Και από το παγωτάκι;
Τόση ανάλυση έπεσε προηγουμένως...
Και από το παγωτάκι;
Ένα παρφέ σοκολάτα μου το χρωστάω η αλήθεια είναι.
Έτσι μπράβοdon't speak έγραψε: 15 Μαρ 2019, 18:57Ένα παρφέ σοκολάτα μου το χρωστάω η αλήθεια είναι.
http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr_ma ... =4.4.6.htmCecily Anne έγραψε: 15 Μαρ 2019, 18:02Αν θυμάμαι καλά ο χριστός το επέτρεψε μόνο για την περίπτωση του Κερατά.
ΟΥΤΙΣ εσύ ξέρεις;
Το ότι είμαστε χριστιανοί, δεν σημαίνει ότι είμαστε αναμάρτητοι. Το διαζύγιο δεν είναι εύκολη υπόθεση και εύχομαι κανείς να μην βρεθεί αντιμέτωπος με το δίλημμα παραμονή σε έναν αρρωστημένο γάμο ή διαζύγιο.Αφού ο γάμος είναι αδιάλυτος δεσμός, γιατί η Εκκλησία επιτρέπει το διαζύγιο;
Ο γάμος είναι μυστηριακός δεσμός. Ο Παύλος τον παραβάλλει με τον άδιάλυτο δεσμό Χριστού και Εκκλησίας (Εφεσ. 5,32). Όπως ο Χριστός είναι δεμένος με την Εκκλησία του σε μια μυστηριακή ενότητα αδιάσπαστη και αδιάλυτη, έτσι και οι σύζυγοι ενώνονται σε μια ένωση δια βίου, αδιάσπαστη και αδιάλυτη. Αυτό που ενώνει δια του γάμου ο Θεός, ο άνθρωπος δεν πρέπει να το χωρίζει (Ματθ. 19,6). Ο θάνατος μόνο είναι ο φυσικός λύτης της συζυγικής ένότητος.
Αλλά και εδώ ανακύπτει το θέμα του ιδεώδους και του εφικτού. Ο αδιάλυτος γάμος είναι το τέλειο και το ιδεώδες. Επειδή όμως το ιδεώδες αυτό αναφέρεται σε ανθρώπους αδύναμους και αμαρτωλούς, δεν είναι πάντοτε εφικτός στην εμπερίστατη και πεζή μας πραγματικότητα. Ο Κύριος ανεγνώρισε ένα λόγο διαλύσεως του γάμου, την πορνεία (Ματθ. 5,32). Το αμάρτημα αυτό, προσβάλλοντας την πίστη την αγάπη και τον αλληλοσεβασμό των συζύγων, σπάει ουσιαστικά και καταργεί την ιδέα του γάμου και νεκρώνει την οικογένεια. Η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ούτε και την συζυγική απιστία αποδέχεται ως λόγο λύσεως του γάμου. Δε δίνει διαζύγιο. Επιτρέπει μόνο το χωρισμό των συζύγων από κοίτης και τραπέζης (να μη κοιμούνται και να μην τρώγουν μαζί).
Το κανονικό δίκαιο της Εκκλησίας αποδέχεται και άλλους λόγους διαζυγίου, τους οποίους επιβάλλει η πολύπλοκη ζωή και η κακότητα των ανθρώπων. Η τελευταία αυτή ήταν και ο βασικός λόγος, που ο Θεός στην Π. Διαθήκη επέτρεψε την διάλυση του γάμου (Ματθ. 19,8), κυρίως για να προστατεύσει τη γυναίκα από τη σκληροκαρδία του συζύγου.
Αλήθεια, μια οικογένεια που έπαυσε ουσιαστικά να ζει, γιατί να διαιωνίζεται έπ' άπειρον; Χωρίς φυσικά να θέλουμε να πούμε, ότι το διαζύγιο πρέπει να είναι μια εύκολη και πρόχειρη υπόθεση.
Τα εχει εξηγήσει η Ναιδα .ΟΥΤΙΣ έγραψε: 15 Μαρ 2019, 19:00http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr_ma ... =4.4.6.htmCecily Anne έγραψε: 15 Μαρ 2019, 18:02Αν θυμάμαι καλά ο χριστός το επέτρεψε μόνο για την περίπτωση του Κερατά.
ΟΥΤΙΣ εσύ ξέρεις;
Το ότι είμαστε χριστιανοί, δεν σημαίνει ότι είμαστε αναμάρτητοι. Το διαζύγιο δεν είναι εύκολη υπόθεση και εύχομαι κανείς να μην βρεθεί αντιμέτωπος με το δίλημμα παραμονή σε έναν αρρωστημένο γάμο ή διαζύγιο.Αφού ο γάμος είναι αδιάλυτος δεσμός, γιατί η Εκκλησία επιτρέπει το διαζύγιο;
Ο γάμος είναι μυστηριακός δεσμός. Ο Παύλος τον παραβάλλει με τον άδιάλυτο δεσμό Χριστού και Εκκλησίας (Εφεσ. 5,32). Όπως ο Χριστός είναι δεμένος με την Εκκλησία του σε μια μυστηριακή ενότητα αδιάσπαστη και αδιάλυτη, έτσι και οι σύζυγοι ενώνονται σε μια ένωση δια βίου, αδιάσπαστη και αδιάλυτη. Αυτό που ενώνει δια του γάμου ο Θεός, ο άνθρωπος δεν πρέπει να το χωρίζει (Ματθ. 19,6). Ο θάνατος μόνο είναι ο φυσικός λύτης της συζυγικής ένότητος.
Αλλά και εδώ ανακύπτει το θέμα του ιδεώδους και του εφικτού. Ο αδιάλυτος γάμος είναι το τέλειο και το ιδεώδες. Επειδή όμως το ιδεώδες αυτό αναφέρεται σε ανθρώπους αδύναμους και αμαρτωλούς, δεν είναι πάντοτε εφικτός στην εμπερίστατη και πεζή μας πραγματικότητα. Ο Κύριος ανεγνώρισε ένα λόγο διαλύσεως του γάμου, την πορνεία (Ματθ. 5,32). Το αμάρτημα αυτό, προσβάλλοντας την πίστη την αγάπη και τον αλληλοσεβασμό των συζύγων, σπάει ουσιαστικά και καταργεί την ιδέα του γάμου και νεκρώνει την οικογένεια. Η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ούτε και την συζυγική απιστία αποδέχεται ως λόγο λύσεως του γάμου. Δε δίνει διαζύγιο. Επιτρέπει μόνο το χωρισμό των συζύγων από κοίτης και τραπέζης (να μη κοιμούνται και να μην τρώγουν μαζί).
Το κανονικό δίκαιο της Εκκλησίας αποδέχεται και άλλους λόγους διαζυγίου, τους οποίους επιβάλλει η πολύπλοκη ζωή και η κακότητα των ανθρώπων. Η τελευταία αυτή ήταν και ο βασικός λόγος, που ο Θεός στην Π. Διαθήκη επέτρεψε την διάλυση του γάμου (Ματθ. 19,8), κυρίως για να προστατεύσει τη γυναίκα από τη σκληροκαρδία του συζύγου.
Αλήθεια, μια οικογένεια που έπαυσε ουσιαστικά να ζει, γιατί να διαιωνίζεται έπ' άπειρον; Χωρίς φυσικά να θέλουμε να πούμε, ότι το διαζύγιο πρέπει να είναι μια εύκολη και πρόχειρη υπόθεση.
