Η σημαντικότερη "ανανεώσιμη πηγή" όπως βλέπεις είναι μακράν η υδραυλική ενέργεια. Φαντάζομαι θα ξέρεις πόσο οικολογικά καταστροφική είναι. Θα επανέλθω σε αυτό αργότερα γιατί είναι σημαντικό θέμα. Όταν θα φτάσεις σε σημείο αγοράκι μου να στεγάζεσαι, να καθαρίζεσαι, να τρως και να γιατρεύεσαι χωρίς ορυκτά τότε μιλά για φληναφήματα διαφορετικά συνέχισε να γελοιοποιείσαι όσο γουστάρεις. Άνοιξε λίγο Vaclav Smil να ξεστραβωθείς.this_man έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 19:24 Επιπλέον:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c ... production
Συνοπτικά:
- Ισλανδία, Νορβηγία, Νέα Ζηλανδία, Σουδάν, Βενεζουέλα, Αυστρία, Περού, Καναδάς, Σουηδία και Παναμάς, ήδη παράγουν πάνω από τη μισή τους ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.
- Και η Γαλλία 79% της ενέργειάς της από πυρηνικά (και μόνο 8.5% από ορυκτά καύσιμα, το υπόλοιπο από άλλες ανανεώσιμες πηγές).
Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Οι ισχυρισμοί ότι τα ορυκτά καύσιμα είναι αναπόφευκτα αποτελούν φληναφήματα ολκής.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
-
Antigeist
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
-
Antigeist
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Μedium-length trips? Δεν έχεις καταλάβει για τι είδους οχήματα μιλάμε. Δεν υπάρχει μπαταρία που να μπορεί να κινήσει όχημα με 8 τροχούς γιατί η μπαταρία θα έπρεπε να είναι κάτι παραπάνω από γιγαντιαία. Αυτά τα σκατούλια που παραθέτεις δεν στηρίζουν πολιτισμό. Και πάλι όμως είναι ουτοπικό να περιμένεις ότι θα κάνουν πέρα τα πολύ πιο φτηνά πετρελαιοκίνητα. Δεν κατασκευάζονται φτηνά οι μεγάλες μπαταρίες που απαιτούνται, ούτε στήνεται φτηνά η υποδομή που τα εφοδιάζει με ρεύμα.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 19:36 Έφερα και πηγές
https://www.businessinsider.com/electri ... rt-2018-12In The Electric Truck Report, Business Insider Intelligence will size the e-truck market and identify the core drivers that will lead to e-truck adoption. We also discuss which segments of the trucking industry will be early adopters and profile the players expected to take on a prominent role in the future of e-trucking. Finally, we look at what manufacturers and logistics companies will have to do to not only advance the market but also prepare for the operational changes that come with deploying new technology.
The companies mentioned in this report are: Anheuser-Busch, ChargePoint, DHL, Daimler, Element Fleet Management, FedEx, PepsiCo, Tesla, UPS, Volkswagen, Workhorse Group, and Vion.
Here are some of the key takeaways from the report:
The trucking industry is transforming from diesel fuel-based to electric-powered, and the e-truck market is expected to climb at a 30% compound annual growth rate by 2026 as a result.
Automakers and logistics firms are turning to e-trucks for three reasons: a global push for stricter emissions regulation, rising TCO, and increased investments in the e-truck infrastructure.
In the near term, e-trucks will be most useful for short to medium-length trips, like urban deliveries, carried out by Class 3 to 6 vehicles.
A network of companies — automakers, logistics firms, and charging startups — are making shorter-distance trucks a reality while laying the groundwork for long-haul e-trucks to become viable.
E-trucks will eventually become the norm for the trucking world, but not without significant work on the part of truck manufacturers and logistics companies.
Σχετικά με οχήματα εξόρυξης τώρα ειδικότερα.
After logging 60,000 hours on its first generation electric vehicles, Swedish mining equipment manufacturer Epiroc launched its second generation of electric mining vehicles this month alongside news that it would be electrifying its entire lineup in the next 5 years.
The new lineup includes some of the largest electric vehicles on the planet, though they won’t spend much time up here on the surface.
