!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Το ΕΔΔΑ καταδίκασε την Ελλάδα για παραβίαση της αρχής της μη διάκρισης καθώς και προσβολή του δικαιώματος στην ιδιοκτησία - Αφορμή για διασπορά ψευδών ειδήσεων χαρακτήρισε την απόφαση το υπουργείο Δικαιοσύνης
Η δυνατότητα επιλογή της μουσουλμανικής μειονότητας να επιλέξουν μεταξύ της εφαρμογής του Αστικού Κώδικα και της Σαρία, δημιούργησε αντιπαραθέσεις μετά την πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Διευκρινίζεται ότι Σαρία ή Ισλαμικός νόμος είναι ο ισλαμικός θρησκευτικός κώδικας διαβίωσης. Είναι εμπνευσμένη από το Κοράνιο και χρησιμοποιείται ως αναφορά στον ισλαμικό τρόπο ζωής γενικότερα, αλλά και στο ισλαμικό δίκαιο.
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έκρινε πρόσφατα ομόφωνα για το παλαιό νομοθετικό ότι με την υποχρεωτική εφαρμογή του ισλαμικού θρησκευτικού νόμου (Σαρία) «υπήρξε παραβίαση του άρθρου 14 (απαγόρευση των διακρίσεων) της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, σε συνδυασμό με το άρθρο 1 του Πρωτοκόλλου αριθμ. 1 (προστασία της ιδιοκτησίας).
Ακόμη, αναφέρει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ότι η Ελλάδα ήταν, την περίοδο εκείνη, η μόνη χώρα στην Ευρώπη που εφήρμοζε υποχρεωτικά το δίκαιο της Σαρία σε ορισμένους πολίτες, ενάντια στις επιθυμείς τους. «Αυτό, είναι ιδιαίτερα προβληματικό, διότι η εφαρμογή του νόμου της Σαρία οδήγησε σε μια κατάσταση επιζήμια για τα ατομικά δικαιώματα μιας χήρας που είχε κληρονομήσει την περιουσία του συζύγου της σύμφωνα με τους κανόνες του Αστικού Δικαίου» προσθέτει το δικαστήριο.
Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
Το δικαίωμα των ανθρώπων που ανήκουν στη μειονότητα της Θράκης να υπάγονται στα κοινά δικαστήρια και τον Αστικό Κώδικα επιβεβαίωσε με πανηγυρικό τρόπο, και κυρίως ομόφωνα, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου στην υπόθεση Molla Sali κατά Ελλάδας για το ζήτημα της επιβολή της Σαρία, καταδικάζοντας την Ελλάδα για παραβίαση της αρχής της μη διάκρισης καθώς και προσβολή του δικαιώματος στην ιδιοκτησία, επισημαίνει η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου σε σχετική ανακοίνωσή της.
Η Ένωση επισημαίνει ότι «το συνταγματικό δικαίωμα της πρόσβασης σε έννομη προστασία από το φυσικό δικαστή και όχι από τον ιεροδίκη για τους συμπολίτες μας που ανήκουν στη μειονότητα δεν ήταν καθόλου αυτονόητο για τις Eλληνικές κυβερνήσεις επί δεκαετίες».
Όμως, συνεχίζει η Ένωση, «και οι δικαστές, μάλιστα του Αρείου Πάγου, ακολουθούσαν μια πατερναλιστική λογική: Προέκριναν δυστυχώς συστηματικά την επιβολή της Σαρία, την εφαρμογή δηλαδή του θρησκευτικού δικαίου, «για το καλό» των μελών της μειονότητας, ακόμα και ενάντια στη θέλησή τους. Το ερώτημα είναι γιατί τέτοια εμμονή;».
Διευκρινίζει η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου ότι «στη δίκη ενώπιον της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου άσκησε παρέμβαση υποστηρίζοντας ότι η θρησκευτική ελευθερία της μειονότητας δεν συνεπάγεται επ’ ουδενί την υποχρέωση υπαγωγής των μελών της στο μουσουλμανικό δίκαιο παρά τη θέλησή τους, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην επιτυχή έκβαση της υπόθεσης».