Από εκεί και πέρα κι επειδή δέχτηκα κριτική για την ανοχή μου στα "θέλω" ή στα θέλω της άλλης, ειδικά από κουλούρι Θεσσαλονίκης και Dwarven Blacksmith, έχω να δηλώσω ότι, πρώτον, έπαθα κι έμαθα. Αν από την αρχή δεν θέσεις τα όρια σου η άλλη ή ο άλλος θα επεκταθεί στον προσωπικό σου χώρο, Π.χ.. Δεν θα βγαίνεις με τους φίλους σου ή δεν θα βλέπεις μπάλα, δεν θα κάνεις το ένα, αλλά θα κάνεις το άλλο και τα λοιπά. Ίσως αν είχα θέσει τα όρια μου, δεν έλεγα συνέχεια ναι και δεν υπέκυπτα στους συναισθηματικούς εκβιασμούς, τώρα να μην ήμουν χωρισμένος. Δεύτερον, τι σημαίνει, τα θέλω της άλλης; Με έναν άνθρωπο πρέπει να περνάς καλά, επειδή σου αρέσει όπως είναι. Αν δεν σου αρέσει τι κάνεις μαζί του; Γιατί να θέλεις να τον αλλάξεις; Από που αντλεί ο άλλος το δικαίωμα να με αλλάξει;
Καϊμάκι με μαστίχα και γλυκό βύσσινοdon't speak έγραψε: 15 Μαρ 2019, 18:57Ένα παρφέ σοκολάτα μου το χρωστάω η αλήθεια είναι.
Όχι χωνάκι πια;Naida έγραψε: 15 Μαρ 2019, 19:08Καϊμάκι με μαστίχα και γλυκό βύσσινο![]()
Το να θεωρείς θέλω της άλλης πχ να της στείλεις ένα μνμ ή να δείξεις κάποια τρυφερότητα πιάνοντάς της το χέρι ή να δείξεις ενδιαφέρον είναι αφορμή αυτό να τη σουτάρεις, είναι σαν να λες κάηκα με τον χυλό και φυσάω και το γιαούρτι.ΟΥΤΙΣ έγραψε: 15 Μαρ 2019, 19:00
Το ότι είμαστε χριστιανοί, δεν σημαίνει ότι είμαστε αναμάρτητοι. Το διαζύγιο δεν είναι εύκολη υπόθεση και εύχομαι κανείς να μην βρεθεί αντιμέτωπος με το δίλημμα παραμονή σε έναν αρρωστημένο γάμο ή διαζύγιο.
Από εκεί και πέρα κι επειδή δέχτηκα κριτική για την ανοχή μου στα "θέλω" ή στα θέλω της άλλης, ειδικά από κουλούρι Θεσσαλονίκης και Dwarven Blacksmith, έχω να δηλώσω ότι, πρώτον, έπαθα κι έμαθα. Αν από την αρχή δεν θέσεις τα όρια σου η άλλη ή ο άλλος θα επεκταθεί στον προσωπικό σου χώρο, Π.χ.. Δεν θα βγαίνεις με τους φίλους σου ή δεν θα βλέπεις μπάλα, δεν θα κάνεις το ένα, αλλά θα κάνεις το άλλο και τα λοιπά. Ίσως αν είχα θέσει τα όρια μου, δεν έλεγα συνέχεια ναι και δεν υπέκυπτα στους συναισθηματικούς εκβιασμούς, τώρα να μην ήμουν χωρισμένος. Δεύτερον, τι σημαίνει, τα θέλω της άλλης; Με έναν άνθρωπο πρέπει να περνάς καλά, επειδή σου αρέσει όπως είναι. Αν δεν σου αρέσει τι κάνεις μαζί του; Γιατί να θέλεις να τον αλλάξεις; Από που αντλεί ο άλλος το δικαίωμα να με αλλάξει;
Ο enaon το απόλαυσε. Οι υπόλοιποι μείναμε με την λαχτάρα.
Παρανόηση νομίζω. Δεν θέλει να σε αλλάξει, να σε βελτιώσει, και δεν είναι θέλω, είναι προσφορά. Σου προσφέρει βελτίωση ανιδιοτελώς.ΟΥΤΙΣ έγραψε: 15 Μαρ 2019, 19:00 Δεύτερον, τι σημαίνει, τα θέλω της άλλης; Με έναν άνθρωπο πρέπει να περνάς καλά, επειδή σου αρέσει όπως είναι. Αν δεν σου αρέσει τι κάνεις μαζί του; Γιατί να θέλεις να τον αλλάξεις; Από που αντλεί ο άλλος το δικαίωμα να με αλλάξει;
Μη λες ψέμματα. Τουλάχιστον όχι για μένα. Δεν έχω πει ποτέ μαλάκα τον σύντροφό μου.Αγις έγραψε: 15 Μαρ 2019, 19:07
Τα εχει εξηγήσει η Ναιδα .
