Απλά λέω ότι αν -εντελώς υποθετικά μιλάμε πάντα- μπει κανένας καινούργιος χρήστης και δει τόσους περίεργους μπαρμπάδες που ζητάνε δήμευση περιουσίας και τόσα ψυχάκια που ζητάνε βιασμούς και ξυλοδαρμό σε μια δεκαπεντάχρονη επειδή έκανε μια μουτζούρα με μαρκαδόρο θα κόψει αμέσως λάσπη και δικαίως
Rule 108
Δεν υπάρχουν καινούργιοι χρήστες στο φόρουμ
Ερμής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 11:39
Το 15χρονο κορίτσι φαίνεται πως δεν το… καλοσκέφτηκε όταν αποφάσισε να γράψει με μαύρο μαρκαδόρο το όνομά της στο μνημείο. Γιατί δημοτικοί αστυνομικοί που την είδαν να γράφει στο μνημείο, παρενέβησαν αμέσως.
Εδώ που τα λέμε, το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και κάποιος ενήλικος.
Και αναρωτιέμαι τι είναι χειρότερο: To να "βανδαλίσει" κάποιος ένα μνημείο ως συνειδητή ακτιβιστική πράξη (αρνητική θεώρηση μνημείων) ή να το "βανδαλίσει" χρησιμοποιώντας το ως στοιχείο εντυπωσιασμού στο φέις (θετική θέωρηση μνημείων);
Ερμής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 11:39
Το 15χρονο κορίτσι φαίνεται πως δεν το… καλοσκέφτηκε όταν αποφάσισε να γράψει με μαύρο μαρκαδόρο το όνομά της στο μνημείο. Γιατί δημοτικοί αστυνομικοί που την είδαν να γράφει στο μνημείο, παρενέβησαν αμέσως.
Εδώ που τα λέμε, το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και κάποιος ενήλικος.
Και αναρωτιέμαι τι είναι χειρότερο: To να "βανδαλίσει" κάποιος ένα μνημείο ως συνειδητή ακτιβιστική πράξη (αρνητική θεώρηση μνημείων) ή να το "βανδαλίσει" χρησιμοποιώντας το ως στοιχείο εντυπωσιασμού στο φέις (θετική θέωρηση μνημείων);
εννοείται το δεύτερο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Ερμής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 11:39
Το 15χρονο κορίτσι φαίνεται πως δεν το… καλοσκέφτηκε όταν αποφάσισε να γράψει με μαύρο μαρκαδόρο το όνομά της στο μνημείο. Γιατί δημοτικοί αστυνομικοί που την είδαν να γράφει στο μνημείο, παρενέβησαν αμέσως.
Εδώ που τα λέμε, το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και κάποιος ενήλικος.
Και αναρωτιέμαι τι είναι χειρότερο: To να "βανδαλίσει" κάποιος ένα μνημείο ως συνειδητή ακτιβιστική πράξη (αρνητική θεώρηση μνημείων) ή να το "βανδαλίσει" χρησιμοποιώντας το ως στοιχείο εντυπωσιασμού στο φέις (θετική θέωρηση μνημείων);
Το μονο θεωρητικό υπόβαθρο που εχει ο Βανδαλισμος - χωρίς εισαγωγικά - είναι η λατρεία της μαλακιας.
* να θυμηθούμε με την ευκαιρία οτι οι Βανδαλοι ηταν Γερμανικό φύλο.
μίστερ μαξ έγραψε: 07 Ιαν 2019, 11:55
Μπάσταρδοι καραμπινιέροι εμποδίζουν την δημιουργική έκφραση και την ελευθερια του λόγου.
καλα οκ,δεν το λες και ελευθερια λόγου να θελει η αλλη να γράψει πανω στο μνημείο Λίτσα+Βαγγέλης=λουφουέ, να το τραβηξει φωτο και να το στειλει στο γκομενο. Γιατι οκ, 15χρονο δεν νομιζω να σκοπευε να γραψει στιχους του Ελύτη ή του Ρίτσου.
Αν έγραφε στοίχους όλα καλά δηλαδή, δεν έπρεπε να τιμωρηθεί;
Εάν έγραφε στίχους ελύτη ή ρίτσου το πρόστιμο θα έπρεπε να διπλασιαστεί.
Ερμής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 11:39
Το 15χρονο κορίτσι φαίνεται πως δεν το… καλοσκέφτηκε όταν αποφάσισε να γράψει με μαύρο μαρκαδόρο το όνομά της στο μνημείο. Γιατί δημοτικοί αστυνομικοί που την είδαν να γράφει στο μνημείο, παρενέβησαν αμέσως.
Εδώ που τα λέμε, το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και κάποιος ενήλικος.
Και αναρωτιέμαι τι είναι χειρότερο: To να "βανδαλίσει" κάποιος ένα μνημείο ως συνειδητή ακτιβιστική πράξη (αρνητική θεώρηση μνημείων) ή να το "βανδαλίσει" χρησιμοποιώντας το ως στοιχείο εντυπωσιασμού στο φέις (θετική θέωρηση μνημείων);
Το μονο θεωρητικό υπόβαθρο που εχει ο Βανδαλισμος - χωρίς εισαγωγικά - είναι η λατρεία της μαλακιας.
* να θυμηθούμε με την ευκαιρία οτι οι Βανδαλοι ηταν Γερμανικό φύλο.
Και ότι ο όρος "βανδαλισμός" προέκυψε μετά από τις καταστροφές που έκαναν στη Ρώμη.
ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Ιαν 2019, 12:58
Και ότι ο όρος "βανδαλισμός" προέκυψε μετά από τις καταστροφές που έκαναν στη Ρώμη.
Στη βόρεια Αφρική
Στη Ρωμη.
Να θυμηθούμε επίσης οτι τον ηπιαν αγρια απο τους Μανιάτες οταν προσπάθησαν να αποβιβαστουν στην Καινήπολη και ξέσπασαν στην Ζακυνθο που κυριολεκτικά την ισοπεδωσαν και εσφαξαν οτι ανέπνεε.