πατησιωτης έγραψε: 31 Ιαν 2019, 11:29
Aυτό είναι ιδεολογικό ζήτημα.Όσο υπάρχει στην Ελλάδα ισχυρή αριστερά που βασίζεται στη θεωρία της αντίθεσης κεφαλαίου - εργασίας θα υπάρχουν πολλοί ΙΥ που θα πιστεύουν ότι ειναι στην ίδια τάξη με τους ΔΥ κατά του κεφαλαίου.
Δεν είμαστε στην ίδια τάξη και όντως έχουμε αντικρουόμενα συμφέροντα (όπως άλλωστε έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα ο πελάτης με τον μαγαζάτορα).
Ένας πολύ απλός τρόπος να σκέφτεται κάποιος τη σωστή ταξική ανάλυση για ΔΥ είναι όπου ΔΥ να βάζει "μπάτσοι".
Αλλά το να λεει κανείς ότι έχει πιο πολλά κοινά με τον εφοπλιστή παρά με τον τύπο που μένει στο από κάτω διαμέρισμα είναι προχωρημένη εγκεφαλική σήψη και τραμπιλίκι. Πρώτα απ' όλα αν το διαβάσει εφοπλιστής παίζει να κλάσει στο γέλιο και μετά να προσθέσει "οκ, 500 μέτρα από την κόρη μου να περάσεις και θα μαζεύουν τα κομματάκια σου από 30 διαφορετικές χώρες".
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος foscilis την 31 Ιαν 2019, 11:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Naida έγραψε: 31 Ιαν 2019, 11:22
ΔΥ και ΙΤ δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι. Just saying.
Έχεις φάει την παραμύθα. Παραμύθα αντίστοιχη οτι τα suv είναι ευχρηστα, πάνε παντού και έχουν χώρους.
Καμία παραμυθα δεν έχω φάει. Η πραγματικότητα αυτή είναι. Δεν είμαι απέναντι από τον ΔΥ επειδή έχει καλύτερες παροχές ή μισθό. Φυσικά είμαι απέναντι στις ακρότητες αλλά δεν έχω κέρδος σαν ΙΤ να στοχοποιώ όλο τον δημόσιο τομέα.
Εννοείται ένας εργοδότης θα υποστηρίξει το αντίθετο και θα μιλήσει για παραμύθια και SUV
Αυτά λέγαμε χθες.
Το μεγάλο πρόβλημα το έχουν ΙΥ που στηρίζουν συριζα, δλδ τους εχθρούς τους.
Παλιά(όταν έπεσε ο κατώτατος μισθός του ιδιωτικού τομέα) δεν είχε βγεί κάποιος της αδεδυ και είχε πει στο περίπου οτι "σταρχίδια μας, όταν τον έριχναν σε εμας κανείς απο τους ιδιωτικούς δεν αντέδρασε".
Στην ελλάδα τουλάχιστον δε μπορεί να είναι μαζί το δημόσιο με τον ιδιωτικό τομέα. Πιο πολλά κοινά έχει ο κατώτερος ΙΥ με τον τάδε εφοπλιστή παρά με τον κλητήρα της ΔΕΗ
πατησιωτης έγραψε: 31 Ιαν 2019, 11:29
Aυτό είναι ιδεολογικό ζήτημα.Όσο υπάρχει στην Ελλάδα ισχυρή αριστερά που βασίζεται στη θεωρία της αντίθεσης κεφαλαίου - εργασίας θα υπάρχουν πολλοί ΙΥ που θα πιστεύουν ότι ειναι στην ίδια τάξη με τους ΔΥ κατά του κεφαλαίου.
Δεν είμαστε στην ίδια τάξη και όντως έχουμε αντικρουόμενα συμφέροντα (όπως άλλωστε έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα ο πελάτης με τον μαγαζάτορα).
Ένας πολύ απλός τρόπος να σκέφτεται κάποιος τη σωστή ταξική ανάλυση για ΔΥ είναι όπου ΔΥ να βάζει "μπάτσοι".
Αλλά το να λεει κανείς ότι έχει πιο πολλά κοινά με τον εφοπλιστή παρά με τον τύπο που μένει στο από κάτω διαμέρισμα είναι προχωρημένη εγκεφαλική σήψη και τραμπιλίκι.
κοινα στον τροπο διαβιωσης, δεν εχουν
κοινα συμφεροντα, εχουν. οσο περισσοτερα κονομαει ο ενας, τοσο περισσοτερα θα κονομαει και ο αλλος. καθενας εχει αναγκη την υπαρξη και την ευημερια του αλλου για να κονομησει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Naida έγραψε: 31 Ιαν 2019, 11:22
ΔΥ και ΙΤ δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι. Just saying.
