
Το κορίτσι με τα περιστέρια - Πολυχρόνης Λεμπέσης - 1879
Γλυκό και όχι γλυκανάλατο, έτσι;

AlienWay έγραψε: 16 Μαρ 2025, 12:05Ε, χαίρω πολύ. Αυτό που έβαλες ΔΕ μπορεί να το κάνει πεντάχρονος (υπάρχουν μέσα στοιχεία ομοιομορφίας που είναι δύσκολο να αποδοθούν από έναν άσχετο).ΓΑΛΗ έγραψε: 16 Μαρ 2025, 11:56Mάλλον σου διαφεύγει ότι όλοι όσοι ζωγραφίζουν ως "πεντάχρονα" μπορούν να σου ξεπετάξουν σε χρόνο μηδέν ένα ρομαντικό ηλιοβασίλεμα που θα λατρέψεις.AlienWay έγραψε: 16 Μαρ 2025, 11:46
Ο Πόλοκ δε μου αρέσει.
Για την εποχή του, αυτό που έκανε, ίσως είχε κάποιο νόημα. Καλώς έφτιαξε όνομα.
Σήμερα, δεν έχει νόημα να κάνει κάποιος αυτό που έκανε ο Πόλοκ. Βασικά σήμερα έχει αρχίσει να παλιώνει το κριτήριο ότι ο ζωγράφος μπορεί να κάνει ό,τι κι ένας πεντάχρονος, όχι μόνο γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες, αλλά και γιατί έχει αρχίσει να εξαντλείται. Κοντεύει να κορεστεί.![]()
Και ακριβώς γι' αυτό προτιμώ αυτό.
![]()
Επειδή λόγω δουλειάς, παρακολουθούσα καθημερινώς τα καλλιτεχνικά δρώμενα στη χώρα, έχουν γίνει εκατοντάδες εκθέσεις έργων, τόσο σε κρατικούς όσο και ιδιωτικούς χώρους.AlienWay έγραψε: 16 Μαρ 2025, 14:10
Αυτό που έχει αλλάξει, είναι η προσβασιμότητα που έχει ο θεατής στα έργα, όχι μόνο μέσω του ίντερνετ, αλλά και μέσω της τεχνολογίας γενικότερα.
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 16 Μαρ 2025, 14:15AlienWay έγραψε: 16 Μαρ 2025, 12:05Ε, χαίρω πολύ. Αυτό που έβαλες ΔΕ μπορεί να το κάνει πεντάχρονος (υπάρχουν μέσα στοιχεία ομοιομορφίας που είναι δύσκολο να αποδοθούν από έναν άσχετο).ΓΑΛΗ έγραψε: 16 Μαρ 2025, 11:56
Mάλλον σου διαφεύγει ότι όλοι όσοι ζωγραφίζουν ως "πεντάχρονα" μπορούν να σου ξεπετάξουν σε χρόνο μηδέν ένα ρομαντικό ηλιοβασίλεμα που θα λατρέψεις.![]()
Και ακριβώς γι' αυτό προτιμώ αυτό.
![]()
.
Αυτό μπορεί να μήν μπορεί να το φτιάκσει 5χρονο.....αλλα το 5χρονο βλέπει ενα Χάος μουτζούρας.....οπως και στο άλλο με τόν Πικάσο.....
Αν θες να κάνεις Ψυχασθενή ενα 5χρονο καλά είναι.....
.
Ισχύει.Feindflug έγραψε: 16 Μαρ 2025, 14:25 Πάντως από όσα έργα ανεβάσατε, τύπισσες και τύποι, κανένα δεν νομίζω να είναι τόσο κακόγουστο, όσο αυτά που απασχόλησαν την επικαιρότητα.
