
Αυτό θα το κρίνεις μόνος σου μέσα από τον διάλογο και σε συνδυασμό με την ίδια την ζωή. Π.χ. ανεργία, η κατάσταση με την μετακίνηση στο νησι της σαμοθράκης κτλπ.
Fluffy έγραψε: 17 Αύγ 2019, 13:48
Η αστική κοινωνία δημιουργεί τους όρους της διαιώνισης της και της ανατροπής της ταυτόχρονα.
Θα είναι δηλαδή σαν να καταπιέζει αλλά δεν θα καταπιέζει άλλο
Δεν ξέρω ρε συ Φλαφφυ.
Είπες ότι ανοίγεις τα μάτια σε άλλους για την καταπίεσή τους και ότι αυτό είναι απαραίτητο
*αλλιώς δε χρειάζονται καθοδηγητές
Τι διαφορά έχει αυτό από το να με πάνε οι Σαϊεντολόγοι στην Ασκληπιού
να μου μετρήσουν τα επίπεδα Θήτα, ώστε να αφυπνιστώ σε ανώτερο στάδιο ύπαρξης
Αυτό θα το κρίνεις μόνος σου μέσα από τον διάλογο και σε συνδυασμό με την ίδια την ζωή. Π.χ. ανεργία, η κατάσταση με την μετακίνηση στο νησι της σαμοθράκης κτλπ.
Από βινόσαυρος σε φλάφυ, δε λέω, καλή κι η μαλακία αλλά μέχρι πότε σύντροφε; πότε θα ωριμάσουν οι συνθήκες;