
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Δεν συμφωνει ο Σαμαρας;


- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13039
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Είναι ο τύπος που είπε πως αν λέγαμε πως υπάρχει πρόβλημα στην ασφάλεια δε θα έμπαινε κάνεις στο τρένο.Nostalgia έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:10Ενταξει μιλαμε για τον μεγαλυτερο καραγκιοζη αριβιστα απο απαρχης του Ελληνικου κρατους.
Από κει και πέρα τι να συζητάμε;
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31010
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Πού είπαμε ότι βρίσκεσαι;GoBzi έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:14Ωραία, να μας πουν οι της ΝΔ τι ισχύει. Εαν ο καθένας έκανε οτι ήθελε τότε φταίει κάποιος απο την Κυβέρνηση για το μπάχαλο. Εαν οι πυροσβεστική, τροχαια, και αλλα μπακαλικα ακολουθούσαν διαταγές τότε πάλι φταίει κάποιος απο την Κυβέρνηση για το μπάχαλο.enaon έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:11να σου πω τι εχει γινει γιατι οι αλλοι τα λενε μπερδεμενα.
Εχουμε ενα υπερεξελιγμένο κεντρο διαχείρισης κρίσεων, απο εκει οι υπέρκομψοι πολιτικοι μπορουν να συντονίσουν όλους τους υπερμαχημους κλάδους του υπερσυστηματος, πυροσβεστική, τροχαια, και αλλα μπακαλικα. Τον κατηγορούν οτι δεν δούλευε τίποτα και ο κάθε ενας εκανε ο,τι του κατέβηκε στο πεδίο, αλλα θα φανεί οτι οι συνδεσεις με Κάιρο ειναι ολες ενεργές.
viewtopic.php?p=3851372#p3851372
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Σε ποια σημεια το προσχεδιο του πορισματος της επιτροπής του ΕΟΔΑΣΑΑΜ καιει την κυβερνηση.
Ο Βέλγος ειδικός και οι συνεργάτες του καταλήγουν, μεταξύ άλλων, πως οι εμπλεκόμενοι φορείς (ο ΟΣΕ, η ΡΑΣ και η Hellenic Train) όχι μόνο δεν συνεργάστηκαν αποδοτικά με την επιτροπή διερεύνησης του δυστυχήματος, αλλά καθυστερούσαν επί μήνες να στείλουν τα στοιχεία που τους ζητήθηκαν.
Οι ερευνητές κάνουν σαφείς αναφορές σε μεγάλη ποσότητα άγνωστης καύσιμης ύλης, επισημαίνοντας ότι για τα πιθανά αίτια και τις συνέπειες της πυρκαγιάς μετά τη σύγκρουση ζήτησαν εξωτερική πραγματογνωμοσύνη από φορείς του εξωτερικού (Ινστιτούτο RISE της Σουηδίας, Πανεπιστήμιο Γάνδης, Πανεπιστήμιο Πίζας, εργαστήρια RST στη Γερμανία).
Για την πύρινη σφαίρα δείχνουν ότι εμπλέκεται σημαντική ποσότητα καυσίμου. Η φωτιά δεν σβήνει, αλλά συνεχίζει να καίγεται ως «λίμνη φωτιάς» (pool fire), προκαλώντας την πυρκαγιά τόσο στο βαγόνι-εστιατόριο όσο και κοντά στις μηχανές της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Αυτή η φωτιά στις μηχανές είναι που θερμαίνει κάποια στιγμή το λάδι σιλικόνης, το οποίο αναφέρεται ως το αίτιο της πυρκαγιάς στο μόνο έως τώρα επίσημο κρατικό πόρισμα-μπακαλόχαρτο, αυτό της Πυροσβεστικής.
«Η μικρή διαρροή ελαίων σιλικόνης που περιείχαν οι μετασχηματιστές στα δύο πρώτα βαγόνια του εμπορικού συρμού δεν είναι ικανή για την πρόκληση της έκρηξης που σημειώθηκε» αναφέρουν.
Η άλλη πυρκαγιά, στο εστιατόριο, κατέκαιγε για τουλάχιστον 60 λεπτά μετά τη σύγκρουση. Η πρώτη προσπάθεια πυρόσβεσης από ένα πυροσβεστικό όχημα έγινε 43 λεπτά (!) μετά την έναρξη της πυρκαγιάς.
