Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Γραφικός έγραψε: 27 Φεβ 2019, 00:12Πάντα οι αστοί απεχθάνονταν τη λαϊκή κουλτούρα. Ο Μπιζέ είχε κατηγορηθεί ότι η Κάρμεν ήταν υπερβολικά λαϊκή όπερα (βαριέμαι να θυμηθώ πηγές για να τις παραθέσω, γκουγκλάρετε). Ο Μεταξάς απαγόρευσε το μπουζούκι. Κι ένας δικαστής που η παιδεία έτρεχε από τα μπατζάκια του είπε το αμίμητο "και δεν καταλαβαίνω, τι προσέφερε στον πολιτισμό αυτός ο Άκης Πάνου για να του αναγνωρίσω το ελαφρυντικό της πολιτισμικής προσφοράς;"
* Ο Μεταξας δεν απαγόρευσε το μπουζουκι - σε αλλα στοχευε η λογοκρισια που επεβαλλε και ζητουσε η αστικη ταξη απο δεκαετιες πριν .
Ελαφρυντικο ''πολιτισμικης προσφορας '' δεν γνωριζω αν προβλέπεται.
Nero έγραψε: 26 Φεβ 2019, 23:45
Αφορμή τα σχόλια που βλέπω στο πχορουμ για το βιβλίο του Δάνου και το άλλο το ακόμα πιο περίεργο νήμα για την ελληνική μουσική που "μιλάει μόνο για καψούρα", λες και υπάρχει οτιδήποτε άλλο που κυριαρχεί στη μουσική από την εποχή που εφευρέθηκε η μουσική απο την έκφραση αγάπης Δεν καταλαβαίνω ούτε από που προέρχονται ούτε κυρίως που αποσκοπούν αυτές οι υψηλές απαιτήσεις για τον μέσο ελ(για τον μέσο άνθρωπο?) λες και η κατάσταση ήταν κάποτε διαφορετική/καλύτερη και εμπόδισε τον κόσμο να γίνει καλύτερος το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι(παντού και πάντα) ασχολούνταν με το πως θα βγάλουν γκόμενο/γκόμενα. Αυτό που πρέπει να καταλάβει κανείς είναι ότι στην καταπληκτική εποχή που ζούμε,η συσσωρευμένη γνώση μας δίνει τρομερά ευρεία δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα πράγματα που μας απασχολούν. Αν οι περισσότεροι Έλληνες ξέρουν τον Ντάνο και όχι τον Καντ δεν αλλάζει τίποτα και δεν είναι και καμιά ρήξη με το παρελθόν. Η ρήξη είναι κυρίως στα μεγέθη και φυσικά όπως είπα στη δυνατότητα επιλογής. Αν λόγω κοινωνικών ή οποιονδήποτε συνθηκών το ποσοστόν των ανθρώπων που ασχολείται με κάτι (συζητήσιμα) πιο παραγωγικό απο τον Ντανο υποθέτω θα έχουμε κάποια οφέλη αλλά δε θα φέρει αυτό την αποκάλυψη. Χαλαρώστε λίγο
Στηρίζουμε ότι μας μοιαζει.
Όσο πιο απλοϊκό, τόσο μεγαλύτερη απήχηση στην μάζα.
Πιο εύκολα λοιπόν ταυτίζεται κάποιος με τον Ντάνο πάρα με τον Καντ που είπες.
Και ευτυχώς δηλαδή. Για τον Καντ.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Το δικαστήριο δεν αναγνώρισε στον Πάνου κανένα ελαφρυντικό. Ούτε αυτό που επικαλέστηκε η υπεράσπιση, της προσφοράς στην πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας.