Τώρα αν πάλι κάποιοι επιμένουν στην πλήρη υποκειμενικότητα της τέχνης, στο βάπτισμα κάθε αντιδραστικής καρικατούρας ως τέτοια και στην άρνηση δικαιώματος έκφρασης σε όποιον διαφωνεί με αυτούς, έχουν πρόβλημα αισθητικό - ψυχολογικό και όχι πρόβλημα εντρυφήσεως στο πρόγραμμα σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών.
Κάποτε είχε ζωγραφίσει κάποιος τον Χριστό στον σταυρό με τσίσα.Feindflug έγραψε: 16 Μαρ 2025, 14:25 Πάντως από όσα έργα ανεβάσατε, τύπισσες και τύποι, κανένα δεν νομίζω να είναι τόσο κακόγουστο, όσο αυτά που απασχόλησαν την επικαιρότητα.
Τώρα αν πάλι κάποιοι επιμένουν στην πλήρη υποκειμενικότητα της τέχνης, στο βάπτισμα κάθε αντιδραστικής καρικατούρας ως τέτοια και στην άρνηση δικαιώματος έκφρασης σε όποιον διαφωνεί με αυτούς, έχουν πρόβλημα αισθητικό - ψυχολογικό και όχι πρόβλημα εντρυφήσεως στο πρόγραμμα σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών.

Ο συγκεκριμένος αξίζει συγχαρητηρίων για το αποτέλεσμα.AlienWay έγραψε: 16 Μαρ 2025, 15:51Κάποτε είχε ζωγραφίσει κάποιος τον Χριστό στον σταυρό με τσίσα.Feindflug έγραψε: 16 Μαρ 2025, 14:25 Πάντως από όσα έργα ανεβάσατε, τύπισσες και τύποι, κανένα δεν νομίζω να είναι τόσο κακόγουστο, όσο αυτά που απασχόλησαν την επικαιρότητα.
Τώρα αν πάλι κάποιοι επιμένουν στην πλήρη υποκειμενικότητα της τέχνης, στο βάπτισμα κάθε αντιδραστικής καρικατούρας ως τέτοια και στην άρνηση δικαιώματος έκφρασης σε όποιον διαφωνεί με αυτούς, έχουν πρόβλημα αισθητικό - ψυχολογικό και όχι πρόβλημα εντρυφήσεως στο πρόγραμμα σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών.
Εντωμεταξύ ΑΥΤΟ, είναι όχι απλώς καλαίσθητο, αλλά φαίνεται ότι ο καλλιτέχνης έχει ταλέντο.
Andres Serrano's Piss Christ sparked outrage in the United States when it was exhibited in 1989. He immersed a crucifix he bought in an antique shop in his own urine. Up close, the crucifix takes on a monumental air, while the work's dark, provocative mood evokes the end of an era.
Αυτό έγινε το 1989.
Το 2007 επιστρατεύτηκαν και τα σκατά στον τρόπο απεικόνισης του Χριστού
30 March 2007
A New York gallery has angered a US Catholic group with its decision to exhibit a sculpture of Jesus Christ constructed entirely from human fecal matter. The six-foot (1.8m) sculpture, entitled "Now, Wash Your Hands!", depicts Jesus Christ naked on the cross. The sculpture, by artist Crappolio Kack, will be displayed from Monday at Manhattan's Lab Gallery.
https://en.uncyclopedia.co/wiki/UnNews: ... nds_Church
Από το 1989 μέχρι το 2024, έχουν περάσει 35 χρόνια και ακόμη συνεχίζεται το ίδιο βιολί. Δηλαδή, πόσα χρόνια θα περάσουν για να παλιώσει πια αυτού του τύπου η "αντίδραση στο κατεστημένο";
Για την κουλτούρα μιλάς,για τη Τέχνη η για τον κινηματογράφο?Αυτά τα τρία σχετίζονται μεταξύ τους αλλά και διαφέρουν.Πάντως κουλτούρα είναι και τα video games,αν δεχτούμε πως είναι μέρος της μαζικής κουλτούρας τότε αυτή συνεχίζει να αποβλακώνει τον κόσμο και η Σχολή της Φρανκφούρτης,η Σχολή του Μονάχου και δεν ξέρω ποιας άλλης πόλης έχουν δίκιο.AlienWay έγραψε: 16 Μαρ 2025, 14:10 Η σχολή της Φρανκφούρτης, θεωρεί ότι η μαζική κουλτούρα, έχει κατευναστική επίδραση στις μάζες και αυτό εξυπηρετεί την εξουσία.
