Εφόσον ζούμε σε κοινωνίες εννοείται ότι υπάρχουν όρια σε όλα...
Νομοι ή παραδοση...
Η ελευθερία που νομίζουμε ότι έχουμε είναι απλά μια αυταπάτη...
Απλά σε κάθε εποχή και σε κάθε κοινωνία υπάρχουν όρια ως "ελατήρια" αλλά υπάρχουν...
διαχωρισμος μεταξυ ιδιωτων και πολιτων που ασκουν εξουσια σε δημοσια θεση
εγω πχ μπορω να πω οτι θελω επειδη ειμαι ιδιωτης
δεν ασκω καμια εξουσια σε δημοσιο ποστο
υσ..μην το κουραζετε περισσοτερο
Τσου...δεν εννοουσα αυτό που υπέθεσες αφού τοχεις έναν καημο...
Απλά ότι υπάρχουν μεταβλητα όρια ανάλογα με την εποχή και την κοινωνία...
υς...αν κουράζεσαι απλά ...απεχεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ksk την 14 Μαρ 2025, 16:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
axilmar έγραψε: 14 Μαρ 2025, 16:36
Σαφως και υπαρχουν ορια. Το οριο ειναι οτι συγκρουεται με τα δικαιωματα των αλλων.
ειπαμε πως οχι ! κανενα οριο ! απλα πρεπει να βρουν καινουργιους μηχανισμους αμυνας
στην ελευθεροστομια
αν αρχισουμε να βαζουμε ορια δεν θα σταματησουμε ποτε να τα αυξανουμε καθε τοσο
και οι ανθρωποτητα εχυσε πολυ αιμα για να φτασουμε σε αυτη την ελευθερια
υσ...και προβλεπω πως θα εξελιχθει η κατασταση -δεν μπορω ομως να μην πω τι ειναι πρεπον
gmoutzour έγραψε: 13 Μαρ 2025, 22:16
Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν κάποια όρια στην ελευθερία του λόγου. Να υπάρχει λογοκρισία στις ακόλουθες περιπτώσεις: παραπληροφόρηση, διαστρέβλωση ιστορικών γεγονότων, συκοφαντία, αντιλήψεις ασύμβατες με τα ανθρώπινα δικαιώματα, ακροδεξιές αντιλήψεις, εχθρική ή υποτιμητική στάση απέναντι σε άλλα άτομα λόγω εθνικότητας, θρησκεύματος, φύλου, φυλής, σεξουαλικού προσανατολισμού, ειρωνικές εκφράσεις, εξύβριση, αδικαιολόγητη επιθετική συμπεριφορά, εκφορά απόψεων άσχετων με το θέμα της συζήτησης.
Μία περίπτωση είναι οι ακροδεξιές ιδέες. Αν οι ακροδεξιές οργανώσεις είναι νόμιμες και αφήνουμε τους ακροδεξιούς να εκφράζονται ελεύθερα, ένας κίνδυνος είναι να επηρεαστούν άνθρωποι από αυτές τις ιδέες. Ο άλλος κίνδυνος είναι να μπουν στο κοινοβούλιο ή ακόμα χειρότερα να πάρουν την εξουσία.
ποιος θα κρίνει τι είναι ακραίο , ακροδεξιό ή ακροαριστερό;
Ο ιδιος πάντως έδειξε την κλίση του...οποτε δεν είναι αμερόληπτος ως προς το θέμα...
axilmar έγραψε: 14 Μαρ 2025, 16:36
Σαφως και υπαρχουν ορια. Το οριο ειναι οτι συγκρουεται με τα δικαιωματα των αλλων.