Παράλληλα, αναφέρει ότι ο νόμος για τις αρμοδιότητες του Μουφτή τροποποιήθηκε μόλις πρόσφατα ξεκαθαρίζοντας πολλά ζητήματα.
Παρ΄ όλα αυτά όμως επισημαίνει η Ένωση, «υπάρχει όμως ακόμα μια ιδιαίτερα σημαντική εκκρεμότητα, η οποία είναι βέβαιο ότι θα μας απασχολήσει ξανά: η συμβατότητα του ίδιου του ιερού μουσουλμανικού δικαίου όπως τον εφαρμόζει ο δικαστής-Μουφτής με την αρχή της ισότητας, ιδιαίτερα της ισότητας των φύλων και με το συμφέρον του παιδιού».
Το υπουργείο Δικαιοσύνης
Από την πλευρά του το υπουργείο Δικαιοσύνης σε ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι «η έκδοση της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου στην υπόθεση MollaSali κατά Ελλάδας αποτέλεσε δυστυχώς για άλλη μια φορά αφορμή για τη διασπορά ψευδών ειδήσεων από μερίδα του Τύπου και την αντιπολίτευση».
Όπως αναφέρει το υπουργείο Δικαιοσύνης, η υπόθεση αφορά «γεγονότα που έλαβαν χώρα τα έτη 2008-2013 και προφανώς διέπονταν από το νομοθετικό πλαίσιο που ίσχυε πριν τη ψήφιση του ν. 4511/2018 για την προαιρετική εφαρμογή της Σαρία».
Μάλιστα, το υπουργείο Δικαιοσύνης στην ανακοίνωσή του σημειώνει ότι «το δικαστήριο συγχαίρει την Ελληνική Κυβέρνηση για την ψήφιση του ν. 4511/2018 που δίνει τη δυνατότητα στα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας να επιλέξουν μεταξύ της εφαρμογής του Αστικού Κώδικα και της Σαρία και σημειώνει ρητά ότι ο νέος νόμος δεν καταλαμβάνει την συγκεκριμένη υπόθεση, αφού αυτή κρίθηκε από τα εθνικά δικαστήρια σύμφωνα με το προϊσχύον νομοθετικό πλαίσιο (παρ. 160 της απόφασης)».
Επομένως, καταλήγει το υπουργείο Δικαιοσύνης, «όσοι προσπαθούν να διαστρεβλώσουν την κρίση του ΕΔΔΑ στην παραπάνω υπόθεση, είναι οι ίδιοι που επί χρόνια δεν έλαβαν κανένα μέτρο για την προστασία των δικαιωμάτων των μελών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης και είναι αυτοί που προκάλεσαν για μια ακόμη φορά την καταδίκη της Ελλάδας ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου».
https://www.protothema.gr/greece/articl ... olla-sali/
Η δυνατότητα επιλογή της μουσουλμανικής μειονότητας να επιλέξουν μεταξύ της εφαρμογής του Αστικού Κώδικα και της Σαρία, δημιούργησε αντιπαραθέσεις μετά την πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Διευκρινίζεται ότι Σαρία ή Ισλαμικός νόμος είναι ο ισλαμικός θρησκευτικός κώδικας διαβίωσης. Είναι εμπνευσμένη από το Κοράνιο και χρησιμοποιείται ως αναφορά στον ισλαμικό τρόπο ζωής γενικότερα, αλλά και στο ισλαμικό δίκαιο.
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έκρινε πρόσφατα ομόφωνα για το παλαιό νομοθετικό ότι με την υποχρεωτική εφαρμογή του ισλαμικού θρησκευτικού νόμου (Σαρία) «υπήρξε παραβίαση του άρθρου 14 (απαγόρευση των διακρίσεων) της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, σε συνδυασμό με το άρθρο 1 του Πρωτοκόλλου αριθμ. 1 (προστασία της ιδιοκτησίας).
