Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Η Hellenic Train δεν ευθύνεται για την σύγκρουση. Του ΟΣΕ ήταν ο σταθμάρχης και στον ΟΣΕ ανήκει και η αρμοδιότητα για τηλεδιοίκηση. Εαν υπάρχει κάποια ευθύνη της Hellenic Train, υπάρχει μόνο εαν η εμπορική μετέφερε κάποιο παράνομο φορτίο με εύλεκτο υλικό και αυτό αφορά την έκρηξη, όχι την σύγκρουση.
Τώρα, άσχετο, μου ήρθε να ρωτήσω, το όριο ταχύτητας για τα σαπάκια, ποιό είναι? Κάπου πολύ χαμηλότερο από τα 100 πλας που έτρεχαν οι αμαξοστοιχίες?
Δεν γνωρίζω τα όρια των τραίνων.
αν δεν κάνω λάθος, είναι πολύ πιο κάτω από τα 100 χλμ, έτσι νομίζω λένε οι προδιαγραφές, ενώ ακριβώς μετά τα Τέμπη υπήρξε απόφαση για αύξησή τους σε πάνω από 100χλμ
Και ενώ μιλάγαμε στον Θεοδωράκη για σαπάκια...
Kαι τι σημασία έχει τι πιστεύει ο κόσμος;θα πέσει μια άλλη κυβέρνηση της ΝΔ,αυτοί που θα έλθουν θα τα κάνουν θάλασσα,δεν θα βρεθεί κανένα φορτίο και η ιστορία θα μπει δίπλα στο Βατοπέδι.Μετά το Βατοπέδι πάντως ήλθαν τα μνημόνια.
Το Βατοπαιδι ηταν οικονομικο σκανδαλο. Απο αυτα εχουμε χορτάσει δε μας κανουν πια εντυπωση. Ναι ειναι κλεφτες το ξερουμε 50 χρονια τωρα big deal!
Αλλα εδω θα μεινει η σκια 57 νεκρων. Οπως ο ΣΥΡΙΖΑ εχει τη σκια των 100 νεκρων στο Ματι.
Δεν ειναι τοσο απλο.
Με τον ΣΥΡΙΖΑ εξαερωμενο υπο το βαρος των νεκρων (αλλα και της ηλιθιας διακυβερνησης του) αν κολλησει η ρετσινια της (υποτιθεμενης η μη δεν εχει σημασια καθως ο κοσμος θα πιστεψει αυτο που θελει) συγκαλυψης στη ΝΔ συν το βαρος των νεκρων θα παμε σε αλλο realignment της Ελ πολιτικης σκηνης μετα το 2012.
Οι βασικοι πολιτικοι παικτες θα ειναι εξαντλημενοι και με σκιες ΝΔ με τα Τεμπη και το μασουλημα, ΣΥΡΙΖΑ με το Ματι και την ηλιθια διακυβερνηση και το ΠΑΣΟΚ με ολη την ιστορια του πασοκισμου στους ωμους του και αυτο θα αφησει κενο εξουσιας.
Εκει η θα αναγκαστουν να συνεργαστουν η θα αφεθουν να γινουν melt down και να αναδυθουν αλλες δυναμεις πιο ακραιες, πιο ριζοσπαστικες, πιο λαικιστικες.
Οι επομενες εκλογές, οποτε αυτες γινουν θα ειναι ακρως ενδιαφέρουσες.
Αυτούς που φοβόντουσαν πραγματικά, φρόντισαν να τους ξεφορτωθούν μέσω της χειραγωγούμενης δικαιοσύνης.
Όποιος και να αναλάβει τώρα, δεν έχουν θέμα, πέραν του ότι θα χάσουν τις καρέκλες.
Αυτοι δε χρειαζονταν χειραγωγουμενη δικαιοσυνη. Ηταν τοσο μπουνταλαδες οι χρυσαυγουλοι που ηταν απλα θεμα χρονου να τους μαζεψουν ολους.