“We are leading the charge towards sustainability in mining through battery electric, zero-emission equipment,” says Stevan Topalovic, Vice President Marketing Underground Rock Excavation division at Epiroc. “At Power Change Days, we proudly present our second generation electric battery 14 and 18-tonne loaders, our 42-tonne truck and our mid-sized drilling family including face drilling, production drilling and rock reinforcement rigs.”
The new lineup builds on Epiroc’s first generation electric mining vehicles and seek to help operators lower the cost of extracting materials from underground by digging into two of the largest expenses associated with running a mine: diesel for its vehicles and the ventilation system.
Converting fleets to electric vehicles directly impact both of these as fleet operators are able to utilize lower cost electricity to power their vehicles, thus eliminating both the overhead expense of diesel and the demand on the ventilation system.
Removing that diesel exhaust from the mines will help operators to slash ventilation budgets, where as much as 40% of an underground mine’s energy budget goes, according to TT News. As ventilation systems are typically installed alongside major expansions, electric vehicles will not be able to save operators of existing mines as much money, so the primary target for the new vehicles is new mines.
The new vehicles will be powered by a battery pack from Northvolt AB with support from ABB on the development of its second-generation vehicles to ensure that they can hold up to the rigors of underground mining.
https://cleantechnica.com/2018/11/20/sw ... n-5-years/
Ούτε λέγοντας εξόρυξη έχεις καταλάβει για τι πράγμα μιλάμε.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Ουτοπικό είναι να περιμένεις να κατακτήσουν σε μία νύκτα όλες τις κατηγορίες, ενώ έχεις κάνει τα αδύνατα - δυνατά για να τα εμποδίσεις.
Ρεαλιστικό είναι το σταδιακό ρολάουτ που γίνεται καθώς φτάνει το breakeven point σε κάθε κατηγορία. Και θα είναι ΚΑΘΕ κατηγορία, να είσαι σίγουρος. Για την ώρα συμφέρει σε μικρές αποστάσεις, και όσο αυξάνεται ο λόγος Kwh/Kg θα συμφέρει σε όλο και μεγαλύτερες.
Ρεαλιστικό είναι το σταδιακό ρολάουτ που γίνεται καθώς φτάνει το breakeven point σε κάθε κατηγορία. Και θα είναι ΚΑΘΕ κατηγορία, να είσαι σίγουρος. Για την ώρα συμφέρει σε μικρές αποστάσεις, και όσο αυξάνεται ο λόγος Kwh/Kg θα συμφέρει σε όλο και μεγαλύτερες.
-
Antigeist
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Δείξε μου συγκεκριμένο μοντέλο μπαταρίας, που είτε υπάρχει, η σχεδιάζεται το οποίο είναι σε θέση να κάνει την δουλειά που κάνουν οχήματα της τάξης μεγέθους των λεγόμενων big rigs.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:17 Ουτοπικό είναι να περιμένεις να κατακτήσουν σε μία νύκτα όλες τις κατηγορίες, ενώ έχεις κάνει τα αδύνατα - δυνατά για να τα εμποδίσεις.
Ρεαλιστικό είναι το σταδιακό ρολάουτ που γίνεται καθώς φτάνει το breakeven point σε κάθε κατηγορία. Και θα είναι ΚΑΘΕ κατηγορία, να είσαι σίγουρος. Για την ώρα συμφέρει σε μικρές αποστάσεις, και όσο αυξάνεται ο λόγος Kwh/Kg θα συμφέρει σε όλο και μεγαλύτερες.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Μήπως να σου δώσω και σειριακό αριθμό;Antigeist έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:30Δείξε μου συγκεκριμένο μοντέλο μπαταρίας, που είτε υπάρχει, η σχεδιάζεται το οποίο είναι σε θέση να κάνει την δουλειά που κάνουν οχήματα της τάξης μεγέθους των λεγόμενων big rigs.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:17 Ουτοπικό είναι να περιμένεις να κατακτήσουν σε μία νύκτα όλες τις κατηγορίες, ενώ έχεις κάνει τα αδύνατα - δυνατά για να τα εμποδίσεις.