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 27 Φεβ 2019, 00:04
επειδή αυτό στοχεύει κυρίως σε μένα (ειδικά με το reference στον Κάντ) πρέπει να σου πω πως κριτικάρω αυτό που εγώ θεωρώ ανωριμότητα
ζούμε σε μια εποχή που η πρόσβαση στη πληροφορία είναι απίστευτα εύκολη
και όμως ο μέσος άνθρωπος συνεχίζει να προτιμά να άγεται και να φέρεται από δήθεν πνευματικούς ταγούς
δεν προσπαθεί να βελτιωθεί, να μορφωθεί, να αναζητήσει, να αυτονομηθεί πνευματικά
αναλώνεται, μέσα από τα πρότυπα που του πλασάρονται, σε φτηνές ονειρώξεις εφήμερης αυτοπραγμάτωσης
τα λεγόμενα "social media" έχουν κάνει μεγάλη ζημιά εξαιτίας της κατάχρησης
Ναι,κι εγω λέω αυτό είναι λόγος να παραπονιέται κανείς α και β δεν έχει να κάνει με καμιά "εποχή που ζούμε" αλλά αυτά τα πράγματα λίγο πολύ ίσχυαν πάντα. Απλά η μαζική κουλτούρα είχε λιγότερος τρόπους να διαδοθεί αλλά κυρίως όσοι αναλάμβαναν να μελετήσουν πολιτισμούς του παρελθόντος ήταν βλακωδώς αρνητικά προκατειλημμένοι προς αυτή και την πέταγαν στο καλάθι. Σήμερα ευτυχώς έχουμε βελτιωθεί και οι κοινωνικές επιστήμες έχουν αναγνωρίζει ότι και οι ντανίτσες είναι αναπόσπαστο μέρος της κοινωνίας, με το δικό του ρόλο και τη δική του σημασία και σε καμιά περίπτωση δεν είναι θανατική καταδίκη. Όπως δεν ήταν θανατική καταδίκη για τους ρωμαίους το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου μάλλον τον είχε γραμμένο τον Κικέρωνα και πέρναγε τον χρόνο του ταγκάρωντας σε τοίχους για να μην ξεχαστεί ποτέ ότι πήδηξαν τη μουνάρα τη σερβιτόρα απο το διπλανό μπαράκι....
Νομίζω διαφοροποιείται η λαϊκή κουλτούρα των παλαιότερων εποχών από αυτήν της σημερινής εποχής. Εάν βέβαια υπάρχει γνήσια λαϊκή κουλτούρα στην εποχή μας (εδώ τίθεται ζήτημα ορισμού). Η μαζική κουλτούρα (που δεν ταυτίζεται με την λαϊκή) μίας παλαιότερης ελληνικής κοινωνίας δεν είχε τόση παθητικότητα όση τώρα, ο ντάνος είναι δημιούργημα ενός ριάλιτι, δεν είναι δημιούργημα όσων τον καταναλώνουν (θεατές, φανς κλπ.). Η λαϊκή κουλτούρα παλιά παραγόταν κατά κάποιον τρόπο από τους ίδιους που την κατανάλωναν (βλ. λαϊκή μουσική), και έτσι ήταν περισσότερο "αυθεντική".
Το δικαστήριο δεν αναγνώρισε στον Πάνου κανένα ελαφρυντικό. Ούτε αυτό που επικαλέστηκε η υπεράσπιση, της προσφοράς στην πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας.
Σε συζητηση που είχε γινει στο ρεμπετικο φορουμ - που λατρευεται ο Πανου - θαυμαστες του κ νομικοι ειχαν γράψει οτι ηταν μαλακια της υπεράσπισης να το προβάλλει σαν ελαφρυντικο κ μαλακια των δικαστων που τοποθετηθηκαν στο σκεπτικο της αποφαση τους.
