αυτό ειμαστε οι δεξιοί, αυτό ακριβώς


Όχι, οι περισότεροι από μας δεν έχουμε αντιμιλήσει και πολύ περισότερο βρίσει καθηγητή. Ούτε καν του έχουμε μιλήσει στον ενικό.Naida έγραψε: 11 Φεβ 2019, 22:44Το μη μας πρηζεις τα @@ δεν είναι μπινελικωμα. Έλεος πια με τον καθωσπρεπισμό σας. Το προβλημα σας είναι που είναι κοπέλα και μίλησε κατά αυτό τον τρόπο. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε βγάλει γλώσσα σε καθηγητή. Ε αυτή το διάνθισε λίγοΑγις έγραψε: 11 Φεβ 2019, 22:38γενικα δεν βλεπεις ουτε σκεπτεσαι ουτε εμβαθυνεις - αν τα δεις σαν παρατηρηση προσπαθησε να μην με μπινελικωσεις..Naida έγραψε: 11 Φεβ 2019, 22:33
Εάν μιλάμε για ενήλικες δεν βλεπω τη σχέση καθηγητη-μαθητή με την κλασική έννοια. Σεβασμός στον καθηγητή επειδή είναι μαθήτρια κτλ. Ότι δίνεις παίρνεις. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω της έκανε παρατήρηση.![]()
Σιγουρα ξεκιναει απο εκει το κακο.Ποσες φορες το ακουσες το τραγουδι;Αρρηνmax41postspermonth έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:30Λες;under έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:23Αυτη ειναι η αριστερα.Naida έγραψε: 11 Φεβ 2019, 22:44 Το μη μας πρηζεις τα @@ δεν είναι μπινελικωμα. Έλεος πια με τον καθωσπρεπισμό σας. Το προβλημα σας είναι που είναι κοπέλα και μίλησε κατά αυτό τον τρόπο. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε βγάλει γλώσσα σε καθηγητή. Ε αυτή το διάνθισε λίγο![]()
Η μήπως
το κακό να ξεκινάει από κάτι τέτοια βίντεο;
δεν θα ρωτήσω μόνο πως θα αισθανόταν ο μπαμπάς της αν μάθαινε πως η κορη του έλεγε αυτά τα.αισχρά,δεν ξέρω αν το γνωρίζει κιόλας αλλά πέραν τούτου δεν υπάρχει και σεβασμός στα πνευματικά δικαιώματα...
καλά ο συνθέτης τι κάνει πήραν τη μουσική του και τραγουδάνε πρόστυχα;
έλεός έλεος νομίζω ότι με τόση ανοχή δίνεται το κακό παράδειγμα από όλους.
Philip Mortimer έγραψε: 14 Μαρ 2023, 22:40 Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
Οι δυσκολες περιπτωσεις ειναι θεμα κοινωνικων λειτουργων - οι εκπαιδευτικοι έχουν αλλο εργο - ειδικευση και μονο υποβοηθητικο ρόλο στις γραμμες των πρωτων .ST48410 έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:26Ναι. Ανέφερα ήδη δύο φορές κουβέντα με σχολικό σύμβουλο. Χαρακτηριστικά είχε αναφέρει περιπτώσεις 2 δασκάλων που προσέγγισαν τις οικογένειες παιδιών με προβληματική συμπεριφορά, δημοτικό και γυμνάσια αν η μνήμη δεν με απατά, και με την βοήθεια ειδικών και συγκέντρωσης κάποιων χρημάτων άλλαξαν τις ζωές σε 2 παιδιά, από αυτά που θεωρούνται "καμμένα χαρτιά".
Θα μου πεις είναι πρακτικό κάτι τέτοιο; Μπορεί να γίνεται σε κάθε περίπτωση; Έχει ο κάθε δάσκαλος τον χρόνο και την ενέργεια να ασχοληθεί τόσο σοβαρά με ένα προβληματικό παιδί; Η απάντηση είναι όχι σε όλα. Ωστόσο ακόμα και σαν τάση το να θέλει ο νέος δάσκαλος να βοηθήσει ή να καταλάβει το πρόβλημα που οδηγεί στην παραβατική συμπεριφορά από το να πετάξει τον μαθητή έξω, είναι ένα πρώτο θετικό βήμα.