Τον καιρό εκείνο, ένας εργάτης που δούλευε όλη μέρα, είχε ανάγκη να δει στον κινηματογράφο κάτι που θα τον κάνει να νιώσει καλά. Αυτό δεν έχει αλλάξει στις μέρες μας. Πολλοί γυρνώντας από τη δουλειά, βάζουν κάτι ελαφρύ ή χαζό για να τους ξεκουράσει. Το ίδιο ισχύει σε κάποιο βαθμό για όλα τα έργα τέχνης που "καθησυχάζουν".
Αυτό που έχει αλλάξει, είναι η προσβασιμότητα που έχει ο θεατής στα έργα, όχι μόνο μέσω του ίντερνετ, αλλά και μέσω της τεχνολογίας γενικότερα.
Μια φορά κι έναν καιρό, στην ελληνική τηλεόραση υπήρχαν μόνο δύο κρατικοί σταθμοί, κυρίως με "σοβαρό" περιεχόμενο, που μετά τις 12 ρίχνανε μαύρο. Ταινίες μπορούσε να δει κανείς μόνο μια φορά τη βδομάδα στον κινηματογράφο, ή 2 φορές τη βδομάδα μέσω βιντεοκασέτας, ή αν φιλοτιμούταν η κρατική τηλεόραση να βάλει κάτι πιο "μαζικής απήχησης".
Σήμερα το ίντερνετ και οι συνδρομητικές πλατφόρμες, εξασφαλίζουν άμεση προσβασιμότητα όχι απλώς στη μαζική κουλτούρα, αλλά ακομη και το ίντερνετ ΚΑΘΕΑΥΤΟ εμφανίζει όλες τις ιδιότητες της μαζικής κουλτούρας. Χαζολογεί μέσα σε αυτό ο εργαζόμενος και ξεχνιέται.
Παρατηρούμε όμως το εξής: Το κοινό πλέον έχει κουραστεί από τα χαρακτηριστικά που καθιστούν ένα έργο "μαζικής απήχησης". Για παράδειγμα ο λόγος που στις μέρες μας τα μπλοκμπάστερς απευθύνονται σε 15χρονους, είναι ότι στα 15 του χρόνια, ο άνθρωπος δεν έχει προλάβει να κουραστεί από τα έργα που φέρουν στοιχεία μαζικής απήχησης. Τα ίδια αυτά έργα, αν έβγαιναν στα 80s, θα άρεζαν σε όλους.
Αντίθετα βλέπουμε να έχουν τεράστια εμπορική επιτυχία στούντιο όπως η Α24, που οι ταινίες της κάποτε θα έλεγε κανεις ότι απευθύνονται σε "λίγους". Μπορεί να ψάξει κανείς να δει τι έχει βγάλει η Α24.
Γενικότερα η μαζική τέχνη έχει αρχίσει να αποκτά λιγότερο μαζικά χαρακτηριστικά, ενώ τα έργα για λίγους, αρχίζουν να γίνονται πιο δημοφιλή.
Ισως γιατί αν κάποιος θέλει να αποβλακωθεί, μπορεί να καταφύγει σε άλλες δραστηριότητες όπως σόσιαλ μίντια, games, πχώρουμ κλπ.
Η τέχνη είναι πέρα από τα προσωπικά ζητούμενα του καθενός.AlienWay έγραψε: 15 Μαρ 2025, 20:37 Επαψε η τέχνη να τίθεται προς αξιολόγηση; Να μας αρέσουν όλα δηλαδή;