Pedro έγραψε: 22 Ιουν 2019, 05:56
Σαφως! Αλλα ο διο δεν αναφερεται σε κατι τετοιο. Τουλαχιστον απο εσω εχω καταλαβει,θελει τα πανεπιστημια να ειναι απολυτως ιδιωτικα. Εξτος κι αν εχω καταλαβει λαθος ,οποτε παω πασο.
Οπως ειπα και προηγουμενως,για την βελτιωση των ιδρυματων,οπως εγκαταστασεις,υλικο, στανταρτς κλπ που αναφερεις,να κατσουμε να τα συζητησουμε.
Εμενα το προβλημα μου ειναι η απολυτη ιδιοτικωποιηση των ιδρυματων,κυριως γιατι υποθετω και πιστευω πως θα στερουνται αρκετοι λογο οικονομικης καταστασης.
Εγώ δεν έχω ιδεολογική προτίμηση στο αν θα είναι ιδιωτικά ή δημόσια. Οτιδήποτε οδηγήσει σε ανώτερης ποιότητας εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι καλοδεχούμενο. Πιστεύω όμως ότι η έλλειψη εγχώριου ανταγωνισμού οδηγεί σε τέλμα. Αν ήξερε ο μηχανικός πχ του Πολυτεχνείου ότι ο αντίστοιχος μηχανικός του Χ ιδιωτικού θεωρείται προτιμητέος από τον εργοδότη, κάποια πράγματα μπορεί να άλλαζαν και να μην ήμασταν τόσο χαλαροί σε παραβατικές συμπεριφορές και σε καταστροφές δημόσιας περιουσίας.
ΥΓ. Αυτό που πολλές φορές λείπει δεν είναι λεφτά αλλά τεχνογνωσία. Τηρουμένων των αναλογιών θα σου μιλήσω για την ανάπτυξη μιας τουριστικής περιοχής όταν κατασκευαστούν πολυτελείς ιδιωτικές μονάδες που ανήκουν σε ομίλους. Αυτό που δεν μπορεί να κάνει το Marika rooms επειδή δεν ξέρει ούτε έχει το ανάλογο budget, πάει και στο κάνει ο όμιλος. Συμμετέχει σε διεθνείς εκθέσεις προβάλλοντας την περιοχή, διακινεί υψηλής ποιότητας διαφημιστικό υλικό με δίκτυα που δεν έχει πρόσβαση ο μικρός ξενοδόχος, παρέχει πολλές συμπληρωματικές υπηρεσίες γύρω από την διαμονή και παίρνει μέτρα για να λυθούν προβλήματα (μεταφοράς, πρόσβασης κοκ). Μερικές τέτοιες μονάδες (όχι αναγκαστικά μεγάλες αλλά υψηλών standards) αναβαθμίζουν μια περιοχή και δίνουν το παράδειγμα στους μικρότερους επιχειρηματίες ώστε να αντιγράψουν και να μάθουν. Έχεις νησιά με πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον και περισσότερες φυσικές ομορφιές από την Μύκονο και την Σαντορίνη χωρίς την αντίστοιχη τουριστική ανάπτυξη. Η έλλειψη τεχνογνωσίας και η νοοτροπία των ντόπιων είναι αρκετές φορές οι κύριοι λόγοι.
