Καταρχήν το νεοελληνικό έθνος έχει πολύ περισσότερη σχέση με την Βυζαντινή περίοδο και την Οθωμανική περίοδο από ότι με την αρχαία ελληνική περίοδο ιστορικά και πολιτιστικα.Αν π.χ απορρίπτεις την Βυζαντινή και Οθωμανική περίοδο του ελληνικού έθνους πρέπει να απορρίψεις την Κων/πόλη,τους Κωνσταντινουπολιτεε που είναι απόγονοι των Βυζαντινών καθώς και τους Αρβανίτες, τους Βλάχους,τους Καραμανλήδες και άλλες εθνοτικές ομάδες που καμία σχέση δεν έχουν με την αρχαία Ελλάδα.
[/quote]
Μεγάλη συζητηση που ξεφεύγει
εγώ μίλησα για την επίσημη πολιτική του κράτους στον πολιτισμό και την παιδεία,
αυτη πέρασε απο διάφορες φάσεις συνοπτικά
αρχικά ενδιέφερε η σύνδεση με την αρχαία Ελλάδα και η απόδειξη της φυλετικής συνέχειας λόγω Φαλμεράυερ. Καταστράφηκαν δεκάδες βυζαντινές αρχαιότητες για να έχουμε τον βράχο της ακροπόλεως όπως τον βλέπουμε σήμερα. Με τη σύγχρονη δεοντολογία δεν θα συνέβαινε αυτό, ούτε θα είχαμε τη στοά του αττάλου στη μορφή που τη βλέπουμε σήμερα.
Έπειτα η Γαλλία άρχισε να ασχολείται με τον βυζαντινό πολιτισμό, την αντιγράψαμε και σιγά σιγά ενσωματώσαμε το βυζάντιο στο πεδίο της έρευνας. Αυτή η εξέλιξη έγινε μετά το 1870 σύμφωνα με τη Γαλλική ατζέντα. Κάπου εκεί άρχισε να αναπτύσσεται και η λαογραφία και η μελέτη του λαικού πολιτισμού. Αυτή η στροφή συνέβη ενόψει της επέκτασης του Ελ κράτους στη Μακεδονία και τη Θράκη. οι κάτοικοι εδώ -σου μιλάω απο τη Θεσσαλονίκη- δεν συγκινούνταν και δεν ένιωθαν καμια οικειότητα με τον αρχαίο ελ πολιτισμό και έτσι στη δίνη της διαμάχης που προέκυψε με τους Σλαύβους ενσωματώθηκε σιγά σιγά η βυζαντινή ιστορία στην Ελ Ιστορία και το θρησκευτικό αυτό υπόβαθρο χρησίμευσε ώστε να κάνει το Αθηναικό κράτος πολιτιστική προπαγάνδα στις νέες χώρες.
Μετά είχαμε την έλευση προσφύγων, τη μικρασιατική εκστρατεία που έγινε με σκοπό την ανασύσταση του βυζαντινού κράτους και άλλα πολλά
Κρίμα! η πρώτη περίοδος ήταν η πιο ενδιαφέρουσα. Κοίτα λίγο το ισραήλ, ακόμα μιλάνε την αρχαία τους γλώσσα και όλες οι έρευνες στις ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν ως σημείο αναφοράς την επαλήθευση των ιερών τους βιβλίων.