Όχι. Με τους κύκλους πάει. Και τι κινητό ήταν αυτό που το φόρτιζες μια φορά το μήνα; Απλά το είχες παρατημένο άδειο;Μηχανικός έγραψε: 13 Απρ 2019, 01:10Υπάρχει και η γήρανση των υλικών.Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Απρ 2019, 01:07Πως δεν υπάρχει για το κινητό σου;Μηχανικός έγραψε: 13 Απρ 2019, 00:49 Μου λες ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν χαλάνε ποτέ, ενώ δεν υπάρχει στο εμπόριο καμία τέτοια μπαταρία για την μηχανή μου, το αυτοκίνητό μου, το λάπτοπ μου, το κινητό μου, το φακό μου, ... .
Άρα σας ψεκάζουν.
Το φορτίζεις κάθε μέρα από το 20% στο 100% και πάλι βγάζει 5 χρόνια.
Ένα αυτοκίνητο που ο μέσος χρήστης θα το φορτίζει μια φορά στις 10 εργάσιμες, και έχει και εφεδρικά κελιά πόσα χρόνια λες να βγάζει;
Και το κινητό μου που το φόρτιζα μία φορά το μήνα, πάλι στα 4-5 χρόνια ήθελε άλλαγμα η μπαταρία.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
πάντως μηχ δεν μοιάζει να σε ενδιαφέρει η τεχνολογία των μπαταριών, μοιάζει απλά να θές να ξέρεις αρκετά για να γκρινιάξεις.Μηχανικός έγραψε: 13 Απρ 2019, 00:18Δηλαδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν πέφτει κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία δεν θα δουλεύουν;enterprise-psi έγραψε: 12 Απρ 2019, 22:54 Λιθίου βολεύει για λίγα χιλιόμετρα, φορτίζει αμέσως. Έβαλε ένας φίλος που βάζει μπρος κάθε 5 χιλιόμετρα. Τον χειμώνα που μας πέρασε όμως με μηδέν βαθμούς δεν έπαιρνε μπρος, έπρεπε να την αφήσει με γυρισμένο το κλειδί και τα φώτα ανοιχτά κάνα πεντάλεπτο για να ζεσταθεί η μπαταρία, και μετά πήρε.![]()
Στο Μέτσοβο το χειμώνα τι θα γίνεται όταν θα πηγαίνεις το πρωί στο αυτοκίνητό σου;
Στην Σουηδία και την Φιλανδία με -10 και -20 τι θα γίνεται;
υπάρχει το cca, cold cranking amps στο οποίο οι μολύβδου νικάνε τις λιθίου όταν ειναι κρύες, πόσα αμπερε μπορούν να δώσουν για λίγο πριν τους βάλεις φορτίο. Στην εκκίνηση μίας μεκ ειναι σημαντικό νούμερο αυτό, στο ηλεκτρικό μοτέρ οχι τόσο εκτός αν σε κυνηγάνε οι μπάτσοι στην αλάσκα.
Δεν σου κάνουν για αυτό που τις θες, θες τις παλιές, τους δεινόσαυρους, οι λιθίου είναι για μοτέρ ηλεκτρικά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Άσε τις μαλακίες και μπες στο άλλο το νήμα να κάμεις ένα φουλ γουήκ ριβιού γιατί ο άλλος μας τα λέει πολύ καλά και δεν τον εμπιστεύομαι.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 12 Απρ 2019, 21:21Θα τουρμπίζω το γιάνγκτάιμερ κουάτρο τσι ως ξεμωραμένος γέρος και θα σας φεύγουνε τσισάκια και κακάκιαenaon έγραψε: 11 Απρ 2019, 23:24 τότε δεν θα υπάρχει και τίποτε άλλο πάντως, τα μεκ θα έχουν πεθάνει.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ναι και εγώ περιμένω πώς και πώς, αλλά κάνω την πάπια
μηχ κοίτα στο αλι τους υπερπυκνωτές που έχουν βγάλει κιτάκια για αυτοκίνητα πάντως, αν φτιάξεις ένα κύκλωμα να αποσυνδέει την μπαταρία όταν το αμάξι δουλεύει και να την βάλει πάνω μόνο οταν το έχεις στο ιγκίτιον θα είναι τέλειο παρέα με μία μικρή λιθίου σαν υβριδικό σύστημα, αν και λίγο καιρό θα βγούνε έτοιμα στην αγορά θεωρώ.
μηχ κοίτα στο αλι τους υπερπυκνωτές που έχουν βγάλει κιτάκια για αυτοκίνητα πάντως, αν φτιάξεις ένα κύκλωμα να αποσυνδέει την μπαταρία όταν το αμάξι δουλεύει και να την βάλει πάνω μόνο οταν το έχεις στο ιγκίτιον θα είναι τέλειο παρέα με μία μικρή λιθίου σαν υβριδικό σύστημα, αν και λίγο καιρό θα βγούνε έτοιμα στην αγορά θεωρώ.