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 27 Φεβ 2019, 00:04
επειδή αυτό στοχεύει κυρίως σε μένα (ειδικά με το reference στον Κάντ) πρέπει να σου πω πως κριτικάρω αυτό που εγώ θεωρώ ανωριμότητα
ζούμε σε μια εποχή που η πρόσβαση στη πληροφορία είναι απίστευτα εύκολη
και όμως ο μέσος άνθρωπος συνεχίζει να προτιμά να άγεται και να φέρεται από δήθεν πνευματικούς ταγούς
δεν προσπαθεί να βελτιωθεί, να μορφωθεί, να αναζητήσει, να αυτονομηθεί πνευματικά
αναλώνεται, μέσα από τα πρότυπα που του πλασάρονται, σε φτηνές ονειρώξεις εφήμερης αυτοπραγμάτωσης
τα λεγόμενα "social media" έχουν κάνει μεγάλη ζημιά εξαιτίας της κατάχρησης
Ναι,κι εγω λέω αυτό είναι λόγος να παραπονιέται κανείς α και β δεν έχει να κάνει με καμιά "εποχή που ζούμε" αλλά αυτά τα πράγματα λίγο πολύ ίσχυαν πάντα. Απλά η μαζική κουλτούρα είχε λιγότερος τρόπους να διαδοθεί αλλά κυρίως όσοι αναλάμβαναν να μελετήσουν πολιτισμούς του παρελθόντος ήταν βλακωδώς αρνητικά προκατειλημμένοι προς αυτή και την πέταγαν στο καλάθι. Σήμερα ευτυχώς έχουμε βελτιωθεί και οι κοινωνικές επιστήμες έχουν αναγνωρίζει ότι και οι ντανίτσες είναι αναπόσπαστο μέρος της κοινωνίας, με το δικό του ρόλο και τη δική του σημασία και σε καμιά περίπτωση δεν είναι θανατική καταδίκη. Όπως δεν ήταν θανατική καταδίκη για τους ρωμαίους το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου μάλλον τον είχε γραμμένο τον Κικέρωνα και πέρναγε τον χρόνο του ταγκάρωντας σε τοίχους για να μην ξεχαστεί ποτέ ότι πήδηξαν τη μουνάρα τη σερβιτόρα απο το διπλανό μπαράκι....
Νομίζω διαφοροποιείται η λαϊκή κουλτούρα των παλαιότερων εποχών από αυτήν της σημερινής εποχής. Εάν βέβαια υπάρχει γνήσια λαϊκή κουλτούρα στην εποχή μας (εδώ τίθεται ζήτημα ορισμού). Η μαζική κουλτούρα (που δεν ταυτίζεται με την λαϊκή) μίας παλαιότερης ελληνικής κοινωνίας δεν είχε τόση παθητικότητα όση τώρα, ο ντάνος είναι δημιούργημα ενός ριάλιτι, δεν είναι δημιούργημα όσων τον καταναλώνουν (θεατές, φανς κλπ.). Η λαϊκή κουλτούρα παλιά παραγόταν κατά κάποιον τρόπο από τους ίδιους που την κατανάλωναν (βλ. λαϊκή μουσική), και έτσι ήταν περισσότερο "αυθεντική".
Nero έγραψε: 26 Φεβ 2019, 23:45
Αφορμή τα σχόλια που βλέπω στο πχορουμ για το βιβλίο του Δάνου και το άλλο το ακόμα πιο περίεργο νήμα για την ελληνική μουσική που "μιλάει μόνο για καψούρα", λες και υπάρχει οτιδήποτε άλλο που κυριαρχεί στη μουσική από την εποχή που εφευρέθηκε η μουσική απο την έκφραση αγάπης Δεν καταλαβαίνω ούτε από που προέρχονται ούτε κυρίως που αποσκοπούν αυτές οι υψηλές απαιτήσεις για τον μέσο ελ(για τον μέσο άνθρωπο?) λες και η κατάσταση ήταν κάποτε διαφορετική/καλύτερη και εμπόδισε τον κόσμο να γίνει καλύτερος το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι(παντού και πάντα) ασχολούνταν με το πως θα βγάλουν γκόμενο/γκόμενα. Αυτό που πρέπει να καταλάβει κανείς είναι ότι στην καταπληκτική εποχή που ζούμε,η συσσωρευμένη γνώση μας δίνει τρομερά ευρεία δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα πράγματα που μας απασχολούν. Αν οι περισσότεροι Έλληνες ξέρουν τον Ντάνο και όχι τον Καντ δεν αλλάζει τίποτα και δεν είναι και καμιά ρήξη με το παρελθόν. Η ρήξη είναι κυρίως στα μεγέθη και φυσικά όπως είπα στη δυνατότητα επιλογής. Αν λόγω κοινωνικών ή οποιονδήποτε συνθηκών το ποσοστόν των ανθρώπων που ασχολείται με κάτι (συζητήσιμα) πιο παραγωγικό απο τον Ντανο υποθέτω θα έχουμε κάποια οφέλη αλλά δε θα φέρει αυτό την αποκάλυψη. Χαλαρώστε λίγο
Στηρίζουμε ότι μας μοιαζει.