Ρεαλιστικό είναι το σταδιακό ρολάουτ που γίνεται καθώς φτάνει το breakeven point σε κάθε κατηγορία. Και θα είναι ΚΑΘΕ κατηγορία, να είσαι σίγουρος. Για την ώρα συμφέρει σε μικρές αποστάσεις, και όσο αυξάνεται ο λόγος Kwh/Kg θα συμφέρει σε όλο και μεγαλύτερες.
Και ας υποθέσουμε ότι έχεις δίκιο και δεν θα αντικατασταθούν τα big rigs. Αν είναι τα μόνα που χρειάζονται ορυκτά καύσιμα, τι μας πειράζει;
Σιγά μην είναι πάνω από το 1% των εκπομπών.
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Εξαιρετικο νημα - σπανιο για το φορουμ - κ ρεαλιστης + ακριβης ο Antigeist .

ΖΗΝΗΔΕΩΣ
-
Γιάννης
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Πρώτον, ο μόνος που γελοιοποιείται μέχρι στιγμής είσαι εσύ. Δεύτερον, δεν με ήξερες κι από χτες, γι'αυτό κλάσε μου τ'αρχίδια αγοράκι μου.Antigeist έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 19:56Η σημαντικότερη "ανανεώσιμη πηγή" όπως βλέπεις είναι μακράν η υδραυλική ενέργεια. Φαντάζομαι θα ξέρεις πόσο οικολογικά καταστροφική είναι. Θα επανέλθω σε αυτό αργότερα γιατί είναι σημαντικό θέμα. Όταν θα φτάσεις σε σημείο αγοράκι μου να στεγάζεσαι, να καθαρίζεσαι, να τρως και να γιατρεύεσαι χωρίς ορυκτά τότε μιλά για φληναφήματα διαφορετικά συνέχισε να γελοιοποιείσαι όσο γουστάρεις. Άνοιξε λίγο Vaclav Smil να ξεστραβωθείς.this_man έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 19:24 Επιπλέον:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c ... production
Συνοπτικά:
- Ισλανδία, Νορβηγία, Νέα Ζηλανδία, Σουδάν, Βενεζουέλα, Αυστρία, Περού, Καναδάς, Σουηδία και Παναμάς, ήδη παράγουν πάνω από τη μισή τους ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.
- Και η Γαλλία 79% της ενέργειάς της από πυρηνικά (και μόνο 8.5% από ορυκτά καύσιμα, το υπόλοιπο από άλλες ανανεώσιμες πηγές).
Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Οι ισχυρισμοί ότι τα ορυκτά καύσιμα είναι αναπόφευκτα αποτελούν φληναφήματα ολκής.
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Πρασινα μπινελικια
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
-
Γιάννης
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Έτσι. Οικολογικά και ανανεώσιμα.
-
Antigeist
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Και εσύ γιατί υποθέτεις ότι όλα τα υπόλοιπα οχήματα θα ηλεκτροποιηθούν; Θυμίζω ότι η ιστορία με τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ παλιά, δεν προέκυψε τώρα τελευταία. Ούτε έχει άλλαξει ουσιαστικά η τεχνολογία της μπαταρίας εδώ και 200 χρόνια. Και το ξέρεις ότι οι μπαταρίες δεν διαρκούν για πάντα ε; Πόσο διαρκεί μια μπαταρία και πόσο διαρκεί μια μηχανή ντίζελ; Ερωτώ.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:33Μήπως να σου δώσω και σειριακό αριθμό;Antigeist έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:30Δείξε μου συγκεκριμένο μοντέλο μπαταρίας, που είτε υπάρχει, η σχεδιάζεται το οποίο είναι σε θέση να κάνει την δουλειά που κάνουν οχήματα της τάξης μεγέθους των λεγόμενων big rigs.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:17 Ουτοπικό είναι να περιμένεις να κατακτήσουν σε μία νύκτα όλες τις κατηγορίες, ενώ έχεις κάνει τα αδύνατα - δυνατά για να τα εμποδίσεις.
Ρεαλιστικό είναι το σταδιακό ρολάουτ που γίνεται καθώς φτάνει το breakeven point σε κάθε κατηγορία. Και θα είναι ΚΑΘΕ κατηγορία, να είσαι σίγουρος. Για την ώρα συμφέρει σε μικρές αποστάσεις, και όσο αυξάνεται ο λόγος Kwh/Kg θα συμφέρει σε όλο και μεγαλύτερες.