ειπαμε πως οχι ! κανενα οριο ! απλα πρεπει να βρουν καινουργιους μηχανισμους αμυνας
στην ελευθεροστομια
αν αρχισουμε να βαζουμε ορια δεν θα σταματησουμε ποτε να τα αυξανουμε καθε τοσο
και οι ανθρωποτητα εχυσε πολυ αιμα για να φτασουμε σε αυτη την ελευθερια
υσ...και προβλεπω πως θα εξελιχθει η κατασταση -δεν μπορω ομως να μην πω τι ειναι πρεπον
μια κατασταση χωρις ορια ονομαζεται ασυδοσια, οχι ελευθερια.
ksk έγραψε: 14 Μαρ 2025, 16:16
Εφόσον ζούμε σε κοινωνίες εννοείται ότι υπάρχουν όρια σε όλα...
Νομοι ή παραδοση...
Η ελευθερία που νομίζουμε ότι έχουμε είναι απλά μια αυταπάτη...
Απλά σε κάθε εποχή και σε κάθε κοινωνία υπάρχουν όρια ως "ελατήρια" αλλά υπάρχουν...
διαχωρισμος μεταξυ ιδιωτων και πολιτων που ασκουν εξουσια σε δημοσια θεση
εγω πχ μπορω να πω οτι θελω επειδη ειμαι ιδιωτης
δεν ασκω καμια εξουσια σε δημοσιο ποστο
υσ..μην το κουραζετε περισσοτερο
Τσου...δεν εννοουσα αυτό που υπέθεσε αφού τοχεις έναν καημο...
Απλά ότι υπάρχουν μεταβλητή όρια ανάλογα με την εποχή και την κοινωνία...
υς...αν κουράζεσαι απλά ...απεχεις
δεν εχω κανενα καημο που δεν μπορω να ελεγξω ...αλλα δεν μπορω να καταλαβω ακομη και αν σπασω
τον εγκεφαλο σε χιλια κομματια στο τι αλλο εχει να ειπωθει !
υσ..στην αγγλια αρχισε να εφαρμοζεται ενας καινουργιος νομος της σιωπης -δεν ξερω τι καταληξη θαεχει
axilmar έγραψε: 14 Μαρ 2025, 16:36
Σαφως και υπαρχουν ορια. Το οριο ειναι οτι συγκρουεται με τα δικαιωματα των αλλων.
ειπαμε πως οχι ! κανενα οριο ! απλα πρεπει να βρουν καινουργιους μηχανισμους αμυνας
στην ελευθεροστομια
αν αρχισουμε να βαζουμε ορια δεν θα σταματησουμε ποτε να τα αυξανουμε καθε τοσο
και οι ανθρωποτητα εχυσε πολυ αιμα για να φτασουμε σε αυτη την ελευθερια
υσ...και προβλεπω πως θα εξελιχθει η κατασταση -δεν μπορω ομως να μην πω τι ειναι πρεπον
μια κατασταση χωρις ορια ονομαζεται ασυδοσια, οχι ελευθερια.
δλδ αμ σεπω μαλακα και συ θα απαντησεις με μια βρισια ...θα πρεπει να το κανουμε θεμα ;
ειπαμε πως οχι ! κανενα οριο ! απλα πρεπει να βρουν καινουργιους μηχανισμους αμυνας
στην ελευθεροστομια
αν αρχισουμε να βαζουμε ορια δεν θα σταματησουμε ποτε να τα αυξανουμε καθε τοσο
και οι ανθρωποτητα εχυσε πολυ αιμα για να φτασουμε σε αυτη την ελευθερια
υσ...και προβλεπω πως θα εξελιχθει η κατασταση -δεν μπορω ομως να μην πω τι ειναι πρεπον
μια κατασταση χωρις ορια ονομαζεται ασυδοσια, οχι ελευθερια.
δλδ αμ σεπω μαλακα και συ θα απαντησεις με μια βρισια ...θα πρεπει να το κανουμε θεμα ;
η εμμονη θα πρεπει να διωκεται
Εξαρταται που θα με πεις μαλακα.
Εαν το πεις ιδιωτικα και το ακουσω μονο εγω και οι δικοι μου, εχει καλως.