Για το θέμα της φοίτησης των οικονομικά αδυνάτων δεν έχω κοστολογημένη απάντηση. Θεωρώ ωστόσο πως αν είχες παράλληλη λειτουργία και μέρος των φοιτητών πήγαινε στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, αυτομάτως θα είχες μια μεγάλη εξοικονόμηση πόρων (αφού το κράτος θα έπρεπε να καλύψει την φοίτηση μικρότερου αριθμού στα δημόσια) η οποία θα μπορούσε να διοχετευτεί σε υποτροφίες. Και ναι, να σπουδάσει με λεφτά όλων μας κάποιος έξυπνος και σοβαρός άνθρωπος αλλά γιατί να πληρώνει η κοινωνία την εκπαίδευση του αιώνιου φοιτητή αν τυχαίνει να είναι αδιάφορος και δεν καθυστερεί λόγω αντικειμενικών δυσκολιών;
Μερικές τέτοιες μονάδες (όχι αναγκαστικά μεγάλες αλλά υψηλών standards) αναβαθμίζουν μια περιοχή και δίνουν το παράδειγμα στους μικρότερους επιχειρηματίε
Βλεπεις δεν μπιρουμε ολοι να παιρνουμε 350 εκατ δωρακι για να φτιαξουμε πολυτελεις μοναδες
Γραφικός έγραψε: 22 Ιουν 2019, 03:08
1ον: Όταν λες "θα με βρεις απέναντί σου" δεν στερείς από κάποιον το δικαίωμα της γνώμης, αλλά τον ενημερώνεις ότι... θα σε βρει απέναντί του. Ότι θα το πολεμήσεις. Αυτό δεν σημαίνει πάντα κυριολεκτική βία, για την ακρίβεια σχεδόν ποτέ.
Είναι γνωστόν τοίς πάσιν ότι ΠΟΤΕ οι αναρχικοί "φοιτηταί" δεν έχουν ασκήσει κυριολεκτική βία. ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ.
Δυστυχώς αυτοί οι φασίστες οικογενειάρχες κυρ-παντελήδες διαδίδουν μεθοδικά ουρανομήκη ψέματα για να κατασυκοφαντήσουν τα παιδιά μας, όπως θα έλεγε κι ο κ. Βούτσης.
Το πρόβλημα της ποιότητος των ιδιωτικών και κρατικών πανεπιστημίων είναι ανεξάρτητο από τη διασφάλιση της τάξης στα υπάρχοντα κρατικά.Αυτή μπορεί να διασφαλισθεί και χωρίς την ίδρυση ιδιωτικών με την είσοδο της αστυνομίας σε αυτά και τη διαγραφή των φοιτητών που θα κάνουν φασαρίες.
Όσο για τους αναρχικούς πρέπει να συντριβούν.Τίποτε λιγότερο.Η επίθεση κατά της Ευθυμίου είναι αναμενόμενη διότι είναι εθνικίστρια κατά τη λογική τους.Εθνικιστής σύμφωνα με τους αναρχικούς δεν είναι μόνο όποιος θέλει επιθετικούς πολέμους αλλά και όποιος στηρίζει τη ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ του υπάρχοντος έθνους αλλά και απλά τη διατήρηση της τάξης και της νομιμότητος διότι αυτή συντηρει το έθνος.Ο μόνος ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης είναι να αλλάξει ο ΦΟΒΟΣ κατεύθυνση.Με αστυνομικά,νομικά και διοικητικά μέτρα να ξέρει κάθε αναρχικός ότι η ζωή του θα γίνει πατίνι αν συνεχίσει.Τι θα κάνει ο Μητσοτάκης δεν ξέρω,θα δούμε.
Αυτή η πρακτική της κ. Ευθυμίου βρίσκεται σε απόλυτη συνάρτηση με την γενικότερη συμπεριφορά της κατά την διάρκεια των παραδόσεων. Τα μαθήματα της περιέχουν ταξική μεροληψία και ιδεολογική προπαγάνδα, με απώτερό της στόχο να διαμορφώσει πειθήνιες στο καπιταλιστικό σύστημα συνειδήσεις. Έτσι τα περιθώρια διαφωνίας ή αμφισβήτησης συγκεκριμένων θέσεων αποτελούν κάτι το απαγορευτικό. Κάθε συμμετοχή στο μάθημα της από την πλευρά των φοιτητών η οποία δεν αναπαράγει αυτό που η ίδια υποστηρίζει διακόπτεται πριν ολοκληρωθεί με την δικαιολογία ότι είναι εκτός θέματος ή ότι ο χρόνος είναι περιορισμένος.
Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κάποιος τις παρεμβάσεις των εν λόγω στις παραδόσεις.
Όπως έχει ενδιαφέρον το ότι αυτοί που φεύγουν κλαίγοντας από το γραφείο της καθηγήτριας μετά την απειλούν ότι θα τους βρει μπροστά της.
Σε κάθε περίπτωση, οι τύποι είναι ηλίθιοι. Και με κακομαθημένους ηλίθιους δεν βγάζεις άκρη.
ΓΑΛΗ έγραψε: 22 Ιουν 2019, 08:30
Όπως έχει ενδιαφέρον το ότι αυτοί που φεύγουν κλαίγοντας από το γραφείο της καθηγήτριας μετά την απειλούν ότι θα τους βρει μπροστά της.
Δεν εινια οι ίδιοι, αλλα μιλαμε για iq ραδικιου, οποταν πως να το καταλαβεις;
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Nero έγραψε: 21 Ιουν 2019, 23:15
πιστεύω στον διάλογο, τον σωφρονισμό και τη θεσμική αντιμετώπιση των παραβατικών συμπεριφορών. Ετούτες εδώ όμως οι σκατοσακούλες που σπαταλάνε τον αέρα μας, θα με υποχρέωναν να επευφημήσω έναν υπουργό δικαιοσύνης που θα τα αντιμετώπιζε όπως δεν τα αντιμετώπισε η μάνα τους όταν έπρεπε
Φοιτητές αυτοπροσδιοριζόμενοι ως αναρχικοί απειλούν καθηγήτρια ότι εάν δεν αλλάξει τακτική «θα τους βρει απέναντί της». Τι σημαίνει αυτό; Μάλλον κάτι περισσότερο από προκηρύξεις και συνθήματα, όπως αυτά που έγραψαν την Τρίτη το απόγευμα στη Φιλοσοφική Αθηνών. Τι ζητάει η καθηγήτρια; Καθαρές και ανοικτές σχολές!
Μάλιστα, της καταλογίζουν ότι τονίζει την ανάγκη για εθνική συμφιλίωση και ενότητα μεταξύ των Ελλήνων.
Πρόκειται για τη Μαρία Ευθυμίου, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Τμήμα Ιστορίας - Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η κ. Ευθυμίου, εκτός από τις εξαίρετες διδασκαλίες της και τα σεμινάρια, έχει βρεθεί ουκ ολίγες φορές στην πρώτη σειρά των καθηγητών που διαμαρτύρονται για αυθαίρετες καταλήψεις των σχολών και για τη διακοπή των μαθημάτων. Χαραγμένη ακόμη είναι στη μνήμη η διαμαρτυρία της μαζί με άλλους καθηγητές και φοιτητές της σχολής στις 23 Οκτωβρίου 2014 κατά των λίγων που το ίδιο πρωί είχαν αποφασίσει κατάληψη και «λουκέτο» στη σχολή.
Την Τρίτη, λοιπόν, το απόγευμα και κατά τη διάρκεια εξέτασης μαθήματος που διδάσκει η κ. Ευθυμίου, άτομα που υπογράφουν ως «αναρχικό στέκι φιλοσοφικής» πέταξαν κείμενα στην αίθουσα εξέτασης και έγραψαν συνθήματα στα γραφεία των καθηγητών της σχολής.