Έχεις φάει την παραμύθα. Παραμύθα αντίστοιχη οτι τα suv είναι ευχρηστα, πάνε παντού και έχουν χώρους.
Καμία παραμυθα δεν έχω φάει. Η πραγματικότητα αυτή είναι. Δεν είμαι απέναντι από τον ΔΥ επειδή έχει καλύτερες παροχές ή μισθό. Φυσικά είμαι απέναντι στις ακρότητες αλλά δεν έχω κέρδος σαν ΙΤ να στοχοποιώ όλο τον δημόσιο τομέα.
Εννοείται ένας εργοδότης θα υποστηρίξει το αντίθετο και θα μιλήσει για παραμύθια και SUV
Μα δεν εισαι απέναντι απο τον ΔΥ επειδή έχει καλύτερες αποδοχές απο εσένα, άλλοι είναι οι λόγοι.
Επίσης να υποθέσω δεν είσαι απέναντι σε κανέναν εργαζόμενο, όλων των οικονομικών βαθμίδων και όλων των ειδών.
Δε θα στο χαλάσω όμως, μείνε στην άποψη σου.
Αυτά λέγαμε χθες.
Το μεγάλο πρόβλημα το έχουν ΙΥ που στηρίζουν συριζα, δλδ τους εχθρούς τους.
Παλιά(όταν έπεσε ο κατώτατος μισθός του ιδιωτικού τομέα) δεν είχε βγεί κάποιος της αδεδυ και είχε πει στο περίπου οτι "σταρχίδια μας, όταν τον έριχναν σε εμας κανείς απο τους ιδιωτικούς δεν αντέδρασε".
Στην ελλάδα τουλάχιστον δε μπορεί να είναι μαζί το δημόσιο με τον ιδιωτικό τομέα. Πιο πολλά κοινά έχει ο κατώτερος ΙΥ με τον τάδε εφοπλιστή παρά με τον κλητήρα της ΔΕΗ
Αργά τις ξεκίνησες.
btw ακόμη περιμένω λινκ που να δείχνει οτι κάποια εταιρεία του ομίλου Βαρδινογιάννη έχει παντελονιάσει απο το ΙΚΑ και χρωστάει.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
πατησιωτης έγραψε: 31 Ιαν 2019, 11:29
Aυτό είναι ιδεολογικό ζήτημα.Όσο υπάρχει στην Ελλάδα ισχυρή αριστερά που βασίζεται στη θεωρία της αντίθεσης κεφαλαίου - εργασίας θα υπάρχουν πολλοί ΙΥ που θα πιστεύουν ότι ειναι στην ίδια τάξη με τους ΔΥ κατά του κεφαλαίου.
Δεν είμαστε στην ίδια τάξη και όντως έχουμε αντικρουόμενα συμφέροντα (όπως άλλωστε έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα ο πελάτης με τον μαγαζάτορα).
Ένας πολύ απλός τρόπος να σκέφτεται κάποιος τη σωστή ταξική ανάλυση για ΔΥ είναι όπου ΔΥ να βάζει "μπάτσοι".
Αλλά το να λεει κανείς ότι έχει πιο πολλά κοινά με τον εφοπλιστή παρά με τον τύπο που μένει στο από κάτω διαμέρισμα είναι προχωρημένη εγκεφαλική σήψη και τραμπιλίκι.
Έχεις φάει την παραμύθα. Παραμύθα αντίστοιχη οτι τα suv είναι ευχρηστα, πάνε παντού και έχουν χώρους.
Καμία παραμυθα δεν έχω φάει. Η πραγματικότητα αυτή είναι. Δεν είμαι απέναντι από τον ΔΥ επειδή έχει καλύτερες παροχές ή μισθό. Φυσικά είμαι απέναντι στις ακρότητες αλλά δεν έχω κέρδος σαν ΙΤ να στοχοποιώ όλο τον δημόσιο τομέα.
Εννοείται ένας εργοδότης θα υποστηρίξει το αντίθετο και θα μιλήσει για παραμύθια και SUV
Μα δεν εισαι απέναντι απο τον ΔΥ επειδή έχει καλύτερες αποδοχές απο εσένα, άλλοι είναι οι λόγοι.
Επίσης να υποθέσω δεν είσαι απέναντι σε κανέναν εργαζόμενο, όλων των οικονομικών βαθμίδων και όλων των ειδών.