Να ξέρεις γενικά επειδή τυχαίνει να έχω επαφές με τον χώρο της παιδείας πάρα πολλά πράγματα μένουν όρθια εξαιτίας της υπεράνθρωπης προσπάθειας κάποιων εκπαιδευτικών.
Edit. Να προσθέσω και κάτι ακόμα. Νομίζω ότι έχει υπάρξει μια σαφής αλλαγή στάσης στην σύγχρονη παιδαγωγική. Δεν εστιάζει τόσο πολύ στην τιμωρία όσο το ζήσαμε εμείς σαν μαθητές. Και αυτό όχι με την λογική του χαϊδέματος ή επειδή δεν θεωρεί τον νέο άνθρωπο υπεύθυνο και υπόλογο. Απλώς δεν το θεωρεί τόσο αποτελεσματικό. Χρησιμοποιούνται άλλες πρακτικές όπου εντάσσεται και η ομάδα της τάξης ή του σχολείου στο παιχνίδι. Δεν είναι απλώς διελκυστίνδα μεταξύ μαθητή και δασκάλου.
πευκοβελόνες, απλά ήμασταν κότες και το κάναμε με κάλυψη απόκρυψη.Lord Brum έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:44 Όχι, οι περισότεροι από μας δεν έχουμε αντιμιλήσει και πολύ περισότερο βρίσει καθηγητή. Ούτε καν του έχουμε μιλήσει στον ενικό.
δεν ήμασταν ίσα και όμοια να λογοφέρουμε. Να παραπονεθούμε ναι, να δείξουμε δυσαρέσκεια ναι αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να ξεχάσουμε ποιος είναι ο ρόλος του καθενός ούτε να μιλήσουμε σε καθηγητή ή καθηγήτρια όπως μιλούσαμε μεταξύ μας. Υπήρχε απόσταση την οποία σεβόμασταν.
να βάλουμε και λίγο Ντίνο που τα λέει πιο ωραίαΑρρηνmax41postspermonth έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:45 Αν το καλοσκεφτεί κανείς η βαθμοθηρία πρέπει να είναι διαστροφή και αρρώστια ανάλογη μη σας πω και της κτηνοβασίας... φτιάχνεται ό τάδε να εισπράττει κανείς στο χαρτί ένα υψηλό νούμερο και δεν αντιλαμβάνεται ότι ο ίδιος
είναι νούμερο
Είμαι εναντίον των βραβείων, γιατί μειώνουν την αξιοπρέπεια του ανθρώπου. Βραβεύω σημαίνει αναγνωρίζω την αξία κάποιου κατώτερου μου -και κάποτε θα πρέπει να απαλλαγούμε από την συγκατάβαση των μεγάλων. Παίρνω βραβείο σημαίνει παραδέχομαι πνευματικά αφεντικά -και κάποτε θα πρέπει να διώξουμε τα αφεντικά από τη ζωή μας
Είμαι εναντίον της κάθε τιμητικής διάκρισης, απ΄ όπου και αν προέρχεται. Δεν υπάρχει πιο χυδαία φιλοδοξία, απ’ το να θέλουμε να ξεχωρίζουμε. Αυτό το απαίσιο «υπείροχον έμμεναι άλλων», που μας άφησαν οι αρχαίοι.
άλλο να θάβεις/κοροιδεύεις κάποιον σε ιδιωτικές συζητήσεις και άλλο να του αντιμιλήσεις μπροστά σε όλη την τάξη. Εξ άλλου σε κανονικά λύκεια και ειδικά όταν μετρούσε ο βαθμός του απολυτηρίου για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο έπρεπε να είσαι ή looser ή τέρμα στόκος να προσβάλεις κάποιον από τουοποίου τον βαθμό παιζόταν το μέλλον σου. Αλλά δεν ήταν αυτό, και σε μικρότερες τάξεις (π.χ. πρώτη λυκείου) δεν αντιμιλούσαμε. Βέβαια δεν είχαμε και καμιά περιπτωσάρα καθηγητή να τρώγεται για καβγά ή να προσβάλει, δηλαδή πώς να ξεκινήσεις καβγά αν ο άλλος δεν είναι ερρειστικός?