Ακόμη, αναφέρει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ότι η Ελλάδα ήταν, την περίοδο εκείνη, η μόνη χώρα στην Ευρώπη που εφήρμοζε υποχρεωτικά το δίκαιο της Σαρία σε ορισμένους πολίτες, ενάντια στις επιθυμείς τους. «Αυτό, είναι ιδιαίτερα προβληματικό, διότι η εφαρμογή του νόμου της Σαρία οδήγησε σε μια κατάσταση επιζήμια για τα ατομικά δικαιώματα μιας χήρας που είχε κληρονομήσει την περιουσία του συζύγου της σύμφωνα με τους κανόνες του Αστικού Δικαίου» προσθέτει το δικαστήριο.
Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
Το δικαίωμα των ανθρώπων που ανήκουν στη μειονότητα της Θράκης να υπάγονται στα κοινά δικαστήρια και τον Αστικό Κώδικα επιβεβαίωσε με πανηγυρικό τρόπο, και κυρίως ομόφωνα, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου στην υπόθεση Molla Sali κατά Ελλάδας για το ζήτημα της επιβολή της Σαρία, καταδικάζοντας την Ελλάδα για παραβίαση της αρχής της μη διάκρισης καθώς και προσβολή του δικαιώματος στην ιδιοκτησία, επισημαίνει η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου σε σχετική ανακοίνωσή της.
Η Ένωση επισημαίνει ότι «το συνταγματικό δικαίωμα της πρόσβασης σε έννομη προστασία από το φυσικό δικαστή και όχι από τον ιεροδίκη για τους συμπολίτες μας που ανήκουν στη μειονότητα δεν ήταν καθόλου αυτονόητο για τις Eλληνικές κυβερνήσεις επί δεκαετίες».
Όμως, συνεχίζει η Ένωση, «και οι δικαστές, μάλιστα του Αρείου Πάγου, ακολουθούσαν μια πατερναλιστική λογική: Προέκριναν δυστυχώς συστηματικά την επιβολή της Σαρία, την εφαρμογή δηλαδή του θρησκευτικού δικαίου, «για το καλό» των μελών της μειονότητας, ακόμα και ενάντια στη θέλησή τους. Το ερώτημα είναι γιατί τέτοια εμμονή;».
Διευκρινίζει η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου ότι «στη δίκη ενώπιον της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου άσκησε παρέμβαση υποστηρίζοντας ότι η θρησκευτική ελευθερία της μειονότητας δεν συνεπάγεται επ’ ουδενί την υποχρέωση υπαγωγής των μελών της στο μουσουλμανικό δίκαιο παρά τη θέλησή τους, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην επιτυχή έκβαση της υπόθεσης».
Παράλληλα, αναφέρει ότι ο νόμος για τις αρμοδιότητες του Μουφτή τροποποιήθηκε μόλις πρόσφατα ξεκαθαρίζοντας πολλά ζητήματα.
Παρ΄ όλα αυτά όμως επισημαίνει η Ένωση, «υπάρχει όμως ακόμα μια ιδιαίτερα σημαντική εκκρεμότητα, η οποία είναι βέβαιο ότι θα μας απασχολήσει ξανά: η συμβατότητα του ίδιου του ιερού μουσουλμανικού δικαίου όπως τον εφαρμόζει ο δικαστής-Μουφτής με την αρχή της ισότητας, ιδιαίτερα της ισότητας των φύλων και με το συμφέρον του παιδιού».
Το υπουργείο Δικαιοσύνης
Από την πλευρά του το υπουργείο Δικαιοσύνης σε ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι «η έκδοση της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου στην υπόθεση MollaSali κατά Ελλάδας αποτέλεσε δυστυχώς για άλλη μια φορά αφορμή για τη διασπορά ψευδών ειδήσεων από μερίδα του Τύπου και την αντιπολίτευση».
Όπως αναφέρει το υπουργείο Δικαιοσύνης, η υπόθεση αφορά «γεγονότα που έλαβαν χώρα τα έτη 2008-2013 και προφανώς διέπονταν από το νομοθετικό πλαίσιο που ίσχυε πριν τη ψήφιση του ν. 4511/2018 για την προαιρετική εφαρμογή της Σαρία».