Ειμαστε μαλακες και οταν μας κανουν την χαρη να μας μαζεψουν μας περνανε απο εκπαιδευση για να γινουμε σωστοί.
enaon έγραψε: 15 Μαρ 2019, 19:13Παρανόηση νομίζω. Δεν θέλει να σε αλλάξει, να σε βελτιώσει, και δεν είναι θέλω, είναι προσφορά. Σου προσφέρει βελτίωση ανιδιοτελώς.ΟΥΤΙΣ έγραψε: 15 Μαρ 2019, 19:00 Δεύτερον, τι σημαίνει, τα θέλω της άλλης; Με έναν άνθρωπο πρέπει να περνάς καλά, επειδή σου αρέσει όπως είναι. Αν δεν σου αρέσει τι κάνεις μαζί του; Γιατί να θέλεις να τον αλλάξεις; Από που αντλεί ο άλλος το δικαίωμα να με αλλάξει;
Δηλαδή,για να καταλάβω, αφού πρώτα την έχω πάρει αγκαλιά στον καναπέ να πιούμε κρασί, αφού έχουμε κάνει σεχ, αφού έχουμε κάτσει αγκαλιά στο κρεβάτι, αφού έχουμε ξανακάτσει αγκαλιά στον καναπέ, πίνοντας δεύτερο κρασί, αφού την έχω αποχαιρετήσει με τρυφερό φιλί και καληνύχτα, πρέπει να της στείλω και καληνύχτα σε μήνυμα! Εντάξει!Naida έγραψε: 15 Μαρ 2019, 19:13Το να θεωρείς θέλω της άλλης πχ να της στείλεις ένα μνμ ή να δείξεις κάποια τρυφερότητα πιάνοντάς της το χέρι ή να δείξεις ενδιαφέρον είναι αφορμή αυτό να τη σουτάρεις, είναι σαν να λες κάηκα με τον χυλό και φυσάω και το γιαούρτι.ΟΥΤΙΣ έγραψε: 15 Μαρ 2019, 19:00
Το ότι είμαστε χριστιανοί, δεν σημαίνει ότι είμαστε αναμάρτητοι. Το διαζύγιο δεν είναι εύκολη υπόθεση και εύχομαι κανείς να μην βρεθεί αντιμέτωπος με το δίλημμα παραμονή σε έναν αρρωστημένο γάμο ή διαζύγιο.
Από εκεί και πέρα κι επειδή δέχτηκα κριτική για την ανοχή μου στα "θέλω" ή στα θέλω της άλλης, ειδικά από κουλούρι Θεσσαλονίκης και Dwarven Blacksmith, έχω να δηλώσω ότι, πρώτον, έπαθα κι έμαθα. Αν από την αρχή δεν θέσεις τα όρια σου η άλλη ή ο άλλος θα επεκταθεί στον προσωπικό σου χώρο, Π.χ.. Δεν θα βγαίνεις με τους φίλους σου ή δεν θα βλέπεις μπάλα, δεν θα κάνεις το ένα, αλλά θα κάνεις το άλλο και τα λοιπά. Ίσως αν είχα θέσει τα όρια μου, δεν έλεγα συνέχεια ναι και δεν υπέκυπτα στους συναισθηματικούς εκβιασμούς, τώρα να μην ήμουν χωρισμένος. Δεύτερον, τι σημαίνει, τα θέλω της άλλης; Με έναν άνθρωπο πρέπει να περνάς καλά, επειδή σου αρέσει όπως είναι. Αν δεν σου αρέσει τι κάνεις μαζί του; Γιατί να θέλεις να τον αλλάξεις; Από που αντλεί ο άλλος το δικαίωμα να με αλλάξει;