Δε θα στο χαλάσω όμως, μείνε στην άποψη σου.
Σωστά υποθέτεις δε διαχωρίζω βαθμίδες.
Είμαι απέναντι όμως στους υπαλλήλους ρουφιάνους, τσιράκια και κολληταρια των εργοδοτών που είναι απέναντι από τους συναδέλφους τους προς όφελος του εργοδότη.
Καμία παραμυθα δεν έχω φάει. Η πραγματικότητα αυτή είναι. Δεν είμαι απέναντι από τον ΔΥ επειδή έχει καλύτερες παροχές ή μισθό. Φυσικά είμαι απέναντι στις ακρότητες αλλά δεν έχω κέρδος σαν ΙΤ να στοχοποιώ όλο τον δημόσιο τομέα.
Εννοείται ένας εργοδότης θα υποστηρίξει το αντίθετο και θα μιλήσει για παραμύθια και SUV
Μα δεν εισαι απέναντι απο τον ΔΥ επειδή έχει καλύτερες αποδοχές απο εσένα, άλλοι είναι οι λόγοι.
Επίσης να υποθέσω δεν είσαι απέναντι σε κανέναν εργαζόμενο, όλων των οικονομικών βαθμίδων και όλων των ειδών.
Δε θα στο χαλάσω όμως, μείνε στην άποψη σου.
Σωστά υποθέτεις δε διαχωρίζω βαθμίδες.
Είμαι απέναντι όμως στους υπαλλήλους ρουφιάνους, τσιράκια και κολληταρια των εργοδοτών που είναι απέναντι από τους συναδέλφους τους προς όφελος του εργοδότη.
Έχεις φάει την παραμύθα. Παραμύθα αντίστοιχη οτι τα suv είναι ευχρηστα, πάνε παντού και έχουν χώρους.
Καμία παραμυθα δεν έχω φάει. Η πραγματικότητα αυτή είναι. Δεν είμαι απέναντι από τον ΔΥ επειδή έχει καλύτερες παροχές ή μισθό. Φυσικά είμαι απέναντι στις ακρότητες αλλά δεν έχω κέρδος σαν ΙΤ να στοχοποιώ όλο τον δημόσιο τομέα.
Εννοείται ένας εργοδότης θα υποστηρίξει το αντίθετο και θα μιλήσει για παραμύθια και SUV
Μα δεν εισαι απέναντι απο τον ΔΥ επειδή έχει καλύτερες αποδοχές απο εσένα, άλλοι είναι οι λόγοι.
Επίσης να υποθέσω δεν είσαι απέναντι σε κανέναν εργαζόμενο, όλων των οικονομικών βαθμίδων και όλων των ειδών.
Δε θα στο χαλάσω όμως, μείνε στην άποψη σου.
Αυτά λέγαμε χθες.
Το μεγάλο πρόβλημα το έχουν ΙΥ που στηρίζουν συριζα, δλδ τους εχθρούς τους.
Παλιά(όταν έπεσε ο κατώτατος μισθός του ιδιωτικού τομέα) δεν είχε βγεί κάποιος της αδεδυ και είχε πει στο περίπου οτι "σταρχίδια μας, όταν τον έριχναν σε εμας κανείς απο τους ιδιωτικούς δεν αντέδρασε".
Στην ελλάδα τουλάχιστον δε μπορεί να είναι μαζί το δημόσιο με τον ιδιωτικό τομέα. Πιο πολλά κοινά έχει ο κατώτερος ΙΥ με τον τάδε εφοπλιστή παρά με τον κλητήρα της ΔΕΗ
Αργά τις ξεκίνησες.
btw ακόμη περιμένω λινκ που να δείχνει οτι κάποια εταιρεία του ομίλου Βαρδινογιάννη έχει παντελονιάσει απο το ΙΚΑ και χρωστάει.
καταρχας εσυ κι ο λεπορελ δε πιστευες καν οτι υπαρχει εισηγμενη εταιρια που χρωσταει στο ικα και σου βρηκα επισημα στοιχεια απο το taxis για 6.225 φυσικα προσωπα με συνολικο χρεος που φτανει τα 17,8 δις ευρω
χωνεψτε πρωτα αυτο για αρχη και ξαναμιλαμε
Ασέβαστος έγραψε: 31 Ιαν 2019, 11:39
κοινα συμφεροντα, εχουν. οσο περισσοτερα κονομαει ο ενας, τοσο περισσοτερα θα κονομαει και ο αλλος. καθενας εχει αναγκη την υπαρξη και την ευημερια του αλλου για να κονομησει.