Και ας υποθέσουμε ότι έχεις δίκιο και δεν θα αντικατασταθούν τα big rigs. Αν είναι τα μόνα που χρειάζονται ορυκτά καύσιμα, τι μας πειράζει;
Σιγά μην είναι πάνω από το 1% των εκπομπών.
Φορτηγά, παντός είδους οχήματα της αγροτιάς, της εξόρυξης και οικοδομής, τρένα και πλοία, κάνουν όλα μαζί τον πολιτισμό να λειτουργεί και όλα στηρίζονται στην "απαρχαιωμένη" τεχνολογία ντιζελ. Διαφορετικά θα γίνουμε όλοι κανίβαλοι εν μια νυκτί. Επίσης το πετρέλαιο στηρίζει την χημική βιομηχανία που παράγει φάρμακα και φυσικά όλη την πολεμική βιομηχανία. Και επίσης το μεγαλύτερο ποσοστό της παραγωγής ενέργειας εξαρτάται από τα ορυκτά. Και οι ανανεώσιμες από τα ορυκτά εξαρτώνται και αυτές. Σημαντικότατες δε βιομηχανίες όπως ο χάλυβας εξαρτώνται από τον άνθρακα. Κάθε λογικός άνθρωπος καταλαβαίνει κάπου εδώ ότι το μέλλον δεν είναι η μπαταρία λιθίου.
http://energyskeptic.com/2015/making-th ... dic-table/
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Η αλλαγή στην τιμή τα τελευταία 10 χρόνια πως σου φαίνεται;Antigeist έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 21:22Και εσύ γιατί υποθέτεις ότι όλα τα υπόλοιπα οχήματα θα ηλεκτροποιηθούν; Θυμίζω ότι η ιστορία με τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ παλιά, δεν προέκυψε τώρα τελευταία. Ούτε έχει άλλαξει ουσιαστικά η τεχνολογία της μπαταρίας εδώ και 200 χρόνια. Και το ξέρεις ότι οι μπαταρίες δεν διαρκούν για πάντα ε; Πόσο διαρκεί μια μπαταρία και πόσο διαρκεί μια μηχανή ντίζελ; Ερωτώ.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:33Μήπως να σου δώσω και σειριακό αριθμό;Antigeist έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:30
Δείξε μου συγκεκριμένο μοντέλο μπαταρίας, που είτε υπάρχει, η σχεδιάζεται το οποίο είναι σε θέση να κάνει την δουλειά που κάνουν οχήματα της τάξης μεγέθους των λεγόμενων big rigs.
Και ας υποθέσουμε ότι έχεις δίκιο και δεν θα αντικατασταθούν τα big rigs. Αν είναι τα μόνα που χρειάζονται ορυκτά καύσιμα, τι μας πειράζει;
Σιγά μην είναι πάνω από το 1% των εκπομπών.
Φορτηγά, παντός είδους οχήματα της αγροτιάς, της εξόρυξης και οικοδομής, τρένα και πλοία, κάνουν όλα μαζί τον πολιτισμό να λειτουργεί και όλα στηρίζονται στην "απαρχαιωμένη" τεχνολογία ντιζελ. Διαφορετικά θα γίνουμε όλοι κανίβαλοι εν μια νυκτί. Επίσης το πετρέλαιο στηρίζει την χημική βιομηχανία που παράγει φάρμακα και φυσικά όλη την πολεμική βιομηχανία. Και επίσης το μεγαλύτερο ποσοστό της παραγωγής ενέργειας εξαρτάται από τα ορυκτά. Και οι ανανεώσιμες από τα ορυκτά εξαρτώνται και αυτές. Σημαντικότατες δε βιομηχανίες όπως ο χάλυβας εξαρτώνται από τον άνθρακα. Κάθε λογικός άνθρωπος καταλαβαίνει κάπου εδώ ότι το μέλλον δεν είναι η μπαταρία λιθίου.
http://energyskeptic.com/2015/making-th ... dic-table/

Η αλλαγή στην πυκνότητα;

Εσύ γίνε κανίβαλος, επειδή θα είσαι ο μόνος όμως και εμείς θα τρώμε παστίτσιο, θα φας 3 ισόβια.