Καυτηριάζουν ότι ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ως ανεξάρτητος φορέας διερεύνησης σιδηροδρομικών ατυχημάτων, δεν λειτουργούσε κατά τη στιγμή του ατυχήματος. Η επίσημη έναρξη της έρευνας έγινε περισσότερο από ένα έτος μετά το ατύχημα, γεγονός που είχε αντίκτυπο στη συλλογή δεδομένων.
Συμπεραίνουν ότι πολλές πληροφορίες που θα έπρεπε να είχαν συλλεχθεί εγκαίρως σε μια σωστή έρευνα χάθηκαν λόγω του διαφορετικού πεδίου
εφαρμογής των διάφορων ερευνητικών οργανισμών. Αυτό ισχύει κυρίως για τη δικαστική έρευνα, τη διαχείριση και την αυτοψία του χώρου. Επιπλέον, επισημαίνουν πως μια σειρά από ενέργειες πραγματοποιήθηκαν μόνο έπειτα από συγκεκριμένα αιτήματα των οικογενειών των θυμάτων.
Μεγάλες καθυστερήσεις, από δύο έως τέσσερις μήνες, καταγράφουν και στην παράδοση πληροφοριών που ζήτησαν οι ερευνητές από φορείς που είναι πιο άμεσα εμπλεκόμενοι. Σε ορισμένες περιπτώσεις «τα ζητούμενα αποδεικτικά στοιχεία δεν δόθηκαν καθόλου».
Η ομάδα έρευνας σημειώνει ότι δεν μπόρεσε να πάρει συνέντευξη από ένα από τα κύρια εμπλεκόμενα πρόσωπα, τον «ένοχο» σταθμάρχη.
Τονίζουν ότι, αντί για τους ειδικούς διερευνητές τέτοιων σοβαρών ατυχημάτων, έφτασαν τις πρώτες ώρες στο σημείο μόνο ανώτεροι αξιωματικοί της Αστυνομίας, συντονιστές Πολιτικής Προστασίας και αξιωματικοί του Στρατού και της Πολεμικής Αεροπορίας.
«Η σηματοδότηση στην έξοδο του σταθμού Λάρισας προς Θεσσαλονίκη δεν ήταν λειτουργική, επειδή οι εργασίες ανανέωσης που καλύπτονται από τη σύμβαση 717 είχαν πραγματοποιηθεί μόνο εν μέρει».
Ο Βέλγος, που είναι επικεφαλής και της ειδικής ομάδας υποστήριξης του ERA στην Ελλάδα μετά τα Τέμπη, δίνει μεγάλη έμφαση στην έλλειψη προσωπικού του ΟΣΕ αλλά και στην τραγική μείωση των επενδύσεων συντήρησης στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Η ομάδα του εμφανίζει αναλυτικά στοιχεία για το μόνιμο προσωπικό του ΟΣΕ, που από 3.445 άτομα στο τέλος του 2010 είναι σήμερα 589. Αντίστοιχα, οι μόνιμοι και οι έμπειροι σταθμάρχες για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας μειώθηκαν στο ίδιο διάστημα από 564 σε 108.
https://www.newsbreak.gr/ellada/840325/ ... o-maximoy/
.
Ο Βέλγος ειδικός και οι συνεργάτες του καταλήγουν, μεταξύ άλλων, πως οι εμπλεκόμενοι φορείς (ο ΟΣΕ, η ΡΑΣ και η Hellenic Train) όχι μόνο δεν συνεργάστηκαν αποδοτικά με την επιτροπή διερεύνησης του δυστυχήματος, αλλά καθυστερούσαν επί μήνες να στείλουν τα στοιχεία που τους ζητήθηκαν.
Οι ερευνητές κάνουν σαφείς αναφορές σε μεγάλη ποσότητα άγνωστης καύσιμης ύλης, επισημαίνοντας ότι για τα πιθανά αίτια και τις συνέπειες της πυρκαγιάς μετά τη σύγκρουση ζήτησαν εξωτερική πραγματογνωμοσύνη από φορείς του εξωτερικού (Ινστιτούτο RISE της Σουηδίας, Πανεπιστήμιο Γάνδης, Πανεπιστήμιο Πίζας, εργαστήρια RST στη Γερμανία).