Μη βαυκαλιζεσαι οτι οι δικοι σου ηταν τιποτα mastermind politicians που απειλουσαν το κατεστημενο. Thugs και gangsters ητανε που αργα η γρηγορα στη φυλακη θα κατεληγαν οπως κατεληγαν και ολα τα χρυσαυγιτικα χουλιγκανια πολυ πριν γινει κοινοβουλευτικο κομμα η συμμορια τους.
Οι τυποι δεν ειχαν καν πολιτικη προταση. Ουγκ και ξυλο ητανε λες και αμα βαραγανε το δημοσιο χρεος ξερω γω αυτο θα εξαφανιζοτανε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος George_V την 18 Φεβ 2025, 01:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Τώρα, άσχετο, μου ήρθε να ρωτήσω, το όριο ταχύτητας για τα σαπάκια, ποιό είναι? Κάπου πολύ χαμηλότερο από τα 100 πλας που έτρεχαν οι αμαξοστοιχίες?
Δεν γνωρίζω τα όρια των τραίνων.
αν δεν κάνω λάθος, είναι πολύ πιο κάτω από τα 100 χλμ, έτσι νομίζω λένε οι προδιαγραφές, ενώ ακριβώς μετά τα Τέμπη υπήρξε απόφαση για αύξησή τους σε πάνω από 100χλμ
Και ενώ μιλάγαμε στον Θεοδωράκη για σαπάκια...
πάλι γράφεις παπαριές;
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
αν δεν κάνω λάθος, είναι πολύ πιο κάτω από τα 100 χλμ, έτσι νομίζω λένε οι προδιαγραφές, ενώ ακριβώς μετά τα Τέμπη υπήρξε απόφαση για αύξησή τους σε πάνω από 100χλμ
Και ενώ μιλάγαμε στον Θεοδωράκη για σαπάκια...
πάλι γράφεις παπαριές;
Ενδεχομένως και μπορεί.
Αλλά είμαι πάντα τίμια και προσεκτική εγώ. Όταν δεν γνωρίζω απολύτως σίγουρα κάτι, δεν μιλώ για βεβαιότητες και χρησιμοποιώ λέξεις όπως "νομίζω", "ίσως", "δεν ξέρω", "έτσι μου είπαν".
Το Βατοπαιδι ηταν οικονομικο σκανδαλο. Απο αυτα εχουμε χορτάσει δε μας κανουν πια εντυπωση. Ναι ειναι κλεφτες το ξερουμε 50 χρονια τωρα big deal!
Αλλα εδω θα μεινει η σκια 57 νεκρων. Οπως ο ΣΥΡΙΖΑ εχει τη σκια των 100 νεκρων στο Ματι.
Δεν ειναι τοσο απλο.
Με τον ΣΥΡΙΖΑ εξαερωμενο υπο το βαρος των νεκρων (αλλα και της ηλιθιας διακυβερνησης του) αν κολλησει η ρετσινια της (υποτιθεμενης η μη δεν εχει σημασια καθως ο κοσμος θα πιστεψει αυτο που θελει) συγκαλυψης στη ΝΔ συν το βαρος των νεκρων θα παμε σε αλλο realignment της Ελ πολιτικης σκηνης μετα το 2012.
Οι βασικοι πολιτικοι παικτες θα ειναι εξαντλημενοι και με σκιες ΝΔ με τα Τεμπη και το μασουλημα, ΣΥΡΙΖΑ με το Ματι και την ηλιθια διακυβερνηση και το ΠΑΣΟΚ με ολη την ιστορια του πασοκισμου στους ωμους του και αυτο θα αφησει κενο εξουσιας.
Εκει η θα αναγκαστουν να συνεργαστουν η θα αφεθουν να γινουν melt down και να αναδυθουν αλλες δυναμεις πιο ακραιες, πιο ριζοσπαστικες, πιο λαικιστικες.
Οι επομενες εκλογές, οποτε αυτες γινουν θα ειναι ακρως ενδιαφέρουσες.
Αυτούς που φοβόντουσαν πραγματικά, φρόντισαν να τους ξεφορτωθούν μέσω της χειραγωγούμενης δικαιοσύνης.
Όποιος και να αναλάβει τώρα, δεν έχουν θέμα, πέραν του ότι θα χάσουν τις καρέκλες.
Αυτοι δε χρειαζονταν χειραγωγουμενη δικαιοσυνη. Ηταν τοσο μπουνταλαδες οι χρυσαυγουλοι που ηταν απλα θεμα χρονου να τους μαζεψουν ολους.
Μη βαυκαλιζεσαι οτι οι δικοι σου ηταν τιποτα mastermind politicians που απειλουσαν το κατεστημενο. Thugs και gangsters ητανε που αργα η γρηγορα στη φυλακη θα κατεληγαν οπως κατεληγαν και ολα τα χρυσαυγιτικα χουλιγκανια πολυ πριν γινει κοινοβουλευτικο κομμα η συμμορια τους.
Οι τυποι δεν ειχαν καν πολιτικη προταση. Ουγκ και ξυλο ητανε λες και αμα βαραγανε το δημοσιο χρεος ξερω γω αυτο θα εξαφανιζοτανε.
Κι όμως χρειάστηκε χειραγωγούμενη δικαιοσύνη και για την δίωξη περι "εγκληματικής οργάνωσης" και για την καταδίκη. Αλλιώς δεν θα επικαλούνταν τον ναζισμό ως "αποδεικτικό εντολών" (ελλείψει αποδείξεων), ούτε θα ενέτασσαν στην δικογραφία επεισόδια που προκλήθηκαν απο αντισυγκεντρωθέντες εναντίον της Χρυσής Αυγής ως "ενοχοποιητικό στοιχεία" εναντίον της Χρυσής Αυγής, ούτε πολλά άλλα.
Και ναι, απείλησαν το σύστημα, γι' αυτό και τους καταδίωξαν. Μπορεί να μην ήταν οι νο1 πολιτικές ιδιοφυίες (ούτε και το άκρως αντίθετο ήταν πάντως), ήταν όμως μια πολιτική δύναμη επιρροής της κοινωνίας και αυτό ήταν που κυνήγησαν και πολέμησαν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Golden Age την 18 Φεβ 2025, 01:26, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Πάντως, για το δεύτερο, για την αύξηση του ορίου, ναι, αυτό το διάβασα σε ενημερωτικό σαι και είχε κανονιστεί να ισχύσει. Διαμαρτυρήθηκαν υπάλληλοι οδηγοί κτλ του ΟΣΕ και δεν ξέρω τί έγινε τελικά
Saturn έγραψε: 18 Φεβ 2025, 01:25
Πάντως, για το δεύτερο, για την αύξηση του ορίου, ναι, αυτό το διάβασα σε ενημερωτικό σαι και είχε κανονιστεί να ισχύσει. Διαμαρτυρήθηκαν υπάλληλοι οδηγοί κτλ του ΟΣΕ και δεν ξέρω τί έγινε τελικά
σιδηρόδρομος είναι, δεν είναι αυτοκίνητα. Οι ταχύτητες είναι δεδομένες βάσει γραμμής και μηχανής, δεν το πατάει ο καθένας όπως γουστάρει γιατί - εκτός του ότι ακολουθεί δρομολόγιο με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα- μπορεί να βρεθεί εκτός τροχιάς. Αυτό που διάβασες ίσως ήταν κάποια ολοκλήρωση (ή αποκατάσταση, αν ηταν πρόσφατο) της ηλεκτροκίνησης σε κάποιο τμήμα, πράγμα που θα αυξήσει και τις ταχύτητες
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Αυτούς που φοβόντουσαν πραγματικά, φρόντισαν να τους ξεφορτωθούν μέσω της χειραγωγούμενης δικαιοσύνης.
Όποιος και να αναλάβει τώρα, δεν έχουν θέμα, πέραν του ότι θα χάσουν τις καρέκλες.
Αυτοι δε χρειαζονταν χειραγωγουμενη δικαιοσυνη. Ηταν τοσο μπουνταλαδες οι χρυσαυγουλοι που ηταν απλα θεμα χρονου να τους μαζεψουν ολους.