-
User_601
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Δεν χρειαστηκε να δω και πολλα απο το χαζοποστ σου,μου αρκει αυτο
ΟΠΟΤΕ ΛΕς ΜΠΟΥΡΔΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΣΧΕΤΟΣ.
Και σαν διπλουλης κιολας μυριζεις.
Απο οταν πηγαινα σχολειο,ξεραμε οτι τα ορυκτα καυσιμα εχουν ημερομηνια ληξης,τα απωθεματα ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ τελειωνουν.ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΑΓΑΠΟΥΛΑ; Ουτως η αλλως θα εξαναγκαστουμε να παμε σε αλλες μορφες ενεργειας και ξες ο ηλιος ειναι ανεξαντλητος,εκτος απο οταν σβησει βεΒαια,αλλα μιλαμε για εκατομυρια χρονια,τοτε αν υπαρχουμε ακομα,θα εχουμε φυγει απο την γη.Για να καταλάβετε γιατί αυτό είναι εντελώς βλακώδες, γιατί οι "πράσινες τεχνολογίες" δεν μπορούν να "αντικαταστήσουν" ποτέ τον ποτών τα ορυκτά καύσιμα, και μάλιστα έχουν άναγκη τα ορυκτά καύσιμα για να υπάρχουν από την παραγωγή ίσαμε τη μεταφορά και την συντήρησή τους, γιατί ουσιαστικά τα πάντα εξαρτώνται από το πετρέλαιο και γιατί τα δισεκατομμύρια που ζουν σήμερα δεν γίνεται να επιβιώσουν χωρίς ορυκτά καύσιμα,
ΟΠΟΤΕ ΛΕς ΜΠΟΥΡΔΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΣΧΕΤΟΣ.
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Ωραιος αλλα ατυχησες δεν εχεις ελπιδα να μην σε χιπστεριασουν .Antigeist έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 21:22Και εσύ γιατί υποθέτεις ότι όλα τα υπόλοιπα οχήματα θα ηλεκτροποιηθούν; Θυμίζω ότι η ιστορία με τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ παλιά, δεν προέκυψε τώρα τελευταία. Ούτε έχει άλλαξει ουσιαστικά η τεχνολογία της μπαταρίας εδώ και 200 χρόνια. Και το ξέρεις ότι οι μπαταρίες δεν διαρκούν για πάντα ε; Πόσο διαρκεί μια μπαταρία και πόσο διαρκεί μια μηχανή ντίζελ; Ερωτώ.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:33Μήπως να σου δώσω και σειριακό αριθμό;Antigeist έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:30
Δείξε μου συγκεκριμένο μοντέλο μπαταρίας, που είτε υπάρχει, η σχεδιάζεται το οποίο είναι σε θέση να κάνει την δουλειά που κάνουν οχήματα της τάξης μεγέθους των λεγόμενων big rigs.
Και ας υποθέσουμε ότι έχεις δίκιο και δεν θα αντικατασταθούν τα big rigs. Αν είναι τα μόνα που χρειάζονται ορυκτά καύσιμα, τι μας πειράζει;
Σιγά μην είναι πάνω από το 1% των εκπομπών.
Φορτηγά, παντός είδους οχήματα της αγροτιάς, της εξόρυξης και οικοδομής, τρένα και πλοία, κάνουν όλα μαζί τον πολιτισμό να λειτουργεί και όλα στηρίζονται στην "απαρχαιωμένη" τεχνολογία ντιζελ. Διαφορετικά θα γίνουμε όλοι κανίβαλοι εν μια νυκτί. Επίσης το πετρέλαιο στηρίζει την χημική βιομηχανία που παράγει φάρμακα και φυσικά όλη την πολεμική βιομηχανία. Και επίσης το μεγαλύτερο ποσοστό της παραγωγής ενέργειας εξαρτάται από τα ορυκτά. Και οι ανανεώσιμες από τα ορυκτά εξαρτώνται και αυτές. Σημαντικότατες δε βιομηχανίες όπως ο χάλυβας εξαρτώνται από τον άνθρακα. Κάθε λογικός άνθρωπος καταλαβαίνει κάπου εδώ ότι το μέλλον δεν είναι η μπαταρία λιθίου.