Για την πύρινη σφαίρα δείχνουν ότι εμπλέκεται σημαντική ποσότητα καυσίμου. Η φωτιά δεν σβήνει, αλλά συνεχίζει να καίγεται ως «λίμνη φωτιάς» (pool fire), προκαλώντας την πυρκαγιά τόσο στο βαγόνι-εστιατόριο όσο και κοντά στις μηχανές της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Αυτή η φωτιά στις μηχανές είναι που θερμαίνει κάποια στιγμή το λάδι σιλικόνης, το οποίο αναφέρεται ως το αίτιο της πυρκαγιάς στο μόνο έως τώρα επίσημο κρατικό πόρισμα-μπακαλόχαρτο, αυτό της Πυροσβεστικής.
«Η μικρή διαρροή ελαίων σιλικόνης που περιείχαν οι μετασχηματιστές στα δύο πρώτα βαγόνια του εμπορικού συρμού δεν είναι ικανή για την πρόκληση της έκρηξης που σημειώθηκε» αναφέρουν.
Η άλλη πυρκαγιά, στο εστιατόριο, κατέκαιγε για τουλάχιστον 60 λεπτά μετά τη σύγκρουση. Η πρώτη προσπάθεια πυρόσβεσης από ένα πυροσβεστικό όχημα έγινε 43 λεπτά (!) μετά την έναρξη της πυρκαγιάς.
Καυτηριάζουν ότι ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ως ανεξάρτητος φορέας διερεύνησης σιδηροδρομικών ατυχημάτων, δεν λειτουργούσε κατά τη στιγμή του ατυχήματος. Η επίσημη έναρξη της έρευνας έγινε περισσότερο από ένα έτος μετά το ατύχημα, γεγονός που είχε αντίκτυπο στη συλλογή δεδομένων.
Συμπεραίνουν ότι πολλές πληροφορίες που θα έπρεπε να είχαν συλλεχθεί εγκαίρως σε μια σωστή έρευνα χάθηκαν λόγω του διαφορετικού πεδίου
εφαρμογής των διάφορων ερευνητικών οργανισμών. Αυτό ισχύει κυρίως για τη δικαστική έρευνα, τη διαχείριση και την αυτοψία του χώρου. Επιπλέον, επισημαίνουν πως μια σειρά από ενέργειες πραγματοποιήθηκαν μόνο έπειτα από συγκεκριμένα αιτήματα των οικογενειών των θυμάτων.
Μεγάλες καθυστερήσεις, από δύο έως τέσσερις μήνες, καταγράφουν και στην παράδοση πληροφοριών που ζήτησαν οι ερευνητές από φορείς που είναι πιο άμεσα εμπλεκόμενοι. Σε ορισμένες περιπτώσεις «τα ζητούμενα αποδεικτικά στοιχεία δεν δόθηκαν καθόλου».
Η ομάδα έρευνας σημειώνει ότι δεν μπόρεσε να πάρει συνέντευξη από ένα από τα κύρια εμπλεκόμενα πρόσωπα, τον «ένοχο» σταθμάρχη.
Τονίζουν ότι, αντί για τους ειδικούς διερευνητές τέτοιων σοβαρών ατυχημάτων, έφτασαν τις πρώτες ώρες στο σημείο μόνο ανώτεροι αξιωματικοί της Αστυνομίας, συντονιστές Πολιτικής Προστασίας και αξιωματικοί του Στρατού και της Πολεμικής Αεροπορίας.
«Η σηματοδότηση στην έξοδο του σταθμού Λάρισας προς Θεσσαλονίκη δεν ήταν λειτουργική, επειδή οι εργασίες ανανέωσης που καλύπτονται από τη σύμβαση 717 είχαν πραγματοποιηθεί μόνο εν μέρει».
