Ρε Παολίνιο σου έκανα κάποιες ερωτήσεις εδώ:Πάολο έγραψε: 12 Ιούλ 2019, 23:32 Τα δεδομενα μεχρι τωρα ειναι τα εξης.
Το πλοιο ανηκει στην Τσέις, η οποια το μισθωσε σε θυγατρικη της.
Η θυγατρικη της Τσέις, πηρε ναυλα απο την MSC, για μεταφορα εμπορευματων.
Δηλαδη κυρια ευθυνη για τα εμπορευματα εχει η MSC, κι εν συνεχεία η θυγατρικη της Τσέις.
Το πλοιο εχει κατασχεθει απο τις 17 Ιουνιου.
"A seizure of a vessel this massive is complicated and unprecedented — but it is appropriate because the circumstances here are also unprecedented,"
"the US authorities took control of the vessel on 17/18 June so I am not sure what the new development is here."
Υπαρχουν οι ομολογιες των μελων του πληρωματος, οτι μικροτερα σκαφη πλησιασαν και ξεφορτωσαν κοκα στο πλοιο.
(Φυσικα και ειναι αδυνατο να φορτωθηκαν 20 τονοι με αυτον τον τροπο. Ετσι λενε ομως απο τις Αρχες των ΗΠΑ.)
At least twice while the ship was en route between stops in Chile and Panama, numerous smaller boats approached the Gayane at sea to hand off large bundles of cocaine, according to the complaint.
Τα ερωτηματα ειναι τ' ακολουθα.
Ποιος βρισκεται πισω απο την μεγαλυτερη διακινηση κοκας στην ιστορια των ΗΠΑ ?
Αν ολα πηγαιναν οπως τα σχεδιαζαν, πού θα ξεπλεναν τα χρηματα?
Με ολο αυτο το ιστορικο της MSC, (τρια μεγαλα φορτια πιαστηκαν στις ΗΠΑ, σε διαστημα 5 μηνων), γιατι ετρεξε ο Μαρινακης να κλεισει συμφωνια μαζι της ?
Ή ξέρεις και απαντάς ή το βουλώνεις με το αναμάσημα της προπαγάνδας σου (μισές αλήθειες-μισά ψέματα).
ΥΓ. Ξέρεις, έχω κάποιες άκρες με εταιρείες που συνεργάζονται με την MSC, έχουν δώσει καράβια τους σε χρονοναύλωση. Ένα τηλεφωνηματάκι και θα σε τραβάνε για συκοφαντική δυσφήμιση!
.