http://energyskeptic.com/2015/making-th ... dic-table/
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
-
Antigeist
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Nα σου κάνω μια ρητορική ερώτηση ρε μπαγάσα. Έχεις ακούσει ποτέ σου να γίνεται λόγος για utility scale energy storage?Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 21:27Η αλλαγή στην τιμή τα τελευταία 10 χρόνια πως σου φαίνεται;Antigeist έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 21:22Και εσύ γιατί υποθέτεις ότι όλα τα υπόλοιπα οχήματα θα ηλεκτροποιηθούν; Θυμίζω ότι η ιστορία με τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ παλιά, δεν προέκυψε τώρα τελευταία. Ούτε έχει άλλαξει ουσιαστικά η τεχνολογία της μπαταρίας εδώ και 200 χρόνια. Και το ξέρεις ότι οι μπαταρίες δεν διαρκούν για πάντα ε; Πόσο διαρκεί μια μπαταρία και πόσο διαρκεί μια μηχανή ντίζελ; Ερωτώ.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 20:33
Μήπως να σου δώσω και σειριακό αριθμό;
Και ας υποθέσουμε ότι έχεις δίκιο και δεν θα αντικατασταθούν τα big rigs. Αν είναι τα μόνα που χρειάζονται ορυκτά καύσιμα, τι μας πειράζει;
Σιγά μην είναι πάνω από το 1% των εκπομπών.
Φορτηγά, παντός είδους οχήματα της αγροτιάς, της εξόρυξης και οικοδομής, τρένα και πλοία, κάνουν όλα μαζί τον πολιτισμό να λειτουργεί και όλα στηρίζονται στην "απαρχαιωμένη" τεχνολογία ντιζελ. Διαφορετικά θα γίνουμε όλοι κανίβαλοι εν μια νυκτί. Επίσης το πετρέλαιο στηρίζει την χημική βιομηχανία που παράγει φάρμακα και φυσικά όλη την πολεμική βιομηχανία. Και επίσης το μεγαλύτερο ποσοστό της παραγωγής ενέργειας εξαρτάται από τα ορυκτά. Και οι ανανεώσιμες από τα ορυκτά εξαρτώνται και αυτές. Σημαντικότατες δε βιομηχανίες όπως ο χάλυβας εξαρτώνται από τον άνθρακα. Κάθε λογικός άνθρωπος καταλαβαίνει κάπου εδώ ότι το μέλλον δεν είναι η μπαταρία λιθίου.
http://energyskeptic.com/2015/making-th ... dic-table/
Η αλλαγή στην πυκνότητα;
Εσύ γίνε κανίβαλος, επειδή θα είσαι ο μόνος όμως και εμείς θα τρώμε παστίτσιο, θα φας 3 ισόβια.
http://energyskeptic.com/2019/utility-s ... -possible/
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Το μύθευμα της "πράσινης ανάπτυξης"
Αφού είναι ρητορική την αφήνω να πλανάται. Θα κάνω κι εγώ μια ρητορική ερώτηση, γιατί μετακινείς συνέχεια τα γκολποστ;Antigeist έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 21:55 Nα σου κάνω μια ρητορική ερώτηση ρε μπαγάσα. Έχεις ακούσει ποτέ σου να γίνεται λόγος για utility scale energy storage?
http://energyskeptic.com/2019/utility-s ... -possible/
Κάθε φορά που σου αποδεικνύεται ότι κάτι όχι μόνο μπορεί να γίνει, αλλά γίνεται ήδη, το γυρίζεις σε κάτι άλλο.
Εκεί που μιλούσαμε λοιπόν για οχήματα, το γυρίζεις σε... utility scale energy storage.
Άμα σταματήσεις τη ρητορία, ξαναέλα να μας πεις αν έγινε καμια εξέλιξη στις μπαταρίες τα τελευταία 200 χρόνια.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 6 Απαντήσεις
- 1241 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Gordian Knot
-
- 3 Απαντήσεις
- 183 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
-
- 5 Απαντήσεις
- 204 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Εμπεδοκλής
-
- 9 Απαντήσεις
- 523 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Γαληνός