Μάλιστα, το υπουργείο Δικαιοσύνης στην ανακοίνωσή του σημειώνει ότι «το δικαστήριο συγχαίρει την Ελληνική Κυβέρνηση για την ψήφιση του ν. 4511/2018 που δίνει τη δυνατότητα στα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας να επιλέξουν μεταξύ της εφαρμογής του Αστικού Κώδικα και της Σαρία και σημειώνει ρητά ότι ο νέος νόμος δεν καταλαμβάνει την συγκεκριμένη υπόθεση, αφού αυτή κρίθηκε από τα εθνικά δικαστήρια σύμφωνα με το προϊσχύον νομοθετικό πλαίσιο (παρ. 160 της απόφασης)».
Επομένως, καταλήγει το υπουργείο Δικαιοσύνης, «όσοι προσπαθούν να διαστρεβλώσουν την κρίση του ΕΔΔΑ στην παραπάνω υπόθεση, είναι οι ίδιοι που επί χρόνια δεν έλαβαν κανένα μέτρο για την προστασία των δικαιωμάτων των μελών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης και είναι αυτοί που προκάλεσαν για μια ακόμη φορά την καταδίκη της Ελλάδας ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου».
https://www.protothema.gr/greece/articl ... olla-sali/
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Πάει αυτό το τίμιο νηματάκι....και είχε ενδιαφέρον διότι παρουσίαζε την νοοτροπία του Ελληνικού κράτους απέναντι στη Μουσουλμανικη κοινότητα σχετικά με την εφαρμογή της Σαρία.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Τι παπαρια αυτό με τη σαρία? Ένα σωρο ισλαμικοί βόθροι που εφαρμόζουν τη σαρία υπαρχουν ας πάνε εκεί τα εν Ελλάδι ζώα αν θέλουν σαρία
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Μα αυτό είναι το θέμα, οτι δεν ήθελε σαρία η Molla Sali και το Ελληνικό κράτος την πίεζε να λύσει την υπόθεση της μέσω Σαρίας και όχι μέσω Ελληνικού Δικαίου, πήγε στο Ευρωπαικό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων εναντίον του Ελληνικού κράτους και νίκησε.Lord Brum έγραψε: 07 Μάιος 2019, 10:02 Τι παπαρια αυτό με τη σαρία? Ένα σωρο ισλαμικοί βόθροι που εφαρμόζουν τη σαρία υπαρχουν ας πάνε εκεί τα εν Ελλάδι ζώα αν θέλουν σαρία
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Μα συμφωνώ τόσες ισλαμικές σκατοτρυπες υπάρχουν για ποιο λόγο να επιτρέπουμε την εφαρμογή καθυστερημένων νομικών συστημάτων στην Ελλάδα?paul25 έγραψε: 07 Μάιος 2019, 10:06Μα αυτό είναι το θέμα, οτι δεν ήθελε σαρία η Molla Sali και το Ελληνικό κράτος την πίεζε να λύσει την υπόθεση της μέσω Σαρίας και όχι μέσω Ελληνικού Δικαίου, πήγε στο Ευρωπαικό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων εναντίον του Ελληνικού κράτους και νίκησε.Lord Brum έγραψε: 07 Μάιος 2019, 10:02 Τι παπαρια αυτό με τη σαρία? Ένα σωρο ισλαμικοί βόθροι που εφαρμόζουν τη σαρία υπαρχουν ας πάνε εκεί τα εν Ελλάδι ζώα αν θέλουν σαρία
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Τα έχουμε γράψει και τα ξαναλέμε.Η εφαρμογή προκύπτει από τη συνθηκη της Λωζάννης αλλά ο βασικός λόγος ήταν το ελληνικό κράτος ήταν αντίθετο από ένα σημείο και πέρα στην εκκοσμίκευση των μουσουλμάνων της Θράκης.Η εκκοσμίκευση οδηγούσε σε πολιτική και όχι θρησκευτική συνείδηση και τελικά στον κεμαλισμό διότι όπως και να τους πούμε εμείς,η μεγάλη πλειοψηφία ήσαν Τούρκοι.Το κράτος προτιμούσε την επιβίωση της οθωμανικής συνείδησης από την κεμαλική.Επίσης τις προηγούμενες δεκαετίες δεν υπήρχαν μουσουλμάνοι ή πολύ λίγοι στην υπόλοιπη Ευρώπη και οι Ευρωπαίοι δεν είχαν ιδέα από όλα αυτά ούτε ασχολούνταν.