Ιδού τι της καταλογίζουν, όπως αναφέρει το κείμενο που πέταξαν: «Τα μαθήματά της περιέχουν ταξική μεροληψία και ιδεολογική προπαγάνδα, με απώτερό της στόχο να διαμορφώσει πειθήνιες στο καπιταλιστικό σύστημα συνειδήσεις». Και λίγο παρακάτω προσθέτουν: «Η Ευθυμίου αποτελεί το είδος του πανεπιστημιακού που αγαπάμε να μισούμε. Κατά καιρούς, διαμαρτυρόμενη για την κατάσταση που επικρατεί εντός των πανεπιστημίων τριγυρίζει στους διαδρόμους της σχολής, κρατώντας χαρτόνια που γράφουν “ΑΕΙ χώροι μάθησης και εργατικότητας, ΟΧΙ ανομίας, αυθαιρεσίας και διάλυσης”, “Φτάνει πια! Σχολές ανοικτές” και άλλα αντίστοιχα. Στις συνεντεύξεις που δίνει, ως πιστός παπαγάλος του συστήματος “της τάξης και της ασφάλειας”, έχει ταχθεί επανειλημμένως εναντίον τόσο των φοιτητικών και εργατικών διεκδικήσεων όσο και του αναρχικού/αντιεξουσιαστικού χώρου, φροντίζοντας πάντα να τονίζει την ανάγκη για εθνική συμφιλίωση και ενότητα μεταξύ των Ελλήνων. Σύμφωνα με την κ. Ευθυμίου “τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν μεταβληθεί σε χώρους ανομίας, καταστροφών, καταλήψεων και βανδαλισμών από άτομα τα οποία βάζουν διάφορες ταμπέλες στους εαυτούς τους για να καλύψουν την αθλιότητά τους”».
Σύμφωνα με το ίδιο κείμενο, «η κ. Ευθυμίου θέλει ένα πανεπιστήμιο χωρίς αγώνες, χωρίς αντίσταση, χωρίς στέκια, αναρχικούς και “βρόμικους” τοίχους. Ενα πανεπιστήμιο, το οποίο θα λειτουργεί “εύρυθμα” ως ναός της “αντικειμενικής” γνώσης του διδάσκοντος, ως πεδίο κερδοφορίας για εργολάβους και λοιπά αφεντικά, ως πρόσφορο έδαφος για τα επωφελή για την αγορά ερευνητικά προγράμματα».
Και το κείμενο κλείνει με την προειδοποίηση προς την κ. Ευθυμίου να αλλάξει τακτική, «καθώς θα μας βρει απέναντί της».
Η συγκεκριμενη λοιπον ατάλαντη και ανοητη ΔΥ, εκμεταλλευεται την θεση της στο συστημα για να ασκει βια στους φοιτητες. Αφου δεν υπαρχουν αλλοι τρόποι να λυθει το πρόβλημα, αυτος εινια ο πιο επικοδομητικος.
Τελικα το h-index της συγκεκριμένης ΔΥ το βρήκαμε;
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
ΓΑΛΗ έγραψε: 22 Ιουν 2019, 08:30
Όπως έχει ενδιαφέρον το ότι αυτοί που φεύγουν κλαίγοντας από το γραφείο της καθηγήτριας μετά την απειλούν ότι θα τους βρει μπροστά της.
Δεν εινια οι ίδιοι, αλλα μιλαμε για iq ραδικιου, οποταν πως να το καταλαβεις;
Ε φυσικά δεν είναι οι ίδιοι. Δεν είναι όλοι οι αγωνιστές φοιτητές, έτσι δεν είναι;
Κατά τα άλλα σκιουράκι, αν αυτά τα βλαμμένα ενδιαφερόντουσαν όντως για τους φοιτητές, θα ενδιαφερόντουσαν το ίδιο και για όσους είναι αναγκασμένοι να παρατείνουν το χρόνο σπουδών, ακόμη και αν περνάνε ή είναι έτοιμοι για τις εξετάσεις, με όποια συνέπεια έχει αυτό για τους ίδιους αλλά και για τους γονείς τους.
Στην τελική, γιατί κάποιος αντιφά θέλει να πάρει πτυχίο ή έστω να περάσει τα μαθήματα σε ένα αντικείμενο με το οποίο διαφωνεί;