Ο Βέλγος, που είναι επικεφαλής και της ειδικής ομάδας υποστήριξης του ERA στην Ελλάδα μετά τα Τέμπη, δίνει μεγάλη έμφαση στην έλλειψη προσωπικού του ΟΣΕ αλλά και στην τραγική μείωση των επενδύσεων συντήρησης στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Η ομάδα του εμφανίζει αναλυτικά στοιχεία για το μόνιμο προσωπικό του ΟΣΕ, που από 3.445 άτομα στο τέλος του 2010 είναι σήμερα 589. Αντίστοιχα, οι μόνιμοι και οι έμπειροι σταθμάρχες για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας μειώθηκαν στο ίδιο διάστημα από 564 σε 108.
https://www.newsbreak.gr/ellada/840325/ ... o-maximoy/
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 06 Φεβ 2025, 13:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Μόνο σκατά φυτρώνουνε στον τόπο αυτό τον άγονο
κι όλοι χεσμένοι είμαστε, σκατάδες στο τετράγωνο.
Μας έρχεται κάθε σκατάς, θαρρούμε πως σωθήκαμε,
μα μόλις φύγει βλέπομε πως αποσκατωθήκαμε.
κι όλοι χεσμένοι είμαστε, σκατάδες στο τετράγωνο.
Μας έρχεται κάθε σκατάς, θαρρούμε πως σωθήκαμε,
μα μόλις φύγει βλέπομε πως αποσκατωθήκαμε.
Σαν άνθρωπος είναι ο Θεός σας. Δεν τον θέλω.
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Ε άμα είναι έτσι να το κλείσουμε το μαγαζί, ας το γυρίσουμε σε αναρχία. Αφού ο Βαγγέλης απο την πυροσβετική και ο Τάσος απο την τροχαία κάνανε οτι θέλανε χωρίς να έχουν εντολές απο ανωτέρους και δίχως να υπάρχει συντονισμός απο το αρμόδιο υποργείο, ποιος ο λόγος να έχουμε κυβέρνηση;sharp έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:27Πού είπαμε ότι βρίσκεσαι;GoBzi έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:14Ωραία, να μας πουν οι της ΝΔ τι ισχύει. Εαν ο καθένας έκανε οτι ήθελε τότε φταίει κάποιος απο την Κυβέρνηση για το μπάχαλο. Εαν οι πυροσβεστική, τροχαια, και αλλα μπακαλικα ακολουθούσαν διαταγές τότε πάλι φταίει κάποιος απο την Κυβέρνηση για το μπάχαλο.enaon έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:11
να σου πω τι εχει γινει γιατι οι αλλοι τα λενε μπερδεμενα.
Εχουμε ενα υπερεξελιγμένο κεντρο διαχείρισης κρίσεων, απο εκει οι υπέρκομψοι πολιτικοι μπορουν να συντονίσουν όλους τους υπερμαχημους κλάδους του υπερσυστηματος, πυροσβεστική, τροχαια, και αλλα μπακαλικα. Τον κατηγορούν οτι δεν δούλευε τίποτα και ο κάθε ενας εκανε ο,τι του κατέβηκε στο πεδίο, αλλα θα φανεί οτι οι συνδεσεις με Κάιρο ειναι ολες ενεργές.
viewtopic.php?p=3851372#p3851372
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Και στην Αϊτή έχουν. Σοβαρά τώρα, αν δεν ήταν η ΕΕ εκεί θα ήταν η χώρα, άντε Κολομβία. Δες τι γίνεται στα σχολεία, πάει δεν πάει ο μαθητής το ίδιο είναι. Κι αυτό έχει ξεκινήσει δεκαετίες, οπότε πλέον έχει κάτσει η μπίλια.GoBzi έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:34Ε άμα είναι έτσι να το κλείσουμε το μαγαζί, ας το γυρίσουμε σε αναρχία. Αφού ο Βαγγέλης απο την πυροσβετική και ο Τάσος απο την τροχαία κάνανε οτι θέλανε χωρίς να έχουν εντολές απο ανωτέρους και δίχως να υπάρχει συντονισμός απο το αρμόδιο υποργείο, ποιος ο λόγος να έχουμε κυβέρνηση;sharp έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:27Πού είπαμε ότι βρίσκεσαι;GoBzi έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:14
Ωραία, να μας πουν οι της ΝΔ τι ισχύει. Εαν ο καθένας έκανε οτι ήθελε τότε φταίει κάποιος απο την Κυβέρνηση για το μπάχαλο. Εαν οι πυροσβεστική, τροχαια, και αλλα μπακαλικα ακολουθούσαν διαταγές τότε πάλι φταίει κάποιος απο την Κυβέρνηση για το μπάχαλο.
viewtopic.php?p=3851372#p3851372
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Αν χρειαστεί, θα πάει.GoBzi έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:00;;;Otto Weininger έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:31Για να τεθεί ενώπιον δικαιοσύνης, αφού τον έχουν μηνύσει.
Να πάει και στο δικαστήριο να υπερασπιστεί τον εαυτό του.
Λες και η παραίτηση καθιστά ενοχή.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του παραιτήται γιατί συστάθηκε επιτροπή, απο εκεί και πέρα η Ολομέλεια της Βουλής αποφασίζει για την άσκηση ή μη δίωξης όπου απαιτείται η πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών (δηλαδή 151+). Θα πέράσει κάτι τέτοιο; Στα δικαστήρια ποιος τον πάει; Βουλευτική ασυλία δεν έχει;![]()
Let them make the first mistake. We make the last move.
- Μαδουραίος
- Δημοσιεύσεις: 19139
- Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
εδώ να τονίσουμε ότι ο διευθυντής από την τροχαία Λάρισας (Βλαχογιάννης) όταν του ζητήθηκε σε σύσκεψη να απομακρύνει τα βαγόνια, αρνήθηκε και είπε ότι είναι δουλειά του εισαγγελέα να πει πότε μπορούν αν επέμβουν στον τόπο του δυστυχήματος. τον βλέπω να αποστρατεύεται σύντομαGoBzi έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:34Ε άμα είναι έτσι να το κλείσουμε το μαγαζί, ας το γυρίσουμε σε αναρχία. Αφού ο Βαγγέλης απο την πυροσβετική και ο Τάσος απο την τροχαία κάνανε οτι θέλανε χωρίς να έχουν εντολές απο ανωτέρους και δίχως να υπάρχει συντονισμός απο το αρμόδιο υποργείο, ποιος ο λόγος να έχουμε κυβέρνηση;sharp έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:27Πού είπαμε ότι βρίσκεσαι;GoBzi έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:14
Ωραία, να μας πουν οι της ΝΔ τι ισχύει. Εαν ο καθένας έκανε οτι ήθελε τότε φταίει κάποιος απο την Κυβέρνηση για το μπάχαλο. Εαν οι πυροσβεστική, τροχαια, και αλλα μπακαλικα ακολουθούσαν διαταγές τότε πάλι φταίει κάποιος απο την Κυβέρνηση για το μπάχαλο.
viewtopic.php?p=3851372#p3851372
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
κι εγώ έτσι πιστεύω.Otto Weininger έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:43Αν χρειαστεί, θα πάει.GoBzi έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:00;;;Otto Weininger έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:31
Για να τεθεί ενώπιον δικαιοσύνης, αφού τον έχουν μηνύσει.
Να πάει και στο δικαστήριο να υπερασπιστεί τον εαυτό του.
Λες και η παραίτηση καθιστά ενοχή.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του παραιτήται γιατί συστάθηκε επιτροπή, απο εκεί και πέρα η Ολομέλεια της Βουλής αποφασίζει για την άσκηση ή μη δίωξης όπου απαιτείται η πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών (δηλαδή 151+). Θα πέράσει κάτι τέτοιο; Στα δικαστήρια ποιος τον πάει; Βουλευτική ασυλία δεν έχει;![]()
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής θα πάει?
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Είναι θέμα χρόνου να μας κυβερνήσει πάντωςNostalgia έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:10Ενταξει μιλαμε για τον μεγαλυτερο καραγκιοζη αριβιστα απο απαρχης του Ελληνικου κρατους.Spoiler
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
Ελπιζω πως οχι....
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
Re: Πανεπιστήμιο της Γάνδης: δεξαμενή 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι του τρένου
και να τον πετάξουν στα λιονταρια, σαν να μην εγινε. Τον εχει κρύψει τόσο καλά τόσο καιρό, που δεν νοιαζει κανέναν αυτος πλεον, σαν να μην υπάρχει, βρείτε ενα νόστιμο κομμάτι κρέας.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 649 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 157 Απαντήσεις
- 4446 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Urzaring13
-
- 11 Απαντήσεις
- 575 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από βοθρατζης
-
- 41 Απαντήσεις
- 861 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από SeaHawk