Εαν το πεις σε καποιο δημοσιο μεσο, τοτε με διασυρεις, μου στερεις το δικαιωμα να εχω σχεσεις με αλλους.
gmoutzour έγραψε: 13 Μαρ 2025, 22:16
Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν κάποια όρια στην ελευθερία του λόγου. Να υπάρχει λογοκρισία στις ακόλουθες περιπτώσεις: παραπληροφόρηση, διαστρέβλωση ιστορικών γεγονότων, συκοφαντία, αντιλήψεις ασύμβατες με τα ανθρώπινα δικαιώματα, ακροδεξιές αντιλήψεις, εχθρική ή υποτιμητική στάση απέναντι σε άλλα άτομα λόγω εθνικότητας, θρησκεύματος, φύλου, φυλής, σεξουαλικού προσανατολισμού, ειρωνικές εκφράσεις, εξύβριση, αδικαιολόγητη επιθετική συμπεριφορά, εκφορά απόψεων άσχετων με το θέμα της συζήτησης.
Μία περίπτωση είναι οι ακροδεξιές ιδέες. Αν οι ακροδεξιές οργανώσεις είναι νόμιμες και αφήνουμε τους ακροδεξιούς να εκφράζονται ελεύθερα, ένας κίνδυνος είναι να επηρεαστούν άνθρωποι από αυτές τις ιδέες. Ο άλλος κίνδυνος είναι να μπουν στο κοινοβούλιο ή ακόμα χειρότερα να πάρουν την εξουσία.
ποιος θα κρίνει τι είναι ακραίο , ακροδεξιό ή ακροαριστερό;
Ο ιδιος πάντως έδειξε την κλίση του...οποτε δεν είναι αμερόληπτος ως προς το θέμα...
ειναι ακροδεξιά η Νίκη ασπούμε λες και θέλει να καταλύσει τη δημοκρατία. Ο Βαρουφάκης λέει οτι πρέπει να έρχονται όσοι μετανάστες θέλουν και να τους θέλουμε όλους. Ο Κασελάκης λέει οτι θα υιοθετήσει παιδί με τον Τάιλερ και θα διαλέξει αγόρι. Η Νίκη δεν λέει τίποτε παράνομο ενώ οι άλλοι δυο προπαγανδίζουν παράνομες ενέργειες. Ομως ο ακραίος είναι ο Νατσιός απο τους τρεις στην Ελλάδα του επιδοτούμενου γουοκ απο τη CIA. Δεν θα πάει καλά αυτό.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
μια κατασταση χωρις ορια ονομαζεται ασυδοσια, οχι ελευθερια.
δλδ αμ σεπω μαλακα και συ θα απαντησεις με μια βρισια ...θα πρεπει να το κανουμε θεμα ;
η εμμονη θα πρεπει να διωκεται
Εξαρταται που θα με πεις μαλακα.
Εαν το πεις ιδιωτικα και το ακουσω μονο εγω και οι δικοι μου, εχει καλως.
Εαν το πεις σε καποιο δημοσιο μεσο, τοτε με διασυρεις, μου στερεις το δικαιωμα να εχω σχεσεις με αλλους.
θα το καταπιουμε βαθια μεσα μας με ενα ποτο ή με σεξ -----αν δεν μπορουμε να αντιδρασουμε στα ισα ..
στην αρχαια αθηνα υπηρχε αθυροστομια σε χειροτερο βαθμο
gmoutzour έγραψε: 13 Μαρ 2025, 22:16
Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν κάποια όρια στην ελευθερία του λόγου. Να υπάρχει λογοκρισία στις ακόλουθες περιπτώσεις: παραπληροφόρηση, διαστρέβλωση ιστορικών γεγονότων, συκοφαντία, αντιλήψεις ασύμβατες με τα ανθρώπινα δικαιώματα, ακροδεξιές αντιλήψεις, εχθρική ή υποτιμητική στάση απέναντι σε άλλα άτομα λόγω εθνικότητας, θρησκεύματος, φύλου, φυλής, σεξουαλικού προσανατολισμού, ειρωνικές εκφράσεις, εξύβριση, αδικαιολόγητη επιθετική συμπεριφορά, εκφορά απόψεων άσχετων με το θέμα της συζήτησης.
