enterprise-psi έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:31
stergiosbik έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:20
Αφου εγραψα και πιο πανω οτι οι αντιπροσωπειες γδερνουν.
Το θεμα δεν ειναι αυτο.
Το θεμα ειναι οτι καποιοι θεωρουν φυσιολογικες τις τιμες αυτες.
Το ξέρουμε ρε άνθρωπε οτι γδερουν οι αντιπροσωπείες. Οχι δεν είναι φυσιολογικές οι τιμές. Αλλά πας για να κρατήσεις την 5 ετη εγγύηση ή όπως στην περίπτωση μου, να φαίνεται στο βιβλίο σφραγίδες απο αντιπροσωπεία, γιατί ο ΕΛ θέλει μεταχειρισμένο απο αντιπροσωπεία, με μηδέν χιλιάδες χιλιόμετρα, και 1000 ευρώ.
Απο αυτα που εγραψες μονο αυτο για την εγγυηση θεωρω λογικο.
Τα υπολοιπα νομιζω οτι ειναι εντελως λαθος.
Ενα εξουσιοδοτημενο με την αντιπροσωπεια δεν εχει καμμια μα καμμια διαφορα.
Θα καθισω να μου πιανει τον κωλο η αντιπροσωπεια για να κερδισω ,που δεν αλλα λεμε τωρα,500-1000 ευρω παραπανω αν το πουλησω;
Θα τα εχω πληρωσει πολλαπλασια στην αντιπροσωπεια!
Το αυτοκινητο το παιρνεις πρωτιστως για την παρτη σου και να το χαιρεσαι.
Η αντιπροσωπεια εχει νοημα μετα την εγγυηση μονο αν εχεις ενα ακριβο αυτοκινητο που δεν πολυκυκλοφορει και δεν υπαρχει εμπειρια στα συνεργεια εξω.
Αν δηλαδη παρω μια Giulia Quadrifoglio,εννοειται οτι θα πηγαινω μονο στην αντιπροσωπεια και μαλιστα οχι στην πολη μου αλλα κατευθειαν στην Αθηνα οπου ειναι πολυ πιο πιθανο να υπαρχει ενας εξειδικευμενος τεχνικος και να εχει πιασει στα χερια του το συγκεκριμενο αμαξι μιας και τα περισσοτερα θα κυκλοφορουν εκει.