Οι νεότερες εξελίξεις αλλάζουν το τοπίο καθώς πλέον η Τουρκία διοικείται από ισλαμιστές και όχι κεμαλιστές και άρα η θρησκεία δεν αποτελεί εμπόδιο αλλά σύμμαχο στην ταύτιση με αυτήν για τη μειονότητα και δεύτερον το θέμα της σαρία έχει πάρει διαστάσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη.Άρα ουσιαστικά καταργείται στη Θράκη.Lord Brum έγραψε: 07 Μάιος 2019, 10:20Μα συμφωνώ τόσες ισλαμικές σκατοτρυπες υπάρχουν για ποιο λόγο να επιτρέπουμε την εφαρμογή καθυστερημένων νομικών συστημάτων στην Ελλάδα?paul25 έγραψε: 07 Μάιος 2019, 10:06Μα αυτό είναι το θέμα, οτι δεν ήθελε σαρία η Molla Sali και το Ελληνικό κράτος την πίεζε να λύσει την υπόθεση της μέσω Σαρίας και όχι μέσω Ελληνικού Δικαίου, πήγε στο Ευρωπαικό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων εναντίον του Ελληνικού κράτους και νίκησε.Lord Brum έγραψε: 07 Μάιος 2019, 10:02 Τι παπαρια αυτό με τη σαρία? Ένα σωρο ισλαμικοί βόθροι που εφαρμόζουν τη σαρία υπαρχουν ας πάνε εκεί τα εν Ελλάδι ζώα αν θέλουν σαρία
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Κακη στρατηγική ακολουθήσαμε έπρεπε μετά τους διωγμούς στην Κωνσταντινούπολη να έχουν πάρει πόδι. Αλλά ακόμα και τώρα μας συμφερει να τους αναγκάσουμε είτε να γίνουν άνθρωποι είτε να ριζοσπαστικοποιηθουν περισσότερο και να τους αφαιρέσουμε την ιθαγένεια για λόγους εθνικής ασφάλειας.
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Αυτή είναι η στενή ερμηνεία που δίνουμε στην Συνθήκη της Λωζάνης. Το πρόβλημα δεν είναι ότι την ερμηνεύουμε τόσο στενά, αλλά το γεγονός ότι την θεωρούμε ως ιδιότητα πάνω από αυτή του Έλληνα πολίτη φτάνοντας στην υπερβολή. Η λογική της προστασίας του ιδιαίτερου θρησκευτικού χαρακτήρα της μειονότητας σημαίνει ότι όποιος θέλει εφαρμόζει Σαρία αλλά όποιος δεν θέλει δεν τον αναγκάζεις να το κάνει. Από την στιγμή που ο άντρας της Molla και η ίδια ήθελαν το Ελληνικό Δίκαιο να λύσει την υπόθεση του, το Ελληνικό κράτος όφειλε να το κάνει και όχι να την σπρώχνει προς τον Ισλαμικό Νόμο. Από την μία φωνάζουμε για τη Σαρία και από την άλλη το ίδιο το κράτος μας την επιβάλει και έχεις κάποιους να κλαίγονται για πιθανούς κινδύνους από την Ισλαμική Κοινότητα στη Θράκη και δεσμούς με Τουρκία, αφού και το ίδιο το κράτος τους αντιμετώπιζε έτσι. Πλέον εδώ και τρία χρόνια βγήκε Νόμος που το σταμάτησε αυτό.Lord Brum έγραψε: 07 Μάιος 2019, 10:20 Μα συμφωνώ τόσες ισλαμικές σκατοτρυπες υπάρχουν για ποιο λόγο να επιτρέπουμε την εφαρμογή καθυστερημένων νομικών συστημάτων στην Ελλάδα?
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Πάλι καλά. Άντε να ξεφορτωθουμε.και τους μουλάδες
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Δεν κατάλαβες, δεν σταμάτησε τη Σαρία, απλά έγινε προαιρετική για την κοινότητα σε θέματα κληρονομικού και οικογενειακού δικαίου.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Η Ελλάδα είναι η μοναδική μη μουσουλμανική χώρα που εφαρμόζει Σαρία χρόνια τώρα και μάλιστα υποχρεωτικά. Αυτό είναι το ζουμί του θέματος.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
- MiGiSukhoI
- Δημοσιεύσεις: 1694
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 22:19
- Τοποθεσία: Chaos CiTy
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Άμα φοράνε σέξι εσώρουχα από κάτω και είναι μουνάρες δεν έχω πρόβλημα!!