Μία περίπτωση είναι οι ακροδεξιές ιδέες. Αν οι ακροδεξιές οργανώσεις είναι νόμιμες και αφήνουμε τους ακροδεξιούς να εκφράζονται ελεύθερα, ένας κίνδυνος είναι να επηρεαστούν άνθρωποι από αυτές τις ιδέες. Ο άλλος κίνδυνος είναι να μπουν στο κοινοβούλιο ή ακόμα χειρότερα να πάρουν την εξουσία.
ποιος θα κρίνει τι είναι ακραίο , ακροδεξιό ή ακροαριστερό;
Όπως κάθε σημαντικό ζήτημα, πιστεύω ότι και αυτό θα έπρεπε να ρυθμίζεται με δημοψηφίσματα. Στα δημοψηφίσματα οι διαθέσιμες επιλογές να αποτελούν θέσεις ειδικών. Δηλαδή να συμμετέχουν και οι πολίτες και οι ειδικοί στη διαδικασία. Δεν έχουμε βέβαια τέτοιο σύστημα, τουλάχιστον στην παρούσα φάση.
gmoutzour έγραψε: 13 Μαρ 2025, 22:16
Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν κάποια όρια στην ελευθερία του λόγου. Να υπάρχει λογοκρισία στις ακόλουθες περιπτώσεις: παραπληροφόρηση, διαστρέβλωση ιστορικών γεγονότων, συκοφαντία, αντιλήψεις ασύμβατες με τα ανθρώπινα δικαιώματα, ακροδεξιές αντιλήψεις, εχθρική ή υποτιμητική στάση απέναντι σε άλλα άτομα λόγω εθνικότητας, θρησκεύματος, φύλου, φυλής, σεξουαλικού προσανατολισμού, ειρωνικές εκφράσεις, εξύβριση, αδικαιολόγητη επιθετική συμπεριφορά, εκφορά απόψεων άσχετων με το θέμα της συζήτησης.
Μία περίπτωση είναι οι ακροδεξιές ιδέες. Αν οι ακροδεξιές οργανώσεις είναι νόμιμες και αφήνουμε τους ακροδεξιούς να εκφράζονται ελεύθερα, ένας κίνδυνος είναι να επηρεαστούν άνθρωποι από αυτές τις ιδέες. Ο άλλος κίνδυνος είναι να μπουν στο κοινοβούλιο ή ακόμα χειρότερα να πάρουν την εξουσία.
ποιος θα κρίνει τι είναι ακραίο , ακροδεξιό ή ακροαριστερό;
Όπως κάθε σημαντικό ζήτημα, πιστεύω ότι και αυτό θα έπρεπε να ρυθμίζεται με δημοψηφίσματα. Στα δημοψηφίσματα οι διαθέσιμες επιλογές να αποτελούν θέσεις ειδικών. Δηλαδή να συμμετέχουν και οι πολίτες και οι ειδικοί στη διαδικασία. Δεν έχουμε βέβαια τέτοιο σύστημα, τουλάχιστον στην παρούσα φάση.
κάθε πολιτεία στον κόσμο ορίζει τι είναι νομιμο να λες και τι όχι.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
gmoutzour έγραψε: 13 Μαρ 2025, 22:16
Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν κάποια όρια στην ελευθερία του λόγου. Να υπάρχει λογοκρισία στις ακόλουθες περιπτώσεις: παραπληροφόρηση, διαστρέβλωση ιστορικών γεγονότων, συκοφαντία, αντιλήψεις ασύμβατες με τα ανθρώπινα δικαιώματα, ακροδεξιές αντιλήψεις, εχθρική ή υποτιμητική στάση απέναντι σε άλλα άτομα λόγω εθνικότητας, θρησκεύματος, φύλου, φυλής, σεξουαλικού προσανατολισμού, ειρωνικές εκφράσεις, εξύβριση, αδικαιολόγητη επιθετική συμπεριφορά, εκφορά απόψεων άσχετων με το θέμα της συζήτησης.
