Μηχανικός έγραψε: 21 Ιούλ 2019, 21:48
Πληροφοριακά τότε, πριν την κρίση, οι φύλακες στις διαβάσεις των τραίνων, αυτοί που κατέβαζαν την μπάρα,
έπαιρναν μισθό από 2.500 μέχρι 5.000 χιλιάδες ευρώ.
Τους πληρώναμε με δανικά που χρωστάμε τώρα.
Εσκιζαν ομως στις ζειμπεκιες - ο καλυτερος χορευτης του ειδους που εχω συναντησει ηταν συνταξιουχος σιδηροδρομικος ( με βυσμα το σχωρεμενο Θανασακη Καν ) που εριχνε τις στροφες του σε μαγαζια στο Σιτυ .
Μηχανοδηγοί έφταναν με τα εκτός έδρας και τις υπερορίες τις 8.500 ευρώ το μήνα.
Ούτε ατρόπλοια να οδηγούσαν.
Το μεγάλο γελιο πεφτει σε κατι υπηρεσιες που περναν απαρατηρητες - και τους καυγαδες νεων με παλιων '' κουφάλες εσεις κονομαγατε και φτιαχτηκατε ξυνοντας τα αρχιδια σας και τωρα θελετε να λουφαρετε κ να τραβαμε εμεις το λουκι για ψιχουλα ''
Ας παρουνε ταξι και ας τους επιδοτει το κρατος..Πιο φθηνα θα ερθει απο το εκτρωμα του δημοσιου ΟΣΕ..
Καλά ο,τι πεις τυπε.
Δηλαδη εσυ εισαι οπαδος του παλιου κρατικου ΟΣΕ με τις συσσωρευμενες ζημιες 7,25 δισ. ευρώ, επειδη και καλα ειχει δρομλογια στην Πεολοποννησο. Λυπαμαι αλλα ειχε 150 χρονια στη διαθεση του το δημοσιο για να στησει ενα αξιοπρεπες και μη ζημιογονο σιδηρδρομικο δικτυο και τα πεταξε στα σκουπιδια...Ολα να αναλαβει κανενας αλλος..
Ας παρουνε ταξι και ας τους επιδοτει το κρατος..Πιο φθηνα θα ερθει απο το εκτρωμα του δημοσιου ΟΣΕ..
Καλά ο,τι πεις τυπε.
Δηλαδη εσυ εισαι οπαδος του παλιου κρατικου ΟΣΕ με τις συσσωρευμενες ζημιες 7,25 δισ. ευρώ, επειδη και καλα ειχει δρομλογια στην Πεολοποννησο. Λυπαμαι αλλα ειχε 150 χρονια στη διαθεση του το δημοσιο για να στησει ενα αξιοπρεπες και μη ζημιογονο σιδηρδρομικο δικτυο και τα πεταξε στα σκουπιδια...Ολα να αναλαβει κανενας αλλος..
Μηχανικός έγραψε: 21 Ιούλ 2019, 21:48 Πληροφοριακά τότε, πριν την κρίση, οι φύλακες στις διαβάσεις των τραίνων, αυτοί που κατέβαζαν την μπάρα,
έπαιρναν μισθό από 2.500 μέχρι 5.000 χιλιάδες ευρώ.
Τους πληρώναμε με δανικά που χρωστάμε τώρα.
Οδηγος τρενου επαιρνε "εκτος εδρας" οταν το δρομολογιο περνουσε τα συνορα του νομου...
Μιλαμε για επικες γελοιοτητες..
Αλλα τουλαχιστον πηγαινε το δορμολογιο στην Καλαματα και δεν ανησυχουσε ο παραφρονας..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Northern Spirit την 21 Ιούλ 2019, 22:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Έκαστος τόπος έχει την πληγήν του: Η Αγγλία την ομίχλην, η Αίγυπτος τας οφθαλμίας, η Βλαχία τας ακρίδας και η Ελλάς τους Έλληνας".
Δηλαδη εσυ εισαι οπαδος του παλιου κρατικου ΟΣΕ με τις συσσωρευμενες ζημιες 7,25 δισ. ευρώ, επειδη και καλα ειχει δρομλογια στην Πεολοποννησο. Λυπαμαι αλλα ειχε 150 χρονια στη διαθεση του το δημοσιο για να στησει ενα αξιοπρεπες και μη ζημιογονο σιδηρδρομικο δικτυο και τα πεταξε στα σκουπιδια...Ολα να αναλαβει κανενας αλλος..
Δηλαδη εσυ εισαι οπαδος του παλιου κρατικου ΟΣΕ με τις συσσωρευμενες ζημιες 7,25 δισ. ευρώ, επειδη και καλα ειχει δρομλογια στην Πεολοποννησο. Λυπαμαι αλλα ειχε 150 χρονια στη διαθεση του το δημοσιο για να στησει ενα αξιοπρεπες και μη ζημιογονο σιδηρδρομικο δικτυο και τα πεταξε στα σκουπιδια...Ολα να αναλαβει κανενας αλλος..