ΑΡΧΙΣΕ Η ΚΑΘΑΡΣΗ...
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Η σαρία και οι Ελληνες μουσουλμάνοι
Οι εξαγγελίες Τσίπρα για τη σαρία και τον μουφτή αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα λήψης ημιμέτρων εμπρός στον φόβο της επικείμενης ευρωπαϊκής καταδίκης της ελληνικής μειονοτικής πολιτικής στη Θράκη – της έβδομης μέχρι σήμερα. Τα μέτρα αυτά εξαγγέλθηκαν, προφανώς, ενόψει της ακροαματικής διαδικασίας της 6ης Δεκεμβρίου ενώπιον της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (Στρασβούργου) όπου θα εξεταστούν τα ίδια ακριβώς ζητήματα.
Συνεπώς, κατά πρώτον, οι κυβερνητικές εξαγγελίες δεν είναι ώριμη πολιτική επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ (και των ΑΝΕΛ), αλλά αποτέλεσμα πανικού. Κατά δεύτερον, δεν έχουν λογικό ειρμό. Αν η σαρία δεν είναι αποδεκτή στην ελληνική έννομη τάξη, δεν μπορεί να παραμείνει ως επιλογή των μουσουλμάνων. Αν ο μουφτής δεν έχει τα εχέγγυα για ορθή δικαστική κρίση, δεν μπορεί να μείνει στη θέση του ως επικουρικό δικαιοδοτικό όργανο. Το επιχείρημα ότι δεν μπορούν να καταργηθούν οριστικά ο ιεροδίκης-μουφτής και η σαρία, διότι δήθεν τους προβλέπει η Συνθήκη της Λωζάννης, είναι έωλο: η συνθήκη δεν περιλαμβάνει τις δύο λέξεις! Αλλωστε, γι’ αυτόν τον λόγο η Τουρκία κατήργησε, ήδη από το 1926, τα αντίστοιχα «προνόμια» του Οικουμενικού Πατριαρχείου (βυζαντινο-ρωμαϊκό δίκαιο και εκκλησιαστικά δικαστήρια).
Το κυριότερο, όμως, είναι ότι οι εξαγγελίες Τσίπρα δεν θεραπεύουν το έλλειμμα κράτους δικαίου στη Θράκη. Η Ελλάδα θα παραμείνει η μοναδική εκ 47 ευρωπαϊκών χωρών που εφαρμόζει σαρία για ένα τμήμα των πολιτών της. Επίσης, η Ελλάδα θα διατηρεί, ξανά μόνη αυτή, ένα θρησκευτικό λειτουργό (τον μουφτή) σε θέση δικαστή (ιεροδίκη). Καμία άλλη χώρα δεν έχει εμπιστευτεί δικαστικές αρμοδιότητες σε θρησκευτικούς λειτουργούς (μουφτήδες, καρδινάλιους ή μητροπολίτες).
Είναι γνωστό και εδώ το κυβερνητικό επιχείρημα: δεν έχει αναπτυχθεί κανένα «ρωμαλέο» (sic) κίνημα κατά της σαρίας ή του ιεροδίκη-μουφτή. Πρόκειται για ανακρίβεια. Σύμφωνα με τα στοιχεία μέχρι το 2013, το 91% των Ελλήνων μουσουλμάνων επέλεγε το κληρονομικό δίκαιο του ελληνικού Αστικού Κώδικα, δηλαδή επέλεγε τη μη υπαγωγή στη σαρία και στον ιεροδίκη-μουφτή. Τότε ήταν που, ανακόπτοντας την αμφισβήτηση της σαρίας και του ιεροδίκη-μουφτή, εκδόθηκε η απόφαση 1862/2013 του Αρείου Πάγου, η οποία υπήγαγε υποχρεωτικά κάθε Ελληνα μουσουλμάνο στο κληρονομικό δίκαιο της σαρίας. Η απόφαση αυτή είναι εκείνη που έχει προσβληθεί και θα εξεταστεί την 6η Δεκεμβρίου στο Στρασβούργο.