φίλε άστα αυτά, πάρε τις αναμνήσεις σου και δες τες, μια χαρά τους μειώναμε μπροστά σε όλη την τάξη στον πληθυντικό, εύκολο ήταν, αρκεί να μην υπήρχε σεβασμός, που δεν υπήρχε προς όλους από όλους σχεδόν ποτέ.Lord Brum έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:52άλλο να θάβεις/κοροιδεύεις κάποιον σε ιδιωτικές συζητήσεις και άλλο να του αντιμιλήσεις μπροστά σε όλη την τάξη. Εξ άλλου σε κανονικά λύκεια και ειδικά όταν μετρούσε ο βαθμός του απολυτηρίου για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο έπρεπε να είσαι ή looser ή τέρμα στόκος να προσβάλεις κάποιον από τουοποίου τον βαθμό παιζόταν το μέλλον σου. Αλλά δεν ήταν αυτό, και σε μικρότερες τάξεις (π.χ. πρώτη λυκείου) δεν αντιμιλούσαμε. Βέβαια δεν είχαμε και καμιά περιπτωσάρα καθηγητή να τρώγεται για καβγά ή να προσβάλει, δηλαδή πώς να ξεκινήσεις καβγά αν ο άλλος δεν είναι εριστικός?
αριστο ποστ
Όσοι κάνουν παιδαγωγικά σήμερα παίρνουν μια καλή γενική ιδέα για τα σύνθετα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν.Αγις έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:47 Οι δυσκολες περιπτωσεις ειναι θεμα κοινωνικων λειτουργων - οι εκπαιδευτικοι έχουν αλλο εργο - ειδικευση και μονο υποβοηθητικο ρόλο στις γραμμες των πρωτων .
Η απαιτηση να ανταποκριθουν σε τετοια καθηκοντα ειναι πηγη προβληματων και αναποτελεσματικο.
Πρέπει να μπει μια ταμπέλα προειδοποιησης "αυτο το τοπικ περιέχει μαργαριτάρια ναιδας" να φυλαγεται ο κόσμος, είτε τρολαρει είτε οχιNaida έγραψε: 11 Φεβ 2019, 22:44Το μη μας πρηζεις τα @@ δεν είναι μπινελικωμα. Έλεος πια με τον καθωσπρεπισμό σας. Το προβλημα σας είναι που είναι κοπέλαΑγις έγραψε: 11 Φεβ 2019, 22:38
γενικα δεν βλεπεις ουτε σκεπτεσαι ουτε εμβαθυνεις - αν τα δεις σαν παρατηρηση προσπαθησε να μην με μπινελικωσεις..
Το μεγαλειο του παραλογου,ST48410 έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:59Όσοι κάνουν παιδαγωγικά σήμερα παίρνουν μια καλή γενική ιδέα για τα σύνθετα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν.Αγις έγραψε: 12 Φεβ 2019, 01:47 Οι δυσκολες περιπτωσεις ειναι θεμα κοινωνικων λειτουργων - οι εκπαιδευτικοι έχουν αλλο εργο - ειδικευση και μονο υποβοηθητικο ρόλο στις γραμμες των πρωτων .
Η απαιτηση να ανταποκριθουν σε τετοια καθηκοντα ειναι πηγη προβληματων και αναποτελεσματικο.
Δες το εξής. Μια σημερινή τάξη μπορεί να μη μοιάζει καθόλου με την τάξη που ζήσαμε εμείς. Ένας δάσκαλος σήμερα είναι πολύ πιθανό να έχει μέσα στο τμήμα του παιδιά που δεν μιλούν την γλώσσα. Και αυτό ακόμα και σε προχωρημένες τάξεις. Επίσης παιδιά με ψυχολογικά προβλήματα εξαιτίας των όσων έχουν ζήσει πριν έρθουν στην Ελλάδα (βομβαρδισμούς, απώλεια μελών οικογένειας, αλλαγή χώρας, πιθανόν και κάποια ρατσιστική αντιμετώπιση). Τα πράγματα είναι δύσκολα και οι σχέσεις μεταξύ των παιδιών τεταμένες. Στα χέρια του δασκάλου θα σκάσει το πρόβλημα και εκείνος θα κινητοποιήσει κοινωνικούς λειτουργούς που σαφώς είναι πιο ειδικοί. Μέχρι να έρθει η βοήθεια όμως.... Και ποια βοήθεια; Και για πόσο; Δεν έχεις άδικο κατά βάση αλλά στην πράξη ο δάσκαλος θα κληθεί να βρει λύσεις πολλές φορές μόνος του.