Όσο πιο απλοϊκό, τόσο μεγαλύτερη απήχηση στην μάζα.
Πιο εύκολα λοιπόν ταυτίζεται κάποιος με τον Ντάνο πάρα με τον Καντ που είπες.
Και ευτυχώς δηλαδή. Για τον Καντ.
Αφορά διάβασμα πάντως. Κατανάλωση ενέργειας από οπτικοκινητικό συντονισμό και από γνωστική δραστηριότητα. Είναι κρίμα ακόμα κι εκεί να εισπράτουμε τζανγκιές. Το κάνουμε βλέποντας χαζοεκπομπές στην τηλεόραση ακριβώς για να κλείσουμε αυτούς τους μηχανισμούς και να μη δουλέψουν για λίγο, όπως κλείνεις τη μηχανή να κρυώσει. Αλλά διαρκώς;
Αγις έγραψε: 27 Φεβ 2019, 00:30
Σε συζητηση που είχε γινει στο ρεμπετικο φορουμ - που λατρευεται ο Πανου - θαυμαστες του κ νομικοι ειχαν γράψει οτι ηταν μαλακια της υπεράσπισης να το προβάλλει σαν ελαφρυντικο κ μαλακια των δικαστων που τοποθετηθηκαν στο σκεπτικο της αποφαση τους.
Δεν ξέρω τα νομικά, ξέρω όμως ότι ο δικαστής το είχε πει, το είχε παίξει τότε και στην τηλεόραση. Αυτά που λέμε δεν συγκρούονται. Αύριο οι πηγές γιατί τώρα είναι μεσάνυχτα Δευτέρας.
Nero έγραψε: 26 Φεβ 2019, 23:45
Αφορμή τα σχόλια που βλέπω στο πχορουμ για το βιβλίο του Δάνου και το άλλο το ακόμα πιο περίεργο νήμα για την ελληνική μουσική που "μιλάει μόνο για καψούρα", λες και υπάρχει οτιδήποτε άλλο που κυριαρχεί στη μουσική από την εποχή που εφευρέθηκε η μουσική απο την έκφραση αγάπης Δεν καταλαβαίνω ούτε από που προέρχονται ούτε κυρίως που αποσκοπούν αυτές οι υψηλές απαιτήσεις για τον μέσο ελ(για τον μέσο άνθρωπο?) λες και η κατάσταση ήταν κάποτε διαφορετική/καλύτερη και εμπόδισε τον κόσμο να γίνει καλύτερος το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι(παντού και πάντα) ασχολούνταν με το πως θα βγάλουν γκόμενο/γκόμενα. Αυτό που πρέπει να καταλάβει κανείς είναι ότι στην καταπληκτική εποχή που ζούμε,η συσσωρευμένη γνώση μας δίνει τρομερά ευρεία δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα πράγματα που μας απασχολούν. Αν οι περισσότεροι Έλληνες ξέρουν τον Ντάνο και όχι τον Καντ δεν αλλάζει τίποτα και δεν είναι και καμιά ρήξη με το παρελθόν. Η ρήξη είναι κυρίως στα μεγέθη και φυσικά όπως είπα στη δυνατότητα επιλογής. Αν λόγω κοινωνικών ή οποιονδήποτε συνθηκών το ποσοστόν των ανθρώπων που ασχολείται με κάτι (συζητήσιμα) πιο παραγωγικό απο τον Ντανο υποθέτω θα έχουμε κάποια οφέλη αλλά δε θα φέρει αυτό την αποκάλυψη. Χαλαρώστε λίγο
Στηρίζουμε ότι μας μοιαζει.
Όσο πιο απλοϊκό, τόσο μεγαλύτερη απήχηση στην μάζα.
Πιο εύκολα λοιπόν ταυτίζεται κάποιος με τον Ντάνο πάρα με τον Καντ που είπες.
Και ευτυχώς δηλαδή. Για τον Καντ.