- Last Veteran
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ρε μηχανικε δεν βρισκόμαστε στο 2237 να γκρινιάζεις για τις αποδόσεις των μπαταριών. Δες πως ήταν πριν 10 χρόνια και δες τώρα.
Υπάρχει πτώση απόδοσης στα πολύ κρύα περιβάλλοντα αλλά αν κρίνω από τους Νορβηγούς (από τα 18000 συνολικές πωλήσεις Μαρτίου, τα 10 χιλιάδες ήταν ηλεκτρικά) δεν βλέπω να τους καίγεται καρφί. Η διάρκεια ζωής είναι τέτοια που αν χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρίες, θα είναι μετά από 10 χρόνια και θα είναι φυσικά κατά πολύ φθηνότερες.
Το phantom drain είναι σχετικά χαμηλο και μόνο προς τα κάτω θα πηγαίνει όσο προχωράει η τεχνολογία.
Υπάρχει πτώση απόδοσης στα πολύ κρύα περιβάλλοντα αλλά αν κρίνω από τους Νορβηγούς (από τα 18000 συνολικές πωλήσεις Μαρτίου, τα 10 χιλιάδες ήταν ηλεκτρικά) δεν βλέπω να τους καίγεται καρφί. Η διάρκεια ζωής είναι τέτοια που αν χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρίες, θα είναι μετά από 10 χρόνια και θα είναι φυσικά κατά πολύ φθηνότερες.
Το phantom drain είναι σχετικά χαμηλο και μόνο προς τα κάτω θα πηγαίνει όσο προχωράει η τεχνολογία.
-
Ορέστης 35
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
να πω εδω οτι υπαρχουν και χομπιστες με μικρα αυτοκινητακια ηλεκτρικα που πειραζουν τους κινητηρες τους
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Για το τεσλα , διαβάζει την εξωτερική θερμοκρασία και τις ζεσταίνει μόνο του , ώστε να είναι έτοιμες.Μηχανικός έγραψε: 13 Απρ 2019, 00:18Δηλαδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν πέφτει κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία δεν θα δουλεύουν;enterprise-psi έγραψε: 12 Απρ 2019, 22:54 Λιθίου βολεύει για λίγα χιλιόμετρα, φορτίζει αμέσως. Έβαλε ένας φίλος που βάζει μπρος κάθε 5 χιλιόμετρα. Τον χειμώνα που μας πέρασε όμως με μηδέν βαθμούς δεν έπαιρνε μπρος, έπρεπε να την αφήσει με γυρισμένο το κλειδί και τα φώτα ανοιχτά κάνα πεντάλεπτο για να ζεσταθεί η μπαταρία, και μετά πήρε.![]()
Στο Μέτσοβο το χειμώνα τι θα γίνεται όταν θα πηγαίνεις το πρωί στο αυτοκίνητό σου;
Στην Σουηδία και την Φιλανδία με -10 και -20 τι θα γίνεται;
Σχετικά με το κάθε πότε θέλουν αλλαγή, το τεσλα φορτίζει διαφορετικές συστοιχίες μπαταρίες και ποτέ στο 100% με αποτέλεσμα οι μπαταρίες απο τα πρώτα τεσλα να είναι οκ .
https://steinbuch.wordpress.com/2015/01 ... tion-data/
Ακόμα και στο κινητό, αν το κρατάς ανάμεσα σε 30% και 90% η μπαταρία θα κρατήσει χρόνια. Υπάρχουν apps που το κάνουν για σένα, αν θες να κρατησεις 10 χρόνια το κινητό, και δεν αλλάζει η μπαταρία του.
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
απλως δεν μπορουν να δωσουν το 100% μεχρι να ζεσταθουν.Μηχανικός έγραψε: 13 Απρ 2019, 00:18Δηλαδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν πέφτει κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία δεν θα δουλεύουν;enterprise-psi έγραψε: 12 Απρ 2019, 22:54 Λιθίου βολεύει για λίγα χιλιόμετρα, φορτίζει αμέσως. Έβαλε ένας φίλος που βάζει μπρος κάθε 5 χιλιόμετρα. Τον χειμώνα που μας πέρασε όμως με μηδέν βαθμούς δεν έπαιρνε μπρος, έπρεπε να την αφήσει με γυρισμένο το κλειδί και τα φώτα ανοιχτά κάνα πεντάλεπτο για να ζεσταθεί η μπαταρία, και μετά πήρε.![]()
Στο Μέτσοβο το χειμώνα τι θα γίνεται όταν θα πηγαίνεις το πρωί στο αυτοκίνητό σου;
Στην Σουηδία και την Φιλανδία με -10 και -20 τι θα γίνεται;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν βλέπω να βάζουν στα χαρακτηριστικά των νέων αυτοκινήτων τεσλα, το βάρος του αυτοκινήτου.