Η κυβέρνηση όφειλε να αντιμετωπίσει υπεύθυνα την ουσία του ζητήματος, ότι δηλαδή οι Ελληνες μουσουλμάνοι δεν είναι ίσοι έναντι των υπολοίπων Ελλήνων: γι’ αυτούς εφαρμόζεται «ιδιαίτερο» οικογενειακό και κληρονομικό δίκαιο (η σαρία), από έναν «ιδιαίτερο» δικαστή, τον μουφτή-ιεροδίκη. Η διπλή αυτή εξαίρεση από τους κοινούς στην Ελλάδα κανόνες, είτε υποχρεωτική είτε προαιρετική, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή σήμερα στην ευρωπαϊκή έννομη τάξη. Η αποκατάσταση της ισονομίας στη Θράκη δεν μπορεί να σημαίνει παρά την πλήρη κατάργηση των ιεροδικείων και της σαρίας. Οι Ελληνες μουσουλμάνοι θα έχουν τον ίδιο δικαστή με τους λοιπούς Ελληνες (τα τακτικά δικαστήρια) και το ίδιο οικογενειακό και κληρονομικό δίκαιο (τον Αστικό Κώδικα).
Αυτήν τη λύση άλλωστε έχουν ήδη υποδείξει η ολομέλεια των δικηγορικών συλλόγων της χώρας (με δύο ψηφίσματα), η Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου παρά τω πρωθυπουργώ, ο επίτροπος των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του Συμβουλίου της Ευρώπης και η Επιτροπή του ΟΗΕ για την Εξάλειψη των Διακρίσεων εις βάρος των Γυναικών (έκθεση για την Ελλάδα, 2.2.2007).
http://www.kathimerini.gr/935182/opinio ... ysoylmanoi
Οι εξαγγελίες Τσίπρα για τη σαρία και τον μουφτή αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα λήψης ημιμέτρων εμπρός στον φόβο της επικείμενης ευρωπαϊκής καταδίκης της ελληνικής μειονοτικής πολιτικής στη Θράκη – της έβδομης μέχρι σήμερα. Τα μέτρα αυτά εξαγγέλθηκαν, προφανώς, ενόψει της ακροαματικής διαδικασίας της 6ης Δεκεμβρίου ενώπιον της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (Στρασβούργου) όπου θα εξεταστούν τα ίδια ακριβώς ζητήματα.
Συνεπώς, κατά πρώτον, οι κυβερνητικές εξαγγελίες δεν είναι ώριμη πολιτική επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ (και των ΑΝΕΛ), αλλά αποτέλεσμα πανικού. Κατά δεύτερον, δεν έχουν λογικό ειρμό. Αν η σαρία δεν είναι αποδεκτή στην ελληνική έννομη τάξη, δεν μπορεί να παραμείνει ως επιλογή των μουσουλμάνων. Αν ο μουφτής δεν έχει τα εχέγγυα για ορθή δικαστική κρίση, δεν μπορεί να μείνει στη θέση του ως επικουρικό δικαιοδοτικό όργανο. Το επιχείρημα ότι δεν μπορούν να καταργηθούν οριστικά ο ιεροδίκης-μουφτής και η σαρία, διότι δήθεν τους προβλέπει η Συνθήκη της Λωζάννης, είναι έωλο: η συνθήκη δεν περιλαμβάνει τις δύο λέξεις! Αλλωστε, γι’ αυτόν τον λόγο η Τουρκία κατήργησε, ήδη από το 1926, τα αντίστοιχα «προνόμια» του Οικουμενικού Πατριαρχείου (βυζαντινο-ρωμαϊκό δίκαιο και εκκλησιαστικά δικαστήρια).
Το κυριότερο, όμως, είναι ότι οι εξαγγελίες Τσίπρα δεν θεραπεύουν το έλλειμμα κράτους δικαίου στη Θράκη. Η Ελλάδα θα παραμείνει η μοναδική εκ 47 ευρωπαϊκών χωρών που εφαρμόζει σαρία για ένα τμήμα των πολιτών της. Επίσης, η Ελλάδα θα διατηρεί, ξανά μόνη αυτή, ένα θρησκευτικό λειτουργό (τον μουφτή) σε θέση δικαστή (ιεροδίκη). Καμία άλλη χώρα δεν έχει εμπιστευτεί δικαστικές αρμοδιότητες σε θρησκευτικούς λειτουργούς (μουφτήδες, καρδινάλιους ή μητροπολίτες).
Είναι γνωστό και εδώ το κυβερνητικό επιχείρημα: δεν έχει αναπτυχθεί κανένα «ρωμαλέο» (sic) κίνημα κατά της σαρίας ή του ιεροδίκη-μουφτή. Πρόκειται για ανακρίβεια. Σύμφωνα με τα στοιχεία μέχρι το 2013, το 91% των Ελλήνων μουσουλμάνων επέλεγε το κληρονομικό δίκαιο του ελληνικού Αστικού Κώδικα, δηλαδή επέλεγε τη μη υπαγωγή στη σαρία και στον ιεροδίκη-μουφτή. Τότε ήταν που, ανακόπτοντας την αμφισβήτηση της σαρίας και του ιεροδίκη-μουφτή, εκδόθηκε η απόφαση 1862/2013 του Αρείου Πάγου, η οποία υπήγαγε υποχρεωτικά κάθε Ελληνα μουσουλμάνο στο κληρονομικό δίκαιο της σαρίας. Η απόφαση αυτή είναι εκείνη που έχει προσβληθεί και θα εξεταστεί την 6η Δεκεμβρίου στο Στρασβούργο.
Η κυβέρνηση όφειλε να αντιμετωπίσει υπεύθυνα την ουσία του ζητήματος, ότι δηλαδή οι Ελληνες μουσουλμάνοι δεν είναι ίσοι έναντι των υπολοίπων Ελλήνων: γι’ αυτούς εφαρμόζεται «ιδιαίτερο» οικογενειακό και κληρονομικό δίκαιο (η σαρία), από έναν «ιδιαίτερο» δικαστή, τον μουφτή-ιεροδίκη. Η διπλή αυτή εξαίρεση από τους κοινούς στην Ελλάδα κανόνες, είτε υποχρεωτική είτε προαιρετική, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή σήμερα στην ευρωπαϊκή έννομη τάξη. Η αποκατάσταση της ισονομίας στη Θράκη δεν μπορεί να σημαίνει παρά την πλήρη κατάργηση των ιεροδικείων και της σαρίας. Οι Ελληνες μουσουλμάνοι θα έχουν τον ίδιο δικαστή με τους λοιπούς Ελληνες (τα τακτικά δικαστήρια) και το ίδιο οικογενειακό και κληρονομικό δίκαιο (τον Αστικό Κώδικα).
Αυτήν τη λύση άλλωστε έχουν ήδη υποδείξει η ολομέλεια των δικηγορικών συλλόγων της χώρας (με δύο ψηφίσματα), η Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου παρά τω πρωθυπουργώ, ο επίτροπος των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του Συμβουλίου της Ευρώπης και η Επιτροπή του ΟΗΕ για την Εξάλειψη των Διακρίσεων εις βάρος των Γυναικών (έκθεση για την Ελλάδα, 2.2.2007).
http://www.kathimerini.gr/935182/opinio ... ysoylmanoi
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Αντιδράσεις για την εφαρμογή της Σαρία στην Ελλάδα μετά την υπόθεση Molla Sali
Τι μπούρδες είναι αυτές που ακούστηκε προαιρετική εφαρμογή νομικού πλαισίου? Αν με βολεύει.σε ένα κληρονομικό.θεμα.η σαρία μπορώ να αλλαξοπιστησω για 2-3 χρόνια να υπαχθω στη σαρία και να επανελθω στο χριστιανισμό?
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 9 Απαντήσεις
- 283 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πήζον bot
-
- 0 Απαντήσεις
- 681 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
-
- 0 Απαντήσεις
- 199 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Έκτωρ
-
- 2 Απαντήσεις
- 595 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από koenopoulos