Αφορά διάβασμα πάντως. Κατανάλωση ενέργειας από οπτικοκινητικό συντονισμό και από γνωστική δραστηριότητα. Είναι κρίμα ακόμα κι εκεί να εισπράτουμε τζανγκιές. Το κάνουμε βλέποντας χαζοεκπομπές στην τηλεόραση ακριβώς για να κλείσουμε αυτούς τους μηχανισμούς και να μη δουλέψουν για λίγο, όπως κλείνεις τη μηχανή να κρυώσει. Αλλά διαρκώς;
Πάντα ήμουν ανοιχτός στα βιβλία και στην λογοτεχνία γενικώς. Έβγαζα ακόμα και τα πολιτικά στην άκρη.
Εκ των αγαπημένων ποιητών μου πχ ο Νερούδα.
Αλλά το να στήνεται κάποιος στην ουρά για το βιβλίο του Ντάνου λέει πολλά. Για αυτόν, όχι για τον Ντάνο.
Θυμούνται να γίνουν αναγνώστες,.όταν γράφει ο Ντανος.
Θυμούνται να γίνουν πατριώτες στο Survivor, στην Eurovision και στην μπάλα.
Θυμούνται να γίνουν Χριστιανοί από τις 23:55 έως και 00:01 το Μεγάλο Σάββατο.
Πλέμπα. Μόνο.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Ας έβαζαν την εξοικείωση με τον Καντ ως υποχρεωτικό για διορισμό στο δημόσιο και θα σου λεγα εγώ. όχι μόνο θα χες εκπομπές ανάλυσης των κριτικών του λόγου στα πορνοκάναλα, αλλά θα ήταν και αγώνισμα στο σερβάιβορ ποιος μπορεί ν' αναλύσει καλύτερα.
Αγις έγραψε: 27 Φεβ 2019, 00:30
Σε συζητηση που είχε γινει στο ρεμπετικο φορουμ - που λατρευεται ο Πανου - θαυμαστες του κ νομικοι ειχαν γράψει οτι ηταν μαλακια της υπεράσπισης να το προβάλλει σαν ελαφρυντικο κ μαλακια των δικαστων που τοποθετηθηκαν στο σκεπτικο της αποφαση τους.
Δεν ξέρω τα νομικά, ξέρω όμως ότι ο δικαστής το είχε πει, το είχε παίξει τότε και στην τηλεόραση. Αυτά που λέμε δεν συγκρούονται. Αύριο οι πηγές γιατί τώρα είναι μεσάνυχτα Δευτέρας.
Otto Weininger έγραψε: 27 Φεβ 2019, 00:39
Θυμούνται να γίνουν αναγνώστες,.όταν γράφει ο Ντανος.
Θυμούνται να γίνουν πατριώτες στο Survivor, στην Eurovision και στην μπάλα.
Θυμούνται να γίνουν Χριστιανοί από τις 23:55 έως και 00:01 το Μεγάλο Σάββατο.
Otto Weininger έγραψε: 27 Φεβ 2019, 00:39
Θυμούνται να γίνουν αναγνώστες,.όταν γράφει ο Ντανος.
Θυμούνται να γίνουν πατριώτες στο Survivor, στην Eurovision και στην μπάλα.
Θυμούνται να γίνουν Χριστιανοί από τις 23:55 έως και 00:01 το Μεγάλο Σάββατο.
Πλέμπα. Μόνο.
Καλά όλοι έτσι είμαστε. Γάμα το.
Όχι, δεν είμαστε.
Ας πούμε εγώ όταν βλέπω εκδηλώσεις πατριωτικής υστερίας στο Survivor λες και πήραμε την Πόλη αηδιαζω.
Και Χριστιανός, δεν ειμαι μόνο στα εθιμοτυπικα τω εορτών.
Είμαι και όταν κουνάει το αεροπλάνο.
Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.
Όλοι είναι τα πάντα αρκεί να μην χρειαστεί να σκεφτούν.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Otto Weininger έγραψε: 27 Φεβ 2019, 00:39
Θυμούνται να γίνουν αναγνώστες,.όταν γράφει ο Ντανος.
Θυμούνται να γίνουν πατριώτες στο Survivor, στην Eurovision και στην μπάλα.
Θυμούνται να γίνουν Χριστιανοί από τις 23:55 έως και 00:01 το Μεγάλο Σάββατο.
Πλέμπα. Μόνο.
+1000
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης