Δεν βλέπω κάτι σε αυτονομία πέρα από την νέα κίνηση της BYD. Που θα μείνει στην Κίνα. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει πιστοποίηση για αυτόματη οδήγησης στην Ευρώπη.
Ένα πέρυσινο άρθρο με «θα» και «πειραματικά προγράμματα» Τι έχει γίνει από τότε; Μας τα έχει πει και η Τεσλα πριν από μια δεκαετία.
Έχει αλλάξει κάτι με την πιστοποίηση καθ έγκριση; Και να ξερεις ότι ακόμη κι αν οι Κινέζοι έχουν έτοιμη την τεχνολογία η Δύση θα τρενάρει την έγκριση μέχρις ότου φτάσουν και οι δυτικές εταιρίες στο ίδιο σημείο τουλάχιστον.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 22 Φεβ 2025, 23:47
Δεν βλέπω κάτι σε αυτονομία πέρα από την νέα κίνηση της BYD. Που θα μείνει στην Κίνα. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει πιστοποίηση για αυτόματη οδήγησης στην Ευρώπη.
Ένα πέρυσινο άρθρο με «θα» και «πειραματικά προγράμματα» Τι έχει γίνει από τότε; Μας τα έχει πει και η Τεσλα πριν από μια δεκαετία.
Έχει αλλάξει κάτι με την πιστοποίηση καθ έγκριση; Και να ξερεις ότι ακόμη κι αν οι Κινέζοι έχουν έτοιμη την τεχνολογία η Δύση θα τρενάρει την έγκριση μέχρις ότου φτάσουν και οι δυτικές εταιρίες στο ίδιο σημείο τουλάχιστον.
Μα δε μιλάμε για θα.Τα ρομποταξί κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους της Κίνας.Για το τι θα κάνουν οι Δυτικοί δε μπορώ να ξέρω αλλά αν ισχύει αυτό που λες τότε οι ευθύνες πρέπει να αποδοθούν στις κυβερνήσεις της Δύσης που καθυστερούν τη χρήση μιας υπάρχουσας τεχνολογίας για να ικανοποιήσουν συμφέροντα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ την 23 Φεβ 2025, 12:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Όταν ολοκληρωθεί το εργοστάσιο στην Ουγγαρία, η BYD θα έχει αυτοκίνητα στην ΕΕ με μηδενικούς δασμούς και μικρότερα μεταφορικά. Που σημαίνει code red για όλους τους υπόλοιπους.
There are decades where you fuck around and days where you find out
vantono έγραψε: 18 Δεκ 2024, 09:59
Πάει για κλείσιμο επειδη "εκανε στροφή στην ηλεκτροκίνηση", σύμφωνα με εναν υπερψέκουλα γνωστό μου. Και όποια αυτοκινητοβιομηχανία κανει στροφή στην ηλεκτροκίνηση "μετά απο λίγο κλείνει".
σε τι σκεύος μαγειρεύει το γλυκόξινο κοτόπουλο του ο γνωστός σου, πύτε;
Saturn έγραψε: 13 Μαρ 2025, 12:17
Βρε ζωάδια, γιατί δεν μου απαντάτε?
Ένα πέρυσινο άρθρο με «θα» και «πειραματικά προγράμματα» Τι έχει γίνει από τότε; Μας τα έχει πει και η Τεσλα πριν από μια δεκαετία.
Έχει αλλάξει κάτι με την πιστοποίηση καθ έγκριση; Και να ξερεις ότι ακόμη κι αν οι Κινέζοι έχουν έτοιμη την τεχνολογία η Δύση θα τρενάρει την έγκριση μέχρις ότου φτάσουν και οι δυτικές εταιρίες στο ίδιο σημείο τουλάχιστον.
Μα δε μιλάμε για θα.Τα ρομποταξί κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους της Κίνας.Για το τι θα κάνουν οι Δυτικοί δε μπορώ να ξέρω αλλά αν ισχύει αυτό που λες τότε οι ευθύνες πρέπει να αποδοθούν στις κυβερνήσεις της Δύσης που καθυστερούν τη χρήση μιας υπάρχουσας τεχνολογίας για να ικανοποιήσουν συμφέροντα.
Ένα πέρυσινο άρθρο με «θα» και «πειραματικά προγράμματα» Τι έχει γίνει από τότε; Μας τα έχει πει και η Τεσλα πριν από μια δεκαετία.
Έχει αλλάξει κάτι με την πιστοποίηση καθ έγκριση; Και να ξερεις ότι ακόμη κι αν οι Κινέζοι έχουν έτοιμη την τεχνολογία η Δύση θα τρενάρει την έγκριση μέχρις ότου φτάσουν και οι δυτικές εταιρίες στο ίδιο σημείο τουλάχιστον.
Μα δε μιλάμε για θα.Τα ρομποταξί κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους της Κίνας.Για το τι θα κάνουν οι Δυτικοί δε μπορώ να ξέρω αλλά αν ισχύει αυτό που λες τότε οι ευθύνες πρέπει να αποδοθούν στις κυβερνήσεις της Δύσης που καθυστερούν τη χρήση μιας υπάρχουσας τεχνολογίας για να ικανοποιήσουν συμφέροντα.