Μία περίπτωση είναι οι ακροδεξιές ιδέες. Αν οι ακροδεξιές οργανώσεις είναι νόμιμες και αφήνουμε τους ακροδεξιούς να εκφράζονται ελεύθερα, ένας κίνδυνος είναι να επηρεαστούν άνθρωποι από αυτές τις ιδέες. Ο άλλος κίνδυνος είναι να μπουν στο κοινοβούλιο ή ακόμα χειρότερα να πάρουν την εξουσία.
ποιος θα κρίνει τι είναι ακραίο , ακροδεξιό ή ακροαριστερό;
Όπως κάθε σημαντικό ζήτημα, πιστεύω ότι και αυτό θα έπρεπε να ρυθμίζεται με δημοψηφίσματα. Στα δημοψηφίσματα οι διαθέσιμες επιλογές να αποτελούν θέσεις ειδικών. Δηλαδή να συμμετέχουν και οι πολίτες και οι ειδικοί στη διαδικασία. Δεν έχουμε βέβαια τέτοιο σύστημα, τουλάχιστον στην παρούσα φάση.
ποιος θα κρίνει τι είναι ακραίο , ακροδεξιό ή ακροαριστερό;
Όπως κάθε σημαντικό ζήτημα, πιστεύω ότι και αυτό θα έπρεπε να ρυθμίζεται με δημοψηφίσματα. Στα δημοψηφίσματα οι διαθέσιμες επιλογές να αποτελούν θέσεις ειδικών. Δηλαδή να συμμετέχουν και οι πολίτες και οι ειδικοί στη διαδικασία. Δεν έχουμε βέβαια τέτοιο σύστημα, τουλάχιστον στην παρούσα φάση.
Θα ξεκινήσω από το δεδομένο ότι, θεωρητικά, υπερασπιζόμαστε τη Δημοκρατία και αποτελούμε μέρος της. Όλες οι πολιτικές παρατάξεις αποδέχονται τη διαδικασία της ψηφοφορίας και εκλέγονται μέσα από αυτήν — είτε η διαδικασία είναι αδιάβλητη είτε όχι. Άρα, καλό είναι να ξεκινάμε από αυτό το κοινό σημείο.
Προσωπικά θεωρώ ότι η ελευθερία του λόγου είναι απαραίτητη. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως όλα μπορούν ή πρέπει να λέγονται χωρίς κανένα όριο. Δεν μιλάμε για λογοκρισία — μιλάμε για σεβασμό, παιδεία και συνείδηση του τι προκαλούμε στους άλλους. Άλλο πράγμα η άποψη και άλλο η προσβολή, η παραπληροφόρηση ή η ρητορική μίσους.
Το θέμα δεν είναι πολιτικό. Είναι ανθρώπινο. Είναι θέμα συνύπαρξης.
Η ελευθερία του ενός σταματά εκεί που ξεκινά η αξιοπρέπεια του άλλου.
Το «παν μέτρον άριστον» το έλεγαν οι πρόγονοί μας — και σίγουρα είχαν τους λόγους τους. Δεν το έλεγαν για να περιορίσουν, αλλά για να υπενθυμίσουν ότι η ελευθερία χρειάζεται μέτρο για να παραμείνει ελευθερία. Ήταν —και παραμένει— ένας προειδοποιητικός μηχανισμός απέναντι στις υπερβολές. Ίσως είναι καιρός να το ξαναθυμηθούμε, όχι σαν ρητό, αλλά σαν καθημερινό φίλτρο σκέψης, κάθε φορά που μιλάμε, γράφουμε ή διαφωνούμε.