Σωστό και αυτό. Ως συστατικό (ουσία).
Εμένα πήγε το μυαλό μου στην οντολογία....
πολύ σωστά φίλε μου.....συμφωνώ
Σωστό και αυτό. Ως συστατικό (ουσία).
Κάπου εκεί έχω καταλήξει κι εγώ. Έχω ονομάσει αυτον το μηχανισμό λειτουργίας πρόθεση (intention).tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 15:53 Πιστεύω ότι και οι πιθανότητες κρύβουν ένα αιτιο σαν μηχανισμό λειτουργίας....δεν μπορεί η ύλη από την τάξη και την αρμονία να συμπεριφέρεται χαοτικά ή μαγικά. Απλά ακόμη κάτι μας ξεφεύγει....αυτή είναι η γνώμη μου.![]()
Σέβομαι τους αρχαίους φιλοσόφους, για την προσφορά τους αλλά μέχρι εκεί. Οι γνώσεις τους ήταν ασήμαντες σε σχέση με το σήμερα και πολλά από τα συμπεράσματα τους λειψά ή λανθασμένα.tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 14:25Nandros διάβασε και λίγο Πλάτωνα και λίγο Πρόκλο.Σε ένα αιτιοκρατικό σύστημα - σύμπαν το κάθε τι πηγάζει από ένα αίτιο. Αυτό το αίτιο είναι ο Δημιουργός αυτού που προκύπτει. Η απόδειξη βρίσκεται στην επαγωγική λογική που μελετά αυτά τα ζητήματα. Εφόσον έχουμε υλικές δομές και κατασκευές έχουμε και Δημιουργό-αίτιο.
Δηλαδή Πλατωνικές μπούρδες!tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 14:30τα όντα από Νου σε ένα Πλατωνικό συστημα είναι οι Δαίμονες, οι Ημίθεοι οι Θεοί και οι Ενάδες. Κορυφή όλων είναι το Εν το οποίο δεν αποτελείται από Νου αλλά είναι εκτός ουσία είναι υπερούσιο και υπέρλογο. Όλα τα Νοητικά όντα είναι γνωστά από την μέθεξη του νου του στοχαστή με αυτά. Όσο για το Εν η προσέγγιση είναι μυστική και ανύποτη αλλά βιώνεται.
όσο αφορά τις πιθανότητες και την τύχη θα ξαναγαψω τον Πλατωνικό όρο.
1η μπούρδα: αιώνας = 100 χρόνια.tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 15:03 Η ύπαρξη του χωροχρόνου είναι προβολή της αιωνιότητας. Δημιουργός-αίτιο του χρόνου είναι ο αιώνας.
Και αυτό μόνο αν ταυτίσουμε το Γίγνεσθαι με τον χωροχρόνο.
Κανονικά στην φιλοσοφία δεν υπάρχει χωροχρόνος υπάρχει το Γίγνεσθαι το οποίο το περιορίζει ο μετρήσιμος χρόνος.
Υπό αυτήν την εννοια έκανα την ταύτιση που μπορεί και να μην στέκει.
τα όμοια αναγνωρίζουν τα όμοια.Nandros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 16:32Δηλαδή Πλατωνικές μπούρδες!tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 14:30τα όντα από Νου σε ένα Πλατωνικό συστημα είναι οι Δαίμονες, οι Ημίθεοι οι Θεοί και οι Ενάδες. Κορυφή όλων είναι το Εν το οποίο δεν αποτελείται από Νου αλλά είναι εκτός ουσία είναι υπερούσιο και υπέρλογο. Όλα τα Νοητικά όντα είναι γνωστά από την μέθεξη του νου του στοχαστή με αυτά. Όσο για το Εν η προσέγγιση είναι μυστική και ανύποτη αλλά βιώνεται.
Έχει πλάκα ο χριστιανοταλιμπάνος!tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 15:14Το Γίγνεσθαι είναι ο ορισμός του πεδίου στο οποίο μεταβάλεται η ουσία. Τα παντα ρει εντός του. Η επαγωγική λογική γεννά νοητικά κατασκευάσματα τι να κάνουμε....προσαρμόσου από τον υλισμό αλλιώς δεν θα βγάλεις άκρη.Nameless Ghoul έγραψε: 16 Μάιος 2018, 15:07Το "Γίγνεσθαι" είναι νοητικό εργαλείο, δημιούργημα της φαντασίας.tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 14:59Το Γίγνεσθαι στο οποίο μέσα του όλα αλλάζουν είναι αιτιοκρατικό σύστημα.
Με ήξερες κι από χτες για να με κρίνεις, ε; Δεν μαζεύεσαι λιγάκι με τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς να μην γίνουμε κώλος εδώ μέσα;tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 14:59Δεν μπορείς να γλεντήσεις διότι είσαι ανίκανος για φιλοσοφική συζήτηση. Είσαι ακόμη άγουρη ψυχή.
Προς το παρόν σε γλεντάω εγώ.
