Polaris3 έγραψε: 12 Μαρ 2025, 18:29
Εδώ βλέπουμε τον άγιο Χριστόφορο, μεγάλη η χάρη του, με μορφή ενός υβριδίου σκύλου και ανθρώπου. Απορώ γιατί σας πείραξαν οι πίνακες του καλλιτέχνη, οι χριστιανοί το κάνατε πρώτοι πριν από αιώνες [img]https://i.postimg.cc/CdyYwS47/2025 ... .png[/img]
Ο Αγιος Χριστόφορος καταγόταν απο την φυλή των Κυνοκεφάλων και ποτέ στην βυζαντινή ζωγραφική δεν απεικονίζονταν έτσι. Αυτή η απεικόνιση είναι δυτική. Προφανώς κατάλαβαν οι δυτικοί ότι είχε κεφάλι σκύλου. Η πραγματικότητα είναι ότι ήταν κάτι σαν Ρωσσοπόντιος σαν τον Levan Saginashvili, δηλαδή ακραία βραχυκέφαλος Καφκάσιος και τεράστιας σωματικής διάπλασης.
Λαϊκή αγιογραφία είναι, καμμία σχέση με τη βυζαντινή.
Polaris3 έγραψε: 12 Μαρ 2025, 18:29
Εδώ βλέπουμε τον άγιο Χριστόφορο, μεγάλη η χάρη του, με μορφή ενός υβριδίου σκύλου και ανθρώπου. Απορώ γιατί σας πείραξαν οι πίνακες του καλλιτέχνη, οι χριστιανοί το κάνατε πρώτοι πριν από αιώνες [img]https://i.postimg.cc/CdyYwS47/2025 ... .png[/img]
Ο Αγιος Χριστόφορος καταγόταν απο την φυλή των Κυνοκεφάλων και ποτέ στην βυζαντινή ζωγραφική δεν απεικονίζονταν έτσι. Αυτή η απεικόνιση είναι δυτική. Προφανώς κατάλαβαν οι δυτικοί ότι είχε κεφάλι σκύλου. Η πραγματικότητα είναι ότι ήταν κάτι σαν Ρωσσοπόντιος σαν τον Levan Saginashvili, δηλαδή ακραία βραχυκέφαλος Καφκάσιος και τεράστιας σωματικής διάπλασης.
Λαϊκή αγιογραφία είναι, καμμία σχέση με τη βυζαντινή.
Μπορείτε να αντιληφθείτε τη διαφορά;
Επίσης ρητορικό ερώτημα.
δεν ξέρω για πιο λες. Οι ύστερες απεικονίσεις αυτές είναι επηρεασμένες απο τις δυτικές, δεν ανήκουν στην ορθόδοξη παράδοση
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Ο Αγιος Χριστόφορος καταγόταν απο την φυλή των Κυνοκεφάλων και ποτέ στην βυζαντινή ζωγραφική δεν απεικονίζονταν έτσι. Αυτή η απεικόνιση είναι δυτική. Προφανώς κατάλαβαν οι δυτικοί ότι είχε κεφάλι σκύλου. Η πραγματικότητα είναι ότι ήταν κάτι σαν Ρωσσοπόντιος σαν τον Levan Saginashvili, δηλαδή ακραία βραχυκέφαλος Καφκάσιος και τεράστιας σωματικής διάπλασης.
Λαϊκή αγιογραφία είναι, καμμία σχέση με τη βυζαντινή.
Μπορείτε να αντιληφθείτε τη διαφορά;
Επίσης ρητορικό ερώτημα.
δεν ξέρω για πιο λες. Οι ύστερες απεικονίσεις αυτές είναι επηρεασμένες απο τις δυτικές, δεν ανήκουν στην ορθόδοξη παράδοση
Η ορθόδοξη παράδοση είναι το θεμέλιο της λαϊκής παράδοσης.
Και μόνον η λαϊκή παράδοση είναι το μόνο αξιόπιστο και μη στρατευμένο πολιτικώς ή θρησκευτικώς αποδεικτικό στοιχείο της όποιας ελληνικής συνέχειας.
Τι σχέση έχει ο άγιος Χριστόφορος ο κυνοκέφαλος με τα συγκεκριμένα εκτρώματα
Υπήρχαν κάποιες αρχαίες παραδόσεις ότι στην Ασία ζούσαν κάποιες παράξενες φυλές, ανάμεσα τους και οι κυνοκέφαλοι
Σε αυτήν την φυλή άνηκε κατά την παράδοση κι ο Χριστόφορος,δεν θέλανε να τον κοροϊδέψουν αυτοί που τον ζωγράφισαν έτσι, έτσι πίστευαν ότι ηταν
ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Μαρ 2025, 19:14
Τα άλλα είναι προκρούστειες κλίνες.
Αυτό που βάζεις ράντομ άσχετες λέξεις που μοιάζουν σοφιστικέ νομίζεις ότι κάνουν πιο έξυπνες τις δημοσιεύσεις σου που είναι βαριά 4 γραμμές κάθε φορά;
Ποια είναι τα άλλα και τι θα πει ότι είναι προκρούστειες κλίνες;
Δεν χρειάζεται να απαντήσεις και δεν περιμένω να πεις κάτι που έχει συνοχή.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Polaris3 έγραψε: 12 Μαρ 2025, 18:29
Εδώ βλέπουμε τον άγιο Χριστόφορο, μεγάλη η χάρη του, με μορφή ενός υβριδίου σκύλου και ανθρώπου. Απορώ γιατί σας πείραξαν οι πίνακες του καλλιτέχνη, οι χριστιανοί το κάνατε πρώτοι πριν από αιώνες [img]https://i.postimg.cc/CdyYwS47/2025 ... .png[/img]
Ο Αγιος Χριστόφορος καταγόταν απο την φυλή των Κυνοκεφάλων και ποτέ στην βυζαντινή ζωγραφική δεν απεικονίζονταν έτσι. Αυτή η απεικόνιση είναι δυτική. Προφανώς κατάλαβαν οι δυτικοί ότι είχε κεφάλι σκύλου. Η πραγματικότητα είναι ότι ήταν κάτι σαν Ρωσσοπόντιος σαν τον Levan Saginashvili, δηλαδή ακραία βραχυκέφαλος Καφκάσιος και τεράστιας σωματικής διάπλασης.
Ενδιαφέρον αν και προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν οι λεπτομέρειες μεταξύ βυζαντινών, δυτικών, καθολικών, ορθόδοξων.
Σέλευκας και Νέτο πλήρως καταρτισμένοι, τα λένε ολόσωστα τα περι αγιογραφίας.
Δεν υπάρχει στην Βυζαντινή παράδοση όλο αυτ εφόσον θέλουμε να μιλήσουμε με όρους θεολογικούς, με όρους λαικής τέχνης ο καθένας εφευρίσκει αυτό που τον αναπαύει στο μυαλό και την ψυχοσύνθεσή του, επειδή οι Εικόνες όμως έχουν συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης στην Εκκλησία δεν μπορούμε να κάνουμε λόγο για "λαικότητες", αυτά βρείτε τα στον Θεόφιλο, όχι όταν μιλάτε για την "εικαστική βίβλο" της Εκκλησίας.
Δεν κατάλαβα δηλαδή και το μπέρδεμα ποιό είναι επι της ουσίας.
Επειδή γράφω σε νήμα της Γαλής τώρα που το είδα, υπενθυμίζω και το ιγκνορ που έχω, φαντάζομαι θα σκάσει κανα μήνυμα με γριλίσματα, σάλια να τρέχουν και ασυναρτησίες στο τετράγωνο κτλ αλλά οκ