Μη βαυκαλιζεσαι οτι οι δικοι σου ηταν τιποτα mastermind politicians που απειλουσαν το κατεστημενο. Thugs και gangsters ητανε που αργα η γρηγορα στη φυλακη θα κατεληγαν οπως κατεληγαν και ολα τα χρυσαυγιτικα χουλιγκανια πολυ πριν γινει κοινοβουλευτικο κομμα η συμμορια τους.
Οι τυποι δεν ειχαν καν πολιτικη προταση. Ουγκ και ξυλο ητανε λες και αμα βαραγανε το δημοσιο χρεος ξερω γω αυτο θα εξαφανιζοτανε.
Κι όμως χρειάστηκε χειραγωγούμενη δικαιοσύνη και για την δίωξη περι "εγκληματικής οργάνωσης" και για την καταδίκη. Αλλιώς δεν θα επικαλούνταν τον ναζισμό ως "αποδεικτικό εντολών" (ελλείψει αποδείξεων), ούτε θα ενέτασσαν στην δικογραφία επεισόδια που προκλήθηκαν απο αντισυγκεντρωθέντες εναντίον της Χρυσής Αυγής ως "ενοχοποιητικό στοιχεία" εναντίον της Χρυσής Αυγής, ούτε πολλά άλλα.
Και ναι, απείλησαν το σύστημα, γι' αυτό και τους καταδίωξαν. Μπορεί να μην ήταν οι νο1 πολιτικές ιδιοφυίες (ούτε και το άκρως αντίθετο ήταν πάντως), ήταν όμως μια πολιτική δύναμη επιρροής της κοινωνίας και αυτό ήταν που κυνήγησαν και πολέμησαν.
Αυτα λεει ο Κασιδιαρης στο καφενειο της φυλακης για παρηγορια?
Ελα τωρα. Συμμορια γκανγκστερ ητανε και αν δεν ηταν το περιστατικο Φυσσα θα ηταν κατι αλλο. Στη φυλακη θα κατεληγαν οπως καθε χρυσαυγιτικο χουλιγκανι απο ιδρυσεως ΧΑ.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Saturn έγραψε: 18 Φεβ 2025, 01:25
Πάντως, για το δεύτερο, για την αύξηση του ορίου, ναι, αυτό το διάβασα σε ενημερωτικό σαι και είχε κανονιστεί να ισχύσει. Διαμαρτυρήθηκαν υπάλληλοι οδηγοί κτλ του ΟΣΕ και δεν ξέρω τί έγινε τελικά
σιδηρόδρομος είναι, δεν είναι αυτοκίνητα. Οι ταχύτητες είναι δεδομένες βάσει γραμμής και μηχανής, δεν το πατάει ο καθένας όπως γουστάρει γιατί - εκτός του ότι ακολουθεί δρομολόγιο με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα- μπορεί να βρεθεί εκτός τροχιάς. Αυτό που διάβασες ίσως ήταν κάποια ολοκλήρωση (ή αποκατάσταση, αν ηταν πρόσφατο) της ηλεκτροκίνησης σε κάποιο τμήμα, πράγμα που θα αυξήσει και τις ταχύτητες
πού είπα εγώ οτι πάει ο κάθε οδηγός όπως γουστάρει?
Σήμα κινδύνου εκπέμπουν οι μηχανοδηγοί μετά την απόφαση του ΟΣΕ για αύξηση των δρομολογίων και του ορίου ταχύτητας των συρμών στα 140 χλμ. από την προσεχή Δευτέρα, την ίδια στιγμή που παραμένουν οι συνθήκες αν-ασφάλειας στον σιδηρόδρομο.
Ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει στον σιδηρόδρομο μετά την τραγωδία των Τεμπών, όπως ενημέρωσε χθες με μελανούς τόνους το σωματείο μηχανοδηγών σε συνέντευξη Τύπου, στην οποία συμμετείχε και το προεδρείο της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE).
«Σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει μετά τα Τέμπη. Μόνο στο Τιθορέα-Δομοκός λειτουργεί η τηλεδιοίκηση και έγιναν βελτιώσεις στα τούνελ. Σε όλα τα υπόλοιπα η κατάστασή παραμένει ίδια» κατέθεσε χθες ως μαρτυρία ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης Κώστας Γενιδούνιας. Η δήλωσή του αυτή εντούτοις αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα υπό το φως της απόφασης του ΟΣΕ να αυξηθούν τα δρομολόγια στο δίκτυο από τη Δευτέρα 15 Μαΐου, όπως και τα όρια ταχύτητας των τρένων, από τα 100 χλμ. που είναι σήμερα, στα 140 χλμ.!
«Δηλώνουμε την επιφύλαξή μας. Αν αυξηθούν από τη Δευτέρα τα δρομολόγια και το όριο ταχύτητας πάει στα 140 χλμ., υπάρχει ζήτημα στα σημεία που δεν λειτουργούν η τηλεδιοίκηση και τα συστήματα ασφαλείας» προειδοποίησε σε υψηλούς τόνους ο Κ. Γενιδούνιας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την απόφαση του ΟΣΕ, από Δευτέρα προβλέπονται τέσσερα δρομολόγια από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και άλλα τέσσερα αντίστοιχα από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, ενώ επανέρχονται τα αρχικά δρομολόγια στις διαδρομές Πειραιάς-ΑΙΡ-Αθήνα-Κιάτο και Αθήνα-Κιάτο-Αίγιο.
Επίσης, καθιερώνονται νέα δρομολόγια στις διαδρομές Λάρισα-Θεσσαλονίκη και Λάρισα-Βόλος (και αντιστρόφως), καθώς και νέα δρομολόγια εμπορικών αμαξοστοιχιών στη γραμμή Θριάσιο-Ικόνιο.
«Είναι αδιανόητο να αυξηθούν οι ταχύτητες στα τρένα χωρίς να έχει διασφαλιστεί η ασφάλεια» συμφώνησε και ο ισπανικής καταγωγής πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μηχανοδηγών Χουάν Χεσούς Γκαρσία Φράιλε, εκφράζοντας την ίδια στιγμή τη στήριξή του στους Έλληνες συναδέλφους του που διεκδικούν σύγχρονες υποδομές και συνθήκες ασφάλειας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Saturn την 18 Φεβ 2025, 01:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
φίλε μου την πρόταση του ΠΑΣΟΚ μας την έφερε και ο γκομπακ πριν μερικές σελίδες.
Αυτό εδώ: «Οι κατηγορούμενοι ενεργώντας κατά παράβαση των υπηρεσιακών τους καθηκόντων, χωρίς να ζητήσουν τη συναίνεση των αρμοδίων δικαστικών Αρχών αλλοίωσαν τον τόπο του συμβάντος και τον πέριξ αυτού χώρο. Είχαν δε ως σκοπό, δυσχεραίνοντας τις έρευνες για τη συλλογή αποδεικτικών στοιχείων, να επέμβουν αθέμιτα στην εν εξελίξει ανακριτική διαδικασία, από την οποία προέκυπταν ποινικές ευθύνες για συγκεκριμένα πρόσωπα, προς τον σκοπό προσπορισμού παράνομου ηθικού οφέλους στους δράστες των διερευνώμενων αδικημάτων, που συνίσταται στη μη έγκαιρη και ουσιαστική αξιοποίηση του υπάρχοντος αποδεικτικού υλικού και των ευρημάτων που υπήρχαν στον τόπο τέλεσης τους»
πού ακριβώς είναι;
Λινο το βρηκα, διαταξη 69.2024, η εισαγελεας εφετων λαρισας ειναι, οχι παραμυθια τελικα. Δεν το ανεβάζω γιατι νομιζω δεν επιτρέπεται, μην πάθεις και κανενα σοκ. Σου μοιαζει περίεργο που καναμε πλακα, αλλα το κειμενο υπάρχει οπως το διαβασες;
λες τελικα να τον εφαγε ο Κυριακος;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 18 Φεβ 2025, 01:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.