Νανδρε σταμάτα να παραμιλάς.... στην φιλοσοφία ο αιώνας δεν είναι τα 100 χρόνια αλλά ο χρόνος στο σύνολο του ο αμέτρητος χρόνος.Nandros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 16:361η μπούρδα: αιώνας = 100 χρόνια.tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 15:03 Η ύπαρξη του χωροχρόνου είναι προβολή της αιωνιότητας. Δημιουργός-αίτιο του χρόνου είναι ο αιώνας.
Και αυτό μόνο αν ταυτίσουμε το Γίγνεσθαι με τον χωροχρόνο.
Κανονικά στην φιλοσοφία δεν υπάρχει χωροχρόνος υπάρχει το Γίγνεσθαι το οποίο το περιορίζει ο μετρήσιμος χρόνος.
Υπό αυτήν την εννοια έκανα την ταύτιση που μπορεί και να μην στέκει.
2η μπούρδα = χωροχρόνος υπάρχει και αν τον αρνείται η φιλοσοφία πρόβλημα της.
.
ταξη στο χαος
αν έχεις ψυχικά τραύματα από παπάδες μπορείς να εκτονωθείς στην θρησκειολογία εδώ φιλοσοφούμε και εξετάζουμε ποιο είναι το βασικό συστατικό του κόσμου.Nandros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 16:39Έχει πλάκα ο χριστιανοταλιμπάνος!tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 15:14Το Γίγνεσθαι είναι ο ορισμός του πεδίου στο οποίο μεταβάλεται η ουσία. Τα παντα ρει εντός του. Η επαγωγική λογική γεννά νοητικά κατασκευάσματα τι να κάνουμε....προσαρμόσου από τον υλισμό αλλιώς δεν θα βγάλεις άκρη.Nameless Ghoul έγραψε: 16 Μάιος 2018, 15:07Το "Γίγνεσθαι" είναι νοητικό εργαλείο, δημιούργημα της φαντασίας.
Με ήξερες κι από χτες για να με κρίνεις, ε; Δεν μαζεύεσαι λιγάκι με τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς να μην γίνουμε κώλος εδώ μέσα;
Προς το παρόν σε γλεντάω εγώ.![]()
Μετά τον Σκάκο βρε, κανείς σας δεν πιάνει μπάζα στο ιεραποστολικό έργο!![]()
.
Ακριβώς σαν τον Σκάκο! Αφού μας τα είχε πρήξει στην Φιλοσοφία με διάφορα χαζά (κατά προτίμηση επιθέσεις στην Επιστήμη), κατέληξε στην Θρησκειολογία, να μας κάνει κήρυγμα!
Οι "φιλοσοφικές" σου μπουρδολογίες συνεχίζονται! πουτάνα Φιλοσοφία, σε έχουν ξεσκίσει οι "φιλόσοφοι"!tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 16:40Νανδρε σταμάτα να παραμιλάς.... στην φιλοσοφία ο αιώνας δεν είναι τα 100 χρόνια αλλά ο χρόνος στο σύνολο του ο αμέτρητος χρόνος.Nandros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 16:361η μπούρδα: αιώνας = 100 χρόνια.tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 15:03 Η ύπαρξη του χωροχρόνου είναι προβολή της αιωνιότητας. Δημιουργός-αίτιο του χρόνου είναι ο αιώνας.
Και αυτό μόνο αν ταυτίσουμε το Γίγνεσθαι με τον χωροχρόνο.
Κανονικά στην φιλοσοφία δεν υπάρχει χωροχρόνος υπάρχει το Γίγνεσθαι το οποίο το περιορίζει ο μετρήσιμος χρόνος.
Υπό αυτήν την εννοια έκανα την ταύτιση που μπορεί και να μην στέκει.
2η μπούρδα = χωροχρόνος υπάρχει και αν τον αρνείται η φιλοσοφία πρόβλημα της.
.
Ενώ ο χρόνος είναι ο μετρήσιμος χρόνος ο μεριστός.
Είδες που δεν ξέρεις και λες μπούρδες για αυτό σου έγραψα τα όμοια αναγνωρίζουν τα όμοια.....
Τους παπάδες και κάθε ιερατείο τους έχω χ ...νοιυς.tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 16:42αν έχεις ψυχικά τραύματα από παπάδες μπορείς να εκτονωθείς στην θρησκειολογία εδώ φιλοσοφούμε και εξετάζουμε ποιο είναι το βασικό συστατικό του κόσμου.Nandros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 16:39Έχει πλάκα ο χριστιανοταλιμπάνος!tanipteros έγραψε: 16 Μάιος 2018, 15:14Το Γίγνεσθαι είναι ο ορισμός του πεδίου στο οποίο μεταβάλεται η ουσία. Τα παντα ρει εντός του. Η επαγωγική λογική γεννά νοητικά κατασκευάσματα τι να κάνουμε....προσαρμόσου από τον υλισμό αλλιώς δεν θα βγάλεις άκρη.
Προς το παρόν σε γλεντάω εγώ.![]()
Μετά τον Σκάκο βρε, κανείς σας δεν πιάνει μπάζα στο ιεραποστολικό έργο!![]()
.