ST48410 έγραψε: 26 Ιαν 2019, 13:41
Η γνώμη μου είναι πως όταν έχεις σοβαρό κράτος και σχετικά μικρό βαθμό διεφθαρμένων αξιωματούχων τα υπόλοιπα γίνονται είτε με καπιταλιστικό είτε με σοσιαλιστικό μοντέλο. Όταν έχεις κράτος τσίρκο τότε αν είναι κρατικοδίαιτες οι υποδομές πας κατά διαόλου (γιατί εργάζονται βύσματα, ακατάλληλοι και υπεράριθμοι) και αν είναι ιδιωτικές οι υποδομές έχεις συνήθως προβληματικές υπηρεσίες και επιτήδειους επιχειρηματίες που υπογράφουν κακές για το κράτος συμβάσεις χωρίς να μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Γενικώς δηλαδή είτε έτσι είτε αλλιώς θα υποφέρεις εκτός και αν αποφασίσουμε ότι σοβαρευόμαστε μερικά εκατομμύρια Έλληνες.
Δεν πάει έτσι. Ας υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει διαφθορά. Γιατί να μοιράζεται (στην καλύτερη περίπτωση) τα κέρδη το κράτος με τον ιδιώτη; (στα αεροδρόμια είναι το γερμανικό κράτος). Με αυτά τα λεφτά θα μπορούσε να συντηρήσει και τα αεροδρόμια που δεν είναι κερδοφόρα.
Επίσης δεν έλαβες υπ' όψιν σου ότι ακόμα και αν δεν ήταν διεφθαρμένος ο ιδιώτης, το μόνο για το οποίο ενδιαφέρεται είναι το κέρδος ενώ σου εξήγησα πριν ότι το κράτος πρέπει να ενδιαφέρεται για την τουριστική πολιτική. Αν του πάρεις τα ''εργαλεία'' τότε θα μας φταίει ο Σαμαράς και ο Τσίπρας.
Στην περίπτωση της Φράπορτ η σύμβαση παραχώρησης είναι διεφθαρμένη από την αρχή μέχρι το τέλος. Χρηματοδοτείται από την ΕΤΕΠ με κεφάλαια που προορίζονται για την Ελλάδα, έβαλε το κράτος να κάνει έργα με λεφτά από το ΕΣΠΑ για τα οποία πήρε και πρόστιμο επειδή άργησαν, είναι υπεύθυνο το ελληνικό κράτος για τα εργατικά ατυχήματα και την πυρόσβεση κλπ.
Οι Έλληνες κάψαμε μυαλά με την διαφθορά και θεωρούμε τους ξένους αδιάφθορους.