Μηχανικός έγραψε: 21 Ιούλ 2019, 21:48
Πληροφοριακά τότε, πριν την κρίση, οι φύλακες στις διαβάσεις των τραίνων, αυτοί που κατέβαζαν την μπάρα,
έπαιρναν μισθό από 2.500 μέχρι 5.000 χιλιάδες ευρώ.
Τους πληρώναμε με δανικά που χρωστάμε τώρα.
Εσκιζαν ομως στις ζειμπεκιες - ο καλυτερος χορευτης του ειδους που εχω συναντησει ηταν συνταξιουχος σιδηροδρομικος ( με βυσμα το σχωρεμενο Θανασακη Καν ) που εριχνε τις στροφες του σε μαγαζια στο Σιτυ .
Μηχανοδηγοί έφταναν με τα εκτός έδρας και τις υπερορίες τις 8.500 ευρώ το μήνα.
Ούτε ατρόπλοια να οδηγούσαν.
Τά 'χω ξανακούσει αυτά τα ποσά, αλλά δεν τολμώ να πιστέψω ότι ισχύουν. Δεν είναι ποτέ δυνατόν!
parafrwn έγραψε: 21 Ιούλ 2019, 21:31
Το 2008 παρουσιάστηκα Καλαμάτα με τραίνο από Πάτρα. Πλέον αυτή η διαδρομή δεν υπάρχει, εδώ κ κάμποσα χρόνια.
Πληροφοριακά τότε, πριν την κρίση, οι φύλακες στις διαβάσεις των τραίνων, αυτοί που κατέβαζαν την μπάρα,
έπαιρναν μισθό από 2.500 μέχρι 5.000 χιλιάδες ευρώ.
Τους πληρώναμε με δανικά που χρωστάμε τώρα.
Μάλλον δανεικά εννοούσες. Το δανικά είναι του Γιωργάκη, που θα μάς έκανε Δανία του Νότου
parafrwn έγραψε: 21 Ιούλ 2019, 21:31
Το 2008 παρουσιάστηκα Καλαμάτα με τραίνο από Πάτρα. Πλέον αυτή η διαδρομή δεν υπάρχει, εδώ κ κάμποσα χρόνια.
Πληροφοριακά τότε, πριν την κρίση, οι φύλακες στις διαβάσεις των τραίνων, αυτοί που κατέβαζαν την μπάρα,
έπαιρναν μισθό από 2.500 μέχρι 5.000 χιλιάδες ευρώ.
Τους πληρώναμε με δανικά που χρωστάμε τώρα.
Μάλλον δανεικά εννοούσες. Το δανικά είναι του Γιωργάκη, που θα μάς έκανε Δανία του Νότου
1. Ελληνικο: για οσου θυμουνται καθε καλοκαιρι γνοτανε χαμος με καθυστερησεις πτησεων ενω οταν εσκαζαν μυτη απεργιες οι ακυρωσεις πτησεων και η ταλαιωρια διαρκουσε για ημερες. Στο Βενιζελος ολα πανε ρολοι..
2. ΟΤΕ: μηνες στην ουρα για συνδεση επι ημερων κρατικου ΟΤΕ. Και να αλλαζες κατοικια επρεπε να εριμενεις μηνες για να μεταφερθει ο αριθμος..Με Γερμανικο ΟΤΕ επαψε οργανισμς να ειναι στα πρωτοσελιδα.
3.ΟΣΕ: οτι πιο αθλιο υπηρχε ο κρατικος ΟΣΕ. Δικτυο απο την εποχη του Τρικουπη, τρενα αθλια, καθυστερησεις συνεχεις και πολλα δις ελλειμα. Σημερα σταθερη βελτιωση της εικονας των σιδηροδρομων.
4. ΟΠΑΠ: μια απο τα ιδια με τα παραπανω..
Συνολικα σημαντικη βελτιωση στην ποιοτητα των υπηρεσιων χωρις το κρατος να χρειαζεται να βαζει το χερι διαρκως στην τσεπη και να δανειζεται δισεκατομυρια..
Τωρα ολοι αυτοι που βλεπουνε ξενουνς τα τρωνε με χρυσα κουταλια πςνω στα δηθεν φιλετα του ελ κρατους να κουνησουνε το κεφαλι τους μηπως ξεκολλησει απο την δεκαετια του '70 που βρισκονται..
Ανοιξες παλι το κουτι με τις πιπες?
στο μεταξυ στα μισα απο αυτα η κατασταση εχει βελτιωθει για αλλους λογους(συγχρονη τεχνολογια - νεοι δρομοι προς αεροδρομιο - μετρο κλπ), ο ΟΠΑΠ απο τοτε που τον πηραν οι ιδιωτες παει κατα διαολου αλλα δεν γαμεις ο πιθηκας εχει προσωπικη εμπειρια και ξερει
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59
Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.