Η μαρξιστική θεωρία λέει ότι οι εργαζόμενοι δεν έχουν ανάγκη τους εργοδότες και μπορούν με κατάλληλη κυβέρνηση να τους καταργήσουν και να γίνουν όλοι δημόσιοι υπάλληλοι.Φυσικά τα αποτελέσματα όπου αυτό συνέβη δεν είναι και τα καλύτερα αλλά ας το αφήσουμε αυτό.Στην Ελλάδα όμως της μεταπολίτευσης ακολουθείται δήθεν ταξική πάλη όπου επειδή δεν γίνεται καμμιά τέτοια κατάργηση εν τέλει οι ΔΥ είναι οι μόνοι ωφελημένοι χωρίς να χάνει το κεφάλαιο και επειδή από κάπου πρέπει να βγουν αυτά χάνουν άλλοι.
Επί σύριζα το μισθολογικό κόστος του δημοσίου ανέβηκε 2 δις,από τα 15 στα 17 δις.Αυτά τα 2 δις είναι τα 2/3 του ΕΝΦΙΑ.Δηλαδή απλά με το να μην ανέβαζε το κόστος θα μπορούσε να κόψει κατά τα 2/3 τον ΕΝΦΙΑ ή κάποιον άλλο φόρο ή και τις εισφορές των ΙΥ στο ασφαλιστικό.
πατησιωτης έγραψε: 31 Ιαν 2019, 11:48
Επί σύριζα το μισθολογικό κόστος του δημοσίου ανέβηκε 2 δις,από τα 15 στα 17 δις.Αυτά τα 2 δις είναι τα 2/3 του ΕΝΦΙΑ.Δηλαδή απλά με το να μην ανέβαζε το κόστος θα μπορούσε να κόψει κατά τα 2/3 τον ΕΝΦΙΑ ή κάποιον άλλο φόρο ή και τις εισφορές των ΙΥ στο ασφαλιστικό.
Αυτό πρέπει να το δεις ως συναδελφική αλληλεγγύη, πράγμα αξιοθαύμαστο.
Το' να χέρι νίβει τ' άλλο, αλλά ξεπλένεται μόνον το ένα.
καταρχας εσυ κι ο λεπορελ δε πιστευες καν οτι υπαρχει εισηγμενη εταιρια που χρωσταει στο ικα και σου βρηκα επισημα στοιχεια απο το taxis για 6.225 φυσικα προσωπα με συνολικο χρεος που φτανει τα 17,8 δις ευρω
χωνεψτε πρωτα αυτο για αρχη και ξαναμιλαμε
Ξέρεις πόσα χρόνια έχει βγει πχ η Κλωνατεξ απο τα ταμπλό;
Καταρχάς ξέρεις τι χρειάζεται για εισαγωγή στο ΧΑΑ και τι έλεγχοι υπάρχουν ή μιλάμε καφενόβια;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
πατησιωτης έγραψε: 31 Ιαν 2019, 11:29
Aυτό είναι ιδεολογικό ζήτημα.Όσο υπάρχει στην Ελλάδα ισχυρή αριστερά που βασίζεται στη θεωρία της αντίθεσης κεφαλαίου - εργασίας θα υπάρχουν πολλοί ΙΥ που θα πιστεύουν ότι ειναι στην ίδια τάξη με τους ΔΥ κατά του κεφαλαίου.
Δεν είμαστε στην ίδια τάξη και όντως έχουμε αντικρουόμενα συμφέροντα (όπως άλλωστε έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα ο πελάτης με τον μαγαζάτορα).
Ένας πολύ απλός τρόπος να σκέφτεται κάποιος τη σωστή ταξική ανάλυση για ΔΥ είναι όπου ΔΥ να βάζει "μπάτσοι".
Αλλά το να λεει κανείς ότι έχει πιο πολλά κοινά με τον εφοπλιστή παρά με τον τύπο που μένει στο από κάτω διαμέρισμα είναι προχωρημένη εγκεφαλική σήψη και τραμπιλίκι.
κοινα στον τροπο διαβιωσης, δεν εχουν
κοινα συμφεροντα, εχουν. οσο περισσοτερα κονομαει ο ενας, τοσο περισσοτερα θα κονομαει και ο αλλος. καθενας εχει αναγκη την υπαρξη και την ευημερια του αλλου για να κονομησει.
Ναι σωστά. Είναι γνωστό εξάλλου ότι αν ο εφοπλιστής κερδίζει περισσότερα θα τρέξει να τα μοιραστεί με τους υπαλλήλους του.