Για πείτε μου εσείς, τι βάρος έχουν και πόσο ζυγίζουν μόνο οι μπαταρίες του.
Και πόσο πουλιούνται οι μπαταρίες μόνες τους;
Να δούμε που έχει φτάσει η τεχνολογία.
Με το τσιγκέλι θα σας τα βγάλω.
Για πείτε μου εσείς, τι βάρος έχουν και πόσο ζυγίζουν μόνο οι μπαταρίες του.
Και πόσο πουλιούνται οι μπαταρίες μόνες τους;
Να δούμε που έχει φτάσει η τεχνολογία.
Με το τσιγκέλι θα σας τα βγάλω.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Έχουν μπει διαγράμματα με κιλοβατώρα ανά μάζα, ψάξε.Μηχανικός έγραψε: 13 Απρ 2019, 12:35 Δεν βλέπω να βάζουν στα χαρακτηριστικά των νέων αυτοκινήτων τεσλα, το βάρος του αυτοκινήτου.
Για πείτε μου εσείς, τι βάρος έχουν και πόσο ζυγίζουν μόνο οι μπαταρίες του.
Και πόσο πουλιούνται οι μπαταρίες μόνες τους;
Να δούμε που έχει φτάσει η τεχνολογία.
Με το τσιγκέλι θα σας τα βγάλω.![]()
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Άσε το σανό και τις αοριστίες, δεν είμαι συριζαίος.Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Απρ 2019, 12:38Μηχανικός έγραψε: 13 Απρ 2019, 12:35 Δεν βλέπω να βάζουν στα χαρακτηριστικά των νέων αυτοκινήτων τεσλα, το βάρος του αυτοκινήτου.
Για πείτε μου εσείς, τι βάρος έχουν και πόσο ζυγίζουν μόνο οι μπαταρίες του.
Και πόσο πουλιούνται οι μπαταρίες μόνες τους;
Να δούμε που έχει φτάσει η τεχνολογία.
Με το τσιγκέλι θα σας τα βγάλω.![]()
Έχουν μπει διαγράμματα με κιλοβατώρα ανά μάζα, ψάξε.
Συγκεκριμένα ρωτάω για τα τελευταία μοντέλα του τέσλα, γιατί εγώ λίγο που έψαξα δεν βρήκα ούτε το βάρος των αυτοκινήτων.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Άστο βρε λέμε. Δεν είναι για σένα.Μηχανικός έγραψε: 13 Απρ 2019, 14:25Άσε το σανό και τις αοριστίες, δεν είμαι συριζαίος.Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Απρ 2019, 12:38Μηχανικός έγραψε: 13 Απρ 2019, 12:35 Δεν βλέπω να βάζουν στα χαρακτηριστικά των νέων αυτοκινήτων τεσλα, το βάρος του αυτοκινήτου.
Για πείτε μου εσείς, τι βάρος έχουν και πόσο ζυγίζουν μόνο οι μπαταρίες του.
Και πόσο πουλιούνται οι μπαταρίες μόνες τους;
Να δούμε που έχει φτάσει η τεχνολογία.
Με το τσιγκέλι θα σας τα βγάλω.![]()
Έχουν μπει διαγράμματα με κιλοβατώρα ανά μάζα, ψάξε.
Συγκεκριμένα ρωτάω για τα τελευταία μοντέλα του τέσλα, γιατί εγώ λίγο που έψαξα δεν τα βρήκα.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
τα Τεσλα ξεκινάνε να ζυγίζουν πάνω απο 1600 κιλά με τη μικρότερη εμβέλεια και άνετα ξεπερνάνε τους 2,3 τόνους στις μεγάλες εκδόσεις.
Αυτό έχει επιπτώσεις και σε οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, φρένα κ.λ.π.
Αυτό έχει επιπτώσεις και σε οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, φρένα κ.λ.π.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
δεν ήρθε η ώρα ακόμη
από οικονομικής απόψεως συμφέρει να είσαι όψιμη πλειοψηφία ή και βραδυπορούντας γιατί οι πρωτοι πληρώνουν το κόστος της εξέλιξης και τις παιδικές ασθένεις της τεχνολογίας

- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Γνωστό αυτό. Δεν πρόκειται να είμαι πρώτος.dna replication έγραψε: 13 Απρ 2019, 14:42δεν ήρθε η ώρα ακόμη
από οικονομικής απόψεως συμφέρει να είσαι όψιμη πλειοψηφία ή και βραδυπορούντας γιατί οι πρωτοι πληρώνουν το κόστος της εξέλιξης και τις παιδικές ασθένεις της τεχνολογίας
![]()
Αλλά τα high end νομίζω σε μεγάλο βαθμό τ' αγοράζεις απλά για να δείξεις ότι έχεις λεφτά, γι αυτό και επικεντρώθηκε εκεί η Τέσλα